
Navštíveno 2955x

Nechali jsme si udělat kompletní repas motoru (cca za 60 tis.) ujeli jsme cca 10 km a stalo se viz foto.
Bylo mi řečeno že za to muže sedlo ventilu které se prý uvolnilo nevím no.
Byl bych rád za vaše zkušené názory :-)


22.04.2013, 09:31 |
radek.613 | Upraveno: 2013-04-22 09:33:48
Nepíšeš, co bylo obsahem té repase, nicméně předpokládám že v rámci té repase dělali i hlavu, a jestli frézou rovnali ventilová sedla a zabrušovali ventily, mohlo být to sedlo natolik opotřebené, že jeho "obnova" mu zeslabila tělo natolik, že po ohřátí hlavy a sedla došlo k dilataci a sedlo vypadlo ze zálisu v hlavě. Je nutné zkontrolovat kolik "masa" mají ostatní sedla, jestli to není celkově tak opotřebený motor, že se měla při repasi hlavy dát nová a ta stará již nestružit....

22.04.2013, 10:26 |
.mycTD | Upraveno: 2013-04-22 10:26:39
vypadl celej ventil, nebo jen ta pulka?
me takhle 'po repasi' vypadl ten mesicek* nahore a ventil propadl do valce, bo jsem to v ramci kocoviny zrejme blbe slozil.
asi jako radek.... hlava se dělala určitě to je vidět.... ale stejně tak tohle mohlo způsobit špatný složení nějakym expertem aneb jako .mycTD s kocovinou tak špatně zaaretovanej měsíček k ventilu :)
co to bylo za auto, že se (ne)vyplatil repas motoru za 60 litrů?
tipuju nejakou francouzskou 1.6
potkan.. zůstal viset ventil a dostal načouzíno... jelikož sedlo vypadá ,že je tam kde má bejt tak pokud ventil nejezdil ve vodítku tak jak měl (musí vždy zajet vlastní vahou -pokud ne, je tam bordel, či těsnější tolerance) tak zůstal viset a dostal ránu z milosti..

22.04.2013, 19:18 |
Hanes Ano, sedlo ventilu je vypadlé je vidět hlanatá díra v hlavě a ne ukos sedla takže tam sedlo opravdu není.
Obvykle se to u hliníkových hlav stává když je prasklá hlava nezi sedly a svíčkou, sedlo se uvolní a vypadne, když se při otevřeném ventilu šprajcne tak se ventil nedovře a píst ho urazí, pak to vypadá tak jak na fotkách.
K tomu abych mohl mluvit přesněj a určit příčinu, bych potřeboval vědět co s hlavou dělali. To že je přebroušená, to je vidět, ale co dál....
Kdyžtak prosím nascanovanou fakturu do mailu pod nickem, rád poradím.

22.04.2013, 21:56 |
Hanes To byl motor v závodním autě?
Bral jsem to jako že to je serie, v tom případě je otázka co tam je za vačky, tvrdost pružit, kvalita ventilů, kolik motor točí oproti serii, jak je to namazaný, jak je na tom s výkonem no a jakejch bylo těch 10km před tím než to ulítlo?
Motor je v zavodním autě ale je to eNko takže série jinak je to 2.0 renault 147kW jinak už jsme přišli na závadu a to je že ventily mají vůli (špatně poskládané)