
Navštíveno 3432x


08.06.2013, 21:58 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-06-08 21:59:12
Ten dnešní downsizing mě silně pije krev a od dnešní spotřební komerční produkce jsem už nečekal nic kloudného...
A hle přepočítal jsem a Ford přišel s tímhle. Celé video stojí za to, pro netrpělivé moc pěkné záběry a zvuk je od 4:40min. Tohle jsem absolutně nečekal od nějaké velké automobilky, za mě Ford thumbs up!
[ Link ]
........no, za pár let uvidíme, zda-li ten slavnej down-sizing něco umí........jestli natočí alespoň půl míče......jako ty starý.......třeba dvoulitrový atmosféry. Pro mne je to zatím "mínus".....Máme v rodině kadláka, co má 600tisíc a jede.........původní turbo, při koupi se jen seřizovalo čerpadlo a koupili vstřiky(jeden za osmset-originál) - vše jen z prevence...........moje benzinový dvoulitry maj najeto hodně na dvěstě tisíc....a nevypadá to, že by se vzdávali výkonem...........
A kdo chce, aby kazde auto vydrzelo pul mice ? Kolik je ve skutecnosti aut v provozu, ktere maji pul mice ? Tipnu si, ze minimum a bohuzel u vetsiny to majitel ani nevi, pac ma na pocitadle o polovinu mene. Ona je otazka, zda vsechny tarsi atmosfery vydrzeli pul mice. Ja bych to zase tak neidealizoval.
Naftaky, ty nove, uz take nejsou zrovna etalon spolehlivosti a zvlaste po 200 tKm si zadaji investice a v mnoha pripadech nejsou zrovna male. Starsi jsou mozna z pohled nachylnosti paliva, vstriku, mene nachylne, ale zase jejich projev jak zvukovy a vykonovy dosti bidny.
Me se uplny odklon od atmosfer taky moc nezamlouva, ale co jsem zkusil 1.6 ecoboost 118kW v Mondeu, vylejzal jsem s umsevem na tvari a objednal si ho do S-Maxe. Jestli vydrzi pul mice nevim, tak dlouho ho mit nebudu, ale zatim to vypada, ze Ford je na tom se spolehlivosti mnohem lepe nez TSI.

09.06.2013, 08:34 |
Lubak Doba je prostě taková, je prostě pravda, že moc automobilek, který dávají klasickou atmosféru např. 2.0 do nového auta není, a prodeje rozhodně nejsou stěžejní model.
Dnes je moda maloobjemovejch malorážek, ale za mě musím říct, že jak píše mrazi tak 1,6 EcoBoost chodí super jak v Mondeu, S maxu, Focusu.
Já si vesele užívám pohled TDIčkářů kteří nechápavě koukají v kopci když je předjíždí Focus s nápisem přes celý bok 1.0 EcoBoost. Ač jsem byl velice skeptickej když motor přišel, tak zaslouženě má titul 2x motor roku, neboť problémy s tím nejsou žádné, spotřeba se dá udržet i kolem 6 litrů, samozřejmě s nohou na podlaze furt to za 6 jezdit nebude nikdy to umí jen TDI:-)
Motor krásně funguje ve spektru otáčet od 1700-5000, s tím autem dokáže bejt opravdu sranda, neboť to od toho auta nikdo nečeká.
"the engine bay is more crowded than an Indian train" :-))))
Lubak: ja treba nechapave koukam na nektery zavodniky v htp apod (tim nerikam, ze ty motory jsou spatny, nejedou apod) ktery zdimou ty svy malorazky na krev a rozhodne muj nechapavej pohled neni zpusobenej tim, ze bych mel potrebu je do toho kopce dojizdet a deklasovat. Je uplne jedno jestli jedu v nafte, benzinu nebo na motorce, ne vsichni na silnici co predjizdite s vama v ten moment nejak soutezi.
Jj, hlášky o nechápajících pohledech mě vždycky dostanou do kolen :-D
Já nechápu, jak stíháte koukat do předjížděných aut a studovat obličeje :-D. Předjíždění řidiči nemají samozřejmě nic jiného na práci, než hledat označení motorizace a kousat vzteky do volantu :-D

09.06.2013, 11:22 |
Lubak kazdy den je to x krat to same,jedu 130v rychlym a jak predjedu slepicku v tdi tak z pomaleho pruhu zacne urputne zrychlovat,tak si obcas zablbnu,nebot jsou tyhle zavodnici k smichu.
A ja ti popisu scenare, ktery zazivam ja: jedu 150 na tempomat (slepicka v tdi, nastesti tech 125kw), potrebuju vyridit telefon, uberu na 120. Predjede me spousta aut. Dotelefonuju, tuknu znovu do tempomatu a cas od casu se najde existence, ktera si moje telefonovani a obcasny machnuti rukou pravdepodobne vysvetli jako projevy nervozity a nasranosti, ze me predjela nejaka malorazka a celejch tech 10minut mi trvalo to udejchany tdi rozhulakat na 150 a dojet ho. Nacez on to rozpali na 155, cimz kousek ujede, pak zas zpatky na 130 (bud a nebo prijde tahly stoupani) a tohle se mi uz 2x stalo, ze jsem se asi 100km v kuse takhle dojizdel s nejakym "zavodnikem".
2 Luke_288: ubrať kvôli telefonovaniu? Cez HF? Kvôli sústredeniu alebo hluku? Ak to druhé, čím to prosím Ťa jazdíš? :-D

09.06.2013, 12:32 |
Luke_288 | Upraveno: 2013-06-09 12:33:47
Nad tim jsem covece nikdy nepremejslel, kdyz potrebuju neco vytekefonovat tak se nejak automaticky klidim do pomalejsiho a vetsinou jedu s davem.

09.06.2013, 15:18 |
xSam Když tak o tom mluvíte, tak jsem si uvědomil, že také docela hodně zpomalím když telefonuju. Asi neumím moc dělat dvě věci zároveň:-)

09.06.2013, 17:19 |
Ladic to mrazik: 1) A kdo chce, aby kazde auto vydrzelo pul mice ? 2) Kolik je ve skutecnosti aut v provozu, ktere maji pul mice ? Na to ti mohu lehce odpovědět 1) tak třeba v asii a jižní americe to chcou všichni a za 2) v asii a jižni americe teměř všechny. A je vidět který auta to zvládaj na prvním míste je TOYOTA, coroly s milionem videl jsem jich desitky, kupodivu daewo nexia taky milion, 750k, 700k, mercedesy stejný atd. Takže asi tak v evrope je auto s 300 po smrti, tam lehce zajety :D

09.06.2013, 17:23 |
Lubak a kdo v cr takove auto koupi ktere bude mit vic jak 200tis km?v cr skoro nikdo,nebot tady 90procent kouka jen na stav tacho a stav auta je nezajima
Ladic co chteji v asii nebo jizni americe je mi jedno, ja ziju v evrope. Kolik z nas tady ma auto, ktere ma vice jak 300 tisic km ? Kolik vice jak 400 tisic km ? Kdo z nas tady si koupi auto, ktere ma najeto vice jak 300 tisic km ?

09.06.2013, 20:57 |
Drtič Tak ja bych rekl, ze vic nez 300 maji snad vsechny auta starsi deseti let. Osobne mam Galaxy PD s cca 400, Cadillaca s 250, Alfu155 td s 350, Jumpera 2 roky stareho s 250. A vsechny slapou, po motorove strance do stareho zeleza rozhodne nepatri. Takze bych rekl, ze nad tech 300 ma min 50% lidi

09.06.2013, 20:57 |
Drtič Tak ja bych rekl, ze vic nez 300 maji snad vsechny auta starsi deseti let. Osobne mam Galaxy PD s cca 400, Cadillaca s 250, Alfu155 td s 350, Jumpera 2 roky stareho s 250. A vsechny slapou, po motorove strance do stareho zeleza rozhodne nepatri. Takze bych rekl, ze nad tech 300 ma min 50% lidi
Video hezký ale furt nějak nechapu k čemu je to dobre u běžnych aut ten downsizing, spotřeba nějak uchvacujici neni za +- 6l se da když to přepočitam na naklady jet i s větši atmosferou na LPG nebo CNG ale i na N95 u těch modernějšich, turbo je dalši kurvitko co se muže vysypat a stoji to balík a motor točit na 5tis ? To mu taky rozhodně neprospěje takže nějak postradam smysl tohodle zmenšování
Hezky nám debata uhnula od zajímavého auta k situacím na silnicích. Jinak taky když telefonuju, tak zpomalím. Chlap prostě nedokáže dělat víc věcí najednou :))
Chlap se dokáže soustředit na víc než jednu věc zároveň .. důkazem budiž kozy. ;)
Jinak FORD od Ecoboostu čeká hodně, downsizing není ani tak zájem automobilek, nýbrž ekologů a stále se zpřísňujících norem na CO2.
A dnešní automobilky musely kompletně překopat strategii, kdyby furt prodávaly auta co vydrží mega km, tak by prodeje nových neletěly meziročně tak nahoru ..
Ecoboost neznamena downsizing ale novej system benzinovyho motoru,psal jsem zde o tom v dobe kdy tu s tim nebylo zadny auto na prodej a jednalo se o novinku z usa.... Vetsina lidi to poplivala pac to je z usa nebo ze to nebude fungovat..... Jediny co nefunguje je neustaly tlaceni penez do vyvoje naftovejch motoru jejichz vyvoj se zastavil uz davno na mrtvym bode a kazda nova varianta je vic nespolehlivejsi nez ta predchozi a spotreba uz je prezitek...... Staci udelat investici do benzinovyho motoru a vysledek je na svete..... Realita a praxe ukazala ze to je dobry, mozna lepsi nez jsem tu kdysi psal.....
To ze amerika opet prepisuje automobilovy dejiny si asi moc koncernistu zde nevsima ci nema zajem,nejedna se jen o ecoboost ale hlavne o pojem jmenem tesla....budoucnosti se neubranime a tesla je jeji prukopnik..... Nemluvim o ovladani auta jednim pedalem jako v tesle ale o tom jak za co nejmin penez ujet co nejvetsi vzdalenost, jak za malo penez koupit auto o jehoz pouzitelnym vykonu, komfortu a jizdnich vlastnostech si soucasny vozy muzou jen nechat zdat..... :-)
Vyvoj jde dopredu a kdo neni slepej tak vidi ze v evrope tomu tak neni zde se porad jen investuje do mrtvy technologie jako je nafta a pohled dopredu je nezajima ;)
Nismo nezklamal...
BTW když o tom tak hodně víš, co je na tom převratného, krom toho, že je to 1,0l s turbem a mají na to xy patentů ale dle mě nic převratného co by jiné automobilky neměli.
BTW: Od kdy koncern žije jen TDI? Říká Tě něco TSI?

10.06.2013, 13:46 |
walish | Upraveno: 2013-06-10 13:48:55
Jasně, TSI je nejlepší :)))
Možná by sis měl nejdříve zjistit, co to Ecoboost vůbec je a že to není pouze označení 1.0 s turbem, ale je to technologie, kterou Ford teď používá u všech motorů. Pak tu můžeš zase bezmyšlenkovitě obhajovat slepičárnu.

10.06.2013, 13:50 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-06-10 13:56:39
walish: EEE já tady někde něco takového píšu? Já jen vyvracel to, že by Evropa "zaspala" a vyvíjela jen TDI. Stačí se podívat na oturbené malorážky napříč automobilkama. A jak jsem psal v prvním postu, radost z toho vyloženě nemám...
Jasně však Ecoboost je v různých objemech to ano, ale stejně tak i TSI je v různých objemech a výkonech a stejně tak i T-GDI, THP a já nevím jaké ještě všechny možné zkratky... O to tady ale vůbec nešlo, Nismo píše, že jen a jen Amerika a Evropa ladí nesmyslné TDI. Asi by měl otevřít oči někdo jiný...

10.06.2013, 14:01 |
Lubak | Upraveno: 2013-06-10 14:05:21
tak samozřejmě že označení EcoBoost není jen označení pro malorážku , ale celkově pojetí motoru celé řady počínaje 1.0, 1,6 tak 2,0 naladěných na pěkných 240PS a o tom se rozhodně nedá říct, že je to malorážka.
Hlavní cílem bylo snížení spotřeby, zvýšení výkonu v poměru k emisím
Nismo a jen tak na okraj , kde jsi přišel na to, že vývoj motoru byl v americe?
Neboť pokud mi je známo tak motor a jeho vývoj probíhal ve vývojovém střediska Fordu v německých Cáchách a Merkenichu i britském Duntonu. Motor se vyrábí v Kolíně nad Rýnem a rumunské Craiově.
Já bych byl s těma klukama od hvězd a pruhů trochu opatrnej, přeci jen spousta lidí ví, jaké národnosti Tesla byl, co všechna dokázal, co si o amerikánech myslel a bohužel právě kdo mu "odlehčil" nejen od spousty patentových originálů :-D :-D :-D
Lubak: Ale to já všechno vím, jen mě nejde na rozum co je na tom konkrétním 1,0 T tak převratného? Vcelku souhlasím s tímhle článkem:
[ Link ] a myslím si, že Evropa představila řadu benzínových malorážek s turbem, takže opravdu nikde nevidím důvod psát tady opět o USA v oblacích a Evropě někde na úrovni odpadu...
radek.613: :))))))))))))))))

10.06.2013, 14:12 |
Lubak TUner já tu ale nikde nepíšu o USA a Evropě na to jsou tady jiní experti.-)
Lubak: Ten druhý odstavec byl obecně (nebo spíš na toho experta) a ne na Tebe. Sorry blbě to vyznělo jak jsem to napsal ;)
Tuner#2: Že ti vůbec stojí reagovat na někoho tak hloupého. Mě se třeba Ecoboost taky líbí a hodně, na rozdíl od TSI, které je jeden velký průser, ostatně jako valná většina novějších motorů z produkce VW :)
Ladic - plnej souhlas. Toyota je v Arábii synonymem naprosté spolehlivosti a je jedno, jestli jde o Corollu, nebo LC.
Motory vydrží neskutečně, zato zbytek auta už bych občas autem neměl odvahu nazvat:-)))
Jinak nedávno jsem jel s Volhou, která měla taky přes 500-600tkm, dle majitel občas doleje olej, tak 1x za 2 roky:-)

10.06.2013, 18:41 |
muSlim | Upraveno: 2013-06-10 18:42:36
<šprtanie>
2 Zdeny60: Volga, v .ru nemáš "h".
P.S.: nečerti sa, ja len zo srandy :-)
</šprtanie>

10.06.2013, 20:13 |
tygrm | Upraveno: 2013-06-10 20:14:41
Nismo nevím o tom že by britský Dunton přestěhovali do USA :) Víš tam je globální vývojové centrum Fordu pro maloobjemové motory. Zase plácáš kraviny.
[ Link ]
A to vám ještě nismo zapoměl napsat,že nejlepší dieslové agregáty jsou taky ze zámoří..