Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Nastavení rozvodů Laguna 2.2Dti

 o Navštíveno 10234x o
o 05.07.2013, 08:27 | 20bad
Ahoj, nemáte někdo nějaký materiály k nastavení rozvodů na R. Laguna II 2.2Dti? Mám už nějaký servisní manuály na Laguny, ale 2.2 tam chybí. Potřebuju to i s nastavením kliky a čerpadla, odešlo tam jedno ozubený kolo na kaskádě a je to celý rozhozený. Nic jsem zatím nikde nenašel.
Díky za pomoc


o 05.07.2013, 09:05 | Hanes
Není to spíš 2.2dci?
Rozvody co jsou na obrázku?
Pokud už je to rozhozený budeš to bez přípravků blbě nastavovat. Nahoře na vačkách jsou zářezy do kterých se nasazují přípravky, do kliky je aretační kolík, dělal jsem to několik let zpět-nastavení kol, jinak rozvody (řemen) dělám často.
Pokud je to dci tak čerpadlo tlačí pořád a nezáleží na poloze,ale z kola čerpadla se snímají otáčky, nastavený to je tak že jak je vidět čárka na kole čerpadla ta musí být videt uprostřed dírou po snímači otáček co je na deklu, myslím že jsem to fotil v seřizovací poloze.
Hlavu jsi dělal? Ventily přesahují přez rovinu hlavy a v pístech jsou vybrání, stačí zub a už to klepe do sebe, pokud jsi to nesundal raději bych se na ventily podíval a když už to bude venku vyměň šály na klice než se to zadře, pokud nebyly měněny dříve raději to udělej-z šál se začíná vylupovat kompozice a časem se zadře je to bolest tohoto motoru a dlouhých nájezdů na olej.Pokud toto uděláš bude zas dál dlouho fungovat.
Kdyžtak mi písni mail.

foto k příspěvku  od Hanes

o 05.07.2013, 14:10 | 20bad
ano máš pravdu je to dci, odešlo to ozubený kolo vedle čerpadla, klika jela a vršek stál tak se prohnuli tyčky na kterých jsou vahadla, ventily to přežily. Dole na klice je klínek na řemenici a na řemenici je důlek, ten má prý být na 12hodinách, díru na aretaci jsem tam žánou nenašel, čerpadlo prý má být v poloze 11hodin a pak tou dírou se má zaaretovat.
Ted se udělá jen to kolo a tyčky a uvidí se jestli to pojede, já hučím do majitele ať to obratem prodá a koupí si 1.9 když mermomocí chce lagunu, díky moc za rady a foto
o 05.07.2013, 15:31 | Nismo.Power
jééé to sem taky jednou dělal :) musely jsme na to pučit přípravky bez nich bych to fakt nedělal...
pokud se to nahoře už voťukalo tak to regulérně vyhodit do sběru ten motor, to složíš a za chvilku se tam něco vysere na tuti :)
a 1,9 no chraň tě ruka renaulťácká mu tohle doporučit.... tomu bych řek z hovna do žumpy :) pokud mermomocí chce lagunu to ho výjde nejlíp jezdit MHD :)
o 06.07.2013, 19:40 | 20bad
jo máš pravdu, já to vím, ale holt kdo chce kam.. Mě jen zaráží, že se mi nepodařilo nikde sehnat nějakej návod k nastavení, ostatní motory jo, ale tuhle 2.2 nikde:-((
o 06.07.2013, 21:44 | 20bad
tak jsem konečně našel ten manuál, snad ho nikdo nebudete potřebovat:-)) strana 132 je to nastavení
[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4009 sekund.