Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Reklamace-neuznani

 o Navštíveno 2124x o
o 03.06.2013, 17:27 | PcGamer
zdarec, tak jsem reklamoval v planeu set top box. po 2 tydnech mi psali ze je na prodejne.
Tak si pro nej jedu, daly mi ho a ptam se jak ho spravili. A oni ze s nim nic nedali ze se zavady pri zkouseni neobjevili. mam to napsany i v ptotoolu.
Kdy jsem ho doma zapl, tak vsechny problemy se objevili hned behem par minut co jsem ho pouzival.
Ptam se jak se da proti tomuto branit, kdyz to tam dam zase takto muze dopadnout stejne. proste napisou ze se zavada pri testovani neobjevila. Jak oni to vlastne testujo??
a je divny ze kdyz jsem dal vyhledavat stanice tak jich to naslo 35 a z toho NoVA, CT1, CT2, CT24 a CT sport v HD, ale kdyz jsem si skladal kanaly jak potrebuji a jeden sem omylem smazal a dal znovu ladeni, tak uz to HD zadny nenaslo. To je mi taky divny.


o 03.06.2013, 19:41 | Rajdlos
V tomto pripade zkusit dat znovu na reklamaci, nebo znalecký posudek.
o 03.06.2013, 19:52 | pepe689
kontrolni otazka ....proc si is ho tam nevyzkousel ????
jinak znova reklamace a znova reklamace na toc si to a posli jim to jak jednoduche ,ale i u nas jsou vymrdanci ,kteri neco opravuji a neopravvuji :-DDDDD
o 03.06.2013, 20:01 | bobmasitr
při třetí reklamaci máš nárok na vrácení peněz :) tak reklamuj a reklamuj
o 03.06.2013, 20:05 | AllInOne
Heh, ale pokud ji uznaji, ne?
o 03.06.2013, 20:07 | bobmasitr
není pravdou, po třetí reklamaci má každá fyzická osoba právo na odstoupení od smlouvy. Navíc chtěj výrobek přezkoušet na místě, jinak nepodepisovat převzetí reklamace.Zákazník má též právo vidět výrobek v chodu, jak máš jinak vědět že to funguje? to si pak mužeš akorát cestovat z krámu a domů třeba x kilometrů? Kdo ti pak zaplatí čas a PHM
o 03.06.2013, 20:11 | TomasW
Bobmasitr: Není pravdou... musí být 3x stejná závada, nebo 4x různá... pokud se závada neprojeví, nebere se jako reklamace uznaná (naštěstí) ... to by potom bylo velice jednoduché si co dva roky měnit věci za nové...
o 03.06.2013, 20:14 | bobmasitr
ano 3x závada ale stejná být nemusí :) navíc jemu nebyl výrobej přezkoušen. Ted tam pujde znovu že to opět nefunguje a co mu řeknou? Zákazník si to přece nevymejšlí, do ted to šlapalo a ted mu budou tvrdit že vada je u něj?Pokud prodejce na prodejně prokáže že výrobek je OK tak se není o čem bavit a já mám smulu
o 03.06.2013, 20:14 | AllInOne
To je jak kdybych si koupil auto, dojel po roce na servis a rek ze to nejede, ztraci vykon. Zkusili by to a nic to neudelalo ba ja tam dojel pak jeste 2x a vratili by prachy jo?:-)

Neblbni:-)
o 03.06.2013, 20:16 | bobmasitr
tak auto je kapitola sama pro sebe :) Ale řekni co pak lidem zbejvá? Smířit se s tím a zahodit věc?
o 03.06.2013, 20:17 | .mycTD
to nevim, treba to vyzkouset na miste? :-)
o 03.06.2013, 20:17 | AllInOne
Dal sem priklad, jestli auto nebo zahradni traktor:-)
Clovek nenadela nic. A normalni clovek nema cas toto delat a bavit se tim.
o 03.06.2013, 20:20 | bobmasitr
tak předpokládám že PCgamer se tím nebaví schválně a chce se dívat doma na TV.
o 03.06.2013, 20:29 | Mr.Scully
No samozřejmě, že musí být reklamace uznaná. Neuznaných reklamací může být třeba sto, ty jsou k ničemu :-D

Zkusil bych to na místě a jinak nevím... jedině si stěžovat :-/
o 03.06.2013, 20:39 | Tuner#2
Jako TomasW - opravdu naštěstí po tom co tady čtu...

K věci. Co ten set-top box dělá, jakou má závadu? To že někdy něco naladí a jindy ne může být ovlivněno prahovou úrovní signálu a prostě jednou se to zalockuje a podruhé ne. Tady je na vině anténa, kabelový svod a nebo prostě jen místo signálu - ne všude běží vše v regionu propagované, protože pozemní signál je ovlivněný reliéfem krajiny a další spoustou aspektů.
o 03.06.2013, 21:09 | P.E.T.R
Souhlasim s Tunerem, nejdřív popiš přesně závadu. Problém bude spíše v anténním rozvodu než v set-top boxu. Ono už to, že se ti naladí 35 programů je známka toho, že antény tam nebudou zrovna tak, jak by to mělo být. Předpokládám, že některé programy se ti naladily víckrát, je to tak?
o 04.06.2013, 13:12 | PcGamer
co se tyce toho signalu, tak jsm zkousel dalsi 2 boxy. a vsechny fungovali naprosto v poradku. Aj to vzdy naslo HD kanaly.
co setyce zavad, tak jsou to:
1. Sam si prehazuje kanaly. Proste si je nejak seradim, a za par dnu se to samo prehodi zase jinak.
2. Naladi si to samo dalsi programy a prida si je.
3. Menu se samo prehodi do anglictiny
4. Po prepnuti kanalu se zobrazi obraz asi tak na 1s a pak tam zase skoci cerna obrazovka asi tak na 2 s a pak je to dobry.
5. Ovladac si nekdy dela co chce. prepnu program a pak chci zesilit zvuk a kdyz zmacknu zvuk tak se prehodi na dalsi program misto toho aby zesilil.
6. A snad posledni problem je s tim signalem, Jeden program napr. CT1, NOVA jdou naprosto v poradku, ale prepnu treba na smichov a neda se na to koukat, Proste ctverce pres celou obrazovku a sekani zvuku.

Jinak sem box na prodejne nezkousel, pac sem nemel cas, jeste sme toho meli dost na objeti a byly sme tam s malou tak tam nebudu saskovat.
Me slo o to ze kdyz se to da na reklamaci a oni napisou ze zavada se behem testovani neprojevila, tak by me zajimalo jak to vlastne testujou.
Jo a ty kanaly tam mam vickrat. Toje problem??
o 04.06.2013, 13:27 | Big_Max
Taky by mě zajímalo co to dělá a nedělá. Protože v 90% se opravdu reklamace na set top boxy neuznají protože tam prostě žádná závada není. Stačí když povyrostě někde strom, něco se v okolí postaví a nebo jen změní počasí a najednou je signál jinak ...

A k tvé otázce? Přímo prodavači ti tam nic opravovat nebudou, vše se posílá do servisu z kterého ty většinou dostaneš protokol. Testuje se tak že se přístroj v servisu připojí, otestuje se na závadu kterou zákazník uvádí pokud zákazník v protokolu uvede, že se závada projevuje nepravidelně a nebo po delší době, nechává se přístroj připojený po dobu 24hodin.

Takže když to poneseš na další reklamaci, ve vlastním zájmu popis závady co nejpodrobněji, klidně podložit i nějakou fotkou a nebo videem které s k reklamaci přiloží.
o 04.06.2013, 15:19 | Tuner#2 | Upraveno: 2013-06-04 15:21:10
1, 2 a 3: Máš v menu zapnutou automatickou aktualizaci, pokud to nechceš musíš to někde v menu najít a vypnout. U tchána jsem to na TV taky zakazoval.

4: To nemusí být vada, ale vlastnost levného boxu. Některé značky to dělají.

5: Ovladač je na přepínání stanic, na regulaci zvuku se nepoužívá DO set top boxu, ale DO od televize/zesilovače. Když tenhle častý nešvar pominu, tak nezůstává nějaké gumové tlačítko "viset" zamáčknuté?

6: To je dané signálem...

To že tam máš naladěné stanice vícekrát může a nemusí vadit. Spíš musíš vědět, které kmitočty jsou u Tebe nad prahovou úroví a budou fungovat i při zhoršených podmínkách a ty naladit.

Poslední věc je citlivost tuneru. Box značkový od Technisatu vyloudí obraz i ze špatného signálu bez kostiček, protože má kvalitní citlivý tuner. Levný box má méně citlivý tuner, takže si s horším signálem neporadí a buď nezobrazí vůbec a nebo se obraz rozloží. Když ale ten levný box pošlou do servisu, tak servis bude ve velkém městě s předpokládám dobrým signálem = závada se neprojevila. V tomhle mají bohužel pravdu.

Jediné divné je ta změna jazyka a to DO i když z popisu vady moc moudrý nejsem a používat DO a regulaci hlasitosti je špatně.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4265 sekund.