
Navštíveno 1104x


14.07.2013, 13:16 |
fredh Čau,
sehnal jsem komplet servo ze seatu inca a chtěl jsem ho dát do Golfa3, kde ho nemám. Servo v ince fungovalo úplně normálně, ale když jsem ho rozběhal v golfovi, servo nepracuje tak, jak by mělo.
Když chci otočit volantem, ať doprava nebo doleva, musím přemoct takovej počáteční odpor, potom jde volant půl otáčky dobře, a pak je tam znova krátkej odpor a takhle se to opakuje až k dorazům. Na místě nebo v malejch rychlostech to problém není, ale když se jede cca 90km/h tak pootočit volantem jen o kousek, je docela o nervy, protože to jde kousek otáčky ztuha a pak náhle úplně měkce...
Doufám, že jsem to popsal nějak srozumitelně, protože si s tím nevím vůbec rady. Servo jsem odvzdušňoval - natočil jsem kola až k dorazům na obou stranách a podržel.
Nemůže to být špatným servo olejem? Nalil jsem tam na doporučení automechanika červenej olej, kterej se dává i do automatickejch převodovek, ikdyž víčko od serva je zelený a měl by se tam lejt zelenej vw olej.
Díky za postřehy

15.07.2013, 05:44 |
fredh Nikdo nema napad?

15.07.2013, 17:07 |
Jozzo 1. musíš dodržet olej daný výrobcem,jinak to žere těsnění atd.
2. můžou být rozdílné otáčky na řemenici ,tudíž to neběží jak má(tipuju že malé,kdyby velké,tak je tam přepoušťák,co si to pohlídá)

15.07.2013, 19:30 |
fredh Remenice ne. Problem je na kloubkach na tyci rizeni. Na ince to bylo potoceny proti golfovi a kloubky se sponujou. Zitra to zkusim dat do kupy a uvidi se. Jinak tam pujde zpatky starej hreben.

15.07.2013, 19:59 |
Jozzo jo tak,já si pod slovem servo představil jen pumpu....

16.07.2013, 05:54 |
fredh No puvodne sem myslel ze je neco s pumpou, ale kdyz sem to rozpojil a otacel kolama rukama, tak mi doteklo, ze je to neco s volantovou tyci.