Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R:Okta 1

 o Navštíveno 1607x o
o 10.04.2013, 06:33 | Error23tek
zdravim

zacalo semi vypinat turbo a pak mito hnedka spadne do nouzaku jak vypnu a zapnu znova auto tak to zas nejakou dobu jede dobre nez presahnu 100-120km/h cidl oturba uz mam vymenene a tedka to dela zas nevite ci mto vsim muze byt ? diky za odpovedi


o 10.04.2013, 08:20 | tommas
doplň si motorizaci a rok.
Pokud ropák, tak pravděpodobně špatná hadička podtlaků nebo nefungující naklápění lopatek.
o 10.04.2013, 08:37 | MiniMike
a nebo umira turbo.... ono ti to do nouzaku spadne i pri nizsich rychlostech, ale ve meste to neni tak znat jako mimo mesto / dalnici
o 10.04.2013, 08:53 | TicTac
U mě to byla váha vzduchu - vytáhnout a vyčistit (třeba čističem na brzdy - sprej).
T.
o 10.04.2013, 09:36 | haskyvr6
Zatuhla regulace turba - naklapeni lopatek jak pise tommas, nebo nějaká hadicka zpuchrela a nebo ventil N75 ale ten by ti napsal VAG. Jestli s tim jezdis malo a obcas tak to zkus nejdriv poradne protahnout aby se vypalilo turbo, třeba se to pak rozchodí, jinak musi ven na vyčištění příp. na výměnu.
o 10.04.2013, 13:16 | Spooky1
Jako Hasky...
o 10.04.2013, 15:30 | Shr3k
Jinak je pojem "vypinat turbo" celkem legrační... Co takhle vzít univerzální OBD klíč, notebook a závadu jednoduše nalogovat?
o 10.04.2013, 17:18 | bassaqq
OT:

Omlouvám se za vklouznutí do tvé diskuse, ale nechtěl jsem zakládat nový topic.

Chci vyměnit převodový olej v O1 1.8T 2001 motor ARX, kolik litrů oleje je potřeba? Díky.
o 10.04.2013, 18:16 | tommas
Shr3k: VAG je jedině ku prospěchu, ale zase tak jistý si být nemůžeš. Přesně si to napamatuju, ale bude tam chybaxxx - chyba podtlaku a jsi skoro tam kde jsi byl.
když jsem měl váhu kaput, tak mi to nechtělo jet přes 3tis otáček, ale jinak jelo normálně. Tady to vidím na regulaci turba.

Když je mechanismus naklápění opravdu zasranej, což je skoro vždycky, tak to protáhnutí nepomůže. Prostě to chce vyčistit.
o 10.04.2013, 18:42 | dddd
já už jsem na vypínání turba alergickej ono má snad na sobě vypínač nebo co?
o 10.04.2013, 23:27 | haskyvr6
Ne, ale ma to snimanou horni a dolni mez tlaku turba a pokud je prekrocena nebo nedosazena dojde "odstaveni turba" aby nedoslo k poskozeni motoru, tzv. nouzovy rezim. Pri jizde v realnem provozu dojde vetsinou pri plnem tahu k nahlemu prudkemu poklesu vykonu vnimanemu jako "vypnuti turba" k cemuz v podstate dojde uzavrenim regulace turba ridici jednotkou. Tolik k te alergii.

Jinak bych to nevidel tak cerne, na VAG, vaha tam v pameti nebude takze tam bude regulacni mez prekr. a nebo nedosazena, nebo N75 (predpokladam kontrolu hadicek O.K.) Ventil ti muzu poslat postou za "par korun" nebo to turbo. Jeste by mohl byt vadny snimac tlaku ale to je hodne nepravdepodobne.
o 11.04.2013, 17:10 | Shr3k
tommas: Nepíšu o odečítání chyb, ale o logování parametrů za jízdy.
o 11.04.2013, 20:28 | tommas
Shr3k: jasně, ale domácímu kutilovi stejně ty hodnoty nic neřeknout, tak je tam kde byl předtím:-)
o 11.04.2013, 21:13 | MazliG
hádám 81 kw TDi, takže až zjistíš, že ti "přirezlo" naklápění v turbu - tak mi napiš, že jsem měl pravdu a poděkuj .o)

ps: neurvi to, až to budete vyndavat
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3253 sekund.