
Navštíveno 1868x

Ahoj, je tu někdo kdo zná jednotky ABS na audi A6, Superb?
...u nás se dělaj přímo ty motory/čerpadla ABS do koncernu, ale až tak asi nee, co :-)
Jde mi konkrétně někdo kdo se vyzná v těch závadách ABS v koncernu. SVítí mi trvale ABS a ASR. Původní jednotka s diag nekomunikovala, sehnal jsem jinou. Teď s diag už komunikuje a načtou se data. Hlásí závadu na levém předním kole. Koupil jsem nové čidlo. Povýmazu chyby se načte ihned zpět.Jako jediné čidlo při jizdě nedává žádné info do PC. :(
Zkontroloval jsem i veškeré pojistky jak sjem se všude dočetl,čidlo vyměnil. Kabeláž jsem taky propískával dle pinů zda tam něco jde a taky v poho. Fakt netušám čím to na těhle autech je
ja mel to same u forda a byl to jeden uhnily drat u jednotky ASR, ktery obcas signal mel a obcas ne, takze to nepravidelne blblo a pac to byl nejaky napajeci, tak se vetsinou neslo ani spojit s jednotkou a zjistit kde je vubec problem...
bohužel mě to svítí trvale oboje dvoje. ABS ale přitom částečně jde, jelikož při sešlápnutí pedálu na max, pulzuje a kola se nezablokují
no hele, logicky, pokud vis ze jednotka chodi, tak problem bude bud v cidle u daneho kola, nebo v dratech mezi jednotkou a danym cidlem, tak bych sel znovu prozkoumat dusledne draty v tehle ceste, konektor na jednotce kde usti draty od kola, konektor u cidla atd - pokud uz si tohle vsechno dvakrat nedelal
Ty jo kdyby 2x
Čidlo už jsem měnil taky 2x napřed za jedno starý, pak abych měl jistotu, objednal jsem nový.Napětí do drátů taky jde. Propísknout od konektoru od abs až po dráty na kolo to taky šlo. Že by ta jednotka byla taky KO? To je jediná logická možnost co mě napadá. Hledal jsem to i na audi klubu, všichní tam píšou o závadách ale nikdo o nějakém řešení.
ta moje jednotka ma nekolik napajecich kabelu stejne tak kostricich, byl KO jeden z nich, takze kdyz se jednotka tvarila ze je KO, protoze se k ni neslo pripojit diagnozou, tak to nebyla pravda a bylo to jen v tom napajeni... tak mozna jeste jestli to u koncernu neni nejak podobne. ale ty mas jinou zavadu a jasne vis, ze ti to nedava signal od toho jednoho kola, takze to nebude ten problem jako sem mel ja. hmm hmm hmm s timhle zkusenosti nemam, ale kdyz to nebude ve dratech ani v cidle, tak pak uz je jen jeden dil kde by mohl byt problem... idealne sehnat jednotku z jinyho auta 100% funkcni, jen na vyzkouseni prehodit... z vrakace nemas jistotu nikdy na nic :(
To je vono no, taky si myslím že to muže být ještě tou jednotkou. Jenže každá má jiný číslo dle výbavy a případně sehnat tu samou. Technicky mechanicky se ty auta moc neserou až na nápravy u nás ze silnic. Ale ta elektronika mě už vytáčí :D
Jo s tím jsem bojoval na Passatu B5, koupil jsem jinou jednotku která mi vydržela 30km a poté odešla také :D
Co jsem to zjišťoval, tak nabízí opravu kolem 3-8tis.Kč podle toho jestli v ČR nebo venku, to mi přijde jako nejlepší varianta...
Jinak ta původní když byla KO, tak se také ani nenačetla. Tu druhou jsem už ani neřešil a jezdil jsem prostě bez toho :o)
Problem muze taky bejt na lozisku kde je krouzek pro ABS. Me to na aute taky delalo a byl jen zanesenej ten magnetickej krouzek na lozisku. Chtelo by to zjistit zda cidlo vubec dava nejakej signal
čidlo jako takové signál dává, to jsem i samotné měřil. Je pravda že to muže bejt ten homo kloub. Je tam takovej kroužek co tam má ruzný čtverečky a podle toho to asi nějak snímá.Je dost možný že to je vyrezlý nebo zanešený. Musí se měnit, nebo má někdo zkušenost s vyčištěním apod?