Vím že tu je pár dobrých ajťáků, potřebuju nakoponout.
Situace: SBS2003 (tudíž Exch2k3 SP2), plně záplatovaná, vnitřní CA, root cert na mobilech nainstalovaný, filtrace přes Cisco ASA5510 a ISA 2004 (protože SBS a historie).
Na ostatních telefonech - old Nokie, Windows Phone, jabka - vše funguje na jedničku. U androidu mizí synchronizované položky v kalendáři. Pomáhá jen výmaz mobilu přes remote wipe a restart Androidu (full resync). Po několika hodinách až dnech (opravdu sporadicky) začínají mizet položky z kalendáře (jen na androidu), až tam není zhola nic. Ostatní sync (úkoly, emaily, kontakty) nadále frčí bez problémů.
Mám přečtený všechny transakční logy, včetně těch na mobilech. Google najde sice pár zajimavých věcí, ale všechny se víceméně točí ve stejným duchu, jak nějaká lama neumí s certifikátem, nemá service pack a podobný. Je prada, že sem zkoušel i nějaké updaty které nešly klasickou cestou ale stav stejný.
Pokud sem se bavil s kolegy ajťáky, tak všcihni se do jednoho shodli - cituji: "Jo, Android, je to možný, ono to dělá skoro všem". Jediný co sem snad našel, že se tyhle telefony s Androidem neidentifikují přes IMEI ale přes tanto tvar SAMSUNGGTS7562. Je to dvousimková potvora. Nepomohl ani vylučovací způsob - jedna simka, push mode, různé časové intervaly. Nevím jaká je situace u jiných exchange (2008 a výš), ale povýšení emailového serveru není vzhledem k zatím dvoum blbě fungujícím telefonům renatabilbní.
Někdo kdo by mě nakopl kam se nasměrovat dál?
Díky
Kolega říká, že s EX 2003 měli vždy problém telefony s malou pamětí (ala 512MB), že na těch se pravidelně stávalo, že při synchro došla paměť a pak některé věci zmizely. Ale jinak že tam měl brutální mix android telefonů.