
Navštíveno 1885x


30.05.2013, 08:22 |
Arnie_one | Upraveno: 2013-05-30 08:27:18
Zjištuji, zda jde provést přestavba Signum na LPG, nikde se nemůžu dočíst, zda to jde. Jedná se o motor 2.2. Někde se píše, že to je přímý vstřik, někde sekvenčí, mám v tom guláš. Pokud by někdo věděl, nebo měl info, jak to vlastně s přestavbou je, byl bych rád.
Jaký to je typ motoru? Pokud je stejný, jako v Omeze, lze to přestavět.
lze přestavět i přímej vstřik, ale návratnost je podstatně delší a celkovně je provoz dražší
U přímýho vstřiku (všechny VW FSI motory ne?) se musí přes vstřiky kvůli jejich chlazení pouštět trochu benzínu jestli se nepletu... Proto dražší provoz.
a nebo se používají benzínové vstřikovače pro vstřikování kapalné fáze LPG. Ale není to vubec levná věc na pořízení ta přestavba
Ano toť teorie, ale vím prdlajs, jestli to jde nebo ne. Tim padem chci říct pokud je to "jako" FsI, nemá smysl do toho jít.
Pokud sem zabrousí Radek.613, nebo někdo podobný, třeba do toho vnese více jasnosti.
Mám nabídku na tento vůz, ale s nájezdem cca 50KKm/R chci LPG.
podle autodat je to přímé vstřikování. MOdely 2005-2008 114KW
Ono to "direct" na zádi i v prospektu znamená opravdu přímý vstřik benzínu do válce, takže tohle plynofikovat nemá moc smysl,i přes ten uvažovaný nájezd. Ta úspora není tak markantní a možnou poruchovost díky mnoha specifickým "kurvítkům" technologie přímého vstřiku není dobré podcenit (vyčichlé lambdy, nestabilita směsi, zbytečně "přeregulační" motormanagement). Když už Signum, poměrně dobrý je 2.8V6 (a je k němu tuším vždy šestikvalt), který dosahuje skorio spotřeb 2.2, přesto je o řád výš, nebo vzít tu foukanou 2.0, ty taky jezdí bezproblému.