Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: Passat 5.5 nebo 6gen?1.9Tdi nebo 2.0TDi

 o Navštíveno 2144x o
o 19.05.2013, 22:55 | Kapka (M)
pomaham vybirat našim nove auto..libi se jim VW Passat Variant..podminka je automat,klima atd..co je lepší držák? starší verze 5.5 nebo něco přihodit a vzit tu trošku novější 6generaci?jak je na tom automat tiptronic v te starší generaci oproti DSG-životnost,udržba,servis atd..a je lepší vzit klasiku motor 1.9TDi nebo novejší 2.OTDi?dikes za radu..David


o 20.05.2013, 00:37 | macek
Klasiku 96kw v tiptroniku jsem mel 6let a pohoda najeto 340tis s motorem zadnej proble a prevodovka taky olej v ni jsem menil po 50ti tisicich
o 20.05.2013, 08:19 | Chris
zobral by som kvoli dsg b6, ale zaroven by si sam vyhnut 1,9 tdi bxe v rokoch 2007-08, mali vadne serie skrutiek na ojniciach, ine rocniky su v poho..


pripadne ak 07-08 tak 2.0 tdi ale 8v
o 20.05.2013, 08:55 | Antonio
ja bych asi kvuli dsg sel do b6
o 20.05.2013, 10:53 | TROY
dám ti kontakt na člověka co ti švihne 2.0 motorem do tváře - 2x GO celýho motoru a každýmu radí at dá ruce pryč
o 20.05.2013, 11:11 | Kapka (M)
bude to pro mamču..popojiždeni po meste..obcas za babčou do sousedniho mesta..parkrat za rok někam dal-vylety po ČR i cizina..jde mi hlavně o spolehlivost-abych pro ni nekam nejezdil ve 3 rano že ji auto nejede..komfort mezi tiptronikem a dsg ona vubec nepozna :-) a samo servisni naklady..
o 20.05.2013, 11:22 | 323Marty
Sorry za OT, ale je to vtipný. Jeden z největších kombi s jedním z nejnespolehlivějších motorů (2.0TDI) a jen pro mamču na pojíždění po městě. Nechci nikomu nic vymlouvat, určitě pro to máte své důvody, ale takhle pro nezúčatněné mě to vyzní jako nebetyčná blbost. Já vim, že jsme národ Passatomilů a že motory TDI by někdo rád viděl i v Hondě CBR, aby to tahlo víc vocpoda. Každopádně když už tuhle hrůzu, tak přesně to, co píše Macek. Směl bych ale vědět, proč ne pro mamču třeba Golfa s 1,6 nebo 2.0 benzín, když už teda mluvíme o servisních nákladech?
o 20.05.2013, 11:58 | Kapka (M)
velikost..maji velkeho vlčaka.a ten s nima jezdi na chatu,otec je trošku vetší postavy :-) ..v zime jezdi docela na hory,v lete couraji po republice po hradech atd..tak at se jim to tam vejde.. a Passat se jim libi..jenže co jineho za motor do toho Passatu? jaky benzin?
o 20.05.2013, 12:11 | 323Marty
Tak to dává smysl. Asi bych volil klasický 2.0FSI 110kW, jenže je jich v našich končinách tak strašně málo, že je člověk vlastně rukojmí nafty :o( Ale jo, tak jestli často cestujou po vejletech a najedou třeba aspoň těch 20.000km ročně a najdete nějakou tu spolehlivou 1,9Tdi, měli by bejt určo spokojený. Oni ani ty dvoulitry nejsou vyloženě nesmysl, ale prostě ze sto motorů se porouchá prostě víc dvoulitrů než 1,9... Vzhledem k tomu, že těch aut máme v portfoliu s těma motorama asi 1300, tak už se z toho dá dělat trochu závěr :o)
o 20.05.2013, 13:41 | Kapka (M)
předpokladam že auto dotahneme z nemecka..mam hodne dobrého kamarada co se tím živí..ale chci si sam udělat nějaký přehled co za naftu..přeji jenom ja vždycky jezdil v benzinu :-)
o 21.05.2013, 13:28 | Borik2 | Upraveno: 2013-05-21 13:28:47
no, já řešil podobný problém, když jsem sháněl Sharana. Za peníze, co jsem byl ochoten za něj dát, sed nabízela verze 1,9 96 kW nebo již novější 2.0 se 103 kW. Hodně jsem si pozjišťoval, zapátral v archívech a v paměti a utvrdil jsem se, že ne vždy novější je lepší :-) PD jsou obě, jen 2.0 103 kW má rád drahé poruchy...tedy, dokud to bylo PD a ne CR...ale 1,9 je lepší
o 21.05.2013, 14:07 | tommas
nevím kolik je rozpočet, ale za sebe bych vzal bych 1.4TSI. Jede to moc pěkně, snese krátký trasy a na dálce je prý i docela úsporný (má to známý v Golfu). Jel jsem ve dvou autech s touhle 1.4 (byť krátkou trasu) a udělalo to na mě příjemný dojem. V Německu jich je k sehnání víc než tady.
o 21.05.2013, 16:09 | Rudi
vzhledem k váhání mezi generacema, předpokládám, že na to bude tak 150-200tis. Vzhledem k tomu, že s tím dotyčná asi nenajezdí tolik kilometrů, šáhl bych taky po 2,0FSI. Spotřeba bude třeba kolem 10-11 litrů, nafta by byla tak 7, ale na servise se to hodně vrátí...
o 22.05.2013, 15:29 | Nismo.Power
bude to vražda tak jako tak :D stočený vrány budou 99 ze 100..... motor když už tak jedině starou rotačku a co nejslabší variantu.... cokoliv vejš nebo novějš je špatně a je jedno zdali to pokračuje CRkem nebo čim chce pořád je to hůř a hůř :)
benzínový variace VW v tom co bys chtěl nejsou tak tragický moc ještě, bral bych bejt jima 1,8T s automatem a nasrat maj pokoj, spotřeba na normál starší jízdu bude 8, nafty 7 ale nafta bude vykroucená a bude se srát kudy pojede .... novější FSI apod to je rakev skoro jak nafta....
o 22.05.2013, 17:47 | Kapka (M)
1.8T mam už xx let v Octavce..a max.spokojenost :-) podivam se tedy co se da sehnat za Passata 1.8T Tiptronic
o 22.05.2013, 21:59 | thepyroman
NP- muzes jen nejak rozvest tvoji myslenku o tom ze cokoliv po rotavkach je spatne, bavme se primo o 1,9 PD
o tom mam celkem prehled a jedno mam tak me zajima co je na nich tak strasne o vyssi spotrebe proti rotacce netreba mluvit to je zname.. diky
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3102 sekund.