Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Motokara co jede VTS, GSi, GTi

 o Navštíveno 6814x o
o 06.06.2013, 21:29 | Antonio
Chtěl bych si udělat radost a koupit si nejake male, zive auto, co jede. Líbílo by se mi např. Saxo VTS, 106 GTi, dival jsem se i na Kadeta 2.0 GSi. Chtěl bych se vyhnout japonci,ale není vyloučeno, že mě něco zaujme, nemám v nich žádný přehled. Popř. VW Golf 1.8 PL (KR). Nic me v inzercich nenadchlo. Nemáte tip na nějaké auto? popř typ auta? Cenově bych se chtěl držen nízko. Díky


o 06.06.2013, 21:32 | CRK
o 06.06.2013, 21:39 | tappaja
160tis asi nebude to pravy... :)
o 06.06.2013, 21:43 | CRK
neni to zas tolik... kdybych sháněl vzhledově nějakýho diblíka, tak to clio hned vezmu
o 06.06.2013, 21:50 | gizmi
vyhnout se Japoncum = tezka volba, protoze Japonci prave tohle umi nejlepe..

zvazil bych civica 4g VTi - nechaji se koupit za pekny peniz a potrapi to vetsinu konkurence (navic to klame vzhledem jako blazen), pak MR2 - tam je zajimavy pomer ceny VS co za to dostanu VS budouci upravy ... precijen na tom aute se podepsalo mraky znamych firem (uz jen podvozek od Lotusu) a neustale si drzi atraktivni vzhled..

..ja bych do Frantika a Itala proste u zabavneho vozu nesel - nemuzu si pomoct..a VW te sezere na vsem cenove. Kazdopadne stejne tema tu uz je - stacilo dat HLEDAT a to docela aktualni..
o 06.06.2013, 21:51 | cupra.165 | Upraveno: 2013-06-06 21:56:46
Ibiza cupra 2.0i 110 kw

foto k příspěvku  od cupra.165

o 06.06.2013, 21:56 | walish
Uno Turbo :)
o 06.06.2013, 21:58 | Antonio
Fakt jsem hledal mezi levnima autama do 50tis.
Kdybych chtěl investovat cenu toho clia tak bych urcite vybral neco jineho. konkretne renaulty nemam rad ani nové, ani stare. Nejvíce by se mi líbilo to VTS v 1.6,ale ted nic zajimaveno neni. Kdyz GIZMI prišel s těma japoncema, tak se na ně asi kouknu. je pravda, že pred časem jsem jezdil s Coltem 1.3 a byla to raketa...
o 06.06.2013, 21:59 | CRK
já taky nejsem renaulťák, ale některý jedou jako ďas
o 06.06.2013, 22:06 | AllInOne
Swift?
o 06.06.2013, 22:17 | michal_smsmsm (A)
cinquecento bo jak se to jmenuje, takovy to maly voturbeny auticko, ale zase ital...
o 06.06.2013, 22:18 | Antonio
Co něco takového? [ Link ]
o 06.06.2013, 22:18 | Antonio
popř Punto GT, ale to se mi nikdy nelibilo
o 06.06.2013, 22:26 | JP | Upraveno: 2013-06-06 22:28:59
Coupé neni lehký, malý ani mrštný, je to spíš pohodlnější GT. V přímce jede slušně, ale podvozek za moc nestojí, zvlášť když na to dáš větší kola tak je to i o zabití. Navíc je dneska docela velkej problém koupit ho ve stavu kdy si ho užiješ a ne že do něj budeš furt jenom cpát, protože už delší dobu stojí drobný z kapsy a kupujou si ho mladý kluci co to většinou jen dojezděj do hoven a pošlou dál dokud to jde ještě napůl zpojízdnit... Ale to bude asi problém u všech aut po kterejch koukáš.
o 06.06.2013, 22:27 | hlavon
za mě 100% saxo vts 1.6 16v nebo peugeot 106 s16
měl sem cupru punto gt a všelijaky tady ty maloražky a vts je uplně někde jinde je to 1.6 ale jede to stejně jak gtčko aji cupra a podvozkově se ktomu přibliži malo co neskutečně hryvy auto a koně se daji nahnat za par korun. jinak tady je jedno znamej se byl na něho divat jen tak ze zvědavosti a nemělo by byt bourany a prej fatk pěknej stav [ Link ] a za ty penize bezkonkurence
o 06.06.2013, 22:36 | Antonio
Ten je pekny, uz jsem ho videl. jak jede ta 1.4?
o 06.06.2013, 22:42 | P.E.T.R
Jednoznačně Saxo VTS/P106 GTI, sám mam upravený Saxo a je s ním fakt sranda. Jezdím slalomy, občas okruhy a poradí si s o dost silnějšíma autama. Stačí pár úprav a zas je úplně jinde proti sériovce. V Mostě mám zatím nej čas 2:07. :)

V tom modrým, co dal hlavon, jsem se vezl a byl jsem se na něj podívat. Za ty peníze je to pěknej kousek a s majitelem se určitě nechá dobře domluvit. Ale je na něm trochu práce.

Koupit VTS v supr stavu do 50t Kč neni moc reálný, ale nadruhou stranu to auto je jednoduchý a většina věcí se nechá udělat doma.
o 06.06.2013, 23:23 | Nismo.Power
lol vyhnout se japonci :D zrovna v tom co hledá ..... to teda hodně štěstí :D
o 06.06.2013, 23:25 | Nismo.Power
to musel bejt JP ožralej že přiznal realitu f.coupé :D
o 06.06.2013, 23:31 | Antonio
Tak nahodte tip na nejakeho japoncika. Nikdy jsem je nemel a porad mam trochu strach z nich
o 06.06.2013, 23:36 | JP
Nismo: Já jsem o Coupé v životě nenapsal že je malý, lehký, mrštný a má super podvozek. To co jsem napsal tady jsem psal od chvíle kdy jsem ho koupil... Nikdy bych Coupé nedoporučil někomu, kdo se ptá po lehký motokáře a ve výčtu má auta typu Saxo VTS, když Coupé je úplně jiná kategorie. Má spoustu předností a pořád si myslim že je to skvělý auto, ale je to podmíněný tim, že se sežene dobrej kus, což je u jakýhokoliv auta týhle kategorie a stáří problém.
o 06.06.2013, 23:43 | mishan
Kolega měl Saxo VTS a byl s tím nadmíru spokojený, myslím, že podle toho co chceš to bude asi ta nejlepší volba... za málo peněz relativně hodně muziky ;-)
o 06.06.2013, 23:45 | vypuk | Upraveno: 2013-06-06 23:50:02
Daihatsu Charade :-D

Jinak k těm Coupečkum, kamoš prodává [ Link ] tohle, zachovalejší jsem ještě neviděl, naše pohledy když s tím přijel by stály za foto :) Lak jak kdybys vyjel z fabriky..
o 06.06.2013, 23:55 | CRK
vypuk: a v kterym roce to bylo? :D
o 07.06.2013, 00:01 | vypuk
Přijeď se kouknout na vlastní oči a uvidíš :) Rok rozhodně nevím, ale kupoval to 2012 od nějakého chlapa co potřeboval nutně prachy, jelikož prý hypotéka a další věci nutily k prodeji, chlap z toho sundal snad 4 vrstvy hadrů, plachet a jiných věcí, prostě mu to leželo v garáži.
o 07.06.2013, 00:14 | CRK
ale jo, věřim a proč to za rok prodává? jinak sem nedávno koukal na tohle [ Link ]
o 07.06.2013, 00:24 | vypuk | Upraveno: 2013-06-07 00:30:47
Taky jsem se ho ptal, jelikož mi to nějak hlava nebere proč to tam vůbec dával ale jeho slova byly akorát "jenom ať to tam je, jestli to bude trvat měsíc, rok, dva... na tom mi nesejde"
Jinak 20V je dobrý peklo, vezl mě v tom párkrát známej a na můj poznatek při 270 "sakra ti tu nějak fučí ne?" mi odpověděl "je to ital vole" :-D
o 07.06.2013, 06:13 | gizmi
Proc kupovat itala 20V co umi jen rovinky a i na te dostane sesekano od CRX, na kterou sezenu vse za hubicku, nebude se srat (pokud nekoupim olejnicku) a po poladeni to seseka vetsinu konkurence? VTS neni spatne auto, ale za ty same penize radeji Japonce. v serii vitez Japonec a kdyz se poladi, tak taky :) (ikdyz ten rozdil nebude takovej) CRX alespon vypada trosku atraktivne narozdil od nakupni tasky ukradene manzelce s omylem nandanym lepsim motorem :)
o 07.06.2013, 07:59 | imax
Swift Sport
o 07.06.2013, 08:15 | Petura
Civic VTi
o 07.06.2013, 08:25 | Burns
Honda CRX nebo prelude
Nissan sunny gti nebo almera gti
Toyota yaris ts
o 07.06.2013, 08:59 | tomi666
věděl bych o crx targa vti v originál stavu co jede jak píchlé prase :) nebo si postav motokáru, měl bych 150poníkový motor z cbr 929 :D
o 07.06.2013, 09:46 | Nismo.Power
JP : takže se dostáváme opět k tématu coupé vs. S13 .... u obojího je problém sehnat kus nenakaženej teenagerem kterej to dojel do smrti..... pak se dostanem k tomu že obojí sou vlastně dobrý auta akorát s tim že coupé se né každýmu může líbit (mě fakt ne) a S13 má narozdíl od coupé i solidní podvozek v základu resp. když to řeknu tak jak mi huba narostla tak komunikativnější podvozek má opravdu málo aut ... :)


ad jeho výběr tak to co shání je přesně CRX vti v origo stavu..... na to si saxo apod lenochodi ani neprdnou, varianta další určitě blbuvzdorný Sunny GTi což tu už taky padlo....
na MX5 tam je málo peněz....... a celkově než saxo tak bych volil Swifta GTi .... možná hnije ale pokud sežene v dobrym stavu tak saxo se taky nechytá a spolehlivostí i když v saxu nic neni tak to samý :D
Yaris TS je pro buzny....
Civic s VTEC proč ne, ale už to hraničí mezi motokárpou a většim autem....
o 07.06.2013, 09:58 | mikevr6
nevim,vzal bych e36 328i coupe,to aspon neco jede a ma to predpoklad ze to jeste neco najede,crx vtec bude stat plno penez a 90% byla bourana tak ze na ceste spise plave,motor kouri bile a bude schnila.To same 200sx to jak nezaklepe na klice tak je malej zazrak.Vti v civicu je slabe,to by ti muselo byt 18-20let aby te to aspon chvilku bavilo takze bud obsah a nebo neco fakt lehkeho jako to vts a jeste to odlehcit a trosku poladit at te to bavi na okreskach a nebo zadek od bmw a zabavis se tak jako tak a jeste mas vykon na rovince. (nebo e30 a do ni si dat 2.5 24v popripade 2.8)
o 07.06.2013, 10:06 | bobmasitr
známej prodává Punto gt
[ Link ]

kdysi to bylo lehce bouraný. Je to automechanik, technicky je naprosto v pořádku, motor bez úprav. jediný co je neorigo je přední nárazník z MK2 a lak. Interiér perfektní. Prodává jelikož s tím moc nejezdí a stojí mu to v dílně v garáži. Co se týče pocitu, tak na takovho prdolu to jede hoodně dobře.Myslím že za 40 by ho pustil
o 07.06.2013, 10:19 | motyc
Punto gt jsem měl a koupil bych si ho znova. Podvozek na tom sice není jak u některých konkurentů, ale ten malý turbo motor mě prostě bavil. Akorát je velký problém v koupi. Dnes je většina těchto aut, jak už tu psal Nismo, podepsaná od mladých. Jezdil jsem i několikrát v tom saxu jak 1.4 tak 1.6 VTS. Jede to moc pěkně i ta čtrnáctka, je to hodně hravé.
o 07.06.2013, 10:22 | bobmasitr
Právě většina jsou nic moc. tohle krom toho trošku venkovního neorigo vzhledu je jinak vše originál. O auto se stará dobře, je to automechanik.Je pravda že ani ty nárazníky z MK2 nevypadaj tak hrozně.Co jsem se s tím mohl svézt, tak jako pěkně živý autíčko.Já bych si tam dal nálepku pUnto s55 koní a sral bavoráky :D a golfisty
o 07.06.2013, 10:26 | Nismo.Power
e36 to je fakt motokára par excelence........ :D
aby za něco stálo je drahý jak pes, 28i je fakt hromada a když bude levný bude to paštika mnohem větši než 200sx za 30 s tim že pojede hůř, podvozek horší takže aby za něco stálo tak auto bude stát kilo, dalších 30dáš za KW aby se to mohlo aspon trochu rovnat sériovýmu CRX podvozku....

VTI možná neni papírově nijak silný ale výhodou sou tam otáčky kde to auto jede způsobem který BMW nepochopí a když by náhodou došlo na honičku tak za civicem skončí BMW rozhodně v pangejtu či svodidlech....
co se stárnutí motoru týče tak na tom sou BMW motory zcela stejně .... žerou olej, nefungujou vanosy snad jedinýmu kusu zde a dalších x známejch vad.... VTEC je kurevsky blbuvzdorná věc a pokud na něm nedělal rozvody trubec v horní dolní tak ten motor může akorát tak mít spotřebu oleje přes gufera v horšim případě že se sralo na olej tak mít menší komprese přes kroužky (zcela stejně jako BMW)
tak jako tak do bawora se zahučí víc penězma jak na PC tak následnym provouzeschopnění... s tim že to auto je pořád "velký" a nejedná se o motokáru , 200sx zde nikdo (ani já) nedoporučil protože spadá do kategorie co zde nikdo nechce což je f.coupé, s13,e36....

takže zůstat u
CRX VTi
Sunny GTi
Swift GTi
Saxo VTS

punto GT neni to pravý ořechový v hledání "motokáry"
o 07.06.2013, 10:30 | motyc
jako motokáru bych zvolil to Saxo(i jsme mu tak říkali), ale ostatní jsem neřídil, tak nemůžu posoudit.
o 07.06.2013, 10:35 | bobmasitr
nedělal se i nějakej výkonější placatej smart?
o 07.06.2013, 10:43 | Antonio
Punto se mi teda extremne nelibi. co by se mi libilo hodne by bylo vento nebo golf mk3 VR6, ale to u nas neni k sehnani a kdyz je tak je to hnus. Nechci zadnou otuzenou pastiku, konretne u tech vw jsem hledal origo stav, neco co proste i za 10 let bude porad vypadat jako stara dobra klasika (vim, ze tim se odprostuju od puvodni myslenky motokary, saxa)
Na bmw jsem se taky díval, e36 je o nicem. Chtěl bych e30, idealně s 2.7 ETA,ale taky věc, kterou už dneska clovek nekoupi a kdyz, tak ovalenou laminatem s chromovanych chlivackym volantem :-( Takze zatim to asi fakt vidim na nejake to saxo, to mi prijde takove za par korun a pomalicku muzu hledat neco zajimavejsiho. Něco co za 30 let bude mit porad cenu.
o 07.06.2013, 10:44 | mikevr6
no z vlastni skusenosti a nezaujate ma to bmw lepsi jizdni vlastnosti jak ty japonske motokary,ty jsou obratnejsi max na trati ktera je urcena tak akorat pro opravdove motokary nebo v nejakem slalomu kde rozhoduje vaha.Jinak o motorech bych se tu moc nebavil neb srovnavat vydrz 6tivalce od bmw o japonskeho vyhoneneho ctyrhrnku je nerealne,jde to videt aji na ceste nebo na nekterem videu ze sprintu jak kazda honda huli jak dymovnice a motor na bmw je ten nejmensi problem u e36,tam bych si spise pohlidal korozi uchyceni zadni napravy.
Jo a jde koupit 328i kolem 50-60t i s podvozkem takze to je pak takova vetsi motokara ale nelita po ceste jak crx :)
Ad to vti,to si k dobre 328 ani necuchne,skouseno hodnekrat :)

takze saxo,mozna ten sunny,bmw,golf pl/kr pujde tezko sehnat aby byl ok,p205 gti,astra gsi 16v,ten civic 4g je fajn motokara ale taky sehnat peknej bude velkej problem.
o 07.06.2013, 10:46 | mikevr6
vr6 mam origo na kw podvozku s motorem prevrtanym na 2.9,vacky 276 atd tak se pak stav te svezu pro inspiraci.Jinak e30 coupe ted delal kamarad a koupe auta 16t,motor 2.5 10t a neco za praci a mas auto 1100kg 193ps,sehnat jeste svor a motokara je na svete :)
o 07.06.2013, 12:07 | Nismo.Power
G3 VR6 taky dobrá varianta rozhodně.... ale jak řikáš sehnat u nás dobrou VR6 to je vpodstatě nemožný už....

e36 sem nepatří i kdyby z nebe padaly bmw.... podvozkově si neni schopný pohrát ani se saxem natož s japoncem (pokud se budem bavit o podvozkách v OK stavu neb většina civiců zde má najeto přes 300 tis s tim že se v motoru šáhlo leda na termostat a na podvozku jsou všechny silentbloky originál)

e30 ano tam se dá přemejšlet aneb čim starší bmw tim je podvozek lepší , problém sehnat s nějakou motorizací rozumnou a netož v aby bylo vpořádku a za nějakou snesitelnou cenu....
dobrá 328 e36 většině těch japonců ujede (ně nějak markantě směrem rovně aneb do rychlostí třeba 150 bude japonec držet krok zcela vklidu, starý CRX ukáže záda spíš) ..... valný většině 328 ovšem ujede japonec i kdyby to měl bejt 1,5vtec socka protože zde opravdu 99,5% baworů nefungujou tak jak maj a motory sou na kaši od problémů s olejem, chlazenim či rachtajícíma či nehybnejma vanosama.... oprava když jí udělá někdo kdo neví tak bude končit KO motorem, jinak spodky R6 BMW motorů sou dobrý, veškerý problémy se točej od bloku vejš a je jich tam požehnaně....

takže klidně přidat golfa VR6 ale problém sehnat
z dále jmenovanejch tak p205gti mrdka na ntou, astra GSi tam ti vyhnijou tlumiče z vrchlíků, civiců je všade kopa a sou to bezúdržbový auta....

když si připlatíš tak můžeš koukat po TR hondách kde už se opravduz bavíme o autech schopnostma v okolí M baworů ale samozřejmě i o spotřebě kolem 10-14L
o 07.06.2013, 12:13 | gizmi
mikeVR6: kdyby jsi nekdy v CRX VTi jel, tak tohle nenapises. O neco lepe je na tom jeste ZC1cka CRX 1g, ale s tou ma zkusenost uplne minimum lidi a v dobrem stavu uz asi v CR skoro nikdo. Srovnavas 90tej rocnik CRX 2g s 1.6 s mladou 328mickou s velkym motorem. V tom pripade Integra TypeR, nebo S2000. Na vse maji Japonci odpoved a to vzdy vetsinou lepsi nez Evropa. Kde bylo BMW, kdyz se v Japonsku prohanel typek v 84tem v laminatove kastli CRX 1g se vsim v ele a dokonce s klimou? :) V zatackach se s tim necha (1g melo lepsi podvozek nez 2g) honit i silnou motorku a uprimne BMW stejneho roku by opravdu nemelo sanci. Souhlasim ale naprosto se stavem tech aut, protoze ja targu VTi nahanel pres rok (podminkou fit motor, nezrezla kastle, nebourana, naprosto original stav VTi). Bohuzel ale za takovy stav se plati, takze slusne VTi zkratka pod 80t spatne najdem. Ikdyz civic 4g je ted cenove v CR docela nizko a par peknych se vylouplo. Cenove 50t neni spatne. Jeste k BMW: tu znacku mam rad, ale jak rekl Nismo - stejne problemy jako u Japonce a jsou SILENE predrazeny na to co nabizi. Matka mela v 94tem v Plzni jednoho ze dvou chromaku v max motorizaci a ikdyz dostaval servis, tak se to tak sralo, ze sel po 2 letech z domu a koupila se nova Skodarna. Nekde bych nasel i ustrizek z novin s fotkou :d Jinak vyhodou VTi je i nizka spotreba, pokud jedu pod sepnutim:) Dneska jsem targou v praci a kdyby ten rozdil oproti TDi byl velky, tak tu streku Hondou nejedu.
o 07.06.2013, 12:13 | Lubak
CRX, VR6 zajímavý auta, ale sehnat slušné docela ořech.
Co třeba Esco RS2000? 110Kw, nenápadné auto, které dokáže potrápit.
Jen dávat bacha na korozi.-) Jinak motor je vcelku blbuvzdornej
třeba něco takového? I když generace MKV je podstaně zajímavější [ Link ]
o 07.06.2013, 12:21 | Antonio
na Escorty jsem se dival, ale z toho jsem uz vyškoleny, sice jede,ale nicim me nazaujal. navíc jsem jich v minulosti uz pár měl a vzdycky se mnou nejak vyjebal. navis jak pises. hnije to...
o 07.06.2013, 12:23 | gizmi
Forda ackoliv ja nerad, tak i schvaluju. Dilu mraky a presvedcil me kamarad co jezdi po zavodnich akcich s vyramovanou Sierou a nebo splasenym Káčkem (motor 1.8 tusim).. RSa nejezdi spatne a podvozkem je to schopne (otazkou je, kam by se kamarad dostal timto stylem rizeni s Japoncem - podle me dal)

Nismo: v tomhle topicu se naprosto shodujem :) Jeste schazi Marauder. Uplne ho slysim.. strcte si ty motory od steracu do prdele vy kozomrdi a poridte si poradne auto = Ameriku :D
o 07.06.2013, 12:25 | Antonio
Sierra bych s escortem nesrovnaval. pekna sierra by byla podle mě poslední pořádne auto od fordu.
o 07.06.2013, 12:30 | marklar
Za sebe muzu doporucit punto gt, podvozkove sice zaostava za japonci, ale pokud to hodis na KWcko tak to neni nejhorsi a prdel je s tim nehorazna. Sam jsem jedno mel nekolik let a dokud jsem do toho nezacal vrtat tak to bylo i bezproblemove auto. Dily jsou na to za hubicku a ten motor ma solidni potencial, ja se dostal relativne levne na 180 koni a s vahou 950 kilo to byla raketa. V zatackach nebudes nejrychlejsi, ale je to dobre citelne a me neustale zapaseni s volantem bavilo :-) a v primce jen tezce hledas konkurenci.
o 07.06.2013, 12:50 | radaman
205 GTI
106 GTI / SAXO
306 GTI
o 07.06.2013, 13:18 | gizmi
Punto GT si pamatuju cca 8 let zpet na sprintech. Po CR jezdil mlady kluk s cernou vykuchaninou a radne prifouknutym motorem a mel i slusnou vybavu (lehka kola a slicky). Docela pobiral poharky po mensich srazech a jezdil s peknou tmavovlaskou. Ve Lhote jsem proti nemu jel s poladenym nonvtec CRX a dostal pomerne dost sesekano. Kdyz se vratil na zacatek, tak brutalne sjel partnerku (byl na ni zlej) a kdyz sel na zachod, tak jsem ji oslovil s tim, ze se ji divim :) Dalsi 3 srazy dostal opakovane a mel na me pokazde smulu :o) Kazdopadne to punto opravdu nejelo spatne! Jen ten vzhled je takovej ... no divnej :D
o 07.06.2013, 13:34 | Lubak
gizmi. tak holcina byla asi zbytecna zatez tak ji vynadal aby zhubla-)
a dnes uz jezdi na srazy s tebou ne?-)
o 07.06.2013, 13:39 | gizmi
Lubak: to neee :D Ale proste si to pamatuju do dneska, bylo me te slecny lito.
o 07.06.2013, 13:46 | hanzz
No, zrovna nedávno jsem jel za jedním VTS, se kterým to ten pilot docela krouhal za běžnýho provozu (myšky, 70 v obci ap.). Řekl jsem si, že zkusím, jak mu to vlastně jede a dost mne to zklamalo. Chybí tomu výkon. S Outbackem jsem mu ukázal záda rozdílem třídy. Ale byl to táhlý kopec, pravda :) V zatáčkách by mi možná ujel ... kdyby to byl srdcař :)

Chci tím říct, že na hodně zatáčkový trati v rukou šikovnýho pilota to asi pojede. V rukou amatéra nebo na rovinkách je to na prd :)
o 07.06.2013, 14:16 | Nismo.Power
gizmi to napsal docela rozumně.....


ad escort tak toho si strčte do prdele to je plečka, 110kw v tom nejede vůbec, jede to stejně na hnědocha jako primera GT což je vlastně stejný jako sunny GTi motor jenže sunny fakt jede kdežto priměra už je třída E36ky bawora a prostě stejně jako bawor to nejedéééé.... i přesto ovšem primera v zatáčkách s BMW težce vytírá prdel (měl sem jí dost dlouho abych to věděl) ale prostě RS2000 , P10 GT, Megane 2.0 16V všechno stejný KW a všechno jedouc stejně naprd a musí to dohánět podvozek

z fordů jedině :
Fiesta XR2i turbo... neb běžná XR2 sice umí podvozkově ale chybí výkon rovně....

z francouzů když už něco tak za pár kaček se dá
Clio 1,8 16V nebo sehnat wiliamse tam už taky je dost prdel krom toho že na renaultu odejde fakt uplně všechno co může.....
o 07.06.2013, 14:33 | JP
Nismo: Já jsem se s tebou o Coupé vs. S13 nikdy nepřel, maximálně jsem o S13 napsal že bych si to nekoupil (což jsem taky udělal:)), protože je to pro mě designově proti Coupé naprosto otřesný auto (zvenku jasný 80. léta, zevnitř typickej Japonec tý doby, obojí fakt vůbec nemam rád) a z něčeho co se mi opticky nelíbí nemůžu mít radost... Zároveň samozřejmě chápu, že ty máš stejnej problém s Coupé:)
o 07.06.2013, 16:09 | Pajk
Já bych šel po tom 160koňovým VVTi, ale bude těžký najít pořádnej kousek za tak málo. Tyhle Hondy už mají stálou cenu mi přijde.
o 07.06.2013, 16:22 | Proffesor_W
07.06.2013, 13:46 | hanzz

Je potreba si uvedomit co to VTS vlastne u Saxa znamena, neznamena to totiz nic jineho, nez vyssi stupen vybavy. VTS muzes mit i 1.4 (55kw) nebo 1.6 8v (tusim 100 koni). Takze to ze nekdo hazel mysky ve meste v saxu s lemama blatniku a naraznikama jeste neznamena ze mel 120ps 16v.

Jinak je tenhle thread absolutne zbytecnej, protoze je tu takovejch mraky a vzdycky vsechny skonci stejne, kazdej obhajuje to svoje. S francouzkejma hatchbackama mam mraky osobnich zkusenosti tak to napisu jednoduse:
106 s16/VTS - sezenes v pohode, levny a jednoduchy na udrzbu, kdyz se tomu nebudes vrtat v elektrice tak to bude jezdit do haleluja. Vyhodou je u standartni prevodovky dlouha dvojka ktera jede prez 100kmh. Relativni nevyhodou jsou torzky ktery si musis hlidat aby nezacaly vrzat (nebo spis vrzat neskoncily).
Zacnou vrzat = vymena lozisek (3000,-)
Prestanou vrzat = vymena i cepu (i 9000,- podle prace)

205gti - nesezenes a pokud sezenes, tak to bude vrak a nebo hodne drahy pekny stroj

306 s16/gti-6 - nesezenes

206 gti - nuda

Clio 1.8 16v - nesezenes, respektive vse je to uz mrtvy

Williams - viz 1.8, a pomalu to zacina mit svou cenu

R5 GTT - nesezenes

Co se tyce toho swifta tak asi ok, kamos s tim jezdi vrchy a slalomy. Jede to o trochu hur nez VTS/s16 jak na zrychleni (prave kvuli te dlouhe dvojce u saxa) tak i na maximalku (saxo prez 220). V serii urcite ne. Oproti saxu nebo 106ce bych rekl hlavne o dost skaredejsi design.
o 07.06.2013, 16:24 | walish
Takže nakonec to bude Uno Turbo Racing :)
o 07.06.2013, 16:55 | Proffesor_W
Nevim no, aby to nebylo podobny te R5 turbo. Tu u nas mozna i sezenes, jednu nebo dve, ale cena bude hodne vysoka pac tam bude nasypanej ranec penez, jsou to hodne stary auta uz a ty turba jdou do haje proste, lidi s tim neumi jezdit. Tak staryho turbo hatchbacka koupit jedine od cloveka co vi jak se k tomu chovat a stara se o to, a takovej si to necha patricne zaplatit. Pokud se do toho nebude chtit vysypat totalne finance, nezbude mu nic jinyho nez to Saxo nebo nejaky Civic. A i tam bude muset davat pozor pac ceskej servisak nebo tuner je jak rakovina.
o 07.06.2013, 17:02 | Nismo.Power
JP : 200SX S13 je dost nadčasový auto..... musíš si uvědomit že to je auto z roku 89 kdežto coupé z roku 94 kde proti tomu stojí už S14 což nevim nebudem si asi nalhávat že to i pro tvoje oči bude půvabnější auto než coupé :) nějak mě nenapadá co měl fiat před coupé ale tak nějak si myslim že v týhle třídě tam byl nějakej velkej prostoj a pokud tam něco bylo tak to určitě bylo hnusný a něco hezkýho bude až někde u 127čky :D zatimco před S13 vim přesně co bylo a S12 je hezká :D


ad zde to clio tak ted byla na prodej někde jedna 1,8 16V za 20kkč ;-)
o 07.06.2013, 20:47 | mikevr6
gizmi:vlastnil jsem crx d16a9,civic vti,civic type-r,kamarad mnel crx vtec,vti,integru atd tak pro to s tim mam sve skusenosti.
Bmw e30 320is ti asi nic nerika kdyz tu zminujes ty japonce :)
Jinak nerikam ze to jsou spatne auta,jen dneska uz z tehle aut zbyli jenom vzpominky a 90% vsech uz jsou vraky a ten kdo ma takove auto v super stavu tak ho podle mne nechce prodat,pro to sem tu ani nepsal moji oblibenou vr6 neb sehnat neco rozumneho je asi nemozne a kdybych nemel svoji tak bych si taky jinou nekoupil.Pro to e36,da se koupit proste zachovala a jsou to kraviny o nespolehlivosti tech motoru a uz uplne sci-fi ohledne podvozku.Ja bych rek ze tady je nejmensi pravdepodobnost ze to auto bude vyzadovat velkou financni injekci a taky ze ho hnedtak neomrzi a nebude si v tom pripadat jak pubertak s ksiltovkou :)
Nismo:je vubec auto co ma horsi podvozek nez BMW a nebo ti jeste nikdo nevysvetlil ze to na cem bys mel mit po vetsinu casu ruce je volant :) (tim nemyslim nejakou atraktivni spolujezdkyni,tam se ty priority muzou menit )
o 07.06.2013, 21:09 | BMWE30
Ač je můj nick zavádějící. JDM a nic jiného chceš li zážitek již od tovární verze vozu pak s klidným srdcem Honda civic type-r. Naladění podvozku, zvuk motoru. Jsou věci které nejdou popsat to se musí zažít.
o 07.06.2013, 21:34 | JP
S13 je pro mě prostě hnusná až zaroh, příčiny neřešim, k tomu neni důvod, když se mi to nelíbí tak se mi to prostě nelíbí... S14a (resp. ta s těma hranatějšíma předníma světlama) je moc pěkná, i když Coupé bych pořád proti ní hodně preferoval pokud jde o vzhled. Ta S14 s kulatýma světlama je ještě hnusnější než S13, to je taková bezpohlavní bublina. Co měl FIAT před Coupé nebo po Coupé mě nezajímá, já tu automobilku nijak nezbožňuju a jiný auto než Coupé bych si od nich asi nekoupil, protože nic co se mi líbí jinak nevyráběj...
o 07.06.2013, 21:35 | thepyroman
vypuk. tdy je trochu z minulosti toho auta [ Link ]
a urcite vis jake resil problemy znamej aby to jezdilo jak ma..:)
o 07.06.2013, 22:12 | Reprák
nebyl jsem to s tim Puntem já? ne, já byl na bejvalky dycky hodnej :)

Jinak motokara co jede je cinquecento s 1,2 16v, to jede a drzi, jinak bych volil lehkou atmosferu (P106GTI atp)

urcite bych nešel do krávy těžký jako je S13 nebo S14 co než se nafoukne a zatočí, tak je agilní malý auto dávno pryč.

čekám tady zase flame od nisma, ale v názvu je VTS, GTI apod. A to S13 nebo S14 který je dobrý tak na drifty určitě není. A nezažil jsem víc srandy než v hot hatchi.

A každej ví, že jsem makaron magor. Punto GT bych ale nedoporučil :) sice se da lehce dostat ke 180 konim, zbytek to ale tezce odnese časem (hlavně brzdy a podvozek na to není dělanej) Uno Turbo je přežitek stejně jako R5 GT. Podle mě auta který patřej už dneska pod plachtu a vyjet s tím jenom v létě. Navíc UT je nebezpečná krabička od sirek. Ale to je i 106GTi.

Coupe je blbost, naprosto debilní podvozek (zvlast u tezkeho 20vt)

GTV 3,0 V6 je taky dobra volba, ale to uz jsem u aut typu Focus RS, Octavia RS atd. A to neni malej hothatch.
o 07.06.2013, 22:23 | Reprák
Jinak Yarisem TS jsem jezdil a prdel to nebyla. Jede to relativně slušně ( i kdyz na ten vykon bych cekal z malyho lehkyho auta o dost víc )


CRX / Civic
VTi jsou dneska všechno bez výjimky vylítaný potvory co hulej jak fabrika a nejede to. Jenom pár nadšenců má motory v dobrý kondici. Už to jsou starý auta

Sunny GTi sice jede pěkně, ale ne v serii. Je to hrozně těžký auto. To je na tom mnohem líp 306GTi 2,0 120kW 6speed. TO jede a drží pěkně.

Pokud máš víc peněz a chceš i bezpečnost a pohodlí, skoč do Corolly TS - super auto za ty prachy, u nas se da sehnat kolem 100tis.

A zpátky k italům.

Punto HGT je líný a motory stojí za nic.

Alfa jedině 145 1,8/2,0TS to jede sluně ale nedá se prakticky sehnat s dobrym motorem.

Lancia Delta HPE je super auto ale hot je jenom 2,0T a to je relativně těžký.

Proto jsem si kdysi postavil Cinquecento s většim motorem :) teda, ne že bych ho teď nestavil znovu :)




o 07.06.2013, 22:32 | P.E.T.R
Dle mého Saxo/P106 je prostě nejlepší volba. Je to relativně mladé auto v porovnání třeba s CRX a dá se sehnat ve slušném stavu za málo peněz.
Nemá moc výkonu, ale všechno je v poměru výkon/váha a tam nemá moc konkurentů, jede daleko lépe než to vypadá podle údajů na papíře. Největší problém se sériovkou je převodovka, která má hrozně dlouhé kvalty, na 2ku jede 110kmh, to je prostě nesmysl. Ale stačí vyměnit stálý převod a auto neskutečně ožije.
o 07.06.2013, 22:50 | Proffesor_W
Jop, kluci tam davaly prevodovku z ze 106 rally (prvni 106ka pred faceliftem s 1.3 motorem a 100ps) ale je problem ji sehnat. Za 16-18 tisic vacky, raceland svody (kupodivu po spocitani byly lepsi nez supersprinty), za par stovek short shift, sani od simoty a 150-160 koni to melo. Kamos mel este origo ECU od Peugeot sportu ktera se jen prehodila a nejak obchazela tusim lambdu. Ale spotreba sla velmi rapidne nahoru.
o 07.06.2013, 23:12 | Antonio
Neznáte někdo toto crx?

[ Link ]
o 07.06.2013, 23:27 | radaman
Joooo...kamarad ji měl 106 1,3 rally 100PS s přímym vstřikem...mam pocit, že v serii to točilo snad 8čk :-) srandička dobrá :-)

306 GTI supr akorat to sehnat s prefektní převodovkou :-( jinak bych ji dnes jeětě měl

205 GTI a hodit dotoho motor z MI16ky popřípadě T16 :-D :-D :-D
o 08.06.2013, 00:22 | Pajk
[ Link ]
Co tohle?
o 08.06.2013, 13:59 | gizmi
Reprak: az se vratim za 14 dni z dovci, tak te zvu do Plzne. Rad ti ukazu CRX VTi, ktera nehuli, nezere olej, neni schnila, neni ztuzena (kola mam origo na opiskovani, takze tuzing ma ted Ronal kola a vymenuju aktualne papirove origo repraky za neco novejsiho)...asi se budes divit :o) A prekvapive znam dalsich 10 v CR, za ktere se muzu hadat. V CR jezdi dokonce CRX 2g jako jedna z 5 v Evrope s nejmene nalitanyma kilakama co lita prevazne po srazech v DE :o)

Antonio: dobra cena za tu 1g !! Muzu poradit kdyz budes chtit, precijen asi nenajdes moc blaznu v CR ohledne 1gcek :o)
o 08.06.2013, 14:17 | Proffesor_W
A kolik z tech 10ti co jsou ok v CR je na prodej?
o 08.06.2013, 14:24 | hanx
Nemůžu uvěřit že tu ještě nezazněla mazda 323 GTX :-)
o 08.06.2013, 22:02 | Reprák
gizmi: ale to já taky znám kluky s Puntama co maj přes 300 koní a všechno běhá tak jak má. Ale nikdo to neprodává a ne za nějaký malý peníze když už. A jezdit v dnešní době krabičkou jako je CRX I nebo II gen to je opravdu hazarderství. Asi jsem zestárnul, ale takovýhle auta už patřej jenom fandovi občas se projet, nebo na letiště na závody...

Tam je třeba Saxo nebo P306 opravdu dál než civic nebo crx (nedej bože I. generace)

každej tady vyjmenujeme koho kdo zná a kdo má jaký auto. Ale reálně, co dobrýho z těchhle koupíš třeba za 40-50k?

Mazda 323GTX leda zamést lopatkou.
Taky nejsou. A když tak nejsou na prodej. A když jsou, tak prohnilý mrtvý vylítaný potvory.

Od čeho je hot hatch? aby se mu nakládalo. A tak to taky dopadá.
o 08.06.2013, 22:07 | Reprák
[ Link ]

jestli ma dobrej motor, tak to pojede jako to crx, ale je to asi tak 50x bezpečnější a vybavenějši...

za ty prachy těžko něco lepšího..
JESTLI je dobrej motor...
o 09.06.2013, 00:16 | P.E.T.R | Upraveno: 2013-06-09 00:16:58
Dneska jsme se byli svezt na letišti, tak přidam videa pro představu, jak jede Saxo. :)

Sprint s BMW E36 328i:
[ Link ]
o 09.06.2013, 00:18 | P.E.T.R
A pár kravin na letišti:
[ Link ]
o 09.06.2013, 08:38 | Lubak
že by Saxo nebo 106 byla o hodně bezpečněšjí než Civic bych fakt neřekl, sám jsem měl doma bouranou jak Saxo tak 106, obě dostaly ránu ve 3 a to auto je jak krabička od sierek, slabý plechy, nosníky jak z papíry, v takovém autě se bourá jen jednou.-)
a přijde mi komický když vidím 2m chlapa jak vyleze z plechovky na rybičky jako je Saxo.-)
o 09.06.2013, 14:37 | Honcke
Ja bych se primluvil za Golfa/Vento VR6, pro me ke to proste srdcova zalezitost,mel jsem Vento VR6, na tu dobu(rv96) super vybava,pc, digiklima,komplet v elektrice,vse fungovalo, svezeni krasny,prumer 9litru benzinu,s tim ze jsem jezdil normalne ale zas nebyl den kdy bych to neseslap:-) Dal jsem si ho plus minus dohromady,pri koupi to byl docela chudinka,pak jsem ho prodal,chybela dodelat plecharina,slo za zavratnych 30tis kc:-( Ted jezdim oktavkou f Tedei co de vocpoda,uprimne mit penize na to,abych mohl vydrzovat 2 auta,neprodavam ho,bohuzel se mi zmenily priority a dopadlo to takhle.Zaver je nasledujici: vsechny vyse zminene kary maj neco do sebe,ale trojka Golf/Vento bude proste kultovni auto navic s krasnym zvukem a prubehem vykonu.Mozna jsem zaujatej,ale ja jsem na tyhle auta zatizenej:D
Za me VR6, samo ze pokud bude v cajku necha si to prodavajici zaplatit ostatne jako u vsech tehle aut.Nebo budes muset holt neco zainvestovat.Tak uz to chodi...
o 09.06.2013, 19:54 | Piskoteek | Upraveno: 2013-06-09 19:56:15
Necetl jsem cele tema ale jsem taky pro uno turbo, ktere bohuzel nesezenes:-) a tech 200kobyl z toho jde dostat raz dva:-)
Nebo co treba Deltu HFko sice 1.6ale taky se da pekne nafouknout.
o 09.06.2013, 22:05 | mikevr6
nebo si postav svoji hracku :)
Youtube video:
o 10.06.2013, 09:36 | Rocco.
Vento VR6 je sice super auto, ale rozhodně to neni "motokára co jede"

Motokára je CRX :-)
o 10.06.2013, 09:57 | treid
Clio Sport, [ Link ]
o 10.06.2013, 10:14 | walish
Kdyby stálo polovinu, tak možná,ale 100tis. je dost špatný vtip :)
o 10.06.2013, 11:35 | Honcke
Rocco:mě jelo VR6 pěkně,bohužel s CRX nemuzu srovnat,nejel jsem.
o 10.06.2013, 13:05 | blázen
Co třeba sunny 2,0 gti ?
těch japonců se bát nemusíš.
o 10.06.2013, 13:26 | Rocco.
Vr6 jede pěkně, o tom žádná, ale nechová se to jako motokára.

CRX nemá moc silnej motor, ale tam je skrytá síla ve váze a v rozměrech - tak jako u motokáry.

A saxo? Clio? 106? To jsou hnusný auta pro starý báby, který maj nadupanej motor. Nevim co má společnýho splašená nákupní taška s motokárou.
o 10.06.2013, 14:53 | .mycTD
jizdni vlastnosti? :-)
o 12.06.2013, 00:24 | maca123
celica ? :)
o 12.06.2013, 01:28 | Proffesor_W
jako motokaru beru auto co sedi v zatackach, nema problem s trakci a je dobre ovladatelny a predvidatelny. Auto se kterym se jezdi treba slalomy. Tak se podivame na vysledky nahodnych zavodu mistrovstvi republiky v auto slalomu kolik tam najdeme CRX nebo Civicu a kolik VTS/106, nebudeme zli, tak treba v prvni desitce...

[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ]

No, kdyz ma ta honda turbo, tak dokaze i o 1 vterinu to seriovy saxo pojet.
[ Link ]
o 12.06.2013, 05:27 | Kmoda
To Saxo asi nebude sériové,když vidím jaký auta to pojelo...
o 12.06.2013, 13:13 | RedBaron
Já se tu určitě s nikým nechci přít, ale už tři týdny si užívám dostavěnou E30 325i Coupé plast v naprosté sérii krom podvozku H&R -60, lehkého odlehčení a hydraulickýho rukávu a denně tááákovejhle úsměv na tváři. Tady vůbec nejde o časy, jen o to, že zadokolka prostě bude zábavností pro řidiče vždycky zajímavější než jakákoliv splašená taška ;-)
o 12.06.2013, 14:53 | MH13 | Upraveno: 2013-06-12 14:54:46
Když jsme u toho Saxa,také mám na něj zálusk verze VTS 16V,ale momentálně jich moc v nabídce není.Ten z linku co jsem dával hlavon,tak je prodané.Nevěděl by někdo o nějakém?Podmínka jen variantu 16V tedy 87kw.
Klasika servry mám projité a nikde jsem nic nenašel co by mě zaujalo,tak třeba jsem něco přehlédl a nebo někdo ví,kde by se dalo sehnat:-)
o 12.06.2013, 16:13 | Proffesor_W | Upraveno: 2013-06-12 16:17:07
12.06.2013, 14:53 | MH13
Hledej lokalne, mezi lidma jsou, jen to obcas nekde jezdi, kdyz nekde nejake uvidis tak mu dej listek za okno ze mas zajem koupit.

12.06.2013, 05:27 | Kmoda
tak to prvni asi nebude no, ale je jich tam vic a ver ze vetsina z nich jezdi uplnou serii pouze s nejakym filtream a vyfukem. Treba ti Uselove co jezdi s Turbo R5 tak maj pouze zvedly plnici tlak, jinak vyhozeny interier, a pokud vim tak ma vzadu prevareny uchyceni tlumicu. Nic vic. Kamos co jezdil se Saxem KW Berg trophy (a vyhral svou tridu S1600) tak mel svody, koncovy tlumic, filtr a vacky. Auto melo nejakych 154 koni. Jezdil s plnym interierem. Staci si na youtube najit videa Martina Milowskeho, nebo Ladislava Aszotha, popripade Mikiho Cambala. Ty auta byly v podstate uplne stejny.

12.06.2013, 13:13 | RedBaron
tak to je typicke BMW, jizda na efekt ze jo, nekoho bere se proste plizit zatackou bokem a hoblovat gumy za doprovodu megasmradu no a nekdo chce aby to auto sedelo jak pribite a jelo rychle za kazde okolnosti. To je potreba si rozmyslet. A pokud ctu nadpis tak ten clovek asi nehleda clun ritici se do zatacky bokem bez trakce. Kdyby znel nadpis "Zadohrab na boky, E30, 200SX, Omega :-)" tak mu tu nebudu doporucovat at si koupi Corsu GSi se slickama placnutou na zem.
o 12.06.2013, 20:48 | Knightey-
Lancer Evo -> [ Link ] :) to pojede ;)
o 12.06.2013, 21:27 | walish
Takového bastla teda ani zadarmo.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3236 sekund.