
Navštíveno 1795x


18.04.2013, 20:51 |
camron | Upraveno: 2013-04-18 20:51:49
Během krátké doby mi to dělají již druhé přední kotouče, z čehož vyvozuji, že problém v kotouči asi nebude, že zrada bude spíše jinde. Po nasazení nových byl tak 2000 km klid, pak začaly vibrace (u obou). S kotouči se pochopitelně měnily i desky. Co jsem vypozoroval, tak je problém spíše u zahřátých kotoučů Tak pozoruji lehké chvění volantu při jízdě (bez brzdění), které nepřestalo ani po výměně předních kol za zadní a následně za jinou sadu kol.
Takže kde bude zrada? Auto FoMo MK3.
kdysi jsem to měl do výměny horních uložení tlumičů, pak byl klid
umě to dělala vůle v řízení
čepy řízení,špatný silentbloky na ramenou,špátný naboje a ložiska a v podstatě všechno co má vliv na řízení a geometrii. Vlivem toho se můžou kroutit kotouče což pak má za následek klepání do volantu..
Jednou jsem řešil podobnou věc a dělali to zadní kotouče.Jak byl kotouč orezlý a nerovnoměrně sjetý, tak to pulzovalo do brzdového systému a tím pádem i do předních brzd.Zkus na ně mrknout, hlavně zevnitř, zvenku mužou vypadat ok, ale z druhé strany ne.
Tipuji na vuli v ložiskach. Mel jsem to samé, dve sady kotoučů okamžitě "zvlněné" aniž bych s tím nějak závodil a po výměně ložisek naprosto v pohodě.
Hasky- loziska se jinak tvarily normal, zadnej hluk pri zataceni a podobny projevy?
Ne, nehučeli, proste vse se tvářilo normálně. Je pravda že jsem menil jeste rovnou i dolní kuláky, ale ty by to nemeli nijak ovlivnit pokud to je jen pri bržděni. Mel jsem najeto 240tis tak uz asi byli "zralý" ;-)
Dik, mozna se tim doberu k pricine mejch stejnych problemu.Vymenim a uvidime.