Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Opel Signum LPG ?

 o Navštíveno 1890x o
o 30.05.2013, 08:22 | Arnie_one | Upraveno: 2013-05-30 08:27:18
Zjištuji, zda jde provést přestavba Signum na LPG, nikde se nemůžu dočíst, zda to jde. Jedná se o motor 2.2. Někde se píše, že to je přímý vstřik, někde sekvenčí, mám v tom guláš. Pokud by někdo věděl, nebo měl info, jak to vlastně s přestavbou je, byl bych rád.


o 30.05.2013, 08:43 | Freerider
Jaký to je typ motoru? Pokud je stejný, jako v Omeze, lze to přestavět.
o 30.05.2013, 09:01 | Only_One
lze přestavět i přímej vstřik, ale návratnost je podstatně delší a celkovně je provoz dražší
o 30.05.2013, 09:21 | mr.brain
U přímýho vstřiku (všechny VW FSI motory ne?) se musí přes vstřiky kvůli jejich chlazení pouštět trochu benzínu jestli se nepletu... Proto dražší provoz.
o 30.05.2013, 09:37 | Only_One
a nebo se používají benzínové vstřikovače pro vstřikování kapalné fáze LPG. Ale není to vubec levná věc na pořízení ta přestavba
o 30.05.2013, 13:51 | Arnie_one
Ano toť teorie, ale vím prdlajs, jestli to jde nebo ne. Tim padem chci říct pokud je to "jako" FsI, nemá smysl do toho jít.
Pokud sem zabrousí Radek.613, nebo někdo podobný, třeba do toho vnese více jasnosti.
Mám nabídku na tento vůz, ale s nájezdem cca 50KKm/R chci LPG.
o 30.05.2013, 15:29 | Only_One
podle autodat je to přímé vstřikování. MOdely 2005-2008 114KW
o 30.05.2013, 19:23 | radek.613
Ono to "direct" na zádi i v prospektu znamená opravdu přímý vstřik benzínu do válce, takže tohle plynofikovat nemá moc smysl,i přes ten uvažovaný nájezd. Ta úspora není tak markantní a možnou poruchovost díky mnoha specifickým "kurvítkům" technologie přímého vstřiku není dobré podcenit (vyčichlé lambdy, nestabilita směsi, zbytečně "přeregulační" motormanagement). Když už Signum, poměrně dobrý je 2.8V6 (a je k němu tuším vždy šestikvalt), který dosahuje skorio spotřeb 2.2, přesto je o řád výš, nebo vzít tu foukanou 2.0, ty taky jezdí bezproblému.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3139 sekund.