Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Chip - má smysl

 o Navštíveno 4396x o
o 04.06.2013, 18:45 | kasko
Má smysl chipovat SII 3,6?
Pokud ano, kam se obrátit?

Díky za názory


o 04.06.2013, 19:06 | PAVELK
Tak to by mě zajímalo proč, motor jede hooodně moc dobře nikdy jsem neměl jakýkoliv pocit ze by výkon nestačil nebo ho bylo málo
o 04.06.2013, 19:31 | Luke_288
Nez takovy auto chipovat, tak radsi koupit neco jinyho, silnejsiho, uz v serii. R36, audi s4, s6, myslim, ze varianty budou.
o 04.06.2013, 20:25 | kasko
PAVELK: jen se ptam. treba by to melo smysl, mozna to jede jeste lip, mozna to bude min zrat - i kdyz u tohodle auta se neresi, zda jezdim za 9,5 nebo 9,3.

Luke: musim zustat u Skodovky, rekneme ze chci...
o 04.06.2013, 20:29 | Vasekkch
Rozdil mezi timhle a R36 je jen soft ne? Na 300ps to v de upravujiu bezne.
o 04.06.2013, 20:37 | Luke_288
Kasko: chapu, SII je dobry auto, ale asi bych nechipoval. Jedine pokud by rozdil mezi R36 byl fakt jen soft a dsg je hardwarove tak softwarove taky stejny.
o 04.06.2013, 21:43 | nome
rozdil oproti R36 rozhodne neni jenom soft, pasik ma trochu jina streva motoru
o 05.06.2013, 05:37 | Nismo.Power
je to benzínová atmosféra tak co od toho očekáváš ? :)
o 05.06.2013, 11:17 | dejvyxxx
Jako Nismo :) Mít to turbo tak je to o něčem jiném.
o 05.06.2013, 11:26 | nome | Upraveno: 2013-06-05 11:27:17
Takže oproti R36 je tam jiné sání, vstříky a řj

turbo už tady taky bylo s komplet jinejma střevama

[ Link ]


o 05.06.2013, 11:27 | zipp
já bych to zase naopak klidně čipnul. Měl jsem čipnutý všechny svoje auta a nikdy jsem nelitoval...i na dvoulitrové benzínové atmosféře to mělo smysl, jezdilo se s autem pak líp (ikdyž výkonová špička nebyla nějak závratně vyšší)
o 05.06.2013, 11:38 | Nismo.Power
zipp : co všechno si dokáže mozek vnutit když chce viď :)))
o 05.06.2013, 11:43 | CRK
Nismo.Power: proč ne? :D
zipp: pokud si tolikrát čipoval, tak mu napiš, kde maj takový super výsledky a hoď sem taky nějakej ten graf. díky
o 05.06.2013, 11:54 | zipp
Nismo.Power: jo, to jsem si taky říkal, ale když jsem po roce ježdění s čipem hodil na pár dní sériovou jednotku, tak jsem z toho byl mírně řečeno zděšenej a moc rád jsem tam zase vrátil zpět tu čipnutou.

CRK: ?
o 05.06.2013, 14:01 | Jozzo
Kdyz za, valky dosly leky, tak lecili tabletkama z cukru a jak to fungovalo :-)
o 05.06.2013, 14:14 | CRK
zipp: pokud si tolikrát čipoval, tak mu napiš, kde maj takový super výsledky a hoď sem taky nějakej ten graf. díky
o 05.06.2013, 15:01 | zipp
Jozzo: jo, tomu se říká placebo
CRK: ?
o 05.06.2013, 15:07 | CRK

foto k příspěvku  od CRK

o 05.06.2013, 16:11 | Drtič
:-D jeste mozna jinou verzi dotazu: Kdyz jsi tolikrat cipoval auto, tak napis ve ktere firme a hod sem graf z brzdy.
o 05.06.2013, 19:53 | Timon.z
tady pomůže stará škola,svody,výfuk atd...s postavením vaček se už moc dělat nedá,má to dost ostrý střih.
čipování je u série škoda peněz.
Zippe pokud nemáš zkušenosti s danným motorem,tak rači nic nedoporučuj(myslím to v dobrém).Kasko to na tvoje doporučení nechá čipnout,rozdíl nepozná,on vyhodí peníze a pak se potobě tady bude vozit a budeš za blbce.
o 05.06.2013, 20:15 | worm03
CRK - :D
zipp - ty si docela vtipnej, on si z tebe dělá prdel a ty mu píšeš, jak se to řekne jinak :D
o 06.06.2013, 09:44 | CRK

foto k příspěvku  od CRK

o 06.06.2013, 10:23 | Daryl (A)
CRK: ty vole trosku jsi mne vydesil :))))

Dobrej joke :)
o 06.06.2013, 12:34 | CRK
Daryl: a přitom taková blbost :D
o 06.06.2013, 14:00 | zipp
Timon.Z: však já mu ho do ničeho netlačil, jen jsem napsal svoje zkušenosti. S daným motorem zkušenosti nemám, to je pravda
o 06.06.2013, 14:46 | worm03
ty si napsal leda hovno, na to jaký máš zkušenosti, když si čipoval tolik aut, si nenapsal ani jedinou konkrétní věc, na dotazy nereaguješ i když ten poslední je tak velkej, že je čitelnej až na Slovensku a ty nic... a už vidim, jak někomu sázíš tisíce, nenecháš si to odbrzdit, ale hned těch 8 koní poznáš a jak to táhne vocpoda, picho... už odpovíš na jasnej dotaz něčím konkrétním nebo tu budeš dál teoretizovat?
o 06.06.2013, 14:50 | Jozzo
nechte ho,vždyť jezdí alfou...
o 06.06.2013, 14:51 | Lukasino
Nechápu proč do něj tak rejpete, já si třeba na předchozím autě nechal taky "dát chip", bez brzdy, pocitově to jelo lépe, skutečně to mělo víc síly (bylo to poznat na otáčkách automatu do stejného kopce), takže jsem byl spokojenej a hotovo.
Každý nepotřebuje graf z brzdy kucí :o) Nehledě na to, že stejně nikdy nevíš, jak moc je ten graf upravenej :O)
o 06.06.2013, 14:56 | .mycTD | Upraveno: 2013-06-06 14:59:36
ja jsem teda hned z prvniho prispevku pochopil, ze zipp nic odbrzdeneho nema, takze mi ty megatexty prijdou trochu off topic.
ale treba jsem jen nadprumerne bystrej...

[edit] rozdil po chipu u preplnovane 2.4 IMHO muze subjektivne poznat i jedinec, kterej nadprumerne bystrej jako ja neni.
o 06.06.2013, 15:00 | Jozzo
spíš nadprůměrně nechápavej ;)
o 06.06.2013, 15:02 | worm03 | Upraveno: 2013-06-06 15:04:02
vzhledem k tomu, že reaguje na nějaký dotaz a označuje se za člověka, který o tom něco ví, protože čipuje každý svý auto, je divný, že nereaguje na úplně normální dotaz, zbytek je samozřejmě už pravděpodobně sranda nebo rejpání a docela sem se zasmál když sem to viděl, ale to je jedno, místo aby jednoduše odpověděl, tak na dotaz píše otazníky... to ani ve mně nevzbudilo moc velký přesvědčení, že má nějaký zkušenosti, když se nevzmůže ani na jednoduchou odpověď typu: graf nemám, tohle auto sem čipoval tam a tam a blabla...
o 06.06.2013, 15:32 | Nismo.Power
jeden odpor za 3 koruny pověšenej na čidle teploty nasávanýho vzduchu by v v pžípadě zippa znamenal zcela stejnej účinek jako čiptuzing atmosférickýho motoru :)
alfa nejede v základu a nepojede ani po čipu prostě, člověk si to jen dokáže neskutečně vnutit že to jede líp přitom kdyby si jednoduše udělal video 0-200 třeba 3 pokusy a pak to samý dělal s čipem tak pokud by se v průmerenejch časech dobádal k půl-sekundě na zlepšení tak by to bylo fakt super...

čip atmosféry je prostě věc zbytečná pokud neni u konkrétní ECU nějakej známej BUG či restrikce kvůli ekologii od výrobce...... pokud neni ani jedna tahle věc tak jediná k čemu by to ještě mohlo bejt užitečný je posunutí omezovače jinak ani prd...
o 06.06.2013, 15:45 | AR
3 měření není vypovídající hodnota, v náší se tak do výsledku velká chyba ;) to by chtělo aspoň tak 20x bez chipu a pak 20x s chipem ;)
o 06.06.2013, 15:55 | CRK
stejně nejlepší způsob měření je POCITOVĚ :D
o 06.06.2013, 16:06 | Shr3k
Teda fuj, vy ho trápíte. ;-) A přitom chtěl jen přispět svoji troškou do mlýna.
o 06.06.2013, 16:07 | Shr3k
kasko: Igor Dymovský ze Sportmotoru avizuje, že umí ze škodouky udělat R36, tam bych to zkusil.
o 06.06.2013, 16:33 | Nismo.Power
já umim z banánu udělat vokurku......
o 06.06.2013, 17:12 | Honza2.016v
Chip má smysl, ale dělanej s lambádou na vejfku a detekcí klepání...což tady v CZ nedělá asi NIKDO!!!! jakmile se na toto začneš ptát je najednou ticho od kohokoliv, nebo za to chtěj nehoráznej ranec (20-30tis CZK, přičemž v zahraničí je Livemapping dostuplnej běžně v přepočtu kolem 10000,-)

...samozřejmě tímto způsobem auto opravdu naladíš, ale nečekej velký zázraky v nárustu čísel... i když jsou auta kde se dějou..

např.
na 2l starým italoj(tipo sedici/coupe 16v) zmáčknuto ze 136 (papírovejch 139) na 149PS a z 169Nm na 191Nm (papír 180Nm)

na bravu HGT vis ze 155Ps/186Nm papírovejch na 169PS/204Nm.... vše podloženo grafy z brzdy s proloženým průběhem poměru palivo/vzduch...

tento týpek dělá pouze úzkou skupinu aut (cca 4-5 motorizací) a je schopnej dle dodanejch "livedat" z diagnostiky a průběhu A/F v závislosti na otáčkách udělat SW na dálku...

tady v CZ všechny zajímá abys přijel, něco ti tam provedli (většinou tu 20% přidat, támhle10% ubrat), skásli prachy a jeď doprdele... jediný lepšejší řešení jak na to tady v CZ opravdu pořádně je tam fouknout Unichip.. ten se musí doladit s lambdou a detekcí klepání a výsledky nabízí za tu cenu velmi dobré...
o 07.06.2013, 13:30 | kasko
díky za tipy. Nic tedy nechipuji :)
o 07.06.2013, 13:39 | CRK
ták je to správně, hlavně si nenech radit od lidí, který čipovali každý svý auto, ale neuvedli jedinou konkrétní věc... právě si ušetřil peníze a možná i starosti :) to bysme se za to mohli vožrat :D
o 07.06.2013, 14:51 | Shr3k
Nismo.Power: Prima, tak si zastrč kam je libo. Dymovský je tu skoro od pravěku českého chiptuningu, tedy od doby, kdy tu existoval jen Eddie Udženija (GX Tuning Praha) a Michal Naď (Autokomplex CZ Brno), oba distributoři Kerscher/Wetteraurer, takže by mohl asi splnit to, co slibuje. Každopádně nemění firmy jak ponožky, jako pánové Juráčkové, AutoChipaři a spol.
o 07.06.2013, 15:09 | Nismo.Power
šrek : to je uplně buřt i kdyby čipoval v době kdy auta měly karburátor tak prostě pouhá změna mapy na atmosféře je zhovadilost nikam nevedoucí..... samozřejmě výjma případů co píše vejš Honza kde se ladí mapa přímo vůči danýmu motoru a jeho setupu přímo s WB lambdou aspon.... pak se dá říct že když si pohraješ s předstihem a vstřikem tak se z toho (pokud víš kam šáhnout do mapy) vytáhnout nějakej ten kůň navíc a to hlavně ve větších otáčkách..... s atmosférou toho odspoda moc nenaděláš ať si jak chceš dobrej :)
o 08.06.2013, 01:02 | Shr3k
Mno nějak zapomínáš na fakt, že nemlich ten samý motor má v Passatu o nějaký ten kW navíc. Přičemž hlava je stejná, spodek je taky stejný, palivový systém atd. stačí se podívat do katalogu na čísla ND.
o 08.06.2013, 07:19 | Honza2.016v
zde je např. odkaz

[ Link ] #

na grafy z brzdy a průběh A/F před (modře) a po (červeně) jde o úplně 1 pokus o naladění brava HGT VIS takže nárust není takovej (v dalších evolucích, sepřišlo an to že čidla klepání kecaj, tak se v SW zakázaly a výkon vyletěl na zmiňovanejch 169PS při použití klasického benzínu 95oct..) , ale všimněte si jak je to v serii bohatý -to jsou ty rezervy výrobce, kvůli chlazení spalováku a předcházení detonacím v různejch "brutálních podmínkách" (směs jde a k 11:1, za což se nemusí stydět turbomotor) ochuzením na ideálních 12,5-13:1 lze i snížit spotřebu i když člověk jede kudlu... :)

a co dělá většina chiptunerů - přidává na palivu....takže to je uchlastaný jako prase...
o 08.06.2013, 21:06 | Shr3k
Tak je celkem logický, že u atmosféry s nepřímým vstřikem nic jiného, než směs, předstih a omezovač otáček ladit nelze, stačí se podivat, jak se ladí atmosféry pro okruhy nebo na závody do vrchů.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3305 sekund.