Navštíveno 2472x

14.04.2013, 22:21 |
cezetko | Upraveno: 2013-04-14 22:23:00
Hoj hoši,
nedá mi to se pochlubit :) Od úterý si užívám své nové hračky a pracanta zároveň.
Pořídil jsem si MacBook Pro 13" retina. Konfigurace: i7, 512MB flash, 8GB ram. Spousty pracovních nástrojů mám jen pro win, ale zatím se mi podařilo vše rozchodit v parallels desktop.
První dojmy jsou neskutečnej masakr, na nativní rozlišení se to téměř nedá použít, jak je to maličké, takže mám nastavené něco mezi :) Jinak komfort, rychlost a vybavenost, zatím jen samá překvapení.
Jsem téměř nováček v použití maca, jestli někdo máte tipy na šikovné aplikace, které používáte, budu jen rád, když se podělíte. Já mám zatím jen Autocad, photoshop, office a nějaké drobnosti.

14.04.2013, 22:22 |
hanx To bude flame :-)

14.04.2013, 23:25 |
Daryl (A)
nauc se MAC OS ... je to 1000x rychlejsi. Win jsou pro macbook degradace nehlede an to, ze win si neumi poradit s tou retinou.
Na Mac je vse levnejsi. Vsechny nastroje maji nativni ekvivalent pro MAC OS ... a az se s tim OS naucis, nebudes chtit jinak. Ver mi :)
Vyhod, rozdilu a intuitivnich zpusobu vyuziti jsou stovky az tisice ... doporucim si projit nejake weby, diskusni fora a postupne se se systemem szit.
Urcite je par aplikaci, ktere proste pod mac os nepujdou, nebo nebudou dostupne za rozumny peniz. Treba nejaky balik adobe .. nevim, zda Adobe nabizi nejakou migracni licenci z WIN na MAC ... i kdyz zrovna u Adobe je mac vyhra ...
Je to proste jiny svet ... nejdrazsi aplikace na mac os jsou od Microsoft :) Jinak vse ostatni je za babku ...

15.04.2013, 05:45 |
Kamil jako Daryl

15.04.2013, 08:14 |
AR hmm chtěl sem napsat co někoho vede k tomu vyplácnout x tis za book od jabka ale když sem kouk do alzy a nechal vyjet parametrově stejné tak k mému údivu to vycházelo stejně x86 platforma vs mac, zajímavé.