
Navštíveno 3375x

Každý si tu dělá radost tak po pár letech návrat k BMW, asi si na kombíka zase zvyknu :)


26.07.2013, 22:50 |
Losky Nádherný kombík. Ať slouží:)
Pekne. Ja nechápem z toho ich 8 stupňového ZF-ka, to je neskutočne killer prevodovka, akoby z inej planéty :-)
tak na kary ty lakas nemajetny prostitutky :-DD tak to jooooooooooo
Musím jim ukázat zač je toho kurva, teda loket :D

27.07.2013, 07:07 |
Pajk Jsem zvědav, kdo to napíše první.
krasa,konecne rozumny krok co se tyce znacky a skoro kazdy se k bmw vrati,kdyz mezi tim vyzkousi jina auta...
Je to hezčí auto,než můj Yeti.Ne o moc,ale je. Bawo pěkný,gratulace.
Pajk: jako že ten předek vypadá jak nějaký korejec a že nechápu kam tím BMW směruje?
Ale nebudu kazit radost, intoš je pěknej a i zadek ujde.

27.07.2013, 08:48 |
kasko PAVELK: když to porovnám s "full výbavou" mého Supa, tak to tvé je skutečně social edition.
Nemá to ani ruční brzdu - asi je v kufru cihla a vždy šup pod kolo :D
Sedačky jsou taky hrozné - taková spára na sedáku. To by v koncernu určitě neprošlo :)
Ale za ty prachy asi good.
PS: co tam máš za motor?
T2: já jsem sice podle tebe jinej, ale mohl bys rozvést tu podobnost s korejcema? Trochu bych to pochopil u E61, kdy to mělo "žluté oči", ale F11 do korejců chybí hlavně kauflandová mřížka chladiče a je to jedno z hodně mála aut, kde světla končí ještě před kolem, a né až za půlkou délky kapoty

27.07.2013, 09:16 |
cupra.165 | Upraveno: 2013-07-27 09:17:11
Mne se ty cumaky u bmw zase libi a to moc...musi se delat vyssi kvůli bbezpecnosti chodcu a bmw tohle umi krasne kamuflovat. Parada auti

27.07.2013, 16:20 |
AR no já bych řek že čumák je to zase návrat k osvědčené klasice 39ky...a za mě palec hore
Jj. Mne osobne sa to zväčšovanie áut moc neľúbi, trebárs u Subaru mi to je dosť proti srsti (z vonkajšieho pohľadu), ale u BMW chtiac-nechtiac to muselo byť výnimkou lebo sa mi to dosť páči :-)

Za 10 let to bude mít čumáky jak Avia :-))
Bmw moc pěkný!
Tak chápu, že fandům značky to nevysvětlím, ale opravdu je ten předek tragédie, nejlépe to vyniklo na 2. fotce od muSlima...
no ano konecne se to vraci do negativniho sklonu jak to mely bmw v 60/70 letech,proste parada a je to krasny nastupce e39...
to jak zprznili model mezi tim tedy e60 ani nejde komentovat,pac to je totalni hnus jak z venku,tak uvnitr...tedy vlastne skoro vse vyrabene v te dobe...e90,e60,e65...snad jen trochu povedena je 6er,ale to je tak vse...
za toto palec nahoru...
Je to šestiválec nikoli 3,0 ale 2,5, jezdit se s tím určitě dá, za čas mu něco nacpeme do jednotky, dnešní tvar karoserie se určitě vrací zpět tak jak to u BMW bylo dříve než přišla E60, to auto mě neustale překvapuje, jezdí se s ním božsky, udělal jsem si radost k narozkám, jen jsem zvědav kdy mě to zas čapne a proběhne výměna :)
T2: není to tragedie, je to prostě tvůj subjektivní názor. A jak vidno, drtivé většině se to líbí. BMW mám 2ks, protože mi prostě vyšly jako nejlepší kompromis, přesto je nebudu hájit do nebe a klidně napíšu seznam, co mě na nich sere. Ad fotky...ano, u Sub i bmw jde vidět modernizace, ale u sub je to další generace, 5tky dělí skoro 20 let a pořád tam jde vidět podseknutí, nízký blatník nad kolem, světla jsou taky dost podobné, ale díky zakulacení přídě s nimi provedli tohle. Sub je proti tomu hyundai, a jestli ti příjdou obě stejně "korejské"... :-/ A klidně bych to bmw srovnal s novou octavii, kdy světla taky nejsou korejské, ale díky kulatému předku jsou prostě víc vidět z profilu.
Jelikož nemám přehled jednotlivýma značkama, mohl bys nahodit nějakého korejce, kterému se to nové bmw podobá? Nebo jinak, je možné potkat lidi, kteři při pohledu na tohle zařvou "to je Kiáááá, nebo Hjundééé?"
2 crestik: oboje delí nie moc rokov a jeden model, u Subu dokonca len facelift, ale výrazný...
Na hornej fotke vľavo je Legacy BL, MY2003, po ňom bol BL Facelift od roku 2008 a napravo je Legacy BM, MY2010 - je medzi nimi 7 rokov (a jedna nie úplne "plná" modelová rada)
Na dolnej fotke je vľavo 5er E39, MY2003, po ňom bola E60/E61 od roku 2004 a vpravo je 5er F10, MY2011 - je medzi nimi 9 rokov (a jedna modelová rada)
To s tou kóreou ale tiež nechápem... a tiež mi príde divné globalizovať svoj osobný názor, ako keby si to myslel každý :-)
Pokud nekdo nechce svetla z boku at si koupi e30/e34/e21/e28... Atd :-)

28.07.2013, 18:48 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-07-28 18:49:36
muSlim: Kde glabalizuju svůj osobní názor??? To mě prosím ukaž z čeho tak soudíš? První post píšu, že já osobně nechápu kam nové BMW už několik let míří a druhý post byl opět můj postoj, že to fandům značky asi nevysvětlím, ale stejně tak fandovi 80/90er nevysvětlíte, že to co dnes BMW (a nutno podotknout, že nejen BMW) předvádí není designový průjem...
Tento post není globální, ale vyjadřuje postoj autora :)

28.07.2013, 19:35 |
AR tak a teď příklady těch korejcu co jsou podobné.
...já bych počkal, jestli by to vysvětlení nezajímalo Nisma, protože větší anti-bmw tu asi není :-))
muSlim dík za doplnění, nemám takový přehled...já ty 5tky bral tak nějak od začátku výroby
Se tu třeba sežerte že jo :)
Z lexuse do bramboraka :( no nevim
Napsal jsem jako nějaký, ne že se to konkrétně shoduje s konkrétním autem, asi tady někdo vidí v mých postech vždy něco víc a jsou to stále ti samí rejpalové ;)
Byl myšlen obecně uniformí zakulacený desing s nevkusnýma proporcema. Ale asi jsem divnej, když jsem byl fotit E30 M3 a paní mě nabídla k odfocení celý salón tak jsem prostě s díky odmítnul - ještě by mě praskla čočka. Holt nejsem ten dnešní správnej konzumér. BTW jen tak něco z googlu narychlo...

Moc pěkný, gratulace. Oproti hnusům typu E60 je dobře, že BMW chytilo druhý dech a minimálně exteriérově pro mě nemá žádnou konkurenci. A když vezmu auta do 1.5 mega, tak i interiérově (tedy co do designu) nevidím v daný kategorii aut nic hezčího. Co do zpracování se sice říká, že se na všem dost šetří, těžko říct... to asi u každý automobilky.
Já jsem přesně na druhém konci, nic hnusnějšího, kromě Dacie Duster, se asi neprodává :))
Ale hlavně, že se líbí majiteli, i když libovat si v bmw po přesednutí z Lexusu zřejmě znamená odumření důležitých mozkových buněk, jinak si to nedovedu vysvětlit :))
Ale s Mr.Scully musím souhlasit v jednom: exteriérově ani interiérově opravdu konkurenci nemá....naštěstí :)
Věřim, že to bude pěkný svezení, ale mně se taky vůbec nelíbí, jako většina BMW.
Je fakt, že vkus je čistě individuální záležitost, mně se třeba brutálně nelíbí 95% mercedesů a nekoupil bych si ho už z principu.
Mercedes je hnus na podvozku do toho nejdu ani kdyby to bylo poslední auto na světe, co se týče přeseduti z Lexuse tak ten interiér je daleko lepší a ovládací prvky jsou naprosto perfektní, ma to i dost důležitý tripling, sice blbost ale lex ji nemel, luxusní osvětlení interiéru, celkově jiná třida
Je fakt, že prodeje BMW mluví za sebe. Vyloženě fandů značky zas tolik nebude a ta cenovka je obvykle pekelná :-D Já jsem letos vybíral auto s čistým štítem, na značce mi absolutně nezáleželo, ale když jsem chtěl ojetinu se solidním výkonem (300-400 koní), přijatelnou spotřebou a určitým luxusem, tak tam stejně nic jinýho než BMW (335i) nezbylo...
porad radsi budu mit e60 nez e39 :-)

28.07.2013, 23:30 |
crestik | Upraveno: 2013-07-28 23:32:04
Tuner2: ...fakt to neber jako rýpání, ale tady je něco k tomu tvému narychlo vybranému korejskému autu :-D
[ Link ]
Příště napíšu Asijskému... asi by to lépe vystihovalo globálně tamní "desing".
2 Tuner#2: že Ty sa tak zbytočne nasieraš vždy :-)
27.07.2013, 21:24 | Tuner#2
Tak chápu, >>že fandům značky to nevysvětlím<<, >>ALE OPRAVDU JE TEN PŘEDEK TRAGÉDIE<<, nejlépe to vyniklo na 2. fotce od muSlima...
Buď si to myslel globálne - tak to proste vyznieva, punkt. Alebo si zabudol dodať k tej druhej časti ono povestné IMHO :-)
muSlim: Nasranej? Ne to vážně nejsem (nějak ani nevidím důvod proč být nasranej?) a opravdu nechápu kde vidíš to, že to není jen můj názor?
Jen podotknu, že IS250 není ve stejné ktegorii jako F10.
Tam by měl být spíše Lexus řady GS.
k007:to snad nemyslis vazne