Není to spíš 2.2dci?
Rozvody co jsou na obrázku?
Pokud už je to rozhozený budeš to bez přípravků blbě nastavovat. Nahoře na vačkách jsou zářezy do kterých se nasazují přípravky, do kliky je aretační kolík, dělal jsem to několik let zpět-nastavení kol, jinak rozvody (řemen) dělám často.
Pokud je to dci tak čerpadlo tlačí pořád a nezáleží na poloze,ale z kola čerpadla se snímají otáčky, nastavený to je tak že jak je vidět čárka na kole čerpadla ta musí být videt uprostřed dírou po snímači otáček co je na deklu, myslím že jsem to fotil v seřizovací poloze.
Hlavu jsi dělal? Ventily přesahují přez rovinu hlavy a v pístech jsou vybrání, stačí zub a už to klepe do sebe, pokud jsi to nesundal raději bych se na ventily podíval a když už to bude venku vyměň šály na klice než se to zadře, pokud nebyly měněny dříve raději to udělej-z šál se začíná vylupovat kompozice a časem se zadře je to bolest tohoto motoru a dlouhých nájezdů na olej.Pokud toto uděláš bude zas dál dlouho fungovat.
Kdyžtak mi písni mail.
