
Navštíveno 4077x


25.07.2013, 21:48 |
kasko ... splnil jsem si sen a vyměnil jsem původní služební povoz (OII combi v naftě) za trošku lepší.
/foto je taková rychlovka, zítra udělám lepší/


25.07.2013, 21:50 |
kasko dovolím si tvrdit, že se jedná o full výbavu co Škoda nabízí
Výbava L&K, nezávislé topení, perforovaná kůže s ventilací sedaček, panoramatické okno, TV, ...
...chybí pouze pádla pod volantem


25.07.2013, 21:50 |
kasko A srdce auta?

Co to je za barvu? Taková ta vínová?
Pěkný!

25.07.2013, 21:57 |
Augi Like ;-)

25.07.2013, 21:57 |
kasko auto má najeto 7.000km a má 10 měsíců. Jedná se o tzv. roční vůz
Jinak jsem s ním najel za dva dny asi 600km. Oproti naftě tichounké, převodovka řadí krásně, zvuk uchu lahodící. Dokonce ani sound systém při vyšších hlasitostech nedrční a hraje to hezky. S tlumením tedy počkám.
Spotřeba nyní rovných 10l/100km. Bylo to při cestě z MB do UH /D1 při rychlosti cca 150km/hod, pak normální jízda s občasným předjětím. V autě byly 4 dospělí a dítě.
Největší překvapení bylo to, že původní majitel tohoto vozu byl :):):)
Škodováci a někteří další lidi budou vědět, co to znamená, resp. jak se takové auto vyrábí... :D:D:D


25.07.2013, 21:59 |
kasko AllInOne: barva hnědá Marron brown, je to L&K. Barevný index nyní neznám... Zítra můžu mrknout.

25.07.2013, 22:00 |
kasko PAVELK: jsem zvědavý na spotřebu. Dle tebe se dá dostat na dálnic do 160km/hod pdo 10l/100km. Uvidím, až si to trochu sedne
novej supik v kombiku je moc hezký auto,za mě super,akorát si nemůžu pomoct,ale ten volant co už byl aji v rsII je otřesnej.
Přeji mnoho km bez problemů!!!

25.07.2013, 22:04 |
kasko ještě dodám, že se jedná o model před face. Jak jsem slíbil, zítra přidám lepší foto.

25.07.2013, 22:05 |
swep mmm, sám pan nejvyšší

25.07.2013, 22:05 |
kasko Jajinek: vybral jsem práve tuhle motorizaci, abych těch problémů měl co nejmíň, resp. 0.
PAVELK: tak to jsem zvědavý. Otázkou je, zda si ten motor musí skutečně sednout... Zatím jsem na 10l :/
Jasný, naper sem pak pořádnou fotku.
Volant je v poho:-)
ale víš co,jak mě bylo řečeno loni na easce,ty máš škodovku....v kombiku...oktavku....a nemáš ju v naftě? :-DDDDD seš asi teda trošku divnej :-DDDD
Krása! Presně dle mého gusta, jen bych to potřeboval 4x4 a bylo by to dokonalé ;-) Ať slouží!
a to není? vždyt je to vysoký,že by pod tím jelen podběh...
Jajinek: Tak já se přidám též do klubu divnejch, mám Škodovku, v kombíku, oktávku a nemám jí v naftě :-D

25.07.2013, 22:39 |
kasko haskyvr6: tahle motorizace je vyhradne s pohonem 4x4. Muj pozadavek byl 4x4 a automat. a tohle z toho vyslo...
Jajinek: pouze se to zda, ze je to vysoke. Ma to totiz original sportovni podvozek, takze oproti klasice jeste -15mm.
Tak v tom případě je to dokonalé! Like! ;-)
At slouzi ;) v tyhle barve to vypada zajimave ;)
Nech slúži, každopádne ma pobavilo:
"dovolím si tvrdit, že se jedná o full výbavu co Škoda nabízí" vs. "chybí pouze pádla pod volantem" :-D
to kasko: Tak Ti gratuluji. Nakonec si zvolil ten předface. Poopravím Tě. Full nemáš 100%. A vysvětlím hned. Pan Prof.Dr.Vahland nejezdí standartně kombíkem. Takže pokud Ti někdo tvrdil, že je to auto po něm, tak možná je auto z jeho referátu a nebo z letiště, kde stojí jako záloha a nebo od jeho paní. Tito pánové mají totiž nárok na více než jednoho služebáka a navíc může nafasovat auto manželce. On má jinak svého drožkaře, takže ani sám neřídí, jako např. bývalý šéf Škoda Auto p. L.Kalma (ten se v RS OI kdysi zabil). Panu Vahlandovi děláme auta tak, že projdou linkou, pak se odvezou na měsíc a i víc do Česany, kde se dodělá ta full-výbava jak píšeš :-) a pak jdou ty auta zpátky k nám do zkoušek na zkušebnu a nakonec jemu. Pochybuju, že máš v tomhle kombíku conected car systém, dokovací jednotku a stolek pro notebook na spolujezdcově sedačce, speciální vyklápěcí podnožní opěrky, držák mobilu na pravém vnitřním B sl.,brzdy z Passata B7 R36 (ty jsou montovány až od facu),...... Většinou si nechává dělat speciální i interiérové díly, takže tam nenajdeš třeba sériové výplně dveří,..... Uvidím až pošleš lepší foto vnitřku, ale jestli dobře vidím, tak máš nějak málo obsazených tlačítek na krytu řazení, tzn. máš např. pomocníka parkování? Tato hnědá metalíza je lakována na LK Supa a Yetiho. Myslím, že jde dát i ve fleetu na neLK. Ale celkově chválím a přeju hodně km s autem z Kvasin :-)

26.07.2013, 18:31 |
kasko | Upraveno: 2013-07-26 18:38:15
Jirka156:
asi máš pravdu, ale na malém TP bylo napsáno tohle. Tzn. že bylo určeno pro něj. Dost možná se s ním ani nesvezl, ale to neřeším.
Více fotek udělám až v neděli. jsou tam určité věci, které nejsou ani v ETCE, takže to klasické auto není.
Jinak výroba těchto aut je přesně taková. Proto jsem psal, že někteří ví, jak se tato auta vyrábí, resp. kdyby někdo sečetl veškeré náklady na výrobu, předělávky a kontroly, tak jsem na ceně A8 :) a to jsem ještě z levného kraje :)
Jinak to skutečně není full. Např. chybí bezp. šrouby - prý se šetří :):)


28.07.2013, 21:08 |
kasko takže slíbené fotečky:
Nejdříve další perlička. Při nastavování HF mi to hlásilo, že je zde více uživatelů a že musím nějaké smazat. A hle, kdo tam byl a kolikrát.
Možná přeci jenom ten pan V. v tom autě někdy jel


28.07.2013, 21:10 |
kasko další je fotečka na středový panel a na tlačítka, jak chtěl Jirka 156.
TV hrála moc hezky i u nás. Jsem myslel, že nebude signál a on byl.
Pak jsou klasické tlačítka a jak jsem psal, je tam nezávislé topení.


28.07.2013, 21:12 |
kasko jedna fotečka na pohodlná /alespoň oproti Octávce/ sedadla. Příjemná perforovaná kůže s ventilací. Logo L&K nejde bohužel vidět :(

Ty větrané sedačky je luxus, Škoda ze už je taky nemám, nesnáším spocená záda

28.07.2013, 21:16 |
kasko pohled zepředu. Líbí se mi chromová mřížka chladiče, která se již nedělá. Auto tím působí nepatrně jinak.
No a na střeše záclonka z panoramatické střechy.


28.07.2013, 21:17 |
kasko PAVELK: hlavně díky za tip a za rady. Převodovka je fakt luxus. Táta ji má s kombinací 2.0TDi 125kW a není to ono...

28.07.2013, 21:17 |
kasko jeden detail :)


28.07.2013, 21:19 |
kasko v kufru klacika - dvojtá podlaha, kolejničky, TV tuner a baterka.

Máš to moc krásný!
Jen se zeptám. Proč je tam u toho automatu taková velká mrdka páka?
Všiml jsem si toho i u starších supů...vždyť by šla udělat decentnější, ne?

28.07.2013, 21:21 |
kasko pak se mi podařilo zjistit, že na předních sedadlech je příprava pro DVD. Tak se zkusím poptat v MB co a jak. V Octávce jsem měl monitory v hlavovkách, zde by to bylo zase něco jiného.
Je nutné, aby děti měly pohodlí :):)


28.07.2013, 21:24 |
kasko | Upraveno: 2013-07-28 21:25:55
a na závěr dve exteriérovky:
Kola jsem tam dal, co jsem měl na Octávce. Jsou to 8,5x18". Jsou širší než série, ale originály taky nejsou k zahození.
Někomu se to bude líbit, někomu ne. Zase jsou leštěné, tak tvoří jakoby celek k autu. Možná by pasovaly 19" a atuo dolů, ale chci komfort.
Na jaro možná vrátím origoše, jakmile dojezdím tyhle gumy.


28.07.2013, 21:28 |
kasko a "prdelka," ta se mi líbí nejvíce
Ještě plánuju fólie, ale jenom lehce, nechci pohřebáka a nerad bych se pak hádal s orgánem.
A propo, jak jste na tom vy s fóliemi? Jsou nějaké aktuální novinky? Jedou po nich v některém kraji?


28.07.2013, 21:31 |
kasko AllInOne: již se dělá menší, ale Audi.
Můj osobní dojem je ten, že designově je lepší ta novější, ale líp se mi drží tahle starší.
Je to o zvyku a hlavně zde je to věc názoru...
Jinak díkes
Zatím chvála, takže čekám na kritiku. Po tom jak se zhodnotilo PAVLOVO BMW, tak to raději ani číst nebudu.. :D
moc pěkné, nic jiného se na to nedá říci :-)
Krásné auto a se správnou motorizací. :)
Tahle kola mu sluší, líbí se mi víc než origo. Akorát volant se zrovna nepovedl, ale to je drobnost.
OK, nikdy jsme ju v ruce neměl, tak nevím :o)
OK, abych jen nechválil. Kola. Nemůžu říct škaredý,ale ani pěkný. Jak říkáš, věc vkusu. Vybral sis je ty a víš proč :o)
Pak napiš za co to jezdí, díky

28.07.2013, 21:38 |
AR kasko: neboj tohle ti nikdo nepomluví páč je to škoda ;) ale ne je to pěknej kočár o tom žádná.

28.07.2013, 21:44 |
kasko co se tyka volantu: az objevim ve Skoda nejaky specialni, vymenim ho:-). Vzdycky se objevi nejaka specialka...
Taky bych si tohle nechal libit :)
Paka dsg je dobra, drzi se mi lip nez ta mensi audi.
Btw v cem je dsg v tomhle a 125kw jiny? Me v ty nafte neprijde spatna, jen podrazovani pri dobrzdovani ke krizovatce obcas kopne.

29.07.2013, 06:23 |
kasko Luke_288: DSG je úplně stejné, to máš pravdu, avšak s tímhle motorem si to rozumí o trošku líp, řekl bych o větší trošku líp. V naftě mi připadá, že to více škube a někdy to řadí zbytečně nahoru /např. když jedeš přes vesnici/ a pak to drnčí, hučí, apod. Prostě se mi někdy zdá, že to řadí až moc zbytečně a pak to musí hned podřadit.
Ač já jsem neškofkař, tak tohle je slušný.

29.07.2013, 09:33 |
BadyS parádní povoz ;)
kde jsou ty školní léta s Fábii co :-)
nojo, zase koncern po starym panovi, co s tim skoro ani nejezdil... ;-)
ale konfiguraci samozrejme chvalim :-)

29.07.2013, 12:25 |
kasko BadyS: Fábie ještě jezdí. A dokonce ve vesnici.:)

29.07.2013, 12:50 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-07-29 12:51:07
kasko: moc pěkný až na ten volant, ale to se táhlo celu výrobní řadou až u nové generace je zas u kus lepší/vzhlednější než tenhle vřed. Každopádně správná volba starší verze (navíc ještě s pěkným rodokmenem ;)) protože ten novej, to je zezadu Audi a předek jak z Asie. Tohle má šmrc a punc originality.

29.07.2013, 13:09 |
AR jojo asie nebo korea ;)
btw vsimli jste si nekdy, ze stara S742 vypada jako Datsun?
AR nezklamal :))
.mycTD: Můžeš uvést, případně odkázat na to jaký model myslíš?

29.07.2013, 14:42 |
kasko Díky za názory.
Ne že bych po tom zásasadně toužil, ale jak je to možné, že nepřispěl do diskuze Nismo... Konečně motor, na který by neměl až tak připomínek. na druhou stranu musím říci, že i on radil při výběru motorizace...
Jinak o volantu bychom mohli diskutovat celé dny. Osobně se mi ohleděl. Nejdříve jsem ho nemohl taky vystát. A po 5.ti letech v tátovém Superbu a 3 letech mé Octávky ho neřeším...
No NP snad ma dovcu, posledni dobou jsem od nej nic necetl :o)
Auto vypada super, jen bych osobne na to dal originalni kola :o)
Auto pecka a gratulace. Větraný sedačky jsou super v SII. Odjel jsem s tim skoro 600km v kuse a paráda jak z toho člověk svěží. SII předface už mám delší dobu v merku, ale spíš 2.0 naftu 125kw 4x4.

29.07.2013, 15:59 |
kasko Vasekkch: já měl požadavek 4x4 v kombinaci s DSG. To je před face bohužel pouze 103kW /na Supa velmi málo/ nebo V6.
Nyní se dá zase jenom 125kW a 4x4 s DSG. To už je lepší.
Pak jedině 103kW a chip na 125kW, ale zase to je něco na úkor něčeho.
Mám to na dlouhé trasy, tak uvídíme. Ve středu jedu UH, Plzeň, MB a zpět, tak jsem zvědavý na spotřebu :)
S tim dsg je problem v predface. Jel jsem nedavno 1200km s 125kw 4x4 combi, komplet full elegance, panorama, vetrany sicny, styling paket a maximalne jsem si to uzil.

29.07.2013, 17:45 |
kasko tomu věřím. Já optic pakcet kašlu.
Chci dát fólie a pak chci odblokovat obraz za jízdy.

29.07.2013, 21:45 |
vypuk To není dobrej nápad, znám pár lidí co čuměli, čuměli... bum :))

01.08.2013, 14:50 |
kasko Takže první poznaky co se týká spotřeby.
Cesta UH-Plzeň-MB všechno po dálnici, průměr 121km/hod spotřeba 10,7/100
Cesta MB-Brno průměr 87km/hod po D1 /jel jsem převážně 110-130 z důvodu provozu
spotřeba 10,1/100
Cesta dle předpisů Brno-UH 50/100
spotřeba 9,6/100
pomalinku si to sedá, ale reálná spotřeba je kolem 10/100
Me ty kola k tomu nesedi, to ostatni je parada

01.08.2013, 15:41 |
kasko přemýšlím, že na jaro dám originální kola a bude to.
Tyhle zkusím třeba na jiného Supa
spotřeba 10 budiž, spíš škoda, že nedali větší nádrž.

01.08.2013, 16:20 |
kasko Luke_288 přesně tak. Spotřeba mě až tak neštve, ale ta nádrž jo :(