
Navštíveno 3324x


27.07.2013, 23:31 |
Drtič Objevil se mi poprve vetsi problem na me galaxyne PD 85kw, rok 01. Auto po vytazeni tavametru - plus, minus a signal tachometru, zaclo totalne blbnout elektricky. Zaclo to tim, ze zacalo blbnout radio. Neslo zesilit, vypinalo se a prskalo. Hned asi tri dny na to prestal fungovat central. Zkusil jsem vratit taxametr a nic. Furt to same. Pak zacly bydiky delat bordel- prestaly svitit, kdyz se vypne klicek, tak zustavaji viset ukazatele paliva a teplota. Navic prestal ukazovat rychlost. Dale nefunguje regulace teploty, klima, tusim stahovani oken vzadu. A co hlavne, nefunguje diagnostika. Ze do ni nejde minus. Mel jsem to u dvou kluku, z toho jeden celkem machr a ani jeden si nevi rady. Nenapada nekoho, co by to mohlo byt?

28.07.2013, 00:30 |
macek Komfortka??:-))

28.07.2013, 01:29 |
Drtič No to si mysleli taky, proto ju zkusili prohodit z jineho a stale to same.

28.07.2013, 01:38 |
macek Kdo montoval taxametr??

28.07.2013, 02:10 |
Drtič Ve Frydku primo v Torole, treti auto to bylo a nikdy problem.
Co třeba nedotažený kostřící bod?
vím o případu kdy kluk co si montoval zesilovač - rval do kabiny fiatu napájecí kabel tak že vylomil relátko - někdy šlo a někdy nee
auto bylo na opravě u tří mechaniků než se na to přišlo
takže při demontáži někdo demontoval někde něco navíc nebo nedotáhl nějaký spoj ,ale najít to bude radost

28.07.2013, 14:47 |
Drtič Kostra že by to mohla byt jeden říkal, ale prošel to a nic nenašel. Demontáž jsem provedl já sám a to tak, že jsem přestřihl tři dráty :-) a odlepil tatranku taxametru.
no a mel si odpojenou baterku?????Ono totiz je v tech kabelech neustale proud bych ti mohl vypravet co me delal budik po jedny odborny montazi

28.07.2013, 15:05 |
Drtič tož nemě. Ale v signálu k tachometru bez zapnutého klíčku nejde nic. Leda to plus, ale byla tam daná taková ta sponka, co se připne na kavel a on se prořízne. Tak jsem to oddělal z tama. Nic nejiskřilo, nikde jsem neškrtl. To jsem si sto pro jistej. Navíc ty problémy se začly postupně objevovat, navíc si vybavuju, že ty budíky zůstávali viset a centrál přestal fungovat ještě v době, kdy tam taxametr byl. Ale protože to začlo blbnout, tak jsem vyměnil auto.
Těch kostřících bodů je tam víc, některý jsou vidět, některý ne. Pokud ale blbne kdeco, tak to může dělat i kostra na baterce, resp. na kastli. Diagnostika byla?
predevcirem mi litala jen tak rucicka tacha a i se pripisovali km,na miste sem jel i 220 no a po laborovani to byla kostra od baterky(lehoucce povolenej -na svorce baterky)

28.07.2013, 16:20 |
Drtič Diagnostika nejde napojit, nepripoji se, chyba spojeni, ze to meril a neni tam kostra ci co. Predtim to normal valilo. S baterkou mu reknu, ale auto normal jede, sciti, troubi, vetraky se toci, bez problemu startuje, tak se mi to nejak nezda.

28.07.2013, 16:34 |
pbjun No co sem se zatim vrtal ve fordech tak kdyz sundas palubku tak pod ni je nekolik kostricich bodu... A jelikoz komfortni jednotka ma take sve kostrici body takze jeden z nich proste upad coz se u aut techto rocniku stava celkem bezne - osobne mam focuse 2001 a vim ze jsem jich uz nekolik menil... Takze pokud Ti chybi v diagnostice kostra tak je chyba v ukostreni. Takze si vem merak co mam pipak, jeden kabel na - od baterky a pak vsechny kostrici body jeden po druhem opipat zda je kontakt dobry...
Pojistkovka na baterce ? ale tu jste nejspíš kontrolovali ....
pbjun: galaxy neni ford, ale vw sharan! :)
drtič: vznes dotaz na vw klubu sekce SAG;)
Asi podobný problém
[ Link ] písni mu, jestli a jak to vyřešil. Bez diagnostiky je to samozřejmě k ničemu, ale možná by stačilo do kabelu "dodat" kostru (mínus) prostě odněkud. Fakt bych začal těma kostrama a pokračoval pojistkama (ne každá pojistka, která se tváří OK, je skutečně OK).

01.08.2013, 00:00 |
Drtič Diky. Pojistky premereny, kostry prochazi a stale nachazi. Mrknu a proctu. Diky aspon na nasmerovani
cvicne bych privedl (-) na tu komfortku

01.08.2013, 11:21 |
michall | Upraveno: 2013-08-01 11:23:26
Zkus jestli je kostra na konektoru P3, pin 3. Dál je na tomhle "fousu" i zásuvka OBDII, snímače opotřebení destiček, osvětlení palubky, ... a celý by to mělo končit na mínusu u baterky (2,5qmm, hnědá), tak to zkus i tam. I oxidace je někdy prevít a ten vodič je pod jiným šroubem, než kterým se sundává koncovka. Spojení jednotlivých vodičů je samozřejmě schované v kabelovém svazku.