
Navštíveno 2730x


10.10.2013, 08:42 |
Pagoš Kamarád zvažuje passata B5 (r.v.99) s tímto motorem a manuálem. Má k tomuto motoru někdo co říct? Jestli má nějaké chronické potíže, na co si dát pozor, jak je to s údržbou a životností atd.. Díky!
Jestli je to ten, co sem měl v Sup1, tak vím, že tvrdnou gufera na ventilech a pak to žere olej.
O tomhle motoru tu je napsáno až až.
Dá se říct, že nejlepší volba v B5 ;)
Spíš pozor třeba na ABS jednotky, velice rádi odchází. Když bude svítit ABS, nevěřit že je to jen čidlo za pětibábu :o)

10.10.2013, 10:13 |
bafis nejlepší volba :DD
sorry, ale proste nikdy nepochopim proc u auta za 50 tisic je nekdo ochotnej davat za pohonny hmoty vic jak 2x tolik kdyz nemusi. Mam v B5 naftovej motor (149ps) neni to zadnej lenoch, ja rozhodne nejezdim na klobouka, auto ma slusnej zatah a pritom mam spotrebu s klimou a automatem 5.5. A jestli je to o udrzbe tak to u 15 let staryho auta je taky asi trochu mimo kdyz motory maj min. 300.
Vim ze to ted odseru, ale musel jsem ;-)
Bafis: neodseres, a mas pravdu alez ale zalezi jak s tim budes jezdit
Ja mam ten samy motor v plynu u sharana a jsem s tim max spokojenej pri mejch 25/30 tis za rok bych s dieslem vykrvacel.
Ale napr. na jezdeni po praze mam starou 2.0Hdi xantii, protze plyn nez by se prepnul tak jsem na 1/3 popr na 1/2 cesty do prace.
Pagos: Odchzej na tom pomerne pravidelne civky, jedna a 750 Kč, uz mam 4 vymenene za 2 roky provozu. Je jim proste teplo
Já to chápu, nejen kvůli provozním nákladům v LPG, které jsou nižší než stejné auto s dehtem, se kterým jede klobouk..... Jak na tom bude ojetý ropák B5 - ke dnešku vše dožilé, nalítáno +400tis, vibrace jak robertek zašitý do sedačky a volantu s pedálama, saze, smrad když to v garáži natočím studený.... ještě že tu benzínovou 2.8 vyráběli, je to defacto jedinný rozumný a použitelný motor v té řadě aut, kor se čtyřkolou. A krom cívek a ztvrdlých O kroužků vedení chladící kapaliny z hlav je to servisně a provozně naprosto neskutečně nenáročný a pohodový motor. A v autě s ním je ticho, klid a cestovní pohoda.....

10.10.2013, 16:59 |
Chris vravite, ze superb 1 2.8 V6 na LPG je najlepsia volba ?

10.10.2013, 17:16 |
Unihero | Upraveno: 2013-10-10 17:16:34
tak moje zkušennosti:
auto mám od května, najeto 310tis km od května jsem najezdil 12 tis km, auto mám se serviskou.
že žere olej, u každého auta trochu asi jinak, já najeto 5 tis po výměně a ještě jsem nedolíval a je tam na měrce polovička v rozmezí.
z provozu:
auto je schopné jet 150 v kuse za 11 litrů benzínu, mám v LPG s průměrem 13 litrů.
motor tichý, na spodku trochu línější, přece je to 30Ventil takže potřebuje otáčky.
jinak za auto jsem dával 80 tis a + plyn. ale taková ta už dobrá výbava a zachovalý kousek.
mám quattro a Tiptronica.
auto je svižné:
na 1 70
na 2 125
na 3 160
na 4 200 a max jsem jel 230 při 5700 ot.
v autě není ani znát že 200 jedete.
tady platí kde nafta končí benzín začíná :)
mě teda osobně motor vůbec nekouří, opravdu tichej a svižnej, asi dobrej kauf.
v manuálu a bez Q se dá jezdit s tímto motorem i kolem 10 litrů.
za mě doporučení, sice mám auto chvíli ale kdykoliv jsem potřeboval všude mě dovezlo, chytlo, předjelo takže nemám žádný problém. mám A6 C5.

10.10.2013, 17:40 |
jp1 CHUROS: tam máš jiný motor, Passat B5 je V6, scharan je VR6, jinak super motor a jako 4motion bomba v passatu

10.10.2013, 21:44 |
hanzz Máme to na firmě jako starýho služebáka ve čtyřkolce. Najeto přes 200t km, občas to vyžaduje nějaký drobný servis, ale motor a pohon funguje. Fest mně na tom vadí, že je to uvnitř jako v ponorce a že ten náš kus je v manuálu. Celkem svižně se s tím dá jet v průměru mezi 10 a 11 litry.

12.10.2013, 10:48 |
Pagoš Díky všem za postřehy, už jsme se byli na jednoho podívat v KV, ale hrozná žumpa, kdyby někdo nějakém věděl, tak sem s ním :)
to pagoš, mrkni spíš po A6 C5 2,8... jsou většinou vybavenější.
V ČR bych to vůbec nekupoval - z 90% procent dojeté paštiky bez náprav a bez servisu, neb se každý jen vozí a na servis dlabe.....

13.10.2013, 18:27 |
Chris tak tak , na sk a v cz sa servis v 90% riesi ked uz nieco bucha , alebo sa nieco pokazilo
to radek: naprosto s tebou nesouhlasím, když člověk hledá tak najde i pěknej kousek viz muj připad do 270 tis km servis pouze audi. auto dostane co potřebuje a šlape nádherně.
Unihero: pořídil jsi v ČR v ceně do 50k pěkný kousek servisovaný do poslední chvíle jen autorizákem? To jsi šťastná blecha, která statisticky tím pádem tuto možnost "vyfoukla" dalším 89 lidem v pořadí :-D :-D :-D Navíc se tu pokud vím od začátku řeší Passat B5, nikoli Audi. A neb mi už hodně B5Q s 2.8 výběrem prošlo, vím v jakém stavu se dají koupit v ČR a v jakém 250 km v GER vnitrozemí....
To radek: je fakt ze jsem dal za auto ne 50 ale 80 tis.
Bavime se o motoru 2,8 a je jedno jestli v passatu nebo c5. Ty auta jsou uplne stejny akorat jedno je ve a druhy passat.
Auta jsou sice stejná, al.e přístup k servisu jejich majitelů je diametrálně odlišný, o tom píšu. Kdo má "dělníka VW" neřeší detaily tolik, jako ten kdo má "premiové kroužky". Proto statisticky, pokud se podržíme úvodní potřeby Pagoše, tedy že chce Passata a nikoli Audi, opravdu nedoporučuju toho Passata kupovat tady v ČR dožilého těsně před celkovou smrtí, protože s takovým cílem sem již byl zpravidla dovezen/používán. Rozumíme si?