Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Rada ohledne koupe auta

 o Navštíveno 2031x o
o 21.07.2013, 12:19 | imax
Premyslim o prodeji auta a chtel bych poridit neco noveho. Do vyberu jse dostali tyhle tri auta.

1.Audi A6 C5 4.2 V8 + Lpg AT r.v 2006+
2.Skoda Sup predfacelift nafta AT r.v. 2008+
3.Octavia RS posledni generace. AT/MT r.v 2009+

Otazky:
1. Motor 4.2 je relativne bezporuchovy, ale jak se chova na LPG, zere olej, nebo nejake jine zavady? Take kolik znese automat pri najezdu cca 200tis+ pri tomhle vykonu. Jestli mate nekdo prakticke skusenosti, tak vam budu vdecnej.
2. DSG r.v 2008+ jaky je realny najezd km kdyz se uz zacnou tyhle prevodovky srat? na co si dat pozor. Nebo se rovnou vyhnout AT pri jazdenkach? Ktere z motorizaci jsou spolehlive u nafty?

Za pouzitelne rady predem dekuji.


o 21.07.2013, 15:10 | SilverGhost
Automaty jsou většinou spolehlivé, záleží jen na jejich údržbě. A oprava vyjde na podobné peníze, jako spojka s dvouhmotou, jen ne tak často. Takže se jich neboj.
Kamarád bude prodávat Superba 2011 Kombi v plné výbavě, jen s manuálem, ale to asi nechceš :-)
o 21.07.2013, 15:22 | Knightey-
Nechci ti brat iluze ale ta 4.2i aby tam sel plyn a vyplatilo se ti to, tak to musi byt jeste koncepcni motor MPi. Ty motory se zacly delat uz od 95rv.
A Audi A6 C5 se vyrabela pouze do roku 2004, pak dal to uz byla C6. Vsechny C5 meli MPi ale C6 uz ne vsechny.
A ve zkratce: jak je to koncepcne FSI, tak ten plyn tam jde, ale problem je s chlazenim vstriku, ty se chladeji palivem, takze tak jako tak, tam musi jit benzin a zaroven plyn. Trebas pri rozjezdech tam jde prevazne benzin, pak nekde na dalnici pri tempomatu se dostanes na 80% LPG a 20% N98. A za dalsi, pocatecni investice je o hodne vetsi nez u MPi.
To jen aby jsi vedel do predu nez budes koukat po 4.2i a budes tam chtit dat LPG system :)
o 21.07.2013, 15:35 | PK | Upraveno: 2013-07-21 15:37:11
Nevím co je na tom pravdy a jak to funguje, ale jeden člověk co dělá plyn mi teď nedávno akorát říkal, že už dělá (začíná dělat) i přímej vstřik. Přestavba vyjde asi kolem 50 tis (levnější systém - holansko) dražší někde k 90 tis. Prý se plyn zavede přímo do benzínovýho čerpadla a plyn se vstřikuje přes beznzínový vstřiky. Odpadaj věci jako reduktor, lpg vstřiky apod.

Tak jak mi to řek, posílám dál. Radek.613 o tom bude určitě vědět víc.

e: Tím pádem odpadá i potřeba přivstřiku benzínu, motor jede jen na LPG.
o 21.07.2013, 15:37 | Knightey-
PK: tak to by vsak byla sakra dobra zprava a o duvod vic si koupit novejsi A8 s timhle motorem :D
o 21.07.2013, 16:26 | imax | Upraveno: 2013-07-21 16:27:34
Jo to jsem slysel ze vsechny FSI TSI atd. motory maji na LPG usporu jenom cca 25 procent oproti benalu, ale tu 4,2 chci jeste klasiku Multipoint injection + lpg, ale neznam nikoho v okoli kto tuhle kombinaci vlastni, nebo vlastnil. Tak jestli klasicke MPi nemaju problem s LPG, tak bych o te A6ke vazne premyslel. Jenom ta AT 200tis+ mne dela vrasky :/

SliverGhost: AT neni podminka, ale prece jsem si uz na ni zvykl :), takze klidne mi pak dej info.
o 21.07.2013, 17:14 | PK | Upraveno: 2013-07-21 17:16:35
Knightey: pro mě taky samo dobrá zpráva, protože fakt nevím, jaký auto si koupim, až doslouží nynější. Do nafty se mi nechce a u benzínu už je všude přímej vstřik. Tohle by to vyřešilo. Ještě aby slezla cena na nějakou rozumnější hodnotu :)

Jinak myslím, že se tu ten motor vzhledem k provuzu LPG už někdy řešil, tak zkus hledat a uvidíš. Co vím, tak ho měl Lukasino, ale bez LPG.
o 21.07.2013, 18:05 | Knightey-
imax: no ja ho mam ten motor :) a prave s LPG systemem. Mam na tom nalitano cca 60t km uz :)
o 21.07.2013, 18:09 | imax
A byl s necim problem, krome spotrebaku? Zere olej? Jak to vychadzi ze spotrebou? Jaky mas r.v? AT nebo manual? Na co si dat pozor pri koupe?
o 21.07.2013, 18:21 | Knightey-
Jak jsem psal, nevim zda to ctes ci ne. Na A6 C5 se delala pouze do roku 2004 u limuziny a 2005 u Avantu! Takze upresni.
Jinak ja mam A8 D2 facelift s timhle motorem.
V A6 C5 jsou tyhle motory ale starsi, jsou "jen" 32V a maji jine sani, vykon 220KW a jsou litinove.

Jinak obecne, automat TIPTRONIC ma zivotnost tech 200t km kdyz se k tomu nechovas zrovna dobre. Udela i vic, kdyz menis olej jak mas, davas tam ten co tam patri atp. Ale tak jako tak neni vecnej. Casem ti zacne unikat tlak okolo loziska (jejich nejvetsi bolest) a kdyz uz je to venku, tak se to cele repasuje vcetne hydromenice atp. Coz vyjde na cca 25t kc :)
o 22.07.2013, 10:17 | imax
po repase Tiptronic zvladne dalsich 100 - 200tis?
o 22.07.2013, 10:44 | Knightey-
Tech 200t v klidu kdyz budes menit olej vcetne filtru :)
o 23.07.2013, 10:49 | imax | Upraveno: 2013-07-23 10:50:29
Ma tady jeste nekdo skusenosti s DSG r.v 2008+? poruchovost km najezd?


Jo a dik Knightey :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3179 sekund.