Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > komunikace s rwe

 o Navštíveno 2538x o
o 16.10.2013, 14:18 | jzxr
Dobrý den, moje zák.č. se nachází v textu předchozí odpovědi (viz níže) a v předmětu (viz výše). Požadavek se nachází v textu prvního mailu, viz níže (úplně nejníže co to půjde), tudíž původní mail nemohl být doručen prázdný. Telefon je taktéž uveden v textu prvního (původního) mailu.
XXXXXXX
______________________________________________________________
> Od: <INFO@rwe.cz>
> Komu: <xxxxxx@centrum.cz>
> Datum: 16.10.2013 12:55
> Předmět: RE: RE: xxxxxxxx
>
Vážený zákazníku,
reagujeme na Váš e-mail ze dne 14.10.2013.
Žádáme Vás o znovuzaslání Vašeho požadavku, původní e-mail byl doručen prázdný.
V případě, že se Váš dotaz týkal informací o Vašem smluvním účtu, zašlete nám, prosím,
Vaše zákaznické číslo nebo číslo plynoměru, jméno, příjmení a adresu trvalého bydliště.
Děkujeme za pochopení.

V případě další komunikace uveďte, prosím, Vaše telefonní číslo z důvodu zefektivnění poskytovaných služeb.
Pokud již bylo telefonní číslo v předchozí komunikaci uvedeno, považujte, prosím, sdělení za bezpředmětné.
S pozdravem
Žaneta Štverková
Specialista kontaktu se zákazníky
RWE Zákaznické služby, s.r.o.
(na základě plných mocí za obchodníka.)

NONSTOP Zákaznická linka: +420 840 113 355
E-mail: info@rwe.cz <info@rwe.cz>
[ Link ] < [ Link ] ;


Původní text
Z:xxxxxxx@centrum.czPro:INFO@rwe.cz <INFO@rwe.cz>CC: Odesláno:14.10.13 18:51:36Věc:RE: xxxxxxxx

______________________________________________________________
> Od: <INFO@rwe.cz>
> Komu: <xxxxx@centrum.cz>
> Datum: 09.10.2013 05:40
> Předmět: RE: xxxxxxxx
>
Dobrý den,
děkujeme Vám, že jste se na nás obrátili.
Pro úspěšné vyřešení Vašeho požadavku, prosíme, o doplnění údajů potřebných pro ověření zákazníka.
Tyto údaje slouží pro vyhledání Vaší smlouvy a ochranu Vašich osobních dat.
Zdvořile Vás žádáme o doplnění čtyř z níže uvedených údajů. Je nutné, aby jeden z nich byl číselný.
Pokud již některé z údajů byly uvedeny v předchozí komunikaci, žádáme o doplnění dalších údajů do počtu čtyř.
- Zákaznické číslo (xxxxxxxx)
- Jméno a příjmení / název firmy xxxxxxxxx
- Datum narození / IČ xxxxxxx
- Trvalá adresa / sídlo firmy
- Číslo plynoměru (v případě odběru zemního plynu od RWE)
- Číslo místa spotřeby (93xxxxxxxx)
- Adresa místa spotřeby xxxxxxxx- Číslo smlouvy
- Číslo faktury
- Variabilní symbol plateb
- Číslo bankovního účtu nebo spojovací číslo SIPO
- EIC kód (v případě odběru zemního plynu od RWE)
- EAN (v případě odběru elektrické energie od RWE)
- Číslo odběrného místa
- Číslo smluvního účtu
Pro vyřízení Vašeho požadavku můžete také využít:
- Zákaznická linka 840 11 33 55
- Skype [ Link ] < [ Link ] ;
- Osobní návštěva Zákaznického centra [ Link ] < [ Link ] ;
- Videotelefon [ Link ] < [ Link ] ;
Děkujeme za pochopení
S přáním příjemného dne
Zákaznická linka skupiny RWE
NONSTOP Zákaznická linka +420 840 11 33 55 Bezplatná linka Elektrické energie: +420 800 331 331
F: +420 533 330 888
E: info@rwe.cz <info@rwe.cz>
[ Link ] < [ Link ] ;


Původní text
Z:xxxxxx@centrum.czPro:info@rwe.cz <info@rwe.cz>CC: Odesláno:08.10.13 19:50:28Věc:xxxxxxx

Dobrý den,
vzhledem k navrhnutým nepřiměřeně vysokým měsíčním zálohám tímto navrhuji tyto zálohy upravit dle předpokládaného vyúčtování
cca xx000Kč/rok na částku x000Kč/měsíc.

xxxxxx
z.č.xxxxxxx
t.xxxxxx





o 16.10.2013, 14:21 | jzxr
domluva nebude úplně jednoduchá:)
o 16.10.2013, 14:27 | Lukasino
No RWE je kapitola sama pro sebe :( Ta komunikace s nimi je na přesdr*ku :o) Zlatá PRE, PPAS, atd.
o 16.10.2013, 14:38 | jzxr
původně jsem to chtěl vyřešit telefonicky (tudíž rychle bez zbytečnýho oboustrannýho zdržování) ale bylo mě řečeno že mám požadavek poslat na info. proč to dělat jednoduše...
o 16.10.2013, 15:25 | Cenda
jzxr> no komunikace na úrovni z obou stran, fakt že jo. Jak jí mužeš napsat, aby se podívala co nejníže to jde? Tam jsou červený boty na jehlách :-)
o 16.10.2013, 15:49 | jzxr
cenda:nejsi taky "specialista kontaktu se zákazníky"?:)
nemluvě o tom, že kontakt (mail, tlf) na mě samozřejmě mají od uzavření smlouvy...
o 16.10.2013, 16:01 | Cenda
ne, ale přicházím s různými zákazníky, řešícími technické otázky, do styku :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3413 sekund.