
Navštíveno 8584x

Vcera jsem mel tu moznost delat neco na tomhle aute a musim rict, ze me pomerne natchlo, jak zpracováním tak zvukem, 400ps

mě se tyhle auta líběj i X-type,dost muziky za málo peněz
Velice hodnotný příspěvek, díky. Mimochodem, píše se "nadchlo".
P3rf3kt a camron
dojděte do garáže, otevřete ty vaše škopky a udělej mi fotku jestli tam máš pod kapotou 400 ps rád se podívám a dej to klidně sem ...
a máš tam fotku, aby ses mohl pokochat a poslintat klávesnici jestli nestačí :-)
To jako nafotíš zadeklovaný, údajně 400 PS motor a my se máme všichni po*rat? Nebo nechápu, jak to bylo myšleno. Mimochodem, jestli se jedná o tento vůz, tak dovol, abych si ublinkl, neboť je to hnusné jak prdel paviána.

camron asi věc vkusus, to auto má svoje kouzlo a jde o ten motor, který más i na fotce (asi si nepochopil)
krom rejpání a tvého názoru čekám na fotku tvého motoru? :-)
a jinak promin, že se mám chut podělit o kus pro mě pěknýho auta lepší než furt číst nějaké ankety, hlasování pro kamaradá atd...

20.09.2013, 09:43 |
AR asi jako camron, jebneš tu fotku plastiku a hrdě prohlásíš že sis na to šáhnul a čekáš co? Že nám tu všem padne brada a budem tě plácat po ramenou jaký seš chlapák? Kdybys aspoň to auto někde povodil po dráze, udělal video jak čistě bereš zatáčky atd. tak to je jiná, ale čekat to u fota zhutnělé ropy? To mi hlava nebere.
Já stále nechápu tu tvou reakci? To si tu budeme fotit motory, potom třeba poměřovat pinďoury, abychom si uspokojili ega? Takovou potřebu já nemám. Možná napiš, v čem tkví kouzlo zaplastovaného motoru s nápisem supercharged a páru hadic...třeba to pak pochopím :-)
pánové já čekám na ty fotky těch Vašich motorů, podle mě si tohle zaslouží fotku sem, jestli tohle potkáváš každy den a ano jsem hrdy, že jsem na tom autě mohl pracovat, jestli ty to nedoceníš je mi uplně jedno :-)
Nechápu tohle navážení. Jsou tu mnohonásobně zbytečnější témata a nikdo to neřeší. Holt xenonman dal zajímavý auto a čekal, že se o něm rozjede diskuze. Pro mě je to taky pěkný auto za velice zajímavý peníze.
To aby se za chvilku člověk bál sem něco dát...

20.09.2013, 10:10 |
Wasp nechci tu moc rušit harmonii diskuze, ale musím se trochu xenonmana zastat, chtěl se podělit o zážitek a rozvinout diskuzi...
Vkus je věc názoru, ale navážet se do někoho kvůli tomu?

20.09.2013, 10:12 |
CRK taky sem si chtěl rejpnout za to "natchlo" a proč to sem dává, ale protože se nikdy do nikoho nenasírám, nikdy bych to neudělal :D
Prijdu do prace, prectu tema a otevru teda prvni kapotu abych to vyfotil :-)

Frustrace, arogance....Úkaz dnešní doby, bohužel zcela běžný.
Obecná úroveň komunikace mezi lidmi se limitně blíží k nule. Nelze už ani vyjádřit názor v DISKUZNÍM FORU, které je od toho, aby se diskutovalo. Následuje výlev urážek a prázdných keců bez jakéhokoliv příspěvku k dané problematice.
Mně je celkem jasný, nač X poukazuje - na auto se slušným proveením a výkonným motorem s nějakou dávkou zvláštní osobnosti za relativně málo peněz - a o to šlo. Myslím, že víc než 2/3 komentářů byly zcela zbytečné.

20.09.2013, 10:30 |
Lufas :-)

xenonman: Mě vždycky zajímalo, co je pod tím deklem. Nemáš foto bez plastu? Viděl jsem jen kafemlejnky bez plastu, kde je v podstatě ten dekl jen kvůli estetice a pohled ruvnající se mýmu G3. :-D Jinak těch 400ps vypadá kulturně. :-)
králík sem dal sice docela paštiku, ale aspon to je "pan motor" ....
ten plastovej průser co má jaguar to je spíše za trest.... divil bych se kdybys měl kus kterej by ze sebe vydal ba i posranejch 300hp.... pokud si měl opravdu funkční motor tak ti prošel rukama unikát doslova :D
Tak taky jedna ze dvorka, navíc druhově příbuzná s úvodním příspěvkem.... Jinak myslím, že to není o poměřování penisů či o plastových deklech, ale o prostém podělení se o informaci a zážitek, který se neopakuje denně, kor když člověk dělá v automotive, kde je denním chlebem spíš samý notoricky známý dehťák. To napadání a spol je úplně zbytečné a mimo mísu....

A pro ty co mají nepřekonatelný problém s deklama....

radek : nj ale to je taky ještě "motor" :) na to je aspon radost dívat.... než čumět do kupy deklů pod kterejma se skrejvá věčně nefungující věc..... :)

20.09.2013, 11:20 |
Cenda nechápu ty přiblblý komentáře. Zdeny to vyjádřil slušně, já bych vás rovnou poslal do prdele, čímž by se ale i moje úroveň přiblížila nule ... takže vás do prdele nepošlu :-)
Navíc mě se ten Jag líbí.
nejhezčí pohled po kapotu co se mi zatim nejvíc líbí je určitě NRE Camaro.... nádhernej motor, nádherně uhladěný, souměrný a hlavně 2000hp :)
[ Link ] 

20.09.2013, 11:32 |
soray Snad si to precte Lukasino a vyfoti Lexuse :-D
Jinak "natchlo" mě taky pobavilo, jeste ted me boli oci, nic ve zlym :)

20.09.2013, 11:35 |
vomy7 Taky nechápu ty výlevy na začátku, uplně zbytečný komentáře. Zdeny to vyjádřil přesně. Za mě pěkný auto se zajímavým motorem a nedivím se, že má xenonman radost z toho, že na něm pracoval. Taky bych jí měl.
Nemá, ale Sorayovi se líbilo zadeklování motoru na LS 460, se kterým jsem u něj byl :-)
Každopádně ten sem nepatří výkonově :-)
NP: mno, pastika s 6.0i V12 :-)
tak ja aspon sundam dekl... :-)

:-), pěkné, tyhle motory mě neomrzí,pěkně,
králík sis koupil 3 auto?
Kralik : jojo, přesně proto ;-))
.mycTD : no s plastem to vypadá snad i líp ;-)
prostě motor musí mít koule.....a na tohle prostě nic nemá si myslim.... V8 aneb zcela ideální počet, 6 je málo a 12 se sere snad každýmu na světě a celkově díky váze a složitosti nemá 12ka smysl proti 8mi....
možná že ta V8 jede pushrod takže tam je v systému podobnost s felicií apod, ale tenhle systém je tak osvědčenej a tak jednoduchej že ty dnešní DOUBLE DOHC VVT motory sou proti tomu zbytečně přetechnizovaný, nespolehlivý a při nárustu výkonu dost papírový.....
ad obrázek tak nutno si povšimnout že ty hezký twinturbo motory až na ten vpravo maj symetrický trubíny :)


20.09.2013, 14:09 |
hawai Tak já sem teda taky postnu jeden motor který se běžně nevidí ;-) 2válce, 660ccm, 18 koní.... kam se na to hrabou ty vaše V8 :-D

Xen: ee, na R129 SL60AMG by nestacil ani Zdenyho rozpocet na novy auto :-)
Tak se taky přidám k "měření pinďoura" ;-)
MAN D26 Common Rail
R6 12.419 ccm
353 kW (480 HP)
2.300 Nm
emisní norma Euro 5 EEV


20.09.2013, 14:48 |
AR haskyvr6: gele namontovali ti ho tam vzhuru nohama ;)
Nene, to je focený když jsem to převrátil :-D
Fotka byla dobře ale "forum" ji otočilo asi kvuli poměru stran když je na výšku.. :-/
Tak něco taky odemně

muj vytvor :)

po dlouhé době se nám to rozjelo tím spravným směrem ...:-)
Jojo a stacil k tomu V12 motor :-D
že


20.09.2013, 23:55 |
vypuk cendler - lepší jak alfa ne? :-D
vypuk : to víš na víkend super, proto chci taky něco a víš jak, jak jsem ti říkal, Alfa je styl, japonci jsou kult

21.09.2013, 10:55 |
jodua krasna 2.5 V6 z alficky :D

To Kral007 Člověče, vždyť se v mercedesech vyznáš, jak můžeš napsat že to je V12??? Je to 8mi válec 5.0l převrtanej v amg na 6.0 l. Že to nepoznal Nismo, se dá pochopit, ale u tebe?

22.09.2013, 12:19 |
savle kral007: jako petrcorrado. Ale mas vic foto?

22.09.2013, 14:57 |
Tendr cce někdo motor?


22.09.2013, 15:08 |
Tendr příprava na twin turbo, až 1500 koní
Něco z mého soudku


22.09.2013, 15:20 |
Tendr ten rozvoďák je docela nešťastnej
Koukám že místo je všude na <> :)

tednr: myslíš řemen? ten byl původní
Ze bych se sekl?
V12 6.0 jsem videl jeste v S600 SEC w140 nez z toho bylo CL
Taky jsem s ni jel ve w140 S600SEL a taky V12
Vim ze u SL co je motor 7.3 je prevrtana 6.0 a taky je to V12
Ale ze by delali i 6.0 V8 vychazejici z SL500?
To jsem netusil
Tak se omlouvam za zavadeji udaje, zkontroluju si to :-)
To kral007 :-) po strašně dlouhý době jsem se musel přihlásit nickem a zareagovat, poznal jsem v tom moje ex auto, který má po mě teď kamarád Pavel. Dělal jsi mu tam hudbu, že? :-)
mimochodem, je to lepší v tom šestilitru v osmiválcový podobě - ten zvuk je úplně nesmyslnej..
To je presne ono :-)
Ted koukam ze 6.0 delali do toho jak V8 tak V12
ja taky pridam to moje harampadi pod kapotou kdyz je to zadano..

Dneska jsem taky potkal u souseda pěknej motor :-)

Něco z CZ :)


25.09.2013, 20:32 |
vypuk U toho "Made in USA" jsem si, ani nevím proč, vzpomněl na tenhle song :-D
[ Link ]
v kombinaci s logy Weber a MM to pusobi obzvlast hrde :-)
mikevr6: pecka, čí to je? Víc lepších foto nemáš?
Tuner2:je to od kámoše Martina,jezdil s tím pár závodů do vrchu,jinak víc foto nemám,tohle jsem vyfotil u něj na dílně :)
[ Link ] 
Nojo, tak za mě :o) ...HEMI nená cenu moc fotit, neni co vidět :o)

uplne vidim, jak to poprve natocili a rozsvitila se jim kontrolka dobijeni.
Jeje, co jsme tam asi zapomeli dat? :-)
Na osmihrnek zatím nemám... ;-)

přihodim taky pár fotek co mi loni prošlo dílnou :o)

když už měříte pindoury, tohle prošlo mě rukama v práci před 10ti lety..


10.02.2014, 11:53 |
gizmi Tak jsem si rikal, ze bych sebehl dolu nafotit ikonu ceskeho naroda, uz jen pro tu srandu (1.9TDy 66kW), ale jsem linej :D A za tchanem sice pojedu v patek, ale musel bych oddeklovavat plachtu, takze ani B16tku 118kW nenafotim :D

11.02.2014, 21:28 |
tygrm Tak asi vyhrál blázen, měl v rukou největšího pinďoura, jen teda nebyl jeho. :)
No jo, kdo by taky takovýho pindoura chtěl, co sežere tak 20litrů nafty na volnoběhu :-)
Tak to je krutý... To je z nějaké lodi asi tipuji... Ten Ventil se dá někde sehnat?
:-)

malfis, jo jsou to lodní motory,ale tyhle jsou z lokomotiv ČKD. Ventil se dá sehnat, šel by sehnat i jetý píst. Ale u toho pístu je to záležitost na několik tisíc kč. a nepůjde poslat poštou, váží tuším k 50kg.
Pěkný :) jaký je obsah a výkon takového motoru pro zajímavost? Ventil na aukru nebo bazoši asi ne co :D
objem je tuším 160 l , výkony rúzné... jak v jaké loko..ale řekl bych že okolo 1100kw..někde mín,někde možná víc... ten motor je tak poddimenzovaný ,že je schopen daleko vyšších výkonů,avšak na úkor spolehlivosti.
ten ventil ti klidně seženu,avšak ne zadarmo a pošlu na dobírku. jen si ho musíš vyleštit sám. Bude špivý od splodin. Mám doma 2kusy o něco menšího ventilu z motoru o objemu cca 65l + -