Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > poraďte motor a6

 o Navštíveno 2485x o
o 01.05.2013, 19:34 | MazliG | Upraveno: 2013-05-01 19:35:26
zdar hoši, chci nějak za čas řešit auto a moc se mi pořád libí a6 avant, rok tak 2009. 4kolo a automat nechci. Dávají 2.0, 2.7 a 3.0 - jakej motor se nejmíň ser..., kdo ví z praxe - co by jste do takovýho auta řešili. ps: je to pro rodinu, na žádný závodění to nechci ... popř. jestli se dělaly i 2.0 různé kody motorů, tak které třeba ok a které ne ?

díky za rady, a poznatky - honza

edit: ropa samozřejmě .o) najedu málo, ale nafta za ok cenu


o 01.05.2013, 19:41 | MazliG
ještě to trošku rozšíříme na další dotaz:

a6 combi
bmw 5 combi
superb combi

vše nafta, vše kombi, vše 2009

- k čemu se kloníte vy nejvíc ?
o 01.05.2013, 20:20 | jimmy264
já bych šel do 3litru, sice pojistka ale jsou nejmíň poruchový
o 01.05.2013, 20:58 | Ravo
535d touring (nebo 335d když bude míň peněz na opici)
o 01.05.2013, 21:15 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
3.0TDi
o 01.05.2013, 21:51 | sonyk02
motor určitě 3.0 a auto bud to Audi nebo BMW E61
o 01.05.2013, 21:52 | Luke_288
Tata na tyhle audi 3.0tdi najel 245tis a pouze predepsany servisni prohlidky. Jinak osobne si A6 s manualem nedovedu predstavit.
o 02.05.2013, 07:40 | H-Honza (M)
měl jsem A6 s manuálem a nevidím v tom problém.
Auto jsem měl asi rok, a nejspolehlivější a nejhlevnější auto na provoz to rozhodně nebylo.
2010 A6 3,0tdi jsem měl půjčenou po dobu servisu mého auta, které bylo o 4 roky starší. Byl jsem hodně překvapený, o kolik je to novější auto horší, pazvuky, skřípání a vrzání interiéru na autě s 40t km, které já u svého auta s 160t km neznal mě opravdu překvapily.
K těm motorům, možná by někdo poradil, ja měl s 2,7V6 tdi, nevím jak by bylo porovnání s 2,0tdi 125kw, ale trochu jsem koketoval s nákupem BMW, a byl se svézt s 520d, 525d a 530d. Nakonec jsem přemýšlel mezi 525 a 520, kde se rozdíl v jízdních vlastnostech zdál absolutně nepodstatný, i přes chybějící 2 válce a 20 koní, ta 520tka mi přišla lepší na řízení a příjemnější na ovládání na okreskách, nevím kolik je tam rozdíl ve váze a pod. ale při svezení to auto prostě ochotněji zatáčelo, brzdilo, kdyby to nedopadlo, jak to dopadlo, asi bych měl doma tu 520d.
Superba jsem chtěl taky, ale je to stejný případ.
Viděl jsem asi 12 aut, a všechna se chovala stejně. Na 16-17" kolech se mi to nelíbilo, na 18" to auto bylo až nepříjemné - na nerovných a rozbitých silnicích, kterých je tu 90%, nechápu vůbec, kdo a kde ladí dneska podvozky, ale u auta jako je superb bych čekal mnohem víc komfortu a plavnosti, ne uplácané a odskakující kola informující řidiče každou díru a nerovnost. Stejným způsobem jako u A6 i u Superba jsem byl docela rozladěný ze skřípání a vrzání...
o 02.05.2013, 08:09 | Luke_288
Podle me je to jen o tom, kdo a jak s tim jezdil pred tebou. Ta nase A6 nevrzla, superbem jezdim ja, taky v pohode (az na kastlik- vyreseno a vrzajici dvere- vyreseno reklamaci). Obe auta na 18kach. U audi pozor na s-line podvozek, ten je tvrdej jako prase, az neprijemne.
o 02.05.2013, 13:00 | Martyn
Myslim ze vyber bude jedniduchej pokud nechces 4*4 a automat, vsechny ty silnejsi jsou prave tak:)
A osobne chapu proc, nejak si tu 3.0 treba v fwd a manualu taky neumim predstavit..
A sline podvozek mi neprijde nejak mega tvrdej? Resp. imho tak akorat:)
o 02.05.2013, 15:25 | Knightey-
Za me SuperB - docela tvrdy auto... Az jsem byl nemile prekvapen.

U te Audi A6 bych sel po 3.0TDi rozhodne. Akorat si to promysli s tim automatem... Bez toho automatu a quattra to postrada smysl a kup klidne nejaky VW Passat, tech bude o dost vic na vyber, za lepsi prachy :)
Pokud fakt trvas na te A6 s FWD a fofrklackem, tak ta 2.0TDi bude dostacovat.

U BMW netusim, na to jsou ti jini experti :)
o 02.05.2013, 15:51 | Chris
H-Honza, co mas za auto ?

btw. ja som dost cital o 520D e60/e61, akurat na tu nestastnu N47 a retaz, ma to celkom zaujimavu spotrebu, chalan vraj na tom jazdi do prace mimomesto za 5,5 a v meste 6,5-7 litrov na 520D s manualom slusne.

Akurat zohnat 520D v kozi a s comfortsitze je dost problem.
o 02.05.2013, 16:13 | H-Honza (M)
Ja jsem prostě nakonec koupil něco úplně jiného, a jsem spokojenej, moc ;)
No o spotřebě jsem četl také, a mohu potvrdit, co jsem zkoumal tak to auto co jsem viděl mělo na BC průměr 5,6l. Teď je jedna 520d co se mi líbila, poface, M-paket, zajímavá výbava...

[ Link ]

o 02.05.2013, 19:32 | Nismo.Power
máš jednoduchý...
2.0
těžký auto na ten motor takže ve výsledku ěpatná spotřeba a spolehlivost rapidně nižší u už tak nespolehlivýho motoru..... jeho vady sou myslim už všeobecně známy a je to velká sázka do loterie

2.7
těžkej atyp motor, je jich málo, moc se neprodávaly a ted ani nekupujou, vyhnout se mu jak jen to jde

3.0
je jich hodně, je to adekvátní aby to s autem pohlo.... ovšem reálnej nájezd valný většiny kusů končí u 200tis kde když se ti dřív nepotká resp. nerupne ti řetěz na který to trpí tak ti hebnou komprese tudíž výměna motoru, je jich všůde pramálo a jakmile se někde objeví an prodej z bořky je obratem v čudu i za dost velký peníze....


tudíž z tvýho výběru s relativně spolehlivym autě jako je A6 (myšleno proti e61) bych díky motoru nebral ani jedno a ušetříš si starosti...

u BMW tam bych zase viděl půus v motorech který ani omylem nejsou dokonalý ale přeci jen proti koncernovym kurvítkum sou na tom o něco líp jenže v tvym hledítku si v modelech co sou na tom zase velmi špatně zbytkem auta.....

superb je možná tvrdej ale mít ho s 1,9kou tak si vysmátej.....

takže ve finále volil bych z téhle kategorie nějakýho mergla éčko v kombíku a zkusit třeba sehnat relativně pohodovej pětivál 270cdi.... jede dobře spotřeba je lepší než u všech zde vejš a funguje ze všech zdaleka nejlíp, možná auto může trochu hnít ale nerozdíl od parodií na auto ala BMW či parodií na motor ale Audi ti bude MB aspon jezdit ....
o 02.05.2013, 20:24 | MazliG
zatím díky všem za poznatky!

nismo: já zase poslouchám od švagra / má servis a vrakáč na koncerny /, že když jsem chtěl zánovní céčko kdysi, tak mi říká - tlačíš hvězdu - platíš .... náplně veliký, kotouče a takový ten běžný servis / byť né v MB servisu/ že je nesrovnatelně dražší i díly než ty smrdutý koncerny ...

a na rovinu éčko 2009 - je pěkný tak o 150 jinde než a6
o 02.05.2013, 22:18 | MazliG
na odlehčení .o)

foto k příspěvku  od MazliG

o 03.05.2013, 09:56 | Nismo.Power
njn, kšeft je kšeft...... já mám vrakoviště a díky poptávce dílů sem jak prase v žitě..... možná sem švagr ale ty taky koupit koncernový auto protože ty potřebovat odemě díl ty idiot....

než někomu skočíš na špek tak se nejdřív rozhlídni..... náplně +/- identický
olej v motoru +/- stejně u všech aut tak nějak podle objemu se dá říct, u MB se moc neslyší o proražený vaně, u koncernu skoro každej model když potká větší nerovnost (voláš švagra), u MB se moc neslyší o vylágrovanym motoru nebo ojnici vyraženou z bloku... koncern těmahle vadama oplívá ať už výrobní vadou čerpadel či špatnym napínákem rozvodů řetězovejch... (voláš švagra)
MB nemá měrku zpravidla ale má policajta ve vaně, u koncernu nutno kontrolovat neb mizí
2.0 hlavou/turbem (voláš švagra)
2.7 všude kolem (švagr tento motor za poslední půlrok ani neviděl)
3.0 všude kolem a komprese v tvojí cenový relaci a nájezdu sou kaput (voláš švagra a má jediněj motor rezervovanej za 50kkč)
-olej v automatu
MB litráž zcela stejná jak jinde, valná většina MB má stejnej automat kterej je velmi povedenej, výměna oleje jednou za 100tis stačí a automat přežije auto jak prd
automat koncern , olej měníš každejch 50 a beztak ti odejde ze dne na den (voláš švagra)
olej manuál :
MB náplně opět identická a zatim sem neslyšel o manuálu v MB kterej by kleknul....
koncern 5q / 6q lehaj jak na běžícim pásu, sou už na to specializovaný opravny u nás který si mastěj kapsy (v tvym případě voláš švagra)

spotřebák :
ramena :koncern pořád, cena bude 2500/ks
MB dost výdržnější podvozek než "smrdutej" ...cena bude 2700/ks
brzdy identickej případ
tlumiče to samý a vpřípadě kombíků je Nivo daleko spolehlivější než BMW vzduch..

elektrika: u koncernu odejde fakt kdeco (voláš švagra)
MB jediná věc která se ti může vymstít je odešlá ECU čehosi.... ceny novejch kolem 50k klidně... (ty voláš na inzerát kupuješ do 10k, v případě BMW identický problémy ale daleko větší ceny...)

Hvězdy se nezastávám, rezne ale má to něco do sebe...... rozhodně v tomhle výberu mezi 09 audi bych volil 05 éčko a budu si jistej že celkový náklady nedosáhnou ani poloviny toho co vysolíš ty na telefonech se švagrem.....

svez se v obojim nech si to projít hlavou, prolez si ceny spotřebáku a dej sem pak klidně konkrétní příklad vozů co bys vybral s konkrétníma motorizacema... pak di do prahy 10x chlastat a nech se odvízt taxikem , 5x audi/vw tj A6/superb/passat třeba třídou a pak 5x MB Ečkem..... vysleduješ že chudáci s koncernem maj v praze reálnou spotřebu 10+ pří jízdě šnekem a auto bude 4 z 5ti totální vražda protože jejich jízda si sotva vydělá na často potřebnej servis (v tvym případě telefon švagrovi) a na druhou stranu éčka budou tichý nerozvrzaný podvozkově i motoricky OK, taxikář si bude lebedit a bude nadávat že mu támhle leze puchejř ale zase že se lehkou nohou s 270cdi dostane po praze na 7/100....
pokud ti ani tohle trochu nepomůže tak pak volej švagra :)
o 03.05.2013, 10:51 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
270cdi je dobry do C-klasse, jinak je to lenoch a usporny to taky neni :-)
o 03.05.2013, 11:21 | Nismo.Power
píše pro rodinu a že to nechce na závodění.....

270cdi řikám proto že to je ideálni kompromis výkonu v éčku a spolehlivosti..... je to R5 zatimco všechno vejš už je V6 což sou další problémy navíc....

tak jako tak to žere min než koncernový motory, po praze se s tim opravdu dá jezdit za málo hrkačky a maximum to nemá moc velký.... do výkonu tak jede to třeba uplně stejně jako moje 2,5V6 omega aneb má to podobný Kw a podobnou váho tak aby nejelo....tudíž ani jedno neni na závody ale výkon bohatě dostačuje a pro rodinu sotva využiješ víc jak 50% plynu...

a Cklass je zase mrdka, divný malý sociální auto prostě.... Sklass je zase jebka velejebka.... proto beru jako ideálního zástupce celýho MB právě éčko který je časem prověřený a je povedený.... ani jeden novej smaozřejmě nesahá ani po paty starym w124 a w190 ale pořád to nejsou vůbec auta k zahození narozdíl od konfekce VW která ty jebky chrlí ve velkym....
o 03.05.2013, 11:24 | Nismo.Power
e270cdi cukání po praze

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 03.05.2013, 12:22 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Mne teda w203 270cdi po praze kratky trasy tak 12, kdyz to bylo trochu dal tak do 10ti, mimo mesto na pohodu k 8mi :-)

Verim ze nemecka na tempomat 100km/h bude tak za 6,5 ;-D
o 03.05.2013, 13:58 | .mycTD
predpokladam, ze v ramci objektivity je to stejna trasa, na ktere ti HTP zere 15
o 03.05.2013, 17:11 | mikevr6
Pro Nisma:Audi A6 3.0 TDI S-line,rok 2006,najeto poctivych 140tkm(kupovano nove)
0 zavad,slovy nula zavad na aute
o 03.05.2013, 18:08 | Proffesor_W
03.05.2013, 17:11 | mikevr6
páč nebylo servisovaný u něho
o 03.05.2013, 18:37 | mikevr6
prof: asi tak nejak :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3353 sekund.