
Navštíveno 2039x

Chalani,
Mam Primeru P11 facelift rok 01, 1.8 benzin, prvni majitel najeto 120t km, absolutne super khara, ale ted z niceho nic zlobi startovani a kdyz je tepla chcipne a nejde nahodit, az opet schladne tak ji nahodim a chvilu zase jede.
Vymenene cidla na klice a vacce- koupeny nove, ale ne original...Jednotka pise jen vadny haluv snimac, ale ten uz je menen a nic.
Diky
na cliu 93 mi to dělala klapka :)
to sou teda pěkný problémy :) tyhle motory sou strašně háklivý na jakoukoliv netěsnost kdekoliv, zkoukni pořádně všechno od víka ventilů zdali tam někde neprdí olej, parohů aby tam nebyla netěsnost a kdekoliv bude tak přetěsnit precizně :) vim že to zní divně ale zkus to.....tady je tlak pod víkem ventilů dost souvislej s chodem motoru ostatně jako u většiny japonců :)

25.07.2013, 15:16 |
maresk | Upraveno: 2013-07-25 15:16:55
ještě doporučím zkontrolovat čidlo teploty vody pro řídící jednotku
Kdyby tam byla netěsnost tak to bude haprovat pořád, tohle spíš fakt vypadá na nějaký čidlo, to že jsou nový neznamená že musí stoprocentně fungovat tak jak mají. Chce to zkusit originál, kor u japonce...
Jo, na Fabii s motorem MPi presne tohle delalo cidlo teploty.
Za studena se motor ridi uplne jinak nez zahratej, pred zahratim tu strika klidne 5 vstriku na 4 valci a celkove motor jede "na sytic" takze od studenyho je to akorat tak 5minut nez pojede normal "na precizni spalovani" a projevi se nekde nasata fales ;)
Jinak cidlo teploty by u eccs melo rozsvitit ses..... Kazdopadne to se da jednoduse zkusit merakem za to nic nedas ;)
*vysvetlivka nahoru, eccs je ridici jednotka a ses je kontrokla motoru ;)
Kazdopadne japonci jezdej i bez cidla teploty takze to by motor nechciplo ;)
P11 sme meli doma dve, ale s motorem problem zadnej, takze kolik cidel tomu musi chcipnout aby me to nekde nechalo sem nezjistil:)
je to japonec, takže čidel to moc nevyžaduje..... stačí jeden HAL aby motor jel, čidlo teploty je pouze k doladění, lambdy standardně pouze informativní, váha vzduchu nutná u japonce ale ta buď jde nebo nejde...čidlo klepání netřeba, pokud sou řízený přes MAP tak bez něj se neobejdou.....čidel to potřebuje fakt málo :)

26.07.2013, 14:39 |
Kounect | Upraveno: 2013-07-26 14:44:54
Já se setkal u Almery, sice to byla 1.5, ale tady jsou rozvody stejně jako tam řetězem, že nikdo nevěděl co s tím je až jeden moudrý člověk řekl, že to má vytahaný řetěz, rozchází se informace z kliky a z vačky a tak to rozsvítí kontrolku. Ten kamarád to ignoroval a nadále jezdil, zastavilo se to ve fázi, kdy autu svítila kontrolka motoru a byl znát velký úbytek ve výkonu motoru, semtam chcíplo apod. náhodné chování...vyměnil se řetěz a voala, auto fungovalo a funguje dodnes. Btw. když už byl nešťastný, tak to dal do autorizáku, vyměňovali čidla, váhu apod. no nechal tam 20t ( 2 roky zpět ) a nakonec si to odvezl, dali jsme to garážmistrum i s koupenym řetězem a jak jsem psal...frčelo to a frčí do dnes.
Edit : Mělo najeto 140t km prokazatelných - měl ho od nova. A k tomu řetězu se vyjádřil takhle správně majitel vrakáče na Nissany ve Štěrboholích, že to je běžné. Neříkám, že to tak je, jenom co jsem jednou potkal a čím se to vyřešilo ;o) Možná pomůže, možná ne.
Takhle kdysi zlobily civiky 5G a starší generace, kdy bylo nutno přeletovat)vyměnit spínací relé. Možná to má tak nějak i Nissan...