
Navštíveno 8352x

Protoze to v ostatnich tematech/telenovelach zapadne, navrhuju napsat sem svoje tipy na povoz Mr. Vyberace a KDY se to odehraje :-) za me:
Skoda Superb 4x4, 7.6.2013
Nic od 11.4.2013-11.4.2014 :)
mezitim svezení v 20ti autech co viděl na internetu a na to 15 recenzí o minimální délce jedné A4 :)

11.04.2013, 09:17 |
KFL | Upraveno: 2013-04-11 09:17:52
Hyundai i30, 10. 9. 2013 - dostane ho od svazu autobazarů darem, aby už dal pokoj :)

11.04.2013, 09:29 |
CRK 5.7.2013 uvalena vazba za postřílení bazárnického šmejdu :D

11.04.2013, 09:32 |
JP KFL:DD
25.11.2013 - Mitsubishi Lancer Evo X
5.1.2014 - Lancer na prodej v Bazar (ostatní) - je to tvrdý, bolej z toho záda a hrozně to žere (8l na 100km). Možná výměna za Legacy 2009, ale pouze pokud bylo od výroby uchováváno v dusíkové ochranné atmosféře.
tenhle člověk si nikdy nic nevybere, pro něj bude i úplná funglovka neuspokojivá...
tipuju 5.6. 2025 ,jestli ho ovšem dřív neklepne pepka :-D
BMW pětkový řady v roce 2014, do tý doby x příspěvků o tom, jak projel 40 ojetin a u každé našel buď otisk kamínku na předním nárazníku nebo zjistil, že by za osm let možná musel kupovat nové turbo a tudíž se mu do toho nechce.
Vy se pánové musíte hodně nudit.
Já myslím, že koupí. Tipnul bych 5er se čtyřkolkou.
Já vím, že spoustu lidí sere, že tady furt Zdeny rozebírá to a ono a stejně to leckdy k ničemu nevede a občas ulítne.
Na druhou stranu, já jeho reporty čtu docela rád a ty, které se netýkaly aut jsou podle mě docela poučný. Spíš mě sere, jak se tady jeden do druhýho pořád naváží kvůli píčovinám.
Já bych si taky kurevsky vybíral, kdybych měl do jetýho auta pustit 600+. Přece jen to nejsou malý peníze a nedivím se, že když má všechno v excelentním stavu (tvrdí to a já mu věřím), tak totéž vyžaduje i od auta (zesu, rádia, hajzlpapíru), které si chce/plánuje/sní koupit.
Freerider: a teď to asi schytáš. Musím s tebou souhlasit. Mnoha lidem tady by trošku nadhledu neuškodilo :-)

11.04.2013, 10:08 |
Atrey auto ještě nebylo vyrobeno, ale reporty čtu rád

11.04.2013, 10:11 |
Zdenek (A)
Za 600+ bych si take vybiral. Mel jsem za podobne penize problem vybrat sluzebaka, novyho.... Projel jsem se s par kandidaty a skoro vzdy jsem nasel neco, pres co nejel vlak. Nedivim se mu. A ze tu napise svuj nazor, to prece je uplne normalni. Je take uplne normalni polemizovat, ale urazet se tu fakt nemusime, ze? ;-)
Já se Zdenymu taky vůbec nedivim. Sám si už jakou dobu řikám, co si koupim místo svojí e39 a sem z toho uplně bezradnej, protože mi taky na každym autě něco vadí. V mym okolí neznám bohužel nikoho, kdo by byl ochotnej rozumně polemizovat nad mým výběrem. Takže až to začnu myslet Vážně, taky si tady třeba nechám poradit, po čem koukat, na co nezapomenout... Prostě chci silnej benzín, určině ne míň než šestiválec a pokud možno bez turbíny a přes práh mi nesmí Audi :o) Pak se dostanu k tomu, že vlastně moje dvanáctiletá plečka 530i je stejně to nej co mi vyhovuje :o(
zdeny nic koupit nechce ale chybi mu temata k psani, proto objizdi bazary :-)
třeba to je průprava na nějaký doktorát.. až se ho zeptají, publikujete někde odborné články? :-) ANO

11.04.2013, 10:39 |
hanx Ačkoliv ho jako člověka neznám, působí na mě jako člověk, co si doopravdy nakonec nic nekoupí. Respektive ne do doby kdy už to auto bude doopravdy vyloženě potřebovat a pak okamžitě ze svýho rádoby-nároků sleví.
rádoby-nároků říkám proto, že ty nároky jsou pouze imaginární - nemá je kvůli tomu že opravdu chce koupit, ale protože ho to prostě jen baví si ty auta vybírat. Ženský taky čtou časopisy o hadrech a koukaj na módní přehlídky i když si to nikdy nekoupěj.
Já bych mněl pro Zdenyho auto,je to od podobného člověka jako je on,akorat bude prodávat až za 2 měsíce
Tak já myslím, že tady nikdo nikoho neuráží, všechno je to psané v dobrém. A byť Zdenyho60 považuju za inteligentního a pečlivého člověka, tak nelze si z něj neudělat srandu jako reakci na některé jeho příspěvky, ve kterých buď vysvětluje, jak dneska ti mladí za nic nestojí, nebo ve kterých lamentuje, jak mu na jinak výborné ojetině vadí sebemenší drobnost - ale novotu si nekoupí.
Svoje minulé auto za 380k jsem si koupil během tří dnů (od okamžiku, kdy jsem usoudil, že chci jiné auto) a nepředpokládám, že u příštího auta (kde bude ten limit asi kolem 500k) to bude jinak. Spotřební věci typu auta se v pohodě poserou, i kdyby člověk dva roky vybíral naprostou voňavku.
Podle mě nám chce celou dobu vlastně říct, že neexistuje lepší auto, než to, které aktuálně vlastní. Jen tomu chtěl udělat trochu větší kampaň - něco na úrovni Apple, aby to nezapadlo v davu.
Mr.Scully: neuráží? No kromě těch, co s nim nesouhlasej vlastně ne :o)
To je stejne prdel, jak furt musi nekdo nekoho resit, je mi takovyho jedince docela lito, at si zije jak chce...

11.04.2013, 12:52 |
Rudi Naprostej souhlas s 10:57 | Escudo :-)

11.04.2013, 13:35 |
gizmi Nechte mi Zdedyho - ja taky jeho clanky ctu rad a hlavne se s nim rad skadlim :o)
PS: muj typ - do 3 let nekoupi nic, ale dostane z lidi kolem sebe infarkt :) (ted vazne - pripomina mi babicku, ta taky neustale rika, jak bylo za 1. republiky krasne, jak byl kazdy slusny, nezavidel, nekradl..atd atd..ale ve finale mi dava za pravdu, ze to nervovani se ji akorat skodi..)
Myslím, že nakonec sáhne po novějším modelu Legacy, i když se mu zatím nelíbí :).
A taky se mi líbí jeho články, hezky se to čte. A každej má jiný hobby, nevídím nic špatnýho na hobby ve vybírání aut.
Dobry den, ja jsem prodejce...
Jee, dobry den, ja jsem Vybirac, ehh, teda Zajemce, jakoze si vazne opravdu chci koupit vase auto, no na 100%, takze nemejte pocit, ze se mnou stravite cas k nicemu, projedete benal, opotrebujete auto, ...
Jasne, rozumim, jsem normalni clovek jako vy, pocitam, ze nejsou lidi jako pan Vybirac, ktery se jen tak jedou podivat na auto, ktery si nikdy nekoupi... tak to pojdme projet...
Safra, to je kara, to je parada... ehh, bzz, tss... ale urcite se muze podelat po 10ti letech, navic ten malej kufr 499 litru, neni to ani 6x6, nema samoopravovaci podvozek a vpredu jsou nejaky mrtvy mouchy za SPZ, urcite to nekde stalo, lidi to nechtej, kdepak, nejsem dnesni...
Tak jak se vam to libi? Vypadate nadsene...
Ale vubec, je to vrak, mamo sedej, jedem zpatky do hor...
...tss, zlaty XYZ, clovek aby vysolil takovy prachy a jeste nemel jistotu, kdepak, mrknu priste na to SL 500 kabrio, vypada veliky, mergl je drzak... sicny budou urcite fajnovy na ty moje zada... tolik u nas taky nesnezi v te stredni Evrope...
Jsem jen rad, ze zadny auto neprodavam, tak se tomu smeju :-)

11.04.2013, 15:49 |
schwaboid | Upraveno: 2013-04-11 15:53:31
Já myslím, že je ouplně jedno co si koupí, bo mu ten němec stejně brzo někam schová klíče ....

11.04.2013, 16:02 |
JR CV: dobre ty :-D (y)

11.04.2013, 16:08 |
AR CV: tak to je nářez ;)

11.04.2013, 16:55 |
Shr3k Nic si vybrat nechce, jen si o tom chce pěkně pokecat. Jak už jsem psal dřív, přesouval bych ty témata rovnou do seznamky.
11.04.2013, 09:45 | Freerider
11.04.2013, 10:11 | Zdenek (A)
U mne je to presne naopak. Cim vic penez, tim vic sem si jistejsi co chci. Kolem 350 jsem vybiral z 6ti. A za 600+/- bych mel na vyber tak mozna ze 3-4 aut. Za milion a vic, uz by to bylo pouze jedno atd. Nicmene, u nas bych mozna koupil akorat novy, jety uz nikdy, z toho jsem vyleceny (pokud nejde o traktor na skakani do prace za dvacku).

12.04.2013, 00:56 |
Drtič Cadillac seville STS v zari 2013
Cervinvega.
upřžímně, docela jsem se dnes ráno, když jsem to přečetl,zasmál -a rto po včerejším náročném celodenním (/a věřím, že úspěšném) jednání - je co říct, protože jsem dost zničenej na to, abych něco slušnýho napsal v odpověď na některé "zaručené" tipy.
Nicméně, pár sil mám a uvedu, že ve středu jsem byl na další obhlídce (nyní BMW 325i 2009 v hodně vysoké úrovni výbavy) a celkem nemám vážnějších námitek, i když vše má své pro a proti:-) Tedy spíše proti:.-)))
Takže tipovačka pokračuje, v sobotu mám taky něco domluvené, tak pokračujeme dál.
Kupodivu, kdosi tu navrhnul to Volvo S80 - a musím uznat, že to má něco do sebe, protože když nic jiného, je to dobře použitelné pro rodinu, kdyby něco, což třebas u 645 či 325 není to pravé ořechové. K tomu se jistě vrátím, ale momentálně nemám čas jet se na to podívat.Výhodou pro Volvo je to, že doma prošlo, prošla i 325, ale to se nedá říct o STI, které je také kandidát jeden z na prvních příčkách (naštěstí není u n ás STI v oučasné dbě, které by splnilo moje požadavky).
Takže: Výběr se odehrává v rovině:
- e90/91 (325i)
- e61 (530i)
- Volvo S80 3,2 V6, možná i V8, ale po zkušenosti s 645 jsem už ne tak optimistický
- STI
- a pokud se podaří dojednat schůzku, pak Infiniti G37AWD (to je ten z prahy, který je furt ve světě a nen í možné se s tím už 2 měsíce potkat).
- Lexus IS350(není a ten co byl byl ihned pryč).
- mě ještě zajímá zcela něco odlišného a to je Toyota LandCruiser, ale tam jde o vzhled, který se mi líbí, proti je praktická využitelnopst (k čemu mi off-road?) jen se mi líbí, nevím, co mě k tomu táhne, ale vždy, když nějakéo hezkou potkám, musím se otočit a říkám si-to bych na chvíli mohl mít. Jenže nafta nee-odpčet DPH atd...
Co mě udivuje samotného na sobě, že se zaobírám myšlenkami na BMW, které jsem odmítal, obzvláště po vždy po tom, co vidím u nás některé zoufacle v zimě, ale vzhledem k tomu, co od auta očekávám a chchi, musím BMW zahrnout do užšího výběru.
Naopak vyřazuji Audi/VW, na rozdíl od manželky, které se líbí VW CC.
Holt nemám to jednoduché.
Takže klidně si tipujte, pokud to nesklouzne k hrubým urážkám, docela se dobře bavím a chválím CV za jeho vlákno:-)))
Mezi tipovačkami se zkuste občas dotknout i toho, že stále vybírám povoz za SpecB.
Zdeny60: Ty riskuješ. Teď Ti to tady "nandají" :-)
Myslím, že Zdenymu to tady nikdo nenandá. Čtu jeho "články" a nepřipadá mi, že by si z toho tady dělal velkou hlavu. :-)
Jinak za mě STI do podzima. Do hor ideální ne? :-)
Tarrance: Tím si právě nejsem zcela jistý, potom co tady někteří předvádějí :-( . Mnohdy to tady v těch tématech "uhne" mimo a k invektivám. Už tady není taková pohoda jako před léty
Harryp: ty jseš jak můj táta :o) Nějakej pátek tady jsem a vždycky tady bylo několik kontroverzních osob, který lidi rozdělovali na dvě strany. Je to tak asi na všech větších fórech. Mě třeba vůbec nevaděj Zdenyho články, očividně ho baví psát a je rád čtenej, což neni nic proti ničemu. Se sebereflexí je to už ale horší a to mě osobně dělá potíž
ať si koupí třeba Poršáka, hlavně ať si do něj nedává televizi ...
[ Link ] vidim tenhle nick a vybavím si link o tv do auta s jeho blemcama, a je zaškatulkovanej - palec dole za mě .o)
Escudo 11:58: Rozumím, ale proč k tomu přidávat různé invektivy atp. ?! Tomu se lze si myslím vyhnout, ale mnohdy to tady (ale samozřejmě i na jiných fórech) u toho skončí. Pak ta pohoda co tady dříve bývala už prostě není :-(
Prošel jsem si celé téma a není tu jediná invektiva. Všude samé smajlíky a ostatně i Zdeny60 to správně bere s nadhledem. Takže nechápu, o co jde.
Zdeny do roka skončí v tomhle:
[ Link ] :)
walish: v tom bych s nim byl zajedno :-)

15.04.2013, 07:47 |
JP Jsem si skoro jistej že ne, zaprvé se rád ptá Nisma na jeho názor což bude v tomhle případě už jen kvůli zemi původu konečná, zadruhý to pro něj bude za ty peníze starý a za třetí se tu Zdeny někde nedávno "bál" potenciálních investic u něčeho, co je má proti Quattroporte minimální:)
Tak walish:
kamaráde, na tohle jsem čuměl už loni a to dost intenzivně, navíc je to od lidí, které tak trochu znám, resp. znám tu firmu, ale to je jedno. Tohle bych fakt mohl a vůbec by mě to neuráželo a splnilo všechny předpoklady, co má správné auto mít, ale bez mučení řeknu - BOJIM BOJIM - tohle je extra drahá záležitost a jsem obyčejný smrtelník, který se bohužel muís živit jen prací.
Jinak ano, názory druhých si rád poslechnu.
PS: kdopak se díval na autorevue a představení nového Mass. QP v sobotu?
Myslis autosalon na prime? Novy masso je pecka
Zdeny, řekl bych, že je čas přestat se bát a konečně si vzít správné auto ;) Prodat se to pak dá vždycky ;) A nemyslím si, že by servis byl řádově jinde, než u MB S, BMW7 apod. ;)
eeéé, pro bydlící na venkově je to out:-( Bydlet v Praze, dejme tomu, že by šlo něco podnikat, ale takto ne.)
Jinak ano - autosalon na primě. V sobotu.
Osobně si myslím, že až naskočíš do BMW a získáš trochu jistoty za jeho volantem, těžko už vlezeš do čehokoliv jiného v mainstreamu. Jen chybí ta odvaha to konečně zkusit ;-)
Zdeny: co s tim ma spolecneho bydliste? :)
Zdendo, nehraj Zagorku a kupuj :) Konečně zapadneš mezi sousedy :))
to, že v Praze je blaze.-) Na vesnici ti opraví max. žebřiňák. Prostě bez legrace, pořídit si auto bez zázemí je blbost obecně, nejen v případě Mass.A nebo, živíš se jinak než prací (=máš času habaděj) a peněz taky.
Já nemám ani jedno, ani druhé (hlavně ten čas).
RB: kdoví, nakonec možná to BMW zkusím, ale po tom, co jste mi tak krásně rozmluvili 645, tak neví nevím.
Když jsem u toho, není někdo poblíž tohoto:
[ Link ] a nebo tohoto:
[ Link ] je to jeden priodejce, tak kdyby někdo zcela čistě náhodou musel jet/jít kolem, tak by mohl provést lustraci dle mých standardů:-)
walish: abych zapadl mezi sousedy, musel bych si pořídit "těžší kalibr", ne 8 roků starou herku:-)

15.04.2013, 11:10 |
AR Takže servis na masserati tam nemáte ale bmw a volvo máš za barákem co? ;-)
No, je to tak, čéče. BMW u nás dělá každej jouda v psí boudě.

15.04.2013, 11:14 |
AR tak mě neříjek že ten jouda v boudě nezvládne i ty vidle ;) Hele jak často jezdíš do servisu?
Se SUbaru? Ani nepamatuj kdy jsem tam byl.... jo, vlastně na pravidlený 15tkm servis - letos v únoru (olej, filtr, pylový filtr, vzduchový filtr). Jinak jsme zdraví .-)

15.04.2013, 11:33 |
AR No tak proč tedy řešíš servis u jiné káry? S tvým perfekcionizmem při výběru budeš jezdit taky max na ten pravidelný.
Jsem připosranej, to vím.Ale taky zvyklej, že ťuk ťuk ťuk nemám žádný problémy ani s jedním, ani druhým Subem. (po pravdě, to druhý ale nejezdí a stojí v garáži a pouze za teplého slunného dne se jede udělat povinné kolečko, aby se promazal motor a znovu si dokázal, že vlastně SUBO je výborný a jiný ani nepotřebuji.-)))

15.04.2013, 11:52 |
AR Tak když seš s těma subama spokojeny proč teda chceš něco jiného? Mermomocí potřebuješ káru co bude mít míň roků? nebo více el. kurvítek?
Z M Ě N A se tomu říká. Prostě chci zkusit zase něco dalšího.
325i tuto:
[ Link ] jsem už byl prohlížet, svézt se s tím, domluven check v servisu na t.t.
Jelo se mi s tím velmi dobře, výkonu stačí (už nezávodím:-), ale trochu obava o celkové provedení a spolehlivost (elektronika, vstřikování) - to mám jen vyčtené z for.
Za 4 roky staré 3jkové BMW 600tis. Ti lidi nejsou soudní :))
Zdendo, nechceš za ty peníze raději funglovku Malibu? :)

15.04.2013, 12:24 |
AR Jasně změna...chceš změnu ale přitom si pořád chrochtáš doma se subem a tvrdíš že nic lepšího není tak proč měnit když máš top? ;) Změna proč? Protože tě subo už nebaví? Chceš nakrknout sousedy? Nebo subo nesplňuje některý z x požadavku a nebo jen nevíš roupama coby? A teď do mě že zas reju ;)
2 AR: Po skúsenostiach so Subaru Zdenyho na druhú stranu chápem. Nie je to žiadne nadauto, ale keď už ide o servis, prissámboha som tomu dával taký záhul že by ma po demonštrácii vzali snáď do rallye tímu (nadsadené, joke), ale nikde nič. Nikdy. Olej, brzdy, filtre. A toto stále dokola, občas prepletené komplet sadou pneu... Hovorím konkrétne o Legacy zo svojich skúseností, a ešte o Tribece zo skúseností dvoch známych,. To že Imprezy jazdia aj na servis, je známa vec, ale to je aj iná trieda a iné náčinie (v konkrétnych verziách) :-)
Psssst - ta cena je samosebou diametrálně nižší, skoro až podezřele. Malibu ne.
Rej krtečku rej, na zahradě bude hej:-)
Sousedi:-))))
U Suba mi vadí jedna jediná věc - že bylo bohužel bouraný, i když je v top stavu po opravě. Ale měl to být mazel na pár let, chystal jsem se pořešit hudbu, ale tohle by mě netěšilo. Jinak bych byl spokojen a kdyby mělo trošku modernější dyzajn uvnitř, spokojenost nebetyčná.
Zdeny, kdyby byla výměna auta na pořadu dne, tak už jezdím v tomhle:
[ Link ]
to je sice hezky,ale skoda,ze to nema Mpaket..jinak to jde..o))

15.04.2013, 13:25 |
RedBaron | Upraveno: 2013-04-15 13:26:09
Podvozkově bych byl rád, protože kombinace standardních pružin a tlumičů se servy ovládanými stabilizátory (Dynamic Drive) je na naše silnice hotový zázrak, který sedí a drncá velmi málo. A optický M-Paket možná ještě stále umí CervinVega za celkem dobré peníze. Tohle auto boduje především výbavou, ty sedadla, barevná kombinace interiéru, osmiválec v LPG a manuál se mi opravdu zamlouvají. K dokonalosti snad už chybí jen na zimu sehnat nějaký dobrý samosvorný dif a nechal bych si to klidně 10 let ;-)
550i s manuálem? Moc pěkná kombinace :)
Jen hloupej dotaz, není v téhle ceně už lepší M5? Co jsem koukal, tak kolem čtyřset už jsou.
Neznám, ptám se :)
M5 je řádově výkonnější a náročnější motor i auto se spoustou speciálních a dražších dílů, reálná spotřeba proti 550i bude tak +5L/100 km, nehledě o přestavbě na LPG, to bych u //M snad ani nezkoušel. M5 E60 kolem čtyřset bude obvykle velká pastička na prachy, co má něco za sebou, za opravdu dobrá servisovaná auta se platí podstatně víc.
RB: díky, je fakt že na provoz bude tohle podstatně levnější :)
Lukasino: M5 V10 má Pešák, můžeš se doptat u zdroje. Se spotřebou +5 l bych to ale fakt neviděl, do Zaječí jsme jeli kolem 12 litrů po dálnici + semtam nějaký popojížďky. Jestli 550 jezdí za 7, tak se omlouvám, úplně si to ale nemyslim :o)
Escudo, díky, ale netřeba, BMW není můj šálek čaje, kor e60. Já jen že nedávno při hledání auta jsem narazil na odpočtovou m5 za čtyři sta, to už mi přišlo zajímavý :-)
Tak to uzavřu - dnes odeslány peníze a účet prodejce a příští týden přibyde doma jiné přibližovadlo.
Je to opět Japonec, AWD, 3,7l, 231kW.

02.05.2013, 19:49 |
fredh infiniti? G37? co?
Zitra nakoupim zakusky a doma to oslavime na tvou pocest. Precejen, toto se deje jedinkrat za dekadu :)
3x huráá :-)
Proffesor_W: já sa pudu asi ožrat :-))))))))
vypadá to parádně .
GRATULACE! at jsi spokojenej..

02.05.2013, 20:41 |
JP | Upraveno: 2013-05-02 20:42:29
To E na nápisu BOSE na předposlední fotce mi přijde nějaký ošoupaný, asi bych váhal jestli to vzít...
Zdeny60: ale vidim tam odreninu na narazniku.... jak to, ze najednou ti to nevadi?
MiniMike : Ještě odloupnutá barva na prahu v podběhu foto 22 :)))
Nee tak ja to myslim vazne... v jednom prispevku mu strasne vadi, ze jsou odreny kola a najednou si koupi auto s odrenym naraznikem... tak me to zajima, ze proc jednou je to neprekousnutelny a pak zase je to uplne fuk...

02.05.2013, 20:56 |
JR MM: Treba se nastupem kvetna neco zmenilo. Vcera psal, ze i kdyz to jeho Subaru bylo nahuleny jako krava, tak je v nejlepsim stavu v republice :-D
No jo, je to vorajblovaná šunka, co chceš víc, no...
JR: zatlač slzu a buď v klidu:-)
Gratulace :-) ale uvnitř to je ještě škaredší než z venku, nevím, nějak tyhle auta mě nepadnou do oka, asi to bude pecka,ale být tam ve předu znak KIA, nebo H tak mě to přijde stejne, tyhle auta strašně rychle stárnou, jak to vyjede je to dělo a za rok je to už out, navíc na hodnotě to poletí asi rapidně dolu :-(
Nech slúži. Neurazí, nenadchne :-)
Tak k odlišení asi super, ale me se taky moc nelibi.
Ted jen doufat, aby to auto nemelo realne 250tis km, nebylo slozeny ze dvou a vsechno tak precizne udelany, ze to zdeny nepoznal. Po tech letech vybirani, pruzeni prodejcu a tanecku okolo bych se moc nedivil. Ale to bysme se stejne asi nedozvedeli.
Jen skoda, ze uz tu asi nebudou dalsi pribehy z vybirani.
Ja porad tajne doufal, ze zvitezi srdce nad rozumem a bude Quattroporte :-)
no nechtel jsem to psat,ale jako Docthor...ty hnusne kulaty cudliky ve me evokuji vsechna korejska a japonska auta devadesatych let,ta radicka je taky jak klacek ve stodvacitce...proste tohle nepochopim,ze to neumi udelat do ted....to stejne o ovladani ty navigace,to se ovlada uplne nakokot...o]]
najdi par rozdilu..o]]

Už ho vidím :-))

Nechapu, jak se nekomu to bmw nemuze libit!
Jinak gratuluji, urcite mas radost a tak to ma byt! Jsem zvedavej na postrehy, testy spotreby atd! Vybral sis dobre.
To infiniti G strci 3er do kapsy :-)
Gratulace Zdeny..
ale koukej,co Ti uteklo...
[ Link ] #
nerozmyslíš si to ještě? :-)
K007:to mi tedy rekni cim..o]]]
Jizdnima vlastnostma :-)
ac jsem bmw pozitiv, tak tohle je super, nektery rwd delali i s manualem :-)
Hoši, věřím, že jsem udělal dobře, ale to se (doufám) potvrdí až časem.
Povím je toto: výběru auta jsem v posledním půlroce věnoval fakt nemálo úsilí a dost toho projel a svezl se. Pravda, s některými auty se mi to nepovedlo (s tím legacy v mamacaru jsem neuspěl)a v tom STI mě zase nenechali svézt:-)
No k věci: o Infiniti jsem uvažoval v hloubi mysli minimálně rok, byl jsem se mrknout v Hradci v Nissanu, pak FX35 má paní od nás z vísky, zkouknul jsem nějaký videotesty, ale to bylo vše.
Nějak mě na první pohled nezaujalo, je to nenápadné auto. Jak víte, vybíral či lovil jsem v hlubokých vodách a hlavně s nevyjasněným názorem, co vlastně chci a čekal jsem, až na "něco" natrefím.
V jeden čas jsem byl už tak daleko, že jsem byl rozhodnut pro BMW 325i, se kterou jsem jel a byl jsem si ji prohlédnout. Pravda, do ruky mi sedla. Byl jsem na pár 530, na 645. Prostě BMW jsem nevynechal. Nevynechal jsem ani Audi (konkrétně A6 s 3,2FSI). Ale po chvíli nadšení opadlo a v mysli jsem si byl čím dál tím více jistý tím, že nechchi tuctivku, se kterou dnes jezdí 20-ti letí mládenci vysedávat večer k pumpě. Takže jsem de facto musel vyloučit německá auta ( a Mercedes taky, protože nový CL má soused :-)
Tak mi zůstal jen japonský segment. Šel jsem po SUbaru, ale nebyl jsem s jistý, protože ohlasy na současnou generaci legacy i Outbacků jsou velmi rozporuplné, na chvíli mi svitla naděje na SpecB v sedanu z Francie s málo najetými km, ale stejný rok a stejný auto, co mám doma, takže nakonec jsem usoudil, že také ne, ale tam to bylo i kvůli penězům, uvažoval jsem o Volvu S80. A právě že Volvo S80 (na jedno jsem dával nedávno odkaz, zdali někdo z Prahy není poblíž, aby se na něj podíval, bohužel bez reakce a pak z časových důvodů už jsem to nestihnul)se přeci jen nakonec dostalo do výběru spolu s BMW 530 (ta byla jako z nouze cnost, že pokud nekklapne jendo ze 3 - tedy ono Legacy sedan 3,0, co jsem dával tip vedle, S80 a 530, tak pojedu na Ininiti. No cesta byla napláován "nešikovně tak, že Infiniti bylo při cestě za S80 - no a auž jsem tam nedojel:-)
Ta G37 je na fotkách opravdu ne příliš hezká a s vědomím toho, byvše silně předpojatý, jsem přeci do Infiniti zajel a - už jsem byl chycen.
Auto mi nabídlo vše, co jsem hledal: hlavně neokoukaný vzhled a výjimečnost toho, že se denně nesetkám s více než 10 auty stejného tyu u nás na vsi, AWD pohon, s výkonem jsem chtěl jít proti svému 3,0R nahoru a nebo aspoň zůstat (cožn 325 nesplnila), a alespoň nádech luxusu. Splněno do puntíku.
A to před tím, než jsem měl možnost v tom vůbec jet.
Na místě auto budí rozhodně dojem o x řádů lepší, než na fotkách a to včetně zádi, která ve mě vyvolával silné pochybnosti. V reálu je naštěstí auto opravdu zajímavé a neřekl bych, že je nehezké. Spíše je třeba jeho vzhled pochopit a najít v tom, co chětl designer asi vyjádřit. Po usednutí na místo polujezdce samosebou hned vnucuje snahu porovnávat. Proti Legacy - jasný posun o kus vpřed, bohužel je to tak, co se vzledu týká a Legacy nepatří k výstřelkům, jde o letitou tradici. BMW? Hmmm, nevím. Jak psal Slim, nenadchne, neurazí-ale pro mě nic, kvůli čem bych se musel plašit. jen slušně provedený design, ovšem pouze ve verzi bez sporáku z 60. let a navigací, jinak totá průser. Proti novému Legacy - usedlejší, ale rozhodně s daleko větší dávkou luxusu. Legacy je opravbdu moc korejské a mnohobarevná palubovka v Legacy mě nesdí.
Do sedadla člověk sedne a sedí a ani se nemusí nijak vrtět-prostě je to tma, něco, jako v dobách, kdy jsem jezdil s Volvem S60, v ní se mi sedělo také perfektně.
Interiér je provedený tak, že pro moje potřeby tam není nic, co by mě nijak zvláště vadilo, dva kualté čudly na regulaci topení mám raději, než up/dpwn tlačítka, točítko je intuitivní a pohodlnější.
navigaci? Neřeším, protože ji nepoužívám, pouze výjimečně a navíc mám opřenosnou, kterou stejně vozím vždycky s sebou, protože si doma do ní nahraju trasy před jízou, když to potřebuji. Čili dipslej bude stejně přepnut do režimu radia a nebo vypnut zcela. Na cestu po ČR navi nepotřebuji vůbec, po 15 letech ježdění po vlasti ji znm jak svý boty potmě nazpamět a do velkých měst zajíždím, jen když jdu lovit něco z hifi:-) Ale to, jak pravím, řeší přenoska.
No k jízdě: priti BMW 3/5 prostě nebe a dudy a to myslím zcela bez nadsázky- 3, ale i 5 jsou tvrdé, na dírách to mlátí a v zatáčce na hrbech uskakuje. Tady - nic z toho. Prodejce mě schválně protáhnul po jendom rozmláceném kuse cesty a musím uznat, pánové, že dávam 1 s * - a tento omamžik rozhodnul.
Dále převodovka. Z let, kd yjsem jezdil Šumperk-Štětí pod 3 hodiny jsem již dávno vyrostl, takže spíše preferuji skytou sílu. Tu jsem našel. 330 koní tam prostě je a je, jak se zdá, dobře sladěných s převodovkou. Sice v nějakém tstu kdosi psal, že dvojka je krátká a při řádění v zatáčkách bohužel převodovka řadí na 3, čímž chybí ta špetka toho zátahu. Mně to tedy vadit zcela jistě nebude, prožoe fakt si nedělám ambice na závodění a ježdění dveřma napřed, čili i zde myslím, že si nebudu na nic stěžovat. V zatáčkách - zatím furt coby spolujezdec, se auto naklání jen minimálně, skoro bych to srovnal se SpecB, které je v tomto ohledu celkem slušné, leč tvrdší na dírách.
Po asi 15km si sedám za volant já. Napřed jsem si musel upravit ozici za volantem, což díky všemožnému směru nastavení není žádný problém. Zaujalo sklápění přístrojového štítu spolu s volantem, což je vychytávka proti BWW, protože přístroje sledují zorný úhel očí. Volant je pěkne tuhý, menší, než v Legacy a velmi příjmeně se drží. Sedadlo jsem si spustil kousek dolů- a zde bych měl zatím jedinou výhradu, že přes přední sklo vidím i kus kapoty masivního předku. Uvítal bych možnost sedět o kousek výše, ale zvyknu si, to vím už teď.
Jízda - jedním slovem nádhera, chování agregátu prostě špičkové, dávám nejvyšší hodnocení. Převodovka řadí opravdu tam, kde bych řadil já sám ručně, kdybych musel a řadí tak, že to prostě člověk vůbec nevnímá - opět prti 325 jasný posun - tam jsem vnímal.
Zvuk motoru - proniká dovnitř, ale velmi decentně a schválně, tohle je zvuk,l který mi nevadí (na rozdíl od uřvané 645, což ovšem měly za následek nesmylsné výfuky). Při běžné rychlosti (90-100km/h) o motoru člověk neví. Při podřazení se ozve zdáli velmi pod kůži jdoucí zvuk a musím říct, že krásný. Co mě ovšem zaujalo asi nejvíc na autě, je jakási samozřejmost. Řízení velmi přesné, nevím, jestli přeposilované nebo nedoposilované, ale mně sedlo na 1. Taktéž brzdy - zde musím uznat, že ve srovnání s G37 Legacy prostě nebrzdí. Tohle brzdí jako jed a měl jsem opravdu pocit, že když by bylo třeba, takže opravdu zastavím, což u SpecB jsem si nebyl moc jistý-brzdy sice brzdí, ale musí na ně člověk o dost silněji dupnout.
Na dálnici jsem si vyzkoušel radarový tempomat - opět dávám 1 - ve srovnání s GS300 sto a jedna, Lexus to zašlápně, zatímco Infiniti reguluje. 5ti paprskový laser si hlídá prostor slušně a tempomat prostě reguluje odstup výborně.
Zrychlení. no comment. Jak z místa, tak pružné zrcholení je výborné, proti 245HP v Legacy je to opravdu cítit a motor jede jaski samozřejmě. Na plyn reaguje bez váhání a co se mi líbí - převodovka nemá tendenci při každém šlápnutí na plyn ihned podřazovat. Pravda, v návalu dojmů nevím, na jaký mod bylo přepnuto, ale ať to byo co to bylo, řadilo to precizně a na plyn to reagovalo dle mých představ.
Co je trochu nevýhoda, ale o zvyku, tak velmi rychle člověk překročí povoleno rychlost, protože to auto prostě klamě tělem. Stalo se mi, že aniž jsem koukal na tachometr, bylo tam hnedle přes 160.
Slabotou je kufr. To je mizerie, protože díru ubírá ještě nesmylsně uložená jedotka navigace a je to seadn. Tady si budu muset zvykat a na letiště asi jezdit kombíkem, jeden mi doma stále zůstává.
Když jsem dojeli, sedám si za sebe - paráda. Pro nohy místo, lze zasunot nárty pod sedačku (na rozdíl od Accorda), ale je fakt, že při své výšce a napružení se v sedadle cítím čalounění strpu nad hlavou. Takže pro dlouhány nad 185 cm nic moc, ale já tam stejěn moc často asi sedat nebududu, takže nic, co by mi vadilo. Co je vychytávka, tak v omezené míře možnost polohovat zadní opěrado a cítit to je.
Vnitřní materiály jsou dostateně luxusní a zde rozhodn v porovnáí s BMW Infinity body neztrácí. V čem je asi ztrácí, je v přehlednosti ovládačů, ale myslím si, že na vše se dá zvyknout, takže časem se toto srovná. Jistě je to ale přehlednější, než u Volva - tam ta kalkulačka na středovém panelu (a nebo v P407) je děsná proti tomuhle.
Co jsem neslyšel, tak audio aparát. Sice je tam průměrná značka Bose, takže nic moc, ale věřím, že to bde lepší, než v Subaru - ty prostě nehrají (tam se ale za jízdy poslocuhá buď manželka a nebo motor).
Dojem z auta mám tedy vysoce pozitivní a to i moje žena, která byla se mnou a spíše ona na mě naléhala, ať to koupím.
Musím na rovinu říct, že ve svém životě jsme jel fakticky v mnoha autech, ale tato G37 na mě udělala dojem zatím největší, když pominu A8 W12, kterou vlastní jeden můj klinet v Plsku ase kterou jsem s ním-coby pasažér-měl možnost jet.
Krátce se zmíním o spotřebě: na okruhu který měl asi 35km a část jel prodejce, část já, bylo tam nějaké kodrcání po Průhonicích, nějaké okolní vesnice a okresky, kus dálnic směrem na Prahu a zpět k salonu - dojel jsem a na BC svítilo 9,4. Přes ty vísky to šlo k 12,5, takže limit, který jsem si pro další auto vytýčil (10/100) splňuji i zde.
Prodejce mi sice říkal, když jsem se ptal, co to žere - prý N95, tak TP uvádí N98, takže to trochu zamrzelo ( u nás rozdíl 2Kč/l), ale zase, kolim toho ročně najedu?
Pro mě nové jsou vychytávky typu natáčecích bixenonů, zadní kamery, přední parkaisttent, dual klima, radar, možná něco dalšího, co jsem v Subaru neměl )a přesto jsem s ním byl spokojen).
Kola jsou 18´´, servis je drahý, ale snad by neměl být příliš často potřeba, např. brzdyna předek jsou za 7 bez DPH, což na drhou stranu není tolik, aby to člověk jedno za 70tkm nezaplatil.
Dokupil jsem si ještě rok záruky (te´d končí v 6/2013), taklže aspoň rok budu žít s jistým pocitme, že kdyby opravdu něco, mohu snad uplatnit reklamaci.
Prodejce sympatický, ochotný, tak jako paní účetní, salon luxusní, jednání vstřícné. Byla mi ukázána servisní historie auta, ve smlouvě je věta o tom, že auto nebylo nijak havarované ani lakované. Snad to tak je.
Co se týká vnějším šrámů: ano, na rohu náraznílu je odřenina, která půjde ovšem velmi lehce rozleštit, protože to je spíše špinavé, než odřené, zato kola jsou bez jediného šrámu a na LZ dveřích je mikrodůleček asi 2mm, který jsem ani neobjevil já, ale moje žena.-)
Jeden detail uvnitře jsem si nechal vyměnit, snad to bude OK - těsnící lišta dveří byla roztžená od lidí, co neumějí zvednout nohu při vystupvání. Fak je, že se sedí "hluboo" a výstup není pro mnohé zrovna manévr, co by zvládli na jedničku:-)
Ač to vypadá, že píšu v euforii, tak auto mě opravdu velmi nadchlo a snad budu i spokojnen v praxi. Prostě jak říkám, chtěl jsem nenápadné, pokud možno ne BMW/Audi, ale aspoň trochu výkonné auto, s jistou dávkou luxusu uvnitř, neokoukané a hlavně s dobrými jídzními vlastnostmi - a G37AWG to splnila.A věřím, že nebyla bouraná.
Cupra.165: o tom GT vím, ale jak říkám, poslední generace Subaru už mě tolik neoslovuje, i když zrovna GT verze je opravdu dobrá.
Se SpecB se budu loučit jen těžko, to JE výtečné auto a nebýt toho, že mi ho nabourali, jistě bych s ním ještě čas vydržel. Ale to je život, no nedá se nic dělat.
tak dulezite je,ze jsi maximalne spokojen a o to jde....
nakonec jsi prekvapil, cekal jsem ze spadnes mezi ovecky a skoncis u neceho nemeckyho, koncernovyho... BMW...
Tohle spatny auto nebude, sam jsem Ti ho kdysi predhazoval, protoze jsem se v tom vozil a moc se mi to libilo, dukaz toho ze i bez magnetickych tlumicu a vzduchovych nesmyslu na podvozku se da postavit pohodlny auto ktery bude i spolehlivy.
Proti vsem srovnatelnym dnesnim autum ma opravdu pohodlnej podvozek a je prijemny na jezdeni, nemlati, netrese se, neodskakuje, coz je v dnesni dobe vec temer nevidana. Sam jsem chtel neco takoveho, protoze uz mi neni 20, nepotrebuju v rodinnym aute podvozek ladenej na severni smycce, kterej je na nasich silnicich absolutne nepouzitelnej a neprijemnej. Jenze ja jsem zase natolik blbej, ze bych si auto co se mi nelibi nekoupil, ac bude v ostatnich ohledech sebelepsi ;)
Tak hlavně že jsi spokojen (bez ironie), já na G37 koukal taky, ale ten interiér bych prostě nezkousnul, doteď jsem (čistě subjektivně) nenašel pro sebe hezčí interiér než BMW, takže u BMW zůstanu asi ještě dalších pár let. Nemluvě o tom, že s Infinity bych si výkonově nepomohl, zatímco BMW nabídne výrazně zajímavější čísla...
JJ, každému se líbí něco jiného.
Já jsem si dal nějaké limity a ty se splnily. O tom, jak budu spokojen časem, samosebou pak dám obšírný referát:-)
Mě to pocitově spíše táhne k japonské produkci, al tím se neuzavírám před další produkcí, věřím, že toto Infiniti jistě nebude moje pslední auto v životě.
Ano, BMW má modely, které jsou výkonově silnější, ale to jsem vysloveně nehledal, můj vnitřní požadavek byl 300HP, protože ani svých současných 245 jsem neměl možnost pořádně využít. Spíše jde u mě o pocit, že tam jsou, kdyby něco.
CO bylo spíše určující, byla nekonfekčnost značky (Infiniti je stále okrajová značka u nás), zatím co BMW je i nás ve vsi celkem početná, stejně jako Audi, ale i MB.
Z japonské produkce vyšší třídy tu máme jedno FX35, 2 Legacy, jednu Sequoiu V8 a to je vše. Z toho Legacy jsou obě moje:-)

03.05.2013, 13:57 |
sts Gratulace, taky se mi tohle líbí.
tohle se mi asi nikdy libit nebude, ale davam body za individualitu.
Mě se to líbí, akorát fofr klacek mohl být kratší. Dobrá nemainstreamová koupě :-)
Gratuluju, ale co ted budeme pul roku cist?? :-D
Tak to je to posledni o co bych se bal :) budou to story z ezdeni po jesenikach, pribehy o tom kterak auto kde jak a za kolik jede. Recenze na chod packy pod volantem. Elaborat o tom kolik lahvi mineralky se vejde do kastliku u spolujezdce. Probehne srovnavaci test Renaultu Clio VS Infinity atd atd atd. V podstate se nic moc nezmeni :)

04.05.2013, 09:21 |
gizmi Zdeny: ciste od srdce - GRATULUJI! Snad jsi nasel alespon na chvilku to co jsi hledal a malinko jsem smutny, protoze prijdeme o tu komedii co jsi (doufam chtene) rozpoutal kolem nakupu vozu..

04.05.2013, 13:56 |
Tendr Zdá se, že žena má rozum, když tě nekompromisně postrčila a tím vlastně rozhodla o koupi, neb už to věčný vybírání nemohla vydržet :) (joke)
Ať slouží a mnoho šťastných km .)
No nevím, nevím jestli to Zdeny byl nejlepší tah, ale mohlo to dopadnout mnohem hůř, to je fakt :-D Možná by bylo na čase zahájit odpočítávání do okamžiku, kdy se to opět objeví v inzerci, za polovic, než jsi za to teď dal. Nicméně "ať slúži", snad Ti spokojenost a nadšení vydrží déle jak týden, i přes všechny ty šrámy a kazy co na tom jsou :-D
Tak první dojmy - cesta Praha domů a pak nějaké couračky po okolí.
Porovnání s Spec.B:
daleko lepší odhlučnění od podvozku, podtstaně lepší nástup brzd, měkčí sedadlo, které tlumí vibrace od podvozku, výraznější nastavení bederní opěry, což na má záda hodnotím velmi kladně.
Motor: kapitola sama o sob ě v dobrém slova smyslu. Příjmeně jsem překvapen spotřebou, zatím jen dle PP (a doufám, že to tak bude i v reálu) cesta z prqhy 8,4!! takže proti SpecB ve stejném režimu jízdy asi stejně, možná o fous méně.
O výkonu nemá cenu psát, rozdíl 100HP cítit prostě je. Nástup "vocpodu" není sice brutální jako třebas u 3MPS, co jsem měl kdysi, ale proti SPecB i zde o dost lepší, což je ale logické a očekávatelné. Zato "navrchu" - hmmm, krááááása! pro mé účely jsem navýsost spokojen.
Včera cesta ke známým přes kppečky dolinečky, dojzed omů po 50km s 9,0 na PP - opět jako SPecB, ale o něco svižnější jízdou. Takže zatím dobrý.
Byl jsem u ouseda - má 325D (řada e91, MY2008, snad to píšu správně) - dojem z porovnání,. stručně - díky Bohu, že jsem se rohodnul pro Infiniti. ve všem. provedení, prostor, ergonimie, posezení, ale i ten dyzajn- prostě BMW je strohé, studené, neosobní. Subjektivní dojem - pro mě Infiniti lepší.
Nyní jdu shánět kola - zimní ALU sadu,a le ne za cenu Ini - to je tedy něco:-)
Zdeny: gratulace, jsem rad ze ten druhej kus dopadl a nebyl ve stavu jako ten prvni :o)
Myslim ze budes spokojen, tohle je podle me moc zajimavy auto, osobne bych jen radeji jinou barevnou kombinaci, ale to je na kazdem :o)

10.05.2013, 09:52 |
nome tohle auto se mi neskutečně líbí,hlavně ten zvuk je krása gratulace a malá závist ...
Lukasino: vzhledem k počtu ojetin na trhu asi není výběr barvy úplně jednoduchej :-)
proč má to Infinity co dával na fotce Pavel528 02.05.2013, 21:58 každou sedačku jinou?
Uz jsi objevil Zdeny nejaky minus?
Objevil a dost závažné, Řeším s technikem - po nastartování studeného motoru se asi půl minuty ozývá dosti hlasité kovové klepání jako ventilové vačky, než se tam dostane olej. Udělá to en jednou po nastartování, jakmile se olej dostane tam, kam má (asi jde u tento jev), pak jen šustí.
A všechno drahý v autorizáku:-(
Co znamená drahý? Každopádně to, že autorizák je drahý není moc objev ;o)
Hodina: 1900 bez DPH, svíčky orig. 1000/ks *6 a další libosti:-)
Ale třebas brzdy - 7000 na předek kotouče + desky je cena slušná, bez práce samosebou, jen materiál.
Zdeny,s tim olejem...mas ho tam novy? Není mozny ze uz je před vymenou...na tohle se mi perfektne osvedcil MO XFS 5W-50
Olej by se "měl" dělat až za cca 5000km, ale jak se k tomu dohrabu, nechám vyměnit. Uvažuji také o XCS 5x50, mám v spec.B a je to poznat, asi tolik nestéká. A je i relativně levným litr asi 170Kč.
Gratuluju Zdeny :) Mame stejnej motor, akorát jinej model v rodine a Infiniti mě fakt neskutečně překvapilo. Bude si těžký zvykat na cokoliv jinýho. Zatím mám najeto kolem 1000km, a až na tu občas pekelnou spotřebu je to parádní svezení.

Ja som mal dnes možnosť dať obšírnejší testdrive F10 530d 8-speed AT s Adaptive Drive a až na pár detailov a dve výraznejšie detaily, ktoré by sa dali stále prekúsnuť, musím povedať že Mníchováci sa zas predviedli. Samozrejme záleží na tom čo to vydrží vo finále, za tie love :-)
Zatím také velká spokojenost, ty máš M, které je větší.
Včera jsem se byl "svézt" a musím uznat, že Infiniti to umí. CHválím přesné řízení, proti SpecB s ostřejší charakteristikou koulem střední polohy.
SPotřeba- no, 3,7 benzín zadarmo jezdit nebude, ale pokud se budu nadále pohybovat mezi 9-9,5/100, budu navýsost spokojen. Nyní mám 10, což je výsledek 2 cest ke známým přes hory a doly a včerejší "projížďky".
Čekám, až dotankuji a pak porovnám údaj PP s realitou. CO se týká nádrže, má mít objem 80 litrů:-) Není to překlep? Kam by se vešla??
Podvozkově to auto je naprosto super. Nečekal bych bez vzducháče, že bude takhle pohodlný. Brzdy jsou taky fantazie, když sednu do jiného auta mám problém dobrzdit :) Jinak nádrž by seděla, tankoval jsem 70 litrů, něco málo tam zůstalo :) Já mám zatím průměr 14,1, ale je to 90% času město a normal režim, Na eco je to cca o 1-1,5 méně. Mimo město není problém upalovat kolem 7-9l při 130km/h. Na sport mi nestačí ani rozsah 30l :)
muSlim: Já jsem s F10 530d 8-speed AT a Adaptive Drive jel a je to vyměklej parník, kterej s duchem a vlastnostmi BMW nemá už prakticky nic společnýho. Motor super, automat taky, ale podvozek a naladění velký zklamání. Dole cítím odskakovat runflaty a nějakej polštář mezi podvozkem a kastlí se to snaží zamaskovat, přesednutí do E60 bylo jako přesednout z Audi do BMW. A ten Adaptive Drive mě doslova rozesmál, z nejvyměklejšího módu do toho nejsportovnějšího je to na podvozku asi takovej rozdíl, jako když fouknu u svýho auta do gum o 0,2 ATM víc. Krásný auto, konečně pěknej interiér, ale jízdně totální zklamání.
2 RedBaron: no to je práve ten detail, ten podvozok, teda jeden z tých vážnejších detailov :-D Ale keď to človek kúpi na bežné jazdenie, tak je to podľa mňa super. Mňa už pomaly prestávajú baviť športové podvozky a v nastavení Comfort to bolo bohovské. Hej, odskakuje to až nepríjemne veľa, ale komfort tam je. V nastavení Sport+ samo ani zďaleka nemá na priamo porovnávanú E39 s S227A (a nie preto že tá E39 je moja, fakt nie), ale prekvapilo ma milo to diametrálne odlišné chovanie auta, hlavne podvozku. Stále nebol nijak superpoužiteľný, ale nestačil som sa diviť že to je konečne ďalší príklad toho, že to nie je len potočenie čudlíkom a nápis na displeji :-) Ten mnou testovaný mal aj aktívne stabíky, takže 4 nastavenia chovania, použili sme len Comfort a Sport+. A mne sa teda ten rozdiel medzi Comfortom a Sport+ zdal dosť veľký. Inak ako vravíš, blil som duhu z prevodovky, súdruhovia zo ZF ukázali že to nepotrebuje 6-spojkové vnútornosti aby to bolo ku*evsky rýchle a reagovalo presne tak ako to očakávaš... Za mňa veľmi pekné auto, ale za nezmysel cenu a podvozok no, nadšený vyložene niesom. Ale ani sklamaný. No a _brutálny_ aerodynamický hluk kdekoľvek nad 180, to si robia fakt srandu, to bolo tak nepríjemné že som sa divil že za to v tej výbave chcú 1.9mio
Rajdlos: jaký eko režim? Tam jsou 3 mody? U G37 jsou 2 - normal a sport.
Zdeny: M37 má čytři: Snow - ECO- Normal - Sport
ECO se chová jako když máš tenisovej míček pod pedálem, klade odpor. Celkem to funguje :)
Jasně - snow jsem zapomněl.Takže na ten eko mod - kolik ušetříš benzínu? Jaký tam leješ? N95 nebo N98?
Jak jsem byl pro auto, tak jsem se tam setkal s člověkem, co má FX37 a jezdí na E85, Infiniti bude od léta dělat snad úpravy (tedy bude montovat "krabičku") a říkal, že ani když "krabičku" neměl, nebyl problém se startováním, motor pocitově jel lépe, než na N95 a úspora na palivu byla.
Otázkou je, jak bude tento motor E85 dlouhodobě snášet.
Zdeny nechci prudit, ale dost menis nazory :o))
[ Link ] -
Jinak spotrebu mas paradni, docela by me zajimalo jak jezdis :o)) ja jsem vzdy ten druhy extrem a to nejezdim buhvi jak rychle/svizne :-/
Lukasino: zatím ale jen prudíš. Píšu snad někde, že CHCI jezdit na E85??? Já to čtu po sobě asi už po 10., ale tohle tam tedy fakt nevidím.
Já píšu, že jsem POTKAL ČLOVĚKA, co jezdil na E85 a vykládal mi svoje zkušenosti s provozem stejného auta na E85.
Zdeny: no já z Tvého postu 11:52 pochopil, že nad tím přemýšlíš... Ikdyž je fakt, že když to čtu podruhé, už to tak jednoznačné není :o)
Hlavně to chce klídek ;)

14.05.2013, 13:43 |
muSlim | Upraveno: 2013-05-14 13:45:49
:-)

Eco ve meste je 1 az 1, 5 litru dolu. Mimo zatim jsem nezkousel. Tankuju n98.
Ta e39 je jako miminko :-) Roste to,roste.
Zdeny,hodíš další nějaké reference,fotky interieru,detaily? Za kolik s ním jezdíš? Už bylo nějaké leštění,jaký to má lak?
A jak ti dopadlo to klepání?
cupra.165:
fotky zatím nemám,mám práce nad hlavu a od té doby, co jsem to dovezl, jsem neměl ani čas to umýt, na což se ale chystám tento víkend před tím, než zmizím v úterý na 6 týdnů mimo republiku (už se těščím:-((( )
Ve středu jsem byl na výletě, jel jsem trasu ŠPK-->Litovel-->Velké Losiny-->Přemyslovské sedlo-->Jindřichov-->Olšany-->Litovel-->Šumperk, tedy dost kopcovitá trať s rychlostí 30-40km/h, něco po dálnici a taky přes města, vyjížděl jsem s 10,5/100, návrat s 9,6/100, jel jsem ve dvou.
Jen zopakujis vůj prvotní dojem, tohle auto prostě je velmi dobrý kompromis mezi tichem cestování, pohodlí, ale když je potřeba, tak se ukáže i vynikající podvozek a pohonná soustava, včetně brzd. Proti SpecB, kterého jest tento nástupcem, je auto velice komfortně naladěné, ale se strmým řízením, přesným kolem neutrální polohy volantu a taky ostřejšími brzdami. O výkonu nemá cenu psát, je prostě tam a to mi stačí, i když nemám šanci se podívat na jeho konec '(ani u SpecB tomu tak nebylo). Ale dynamika kjízdy, naszaení opravdu o relativně nízkých otáček 2000 rpm, k tomu pohodlí, ne příliš velký prostor uvnitř, to je to, co mám rád.
Dosud chválím, tak snad to vydrží.
K tomu laku - lak se zdá být kvalitní, nejsou vidět stopy po žádné myčce, detaily vlezou, až se tomu budu moci věnovat. Ale co jsem to přebíral u dealera po umytí, mimo jendé mikroďubky na dveřích, kterou jsem ani já nezaregistroval (moje žena však ano), tam je asi vše OK. Samo tedy mimo kousku pragu, který se prostě nějak buď odloupnul nebo mu někdo pomohl... Ale bude li se mi chít, tak se to časem nechá zapravit.
To klepání se už neobjevilo, nevím, co si mám o tom myslet, v každém případě jsem si dokupil 1 rok záruku:-)
Zdeny: Taky máš na G schratch shield lak? Je to ten samozacelovaci :) Udajne to tady moc neumi nikdo lakovat.
Akorát koukám na Auto motor sport channel,v testu říkají co se týče jízdních vlastnostech vyśší středbí třídy strká německou konkurenci do kapsy,stěžují si ovšem na kvalitu interiéru. Potvrdíte kluci?:-)
Interier je na jednicku, alspon u mka
Co se týká laku, tak by tam měl být.
No a co se týká interieru, já si nestěžuji, protože s japonským interierem žiju až na 4. autě a není tam nic, co by mi vysoveně vydilo. Trochu mi vadí, že kožená sedačka vrže, když se dotke středového panelu, to se chystám pořešit tak, že to v tom místě namažu včelím voskem, co máme n adomácí koženou sedačku.
A ne že chyba, ale nezvyk, je zavěšení pedálu plynu alias Š120 - u Suba jsem byl zvyklý na prostor od ním, když bylo potřeba natáhnout na chvíli nohu.
Jo, a ještě musím nastudovat regulaci osvětlení palubovky v noci, je to nastavené na 3. intenzitu a na mě to je dost. Jenže jaksi furt není čas:-(
PS: zítra jdu tankovat, tak jsem zvědav na přesnot měřiče paliva. U Lega 2litru to sedí na 100%, u SPecB je reál o 0,2 vyšší, než ukazuje PP.
Nam spotreba korwsponduje primo s tim. Co udava vyrobce
JJ, spíše mi jde o přesnost PC. To, že bych se nedostal na spotřebu dle výrobce, z toho strach nemám:-) Zatím jsem (resp. byl jsem) u všech aut od normou:-)
Dokonce i u H6, kde mi prorokovali, že pod 12 to nepůjde - a ejhle - dlouhodobá je 9/100.
Dneska jsem aspoň "odmušil" předek a zrcátka. Na víc nebyl čas.
Mladá má KIA SPORTAGE a tam se to liší kurevsky moc, Hodně lidí prej do konce podalo na KIU žalobu a žádají proplacení výdajů :)