Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > únik LPG do kabinového prostoru

 o Navštíveno 5629x o
o 11.05.2013, 16:37 | Unihero
zdravím
včera jsem dovezl vůz kde bylo namontován LPG systém.
když je motor studený, a ohřeje se na teplotu kdy se přepne na plyn tak v autě je cítit "dost silný" zápach plynu, v okamžiku kdy přepne, během jízdy pak už nic, ani při startech je vše OK, dělá to jen z přepnutí když je motor studený a trochu se ohřeje.
co s tím?
mám montáž reklamovat? je to normální? mě to osobně přijde dost nepříjemné, motor se chová normálně a ani není cítit když přepne, žádné proškubnutí nic.

díky


o 11.05.2013, 18:01 | Samantus
Na reduktoru je vystup pro "odfuk" plynu, nasad na to hadicku a vyved ji bud pod auto... a nebo pres nejaky libovolný "téčko" do sání...
o 11.05.2013, 18:19 | Lucni.konik
určitě reklamovat, mě tenhle problém nastal, když mi měnili filtry a byli blbě dotažený spony - vše přesponovali a bylo to pak OK.
Ať se na to juknou......hlavně at se posadí do studeného auta a je tam tak dlouho, dokud se to neohřeje, nepřepne a neucítí ten smrad.
o 11.05.2013, 18:23 | worm03
je to úplně normální... doma mi taky smrdí plyn, tak mám u zvonku cedulku: "Raději klepejte!" :D
o 11.05.2013, 18:38 | Only_One
považovat to za normální je trochu na ztrátu občanky. DOvalit obratem k přestavcovi a očuchat. PRavděpodobně to bude kravina ale v kabině nesmí být cítit ani palivo ani zplodiny a to ani trochu za normálních okolností... Mě se na jednom autě povololil vršek jednoho vstřikovače a byl taky cítit plyn, stářím se povolují spoje na hadicícíh, to chce pravidělně kontolovat a dotahovat a měnit.
o 11.05.2013, 20:39 | Unihero | Upraveno: 2013-05-11 20:40:17
samozřejme že pravidelné kontroly budu dělat..
mě jde spíše o to že ted si musím zase vyhradit den volna a jet na otočku 250 km :(
kdybych to měl tady za barákem tak to neřeším.
o 11.05.2013, 20:54 | Unihero
jinak do toho nebudu vůbec štourat, abych pak neměl ztrátu záruky... jenže se bojím když tam přijedu tak nic nezjistí protože když se to ohřeje thle vůbec nedělá...
ani nepoznám že to přepne, nešube je to krásně čistý přechod...
o 11.05.2013, 21:09 | Samantus
Beres v potaz to co sem Ti napsal? Jednou sem tohle resil na Espacu 2.0T a od ty doby klidek :-)
o 11.05.2013, 21:12 | Unihero
to samantus:
je to nekdě asi v motorovém prostoru? netuším kde to vůbec hledat...
o 11.05.2013, 21:16 | Samantus
jj na smesovaci / reduktoru by mel bejt volnej vystup asi na 6ku hadici doporucuje se zapojovat a hodne firem ji nezapojuje... a kdyz si to odfoukne tak to ventilator nasaje a mas to v kabine, to nasvedcuje tomu proc je to jednorazove... a ne furt.... prikladam fotku reduktoru kterej montuju ja (Tartarini)

foto k příspěvku  od Samantus

o 11.05.2013, 21:25 | Unihero
to samantus: máš email.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.337 sekund.