
Navštíveno 1281x

Soused ze vsi se zbavuje PHII s motorem 1.4 16V rok 2001. jak si stala tato auta
Má jej kolega ze vsi - upozornil mě na problém zapalovacích modulů, které občas odcházejí (on má ale r.v. 2004, také 1,4 16V) a už jich několik měnil. Jinak jen jezdí, spotřeba do 7/100. Auto má jinak z AAA, najeto nikdo neví, ale asi moc, koroze nulová.
Já mám Clio 1,2 8V r.v. 2005 a ťuky ťuk, leju jen benzín a dělal se na tom olej a filtry. Jinak mimo abelů od čidla překousaných od kuny, také nic. Jezdí s ním dcera denodenně 12+12 km do práce, spotřeba 5,9/100 vč. couraček po městě. zatím pohoda, nájezd asi 95.000km.
Co znám i jiné uživatele z mého okolí, občasnějaký drobný elektrický problém, jinak mechanikcy vše OK, včetně podvozku.
moduly odchází jak u 1,4 tak u 1,2. pokud to je 1,4 16v cca 100koí, tak to je dobrej motor
autíko dobré, máme doma 01 Clio 1,4 16V třídveř., je
vyloženě městsky zpřevodováné, takže krátké převody, optim. rychlost 80 km/h. Při 100 spíše řve a o moc víc nejede, ale dost žere. Párkrát jsem jel dálku (+-400 km) a ee, dalo se vydržet, ale spotřeba k 8. Nicméně po městě a v klidu spolehlivé, hbité. Záleží, jak s tím chceš jezdit.
ta 1,4ka je nejvhodnější na LPG
průměrný auto s průměrnejma jízdníma vlastnostma.... docela pohodlný na svojí velikost, motoricky hlavně zapalovací moduly a často tečou chladiče na vodu....
vpodstatě v tom autě moc věcí neni tak neni co se posrat ale v případě třeba. el oken tam je co se posrat :)