Navštíveno 2551x

02.07.2013, 12:07 |
hanx Ahoj pánové, potřeboval bych radu a rozvést trochu diskuzi. Chci začít hrát tenis a netuším, jak se v raketách orientovat. Raketu jsem držel v ruce jednou. Všiml jsem si, že ta, co jsem měl půjčenou, byla trochu větší a měla jiný tvar než kolegova. Podle čeho bych se měl řídit, abych si vybral tu správnou pro sebe?
Jde mi hlavně o poměr cena/výkon - ale vzhledem k tomu, že jsem naprostý začátečník, do toho nechci investovat moc. Čím míň, tím líp.
Nebo máte nějaké konkrétní tipy na konkrétní modely/značky/řady raket?
Je lepší koupit úplně novou, nebo za stejnou cenu použitou?
Jak moc velký vliv na rychlost učení bude mít raketa za 500 a raketa za 1500?
nevim odkud jsi, ale ja se treba vzdycky na miste poradil s prodavaci tady:
[ Link ] at uz jsem resil badminton, squash nebo tenis. Raketu na tenis sem zrovna mati kupoval minuly tyden a co sem mel puvodne vybranou, tak mi hned rozcupovali..spatna vaha, vyvazeni, atd.
Kdyz odhlednu od stylu hry, tak pro zacatecnika obvykle lehci s vyvazenim d orukojeti, at se moc nenadres a mas pri hre pak vetsi cit.

02.07.2013, 12:23 |
pali Navic v tom obchode jak pise lukee_cz lze rakety i vypujcit. Takze idealne vyzkouset a az potom kupovat...

02.07.2013, 13:05 |
hanx | Upraveno: 2013-07-02 13:14:46
Díky za tip, ale bohužel jsem z menšího města. Půjčení tedy pravděpodobně nebude možné a spíš si pro tu raketu pojedu až při cestě buď do Ústí nad Labem nebo do Prahy (ale Ústí mám mnohem blíž, takže nejspíš tam)
EDIT: doplňující otázka - má cenu pořídit si i vibrastop? Četl jsem, že u lehké rakety se více přenášejí vibrace z rakety do ruky a může to působit problémy. Je to jen strašák nebo bych si ho měl opravdu pořídit? Pokud ano, je velký rozdíl mezi vibrastopem za 40 Kč a 140 Kč?
vibrostop fakt funguje, bez problému se dá hrát bez něj, ale s ním je to příjemnější :) Rozdíly jsem nikdy nepoznal, spíš v konstrukci, některé drží lépe, některé vyskakují :o)