Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Úprava brzd (Golf IV)

 o Navštíveno 4878x o
o 24.05.2013, 23:06 | Woko_O
Ahoj.

Vibroval mi volant na seriových brzdách který dlouho stály..při přibždování i brždění.. tak jsem si řekl že fajn,odvodil jsem že budou zkroucený kotouče, což je nejběžnější jev. Než sem se dostal k výměně brzd,měnil jsem rameno,tyčky řízení,ložisko v levém kole apod až sem se dostal na výměnu předních brzdových kotoučů zimmermann.. vrtané plus zimmermann destičky. V naději že to bude fajn konečně brzdit bez toho aby mi to mlatilo do volantu apod. Všechno jsem složil nastrojil ale skoro hned po výměně byly furt cítit vibrace do volantu,ale o něco menší. Tak dobrý..říkal sem si že je zajedu,pak jim trochu dám a ono si to sedne.. Ani prd.. Po 2500 km s vrtanýma zimmermanama o kterých se řiká že to jsou brzdy který aspon za něco stojej v podstatě nejde normálně zabrzdit aniž bych neměl všudypřítomné a nepříjmné hejbání s volantem až skoro s celým autem.. Výrobní vada těhlech kotoučů v debilním rozměru a příliš težkým motorem v předu kdy k dosažění pořádnýho výsledku bych musel vyměnit oba náboje s ložiskama,uložení ramen,výměna čepů a vůbec všech komponent na nápravě za pár tisíc, mě dovedla k otázce..není lepší to celý předělat? Co konrétně bych musel měnit pokud bych se chtěl dostat na 288mm kotouče? Jsou zapotřebí celý těhlice i s brzdičema,nebo jsou nějaký vychytávky jak dát větší kotouč na původní brzdič i těhlici?

Podotýkám že na zadku jsou nějaký no name kotouče, kdy jeden z nich byl rozžhavenej v zimě do oranžova vlivem nevráceý ručky.. Mám se ještě nejdřív pustit do výměny těch zadních brzd v naději že to přestane?

Tohle mě vyloženě dovádí k šilenství a opravdu mě sere že nemůžu zabrzdit v klidu bez toho aby se mi třáslo celý auto..

A investovat jenom kvůli tomu že to jsou blbci a nedomysleli to a ještě s nejasným výsledkem kdy se to může celý opakovat... Nebo se na to vyseru,nechám to stočit a bude po prdeli. Nebaví mě to!

Prosím o nápad k řešení... Díky.


o 25.05.2013, 00:41 | Proffesor_W | Upraveno: 2013-05-25 00:43:43
...zimmermanama o kterých se řiká že to jsou brzdy který aspon za něco stojej...

presne tak, ale radeji nechtej slyset za co stojej :-(

Jinak vetsi kotouc, mozna by stacil jenom adapter na posunuti trmenu abys tam dostal vetsi kotouc. Ty adaptery dela tusim MD Components. Tezko rict jestli to vyresi nejak problem, podle mne naopak. Nejlepsi reseni by bylo bud hodit komplet predek z nejake te silnejsi verze, a nebo dat dohromady to co tam mas, tzn ty naboje a koupit nejake normalni znackove kotouce.
Otazka je na jakem je to aute, jestli stoji za to davat vubec vetsi kotouce (kdyz to pak stejne budes brzdit klasickyma deskama) atd. Ja bych dal dokupy to co tam je original, koupil poradny desky, dal novou brzdovku a poradny kotouce.
o 25.05.2013, 08:33 | motyc
Já bych zkusil udělat ty zadky...Mně to hučelo jako kráva při intenzivnějším brždění a přenášeli se mi jemné vibrace do volantu i celého auta...říkám fajn, auto má 200k km na sériových kotoučích, výměna je jasná. Udělal jsem předek, protože jsem si byl úplně jist, že to jde odtud(vibrace volant) a dělalo to pořád...Začalo to trochu líp brzdit, ale dělalo to pořád. Po výplatě jsem tedy udělal i zadek, říkám si, že je stejně už v čoudu, tak tím nic nepokazím. A ejhle, auto při brždění ztichlo a přestalo se klepat. Moje zkušenost. Možná bych asi na tvém místě zkusil udělat ty zadky, přece jen, jak říkáš ti svítily, tak se to asi zkroutilo. Tak možná se to nese z tama ty vibrace.
o 25.05.2013, 12:18 | Woko_O
Je to na čtyřkovým golfu. Obecně tyhle rozměry kotoučů na to trpěly a je úplně jedno jaká značka jakej výroce. Většinou se to asi zkroutilo všechno..Neskutečně mě to sere že nezabrzdim bez toho aby se to třáslo.. Mám to auto rád,chci tam ted dělat nějaký experimenty s výkonem a dělám různy opravy abych to měl v dobrým stavu aspon..Mezi to patřily i ty nový kotouče.. Bohužel díky tomu přemejšlim i nad tim že bych to nejradši prodal..
o 25.05.2013, 12:43 | gizmi
Zajimave, protoze ja na svem golfu IV nikdy zadne vibrace nepocitoval. Do 125t lital na serii, 5t na Stááárlááájnech (dal kamarad, kdyz to privezl) a do tedkom najetych 210t jezdi na Brembo MAX a Textar desky (jinak vykon 145PS a 350Nm) a rozhodne si nestezuju. Nejezdim s tim ale okruhy, sprinty, atd atd..proste normalni sviznejsi jizda.. Pokud mi vibroval volant, tak jsem nechal pokazde prevazit 18tky kola a zase to zmizelo (diru dneska clovek vymete snadno a ty nalepovaci zavazicka nedrzi)
o 25.05.2013, 14:44 | Woko_O
a mas stejnej rozměr brzd? ja mam 280x22 ten se moc nepoved..pak jim to došlo tak začli dávat větší brzdy.. Tohle se dáválo na první Octavie,Leony atd.. Někdo to nemusí mít..ale většina jo.. :(
o 25.05.2013, 15:33 | Vasekkch
nevim, co jim došlo, ale starý systém 280mm FS3 se dává i do současné produkce. Záleží na motorizaci. Můžeš tam dát 288/312, ale jen s kompletníma těhlicema.
o 25.05.2013, 16:16 | xxfavo1
Osobne bych zkusil poměřit tehlici hodinkama(mikrometrem)tak jsme to delali , když se mi zvlnila druha sada kotoucu...pokud nebude tehlice hazat , tak bych zasel do skodovky a koupil si tam origo skoda auto kotouce i desticky.
o 26.05.2013, 14:13 | Dr.T
Já rovnou měnil za 288, už na 2 svých autech, originál z fabriky vše, a máš po problému. Žádné adaptér a podivné výmysly, rovnou celé za nové. Pokud chceš, vím o 1 repase, na Vw klubu, dělal se pro mně ale nakonec jsem sehnal vše nové, tak jsou pořád k mání. Pošlu kontakt
o 26.05.2013, 14:18 | Dr.T
o 26.05.2013, 14:52 | Dr.T | Upraveno: 2013-05-26 14:55:07
To předchozí byl kontakt z fóra, co bylo chystáno pro mně, zatím jsou pořád na prodej.
K rozhodnutí co dál, máš tady rozhodující fotky:
[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4191 sekund.