
Navštíveno 2078x

Objevil jsem youngtimera jak lusk! Nemit jednoho v garazi, hned bych ho vzal. I kdyz?

prej neco s motorem, ale radovej sestival, to by nemusel bejt neresitelnej problem, ne?

Záleží, za jakou je cenu a co tomu motoru schází.
Jinak je krásnej, za mě ANO!
nevim co tomu schazi, je za cenu 1500 eur, kdyby mel nekdo zajem...
videl jsem na mobile.de v horsim stavu za 2200 (vrak)
kazdopadne tohle potrebuje tak 200tis, aby to bylo super. To je muj skromnej odhad.

06.07.2013, 23:57 |
DaveF nejsem znalec tyhle znacky ale pokud je to v konfiguraci jak to vyjelo z fabriky tak si to zaslouzi jen perfektni praci za x set tis kc, jinak zbytecna prace
Byl by z nej jeste krasavec, na druhou stranu je nekdy lepsi koupit lepsi zaklad nez do toho nasypat postupne vic a vysledek neni zarucenej.
já bych řekl, že "něco s motorem" bude uplně nejmenší problém. A pokud to ještě ve mě bude chvíli hlodat a nevezmeš ho, tak spouštím akci "přesun" :-))
Zejtra tam jedu zase, zjistim ti detaily, nafotim ti co chces...
Rikal mi, ze to koupil za 2000, ale nema cas a je levej. Nestat mi v garazi Caprice, sel bych do toho. I kdyz je to pomerne dost shnily, furt se na to da sehnat skoro vsechno, v ruznejch cenovejch hladinach, podle opotrebeni...
treba sem videl fungl novy tapece za 1500eur, ale taky jety za 150eur.
známej si renovuje bmw e 21 bauver polocabrio ,nebo tak něco a říkal že výhoda značky bmw je že dodávají opravdu dost dílů na opravdu staré modely
což vidím jako velké + (ceny budou - )
caprice dobry, ale tohle je bomba..

07.07.2013, 20:28 |
Sau No mět volného čtvrt mega, tak... ...bych to beztak nevzal, bo mám radši kabria :) Ale kůsek je to pěkný rozhodně, podle ma do něho jít cenu určitě má.
Ptal sem se majitele, co je to za motor, rikal 2.5 V duchu sem si rikal, ze je to skoda, bejt to tak 3litr... a pak jsem ceknul stitky, ale stejne na to nemam koule...