Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Dotaz na VW GOLF IV GTI 1,8T

 o Navštíveno 2480x o
o 24.06.2013, 16:50 | golfik69
Ahoj hoši,máte někdo zkušenosti s tímto motorem?Díky


o 24.06.2013, 18:20 | Jajinek
motor je myslím uplně stejnej jak v koktě rs,takže pohoda :-)
o 24.06.2013, 18:28 | Antonio
v golfu je ale tusim 110kw, jak v bezne octe 1.8T. gti je jen stupen vybavy. Kazdopadne myslim ze 1.8T a rs jsou stejne motory, jen s jinym softem.
o 24.06.2013, 18:50 | Jajinek | Upraveno: 2013-06-24 18:54:01
To ano,gti je vybava,ale mám pocit,že tam davaly 132 do gti,jinat to mělo 110 jen 1.8t bez gti,ale nejsu znalec..
nene ,je tam vic věci :-)
Edit:
Jine turbo+vstriky+jiný soft
o 24.06.2013, 22:16 | golfik69
Jo má to 110kw,aspon v inzerátu to je psaný))tak se toho teda nemusím bát jo?)
o 24.06.2013, 22:23 | Pajk
GTi jsou jak 110kW, tak 132kW(novější ročníky). Turba jsou pouze dvě, starší K03 a K03s, vstřiky u starších resp. u AGU 280cc, pak už jen 315cc. Softwarů je taky více, dle kódu mororu.
Jinak vlez na vw club forum, tam máš čtení na dva dny. :)
o 24.06.2013, 22:25 | golfik69
Pajk-Dík za info,jen mě zajímalo jestli tyto motory něco vydrží a zda se na nich něco vyloženě nesere atd.
o 24.06.2013, 22:41 | endru.ondra
Golfík: tyhle motory sou v pohodě známej najel na autě 300 tisíc a pak ho prodával. Dej si pozor na turbo tady je drahý a nový kolem 10k. Přeci to každej honí a já sem měl a můžu doporučit :)
o 24.06.2013, 22:52 | golfik69
endru.ondra-tak tohle auto má starší kořen tak to snad nebude tak vylítaný)no uvidíme.jinak dík
o 24.06.2013, 23:03 | Pajk
Sere se to pomněrně často. Ale jen drobnosti za pár korun a samozřejmě je to kus od kusu. Problémy s podtlakama, různý cukání a kolísání otáček, sem tam nějaký čidlo nebo zapalovací modul odejde, stejně tak nějakej ventil. Mě toho ale třeba moc nepotkalo, vlastně asi nic za skoro 9let.
Dle mě je to jeden z nejlepších benzínových motorů, co koncern udělal.
o 24.06.2013, 23:06 | golfik69
Pajk-Tak to je v pohodě,takové drobnosti odchází asi u každého motoru)já měl před tím asi tři Vr6tky a chci vyskoušet nějakej turbomotor)
o 24.06.2013, 23:11 | Pajk
Však uvidíš, je to něco jinýho s podobným výkonem.
Jinak co to bude za ročník? Lankovej plyn nebo už elektrickej?
o 24.06.2013, 23:12 | golfik69
je to 99ročník,typ motoru tam nepíše
o 24.06.2013, 23:18 | Pajk
AGU, to je good. Je to nejjednodušší varianta. Žádný elektrický ptákoviny navíc. :)
o 24.06.2013, 23:20 | golfik69
jj zrovna o tom čtu na vw foru,no uvidíme jak to pojede,víš ale jak to je,chceš víc a víc koníku))
o 24.06.2013, 23:32 | Ondrero
Já mám taky AGU a jsem plně spokojen.

Za 5 let žádnej problém.

Jen čištění klapky kvůli kolísání otáček a vyměneno preventivné pár hadic :)

o 24.06.2013, 23:36 | Pajk
Jo jo, koníky jde nahonit celkem jednoduše, dnes už se najdou lidi v ČR, co to umí ladit, tak to není problém. Akorát nad 300PS už je to dražší záležitost.
o 24.06.2013, 23:36 | golfik69
Ondrero-kolísání otáček díky znečištěné klapce je běžná věc,to mi dělalo i u veruny)
o 24.06.2013, 23:40 | golfik69
Pajk-tak vysoko asi nepůjdu))
o 25.06.2013, 08:19 | Kapka (M)
mam na lehce uprave OctaviiRS 132kW /uprava Cimbu/ najeto už 202000km..a naprosta pohoda..krome vymeny zapalovacich civek /ukecal jsem reklamaci ve Skodovce i když meli najeto 198000km :-D / vymeni par hadiček podtlaky a jednoho čidla teploty /cca 300kč/ naprosto nic..
o 25.06.2013, 09:34 | golfik69
Kapka-Tak to se divím že si tu reklamaci ukecal když to má tolik najeto)jinak koukám že je každý spokojený s tímto motorem tak do toho půjdu)
o 25.06.2013, 10:21 | Pajk
Jinak na AGU jsou jiné moduly a neserou se. :)
o 25.06.2013, 12:06 | golfik69
Pajk-další pozitivum))
o 25.06.2013, 16:54 | Jajinek
a co chceš ukecávat? já dojel do autonovy na klasik servisku(olej,filtry+zadní ložiska,oboje čepy.....) a po dvou dnech při přebírání auta mě pan říká-vyměnily sme vám všechny čtyři cívky na svíčkách-sem se orosil,pač sem se zesrandy při odevzdání auta ptal co za to chcou a bylo mě řečeno nevim přesně asi 4-5tis/kus(jojo,origo servis)tak sem už viděl rudě a první myšlenka byla kde si na to vemu ´´hypoteku´´ a potom mě řekl-vrámci servisu uznala škodovka chybu,že některý cívky byly špatný tak že vrámci servisek atd dávají všem RS cívky zadara. Jen doplním,v té době sem měl na tachecu 220tis,je to dva roky zpátky když sem rs čerstvě koupil.
Zpátky k 1.8T hlavně bacha na lankovej plyn,prej se to dávalo taky a stojí to za hovno. Jinak k 132,nic závažnýho se nesere,sem tam hadička nebo nějakej posranej podtlak,takže taky hadička a jinak nic. K tomu turbu,pokud je někdo itrnica tak je jedno jestli jezdí s turbomotorem nebo bez a bude po tom motoru hovno. Hlavně musíš po knedle pořádně dochlazovat,je to náchylnější víc jak zetor.
o 25.06.2013, 20:00 | Pajk
"hlavně bacha na lankovej plyn,prej se to dávalo taky a stojí to za hovno"
To máš od koho? Ješ pravda, že jsem na to taky kdysi nadával, ale z toho důvodu, že mi to nikdo nebyl schopnej odladit s novým hardwarem.
Jinak s lankem nemám žádnej problém. Nemá to žádný nEGR ventily apod., který bych u el.plynu vykuchal. :)
o 26.06.2013, 05:02 | Ondrero | Upraveno: 2013-06-26 05:03:13
Já taky musím hájit lanko.

Žádná prodleva a lanko se nemá šanci vykurvit jako elektronickej plyn.

Navíc můžu být u motoru a sám si přidávat ručně.

To se hodí, když se dělá kontola nějakého podezřelého pazvuku :D

Navíc jen jedna lambda před katíkem a tím snadnější možnost poladit výfukový systém.

AGU bych za jinou 1.8T neměnil ani za nic.
o 26.06.2013, 16:09 | Jajinek
Tak sorry,omlouvám se,ber jen s lankem. Ja to vyčetl a taky jen napsal,ze sem slyšel.....
Jinak Ano,mas jednu lambdu.......
Potom uz nevim co vic napsat,poradit ....... :-)
o 26.06.2013, 19:29 | Pajk
No spíš je to jedno. :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3243 sekund.