
Navštíveno 1168x

Ahoj klucí, mám takový problém se služebákem. Na benzín jede Filcka OK ale v momentě, kdy chci jet na LPG, tedy vytočím motor nad cca 2000 otáček, tak to začne kuckat, chová se to skoro jako kdyby tam nebyl plyn, ať šlapu jak šlapu, nereaguje to, nepřidává, jen se dusí. Máte představu čím by to mohlo být? Kdyby to mohla být chujovina, tak to udělám sám ale moc se mi v LPG zástavbě rýpat nechce, páč tomu houby rozumím. Jenom kdyby někdo z vás zažil něco podobného..
Vzduchový filtr je starý tak cca půl roku, ani není zasranej.. Na to sem koukal.

08.07.2013, 11:14 |
gizmi Kdy meneny svicky? LPG jsem nikdy nemel, ale od vsech slysim, ze je dulezite menit casteji svicky (a ty dovedou potrapit solidne)
Nepíšeš jestli tam máš sekvenci, nebo potlak, jestli řízení lambdou, nebo mechanické, atd..... Jinak obecně - Filtry, ucpané potrubí od nádrže, zaseklý multiventil, děravá membrána v reduktoru, svíčky KO :-D Prostě to odvez někam kde servisují LPG a bude to :-D
Filtrem se tu míní filtr na kapalné fázi LPG, který mění firma co dělá servis LPG zařízení a revize zařízení. Jakékoli domácí zásahy do LPG, zejména na kapalné fázi, nejsou bez zásadních znalostí a vybavení vhodné...
No jo no, bude to lepší.. Klasický motor mi tolik zabrat nedá, ale LPG prostě nerozumím.
Aspoň mrknu na svíčky a pak to buď hodím ze skály nebo odvezu k mekánikovi :D