
Navštíveno 12483x

Zkusím se omezit ma konstatování faktů, která jsem získal při včerejším seznámení s tímto vozem.
R.v. 2004, 4,4 V8, udávaný výkon cca 240kW )zvýšen proti serii instalací dvojice laděných výfuků a přímým sáním). Uváděný nájezd cca 140tkm.
Provedení vozu ve verzi Individual, tedy převodovka SMG s ručním řazením a automatickým meziplynem, elektrická výbava vozu maximální možná v té době (tedy DVD, TV, navi, paměti sedadel a volantu, šíbr, nastavení všech poloh sedaček vč. polohy bederní opěry, tempomat s předvolbou rychlosti, natáčecí světlomety atd...).
Kola vzadu 19´´/285, vpředu 18´´/245mm.
Vozidlo je vybavené systémem regulace příčného náklonu.
Stav vozu, co jsem měl možnost vidět zvenčí, byl precizní, vše se zdálo funkční, snad jediné, na co jsem nepřišel, jak uložit do tempomatu aktuální rychlost, ale věřím že to lze.
Napřed rozměry: zvenku je to velké auto. Dlouhá pří´d a velká kola umocňují pocit,že auto je opravdu veliké. Tento pocit ovšem mizí při otveření dveří - malý úhel otevření, hluboké prahy. Vpřeu místa pro řidiče dost (měřím 186cm, polohu za volantem jsem našel snadno), ovšem při mém nastavení jsem už musel zvedat sedačku, aby manželka mohla sedět za mnou a měla kam vsunout chodidla. Ani tak není místa vzadu dost a musela sedět ze šikma. Dospělý chlap si vzadu nesedne vůbec. Místo je max. pro velicé malé osoby, ovšem u GT se s tím asi ani příliš nepočítá.
Kufr - celkem hodně velký, odhad kolem 450l. Rezerva není, jen sada a obří akumulátor, který znemožňuje případnou instalaci LPG, což bych viděl jako smyslupné řešení.
Zmíním se o laku - modrá perleť, kapota, předek a přední blatníky kryté nevbiditělnou folií (což hodnotím vysoce kladně).
STartujeme: motor o sobě tedy dává pořádně vědět, resp. více než motor, tak výfukový systém. Zvuk je ne nepodobný akcelerujícímu stroji Harley Davdison. Zvenku je velice hlasitý a pro mě uvnitře rušivý, a to velmi hodně. Přitom cena tohoto systému byla lidových 65tCZK, ale pro mě nepoužitelná věc.
Rozjezd: převodovka přepnutá v normál modu (má ještě Sport mod a možnost ručního řazení buď přímo pákou a nebo dvojicí pák na volantu, které jsou paralelní a kžedá páka umožňuje řadit oběma směry, ne jak je obvyklé, levá + pravá - nebo opačně).
Překvapuje, že na 18/19´´ kolech auto velmi dobře zvládá rozbitou komunikaci, po které se dostáváme na pořádnou silnici. Teploměr oleje ukazuje asi 70°C, takže žádná velká akcelerace. Na pořádnou cestu nám to trvá asi 3km, převodovka zařadila max. D3 stupeň. Reacke převodovky jsou přímo zoufalé, jestli někdo obviňuje řazení utomatu u Volva jako pomalé, tak tohle mě doslova zklamalo, ale říkal jsem si, že ve větší rychlosti a ve snaze více akcelerovat se převodovka přizpůsobí. Nájezd na kloudnou silnici umožnil více šlápnout na plyn. Musím říct, že rychlost velice zkresluje. Ovšem opačně, než by člověk čekal. Většinou se zdá, že v hlasitém autě je rychlost vnímána jako vyšší a naopak. Tady, přes enormí hluk z výfuku, je rychlost opravdu vyšší, než by jeden čekal a než se člověk nadějěj, jede 110-120km/h. Na rovině na D5 až 140km/h. D6 vůbec nazařazeno. Při snaze o kick-down se převodovka velice rozvážně odhodlává k podřazení a je to zoufalé, zoufalé, zoufalé. Po přepnutí do SPORT modu se sice změní nastavení, ale rychlost řazení je (sice o něco vyšší) stále pomalá, jsem zvyklý na řazení u svého AT v SUbaru a při sport modu to tam sází teda asi tak 3x rychleji. Ruční řazení je nyní možné taky, ale rychlost je stále stejná, jde o velice plavné plynulé změny rychl. stupňů. Pamatuji se, když loni jsem se projel v M3 s SMG a tam to rychlosti doslova kopalo, až člověku křuplo v zádech. Tady ani omylem.
Při puštění pedálu si převodovka dloho drží zařazený stupeň, než se rozhodne přeřadit na nižší. Meziplyn si dává, pokud jede auto rychle na nižší stupeň a nebo pokud člověk začne brzdit. je to sice efektní, ale opět příšerně pomalé.
Převodovka mě vyloženě zklamala, měl jsem dojem, že SMG v tomto modelu se bude chovat podobně, jako v M3, kde řadila velice rychle, až brutálně.
Řízení příčného náklonu auta je věc, která dokáže neznalého (mě) vyděsit. Jelikož jsem se s tímo systémem nikdy nepotkal, netušil jsem, co se bude ve snaze zkusit si na rovině prudčeji pootočit volantem (něco jako malý losí test) s autem dít. Když řeknu, že pocit jsem měl, jako by na zatížené straně auta člověk najel na nějakou překážku - prostě tak prudce zasáhne systém a bleskově přitvrdí zatíženou stranu. Auto se ani o kousek nenakloní. Nepokoušel jsem tyto manévry dál, protože auto není havarijně pojištěné.
Brzdy - jsou výtečné. Navíc je vidět, že kotouče a desky jsou nové, přes váhu auta přes 2T to brzdí fakticky precizně a tak to mám rád.
Palubí elektronika - je zde řada nelogických funkcí - pro mě, který je zvyklý na konvenční systémy. Například chcete dád blinkr, tak páčkou jednou dolů/nahoru, Ovšem blinkr se nevrací, jako u běžných aut, ale musíte ho vypnour ručně-pohybem páčky na tu stejnou stranu. Tempomat - to je kapitola sama o sobě, ale jde jen o zvyk. Uložit do paměti se mi aktuální rychlost nepovedlo, zato je velmi vhodná možnost nastavit si omezovač.
Šíbr jde jen vyklopit nahoru, nejde zasunout dozadu. Rádio (zvukový systém proLogic) hraje opravdu výborně a jakožto nadšenec musím říct, že takto bych to mohl i ve svém autě. Bas, prstor, jemnost výšek, paráda.
BC ukazje jen průměrnou rychlost, dojezd a průměrnou spotřebu, více modů jsem nezjistil.
Po testovací jízdě ukázal BC prům. spotřebu 13,3l/100km, což je velmi slušná hdonota, na to, že se jezdilo furt na D1-4, občas D5 a parkrát rozjezd a asi 2-3x kick-dovbwn ke 140km/h.
Dojem z auta mám hodně smíšený: něco je opravdu super, něco je opravdu špatné. Něco, jako černo-bílá.
+:
*posez a pohodlí za volantem výborné možnosti naladění polohy za volantem
*tah motoru-ač se to pocitově nezdá, ten výkon tam je
*hudební systém
*spotřeba
-:
*tah motoru-tah tam je, ale decentně zabalený, výkon o sobě nedává vědět. U svého Legacy s výkonem o 60kW menším mám pocit daleko větší dynamiky, rychlejší reakce na plyn
*tragická přímo zoufalá převodovka-tohle jsem nečekal a skoro mám neblahý dojem, jestli je systém opravdu plně v pořádku. Tohle tedy určitě ne.
+hluk v autě-což je dáno laděnými výfuky. To by byla první věc, která by na mém autě musela jít ihned pryč, to bych prostě nedal.
*nemožnost instalace LPG do prohlubně v kufru díky AKB.
*extremní nároky na servisování-za poslední dva roky auto "sežralo" skoro 250tCZK (z čehož skoro 100tCZK činí celolak perleti), 10tCZK folie), Zbytek už jen opravy - kolem 60tCZK servis SMG převodovky, hodně dílů kolem elektriky-nějaká čídla a pod, výměny park. čidel-ta jsou opravdu drahá). Nechci vědět, kolik by stály různé ŘJ, kterých je auto jistě plné, protože je v něm je všechno možné i nemožné. Vůz byl servisován mimo poslední 2 roky v Německu, u nás pak v Brně a Plzni, kam s ním majitel jezdil (což je asi 300km od nás do Plzně).
Platí tady velice jasně pravidlo o opici a banánech, více, než kdekoliv jinde.
Závěr: krásný vůz, ale jen pro ty, kdo mohou a chtějí platit opravdu hodně za jeho provoz a servis. Bohužel, toto auto si já osobně škrtám ze seznamu potenciálních auta, protože se to nestydím přiznat - bojim bojim. Ceny jsou opravdu drastické a obávám se, že běžný servis tohle nebude umět servisovat, pokud nepůjde jen o výměny náplní. A jak jsem viděl faktury, tak poruch tam bylo dost, což mě také překvapilo ( a ze svého auta na toto nejsem zvyklý).
prectu si az komentare :-D

09.04.2013, 10:00 |
muSlim | Upraveno: 2013-04-09 10:01:26
"U svého Legacy s výkonem o 60kW menším mám pocit daleko větší dynamiky, rychlejší reakce na plyn" len či to nebude 500-600kg rozdielom :-)
" tak poruch tam bylo dost, což mě také překvapilo ( a ze svého auta na toto nejsem zvyklý)." - s tým čiastočne súhlasím, teda keď ide o Legacy, až na výnimky to je fakt perpetum mobile, len jazdí a jazdí...
ona 6er/7er není ani závodník, ani nic extra spolehlivého ;)
6er bych přirovnal k CLu od mercedesu, prostě pohodlné svižné coupe.
S tím servisováním to moc nechápu, není to žádné nadauto, jen to chce mít někoho, kdo ty auta zná ;)
Jen nechápu, proč ses s tím vůbec projížděl, když to zavrhneš z důvodů již předem známých :D
Jen doplním že 645ci má standardně 245kw takže pokud někdo utratil xxx tisíc aby dosáhl výkonu 240kw je dost smutné :-D
Jinak ad servis, pokud s tím majitel opravdu jezdil, tak nechápu v čem je tak zarážející dát do 6er bmw na servisu za dva roky 80tis. (ano, lak ani folie nemůžu počítat, stejně jako převodovku, to je prostě věc která jednou za čas odejde při nesprávném používání/zanedbání údržby atd).
Každopádně dělat repas při 140tis. je vcelku zvláštní :)
no a pokud to nebude tim,ze to auto ma uplne jine km..o))
k te prevodovce si myslim,ze byla nejaka nacata...
Tak z vlastní zkušenosti vím, že si lidi automaticky myslí, že smg je prostě něco stejného co se dává do M modelů a hotovo. Pak jsou zklamáni, že tomu tak není, že to tam nestřílí rychlosti tak agresivně. Ono třeba v city modu to je tupější a řadí snad pomaleji než leckterý automat. Při normálním režimu to má taky řadit komfortně, až ve sportu to má lehce škubnout a reakce na podřazení by měla být hned.
Zdeny ty pises takove kraviny(nekdo uz naznacil), ze se musim jen smat :-D:-D:-D
Dej sem link na inzerat at se zasmejeme jeste vice.
Řekl bych,že to bude tenhle hnus:
[ Link ] :))

09.04.2013, 11:41 |
gizmi Prijet mi na auto kupec, projet mi mraky paliva a pak od nej slyset: "nooo, ma to drahou udrzbu, naschleee" :o) tak asi vykvetu :D
...zpet k predchozimu tematu - nejen ze chapu zalohy pred jizdou, ale jeste bych chtel u takovych aut na benzin :D Kolik lidi se s tim jede povozit a naschleeeee.. :)
2 gizmi: neviem ako to robí strýko Zdeny, ja len že mne by ani nenapadlo prejsť auto bez investície do nádrže. Vždy tam niečo dám, posledne to bol celý liter za pár kilometrov všelijakej jazdy po odsúhlasení majiteľa v 4.4i V8 :-)

09.04.2013, 12:05 |
AR litr jako litr benzinu či litr jako 1000kč/eur ? ;-)

09.04.2013, 12:32 |
Zdeny60 | Upraveno: 2013-04-09 12:39:52
Perfect: asi = ASI a dle mně je jedno, jestli 240 jak uvádím nebo 245,5895. Nesnaž se být akurátní, proto píšu ASI.
Deliquente: nehápu, co tím sice myslíš, ale napsal jserm to, co jsem cítil já.
pro ostatní uvedu, ano je to ten "hnuw" z linku. Byla mi nabídnuta ta možnost se na to podívat a svézt, využil jserm to. je to informace a pro mě důležitá, že vím, co nechtít.
Fakt nepochopím, když užněkdo přestane narážet na cokoliv, co sdělím. je to už fakt rtapný.
gizmi: a jak by sis prodej 10 let starýho auta představoval, nota bene za víc než pl melina? Že se podívíš na fotky a pak pošleš prachy AP? To si děláš kozy, ne?
Delůiquente: napiš, co KONKRETBNĚ se ti zád jako kravina. Já jsem naspal, REALITU, AJAK TO CÍTÍM avidím já, nejsem fundovaný expert na BMW, ale jako nestranný člověk si na věc udělám SVŮJ názor.
Jinak pokud jsem o nastavení auta něvěděl (např. nějaký CITY mode), tak OK, ale za hodinu člověk nemůže pochytit vše, navíc, pokud se o tom od majitele nedovíš.
Jinak si myslím, a to zcela vážně, že 8 z 10 zdejších členů by tenhle "hnus" brali všema 10, soudě pdle fotek, v čem se zd ejezdí, tak opět - nechápu tu ironii.... Ale asi už zde lepší nebude.
gizmi: Nevím co stále máš s těmi zálohami.
Nicméně mě jako prodejce (díky našim "zákonodárcům"), taky velice sere ustanovení Obč.Z se 14 denní lhůtou na vrácení zboží. Kokot si koupí na 60" TV na PO MS v hokeji a ve 14 denní lhůtě jej pak vrátí... to Ti příjde normální? Mám brát zálohy? K čemu, když stačí uhradit kupní cenu a pak ji stejně musíš vrátit? Toto už platí i pro prodej aut.

09.04.2013, 13:01 |
AR Harryp: hej to je dobrý tip, když bude doma akce tak pořídím nějakou megabednu a pak šup s ni na vartku ;)
Zdeny: Prostě to vypadá příšerně, tečka.
to AR: běžný jev, který se bohužel stálé šíří :-(
walish: Ok, je to tvoje subjektivní vnímání a máš na to právo. Mně se to třeba líbill proto jsem se na toje podívta. Ale to sem nepleť, o tom to není. Tobě se líbí blondýny, já bych je nechtěl ani zadarmo a taky ti to nevyvrcaím, že to je hnus.
Souhlasím s walishem, že ač mám 6er rád, tohle bych nevzal. Nevím, ale z toho co popisuješ (perleťový nový lak, uřvaný výfuk) a z těch fotek co má v inzerátu mi to spíš přijde, jako kdyby to dostal nějakej mlaďas za maturitu a k tomu ještě pár set tisíc navíc na vyzdobení.
Fakt se nechci majitele dotknout, ale tak to na mě působí, stejně i ten popis v inzerátu.
Lukasino - ano, je to skoro tak, ale opravdu skoro.
Zdeny, už jsi seděl v nějakém Range Roveru? Nebo tyhle aristokraty jsi zavrhnul?
2 AR: Kč, bola to dlhšia prehliadka, známy známeho, prakticky také demo niečoho nad čím uvažujem z dvojice motorov. Dali sme zhruba 115km na to, preto som tam pre istotu pumpol tisícku.
Zdeny: tak výhra, nebo náhlé dědictví? Alespoň podle toho popisku inzerátu se mi to tak zdá :o)
115km testovací jízdy jsem ještě neabsolvoval :D
2 Lukasino: aj pre mňa to bolo ako v Brave, "tenkrát poprvé", ale rozhodne to stálo za to a bol som megarád že to sám majiteľ ponúkol nakoľko mal voľné poobedie + nudil sa + mal chuť sa prejsť a pokecať :-)
Není, moje jezdí nyní v Slezském regionu a už má 210kW :-) Ale jinak ta samá.
Lukasino - to nebudu psát.
O_O: ne, v tom jsem nejel, jeiné, v čem podobném jsel jel, byl Jeep GC a Volvo XC90 a Toyota LC D-4D.
A velikostí ještě Tribeca a ta se mi líbila ze všech uvedenách "oblud" nejvíce po stránce jízdních vlastností, ale srovnávám teď off-roady a SUV.
Zdeny: tak to jsi v RR nejel, pokud to srovnáváš s Jeepem GC, XC90, atd. ;) neprudím, ale ten rozdíl je tam fakt obrovský ;o)
Ale chápu, že Tebe SUV neláká, tak Tě do toho cpát nebudu :o)
tak Range Rover je fakt nekde jinde nez XC90, ale tesim se na dalsi test "idealniho auta pro tebe", tedy se zadnim nahonem, bez kufru a s vysokyma provoznima nakladama...
Auto se mi ale musí i aspoň trochu líbit. A pokud se miní ten hranatý nevhledný kus krabice, pak ne. Ten se mi nelíbí.
Jinak o RR jsem i zde na foru četl dot negativ stran spolehlivosti a servisu a nákladů.
Zdeny: zvláštní, RR L322 jsem měl rok a měnil jsem / řešil jsem jen spotřebák ;-)
V téhle "lepší" kategorii neexistuje žádné bezúdržbové auto bez investic ;) Špínu najdeš na všechno, i na fabii, japonce, atd. ;)
Btw. můžu se zeptat, měl jsi nějaké auto, u kterého jsi se krutě spálil a cpal do něj peníze na servis horem dolem, nebo ten strach je jen v hlavě? :)
Po pravdě, neměl. já mám s výjimoui doslava pár aut (Octavia 1,9TDI a nyní Legacy 2,0R) auo vždy max. 2 royk, někdy ani to ne, takže ho před případným větším servisem stačím vždy prodat. Starcj ej po pravdě opravdu jen v hlavě, ale čím je člověk starší, tím více jinak uvažuje. Taky se tomu divím.
Jiank na RR jsem četl nějaké recenze a co chválí, tak komfort jízdy. Ale také dost nákladnou pdržbu a vyšší riziko drahého servisu díky "vymoženostem", které v autě jsou.
Ale pak Zdeny pro tebe neexistuje zadne auto na svete....o))
Protoze na kazdem neco je a jedine,ze by ho nekdo pro tebe vymyslel,ale pak ho nezaplatis..o))

09.04.2013, 16:41 |
gizmi Zdeny: jenze tohle nebyl prodej..ty jsi se jel jen svezt s tim, ze stejnak auto nevezmes :) V tom vidim ten problem ze strany prodavajiciho. Sam jsi nadaval na pristup bazarnika, ale on se jen branil lidem jako jsi ty. V tomhle souhlas s Pavlem528 - proste to vzdej :D Nic ti neni dost dobre :D
PS: v jednom topicu jsi psal, ze auto melo skrabanec a proto jsi ho nevzal. Tohle bylo lakovane cele a jel jsi na nej?!?!? Opravdu nechapu tve myslenkove pochody :D

09.04.2013, 17:28 |
AR Jen mě udivuje že dědy60 čekal že na zadních sedačkách bude mít místa jako na korbě sklápěcí tatry a kufr velikosti cargo prostoru boeingu 737
No, pánové nejchytřejší, čekal. A co jako?
Gizmi: jo jel, woe.

09.04.2013, 20:10 |
gizmi Zdeny60:
1. kastrovaný Bos primigenius f. taurus nejsem
2. čekal jsem nějaké vysvětlení, proc u jednoho vozu je na zavadu skrabanec, ikdyz jinak je v TOP stavu a vyhovovalo ti (to jsi napsal) a v tomto pripade ti nevadi celolak ?? Ale v pohode, kazdy si udela obrazek sam. Zamotavas se do vlastnich zasad.

09.04.2013, 21:21 |
Zephyr | Upraveno: 2013-04-09 21:21:40
gizmi> nezávisle, kdybych na to měl šišky, tak asi celolak nebudu řešit, z důvodu že zákazník chtěl mít jinou barvu, než je stávající?
Kluci vyserte se na to ....

09.04.2013, 21:23 |
Augi Zdeny60: Zvážil jsi GTR?

09.04.2013, 21:47 |
AR Zephyr: ale zde se tu dušoval že škrábaneček a pak následně lak i klidně na profi úrovni je prostě pro něj nepřijatelné.

09.04.2013, 22:07 |
KFL | Upraveno: 2013-04-09 22:14:05
Tohle auto bylo na BMW klubu cca rok zpět. Prodával ho týpek, u kterýho jsem se byl podívat předloni v září na M5 E39. Cpal do servisu neuvěřitelný peníze (platilo i na M5). A pokud vím, měl ho už v době, kdy prodával M5 (tj. září 2011), tehdy stálo už 2 měsíce na lakovně. Aspoň to říkal.
Pokud mě paměť neklame (inzerát na BMW klubu už není, nebo jsem ho nenašel), mělo todle auto nějakej problém s elektrikou, navíc bylo bořený (už si nepamatuju detaily, ale nebyl to "ťukanec") a v diskuzi na klubu se hojně řešilo, jak to stálo rok někde a rok támhle. Ale taky to mohly bejt jen závistivý kecy diskutujících ;).
edit: Jinak podotýkám, že i M5 měl v celolaku a byl na to háklej neuvěřitelným způsobem (tj. ještě víc než já na svoje auta). Ukazoval mi faktury a za ten rok v jeho pazourách do M5 nasypal přes 150 táců na údržbě (nebo spíš malý renovaci). Tu 6er jsem neviděl, ale M5 byla i s nájezdem skoro 300 tkm naprosto v dechberoucím stavu.
nebudu to číst, nebudu to číst, nebudu to čí....aaaa kurva, už to zase čtu >.<

09.04.2013, 23:46 |
fredy :) zdeny by asi potřeboval krásnou 911 se kterou bude radost, za ty kačky myslím nude krásný porsche i z jeho nejlepších let. hm ?

09.04.2013, 23:48 |
Tendr on celolak se dává málokdy v jinym případě než po velký zbořce/boudě :)
fredy: ty nejlepsi leta zdeny ale povazuje za vrak co nema na silnici uz co delat :-D
gizmi: nechápu tě sice, ale přesto speciálně tobě to polopaticky napíšu, jen nevím jestli to i tak pochopíš.
1. Typ 645 se mi líbí
2. Konkretní model je 10km od´mého bydliště
3. majitel uvádí top stav (viz inzerce)
4. Majitel sohlasí s návštěvou a prohlídkou a projížďkou (zdarama, kdybys chětl vysírat dál
5. mám čas já i majitel
6. je hezké počasí
7. logické vyústění ==>jedu se na to podívat =/=že to kupuji.
Speciálně uvedu, že historii auta neznám, ale kdybych ho chctěl koupit, tak si ji budu snažit ověřit, čímž bych možná dospěl k informaci, jak uvádí KFL. Naštěstí to řešit nemusím , rptožoe konkretněš tato 645 není to, co bych chtěl
Už to chápeš?
Tendr, gizmi:
Ad celolak: znám několik lidí, co:
- chtěli změnit barvu auta a jejich auto nebylo nijak sebeméně poškozené, natož bourané
- auto mělo poškozené dveře od parkovacích debilů a majitel si nechal dveře opravit. Pro zamezení odstínu si nechal udělat celolak
- majitel si nechal udělal celolak kvůli poškození přední partie vozu po zimních posypech.
Nebu´d předpojatý, ale celolak nemusí nutně vždy znamenat totálku.
Augi: GTR ne, protože do nej nehodlám tolik investovat. Cenový strop mám nastaven nižší.
AR: souhlas.A jinak viz pár řádku výše.
Pavel528:možná no, možná ne:-)
každopádně po projetí opravdu hodně aut začínám být ochoten věřit tomu, že budu muset zůstat u současného vozového parku.
Pokud mě ovšem nepřestane hlodat toto:
[ Link ] Jinak včera test drive BMW 325i 160kW/2009. Zajímavé, celkem positivní dojem, ale má to jistá ale. Např. majitel uvádí výměnu 3 vstřiků v cca 80tkm. To je u těchto přímovstřikových agregátů normál??
kral007: nemálokdy to je bohužel pravda.
dat na opravach/upravach +150tis/rok neni zas tak velky problem :-)
no, jsem rád, že jezdím v těch svých koncernových plečkách, který mě stojí maximálně pravidelný servisní kontroly, olej a naftu.
jinak čekám, kdy se tu objeví někdo, kdo bude caterhamu vyčítat nemožnost instalace zahrádky a rakve na lyže...

10.04.2013, 08:41 |
AR zdenyho první bod
"1. Typ 645 se mi líbí"
mě nějak nejde dohromady s
"Napřed rozměry: zvenku je to velké auto. Dlouhá pří´d a velká kola umocňují pocit,že auto je opravdu veliké. Tento pocit ovšem mizí při otveření dveří - malý úhel otevření, hluboké prahy. Vpřeu místa pro řidiče dost (měřím 186cm, polohu za volantem jsem našel snadno), ovšem při mém nastavení jsem už musel zvedat sedačku, aby manželka mohla sedět za mnou a měla kam vsunout chodidla. Ani tak není místa vzadu dost a musela sedět ze šikma. Dospělý chlap si vzadu nesedne vůbec. Místo je max. pro velicé malé osoby, ovšem u GT se s tím asi ani příliš nepočítá.
Kufr - celkem hodně velký, odhad kolem 450l. Rezerva není, jen sada a obří akumulátor, který znemožňuje případnou instalaci LPG, což bych viděl jako smyslupné řešení."
zdeny to si fakt čekal že tam budeš mít místa jako v obyváku?
Zahradku ani rakev nepotrebujes, staci caterham s tazny. :-)
09.04.2013, 17:28 | AR
Už ses ptal jednou a já jsem ti odpověděl.
Nic to nemění na věci, že 645 se mi líbí dosud. To, že mi něco nevyhovuje, není důvod, aby se mi nelíbila.
zkus trochu logicky uvažovat, než něco "chytrýho" zase plácneš.

10.04.2013, 08:47 |
AR Takže pane chytry, tys v podstatě na ten inz jel jen čistě aby ses projel, ani chvíli si neměl na mysli že bys to auto koupil....ale co zásady a pravidla jsou přeci od toho aby se porušovaly.
AR- seš fakt takovej hňup? Zpočátku to tak nevypadalo.Přestaň se srát do věcí, po kterých ti evidentně nic není. Tvoje úroveň myšlení je na úrovni pavlačový báby, což dokazuješ celkem často.
A teď se ptám já: ty, když si jdeš koupit boty, tak je koupíš bez zkoušení? Zkus mi to pošeptat, woe.

10.04.2013, 09:29 |
AR woe celkem jednoduše, když si jdu koupit boty tak si je samo vyzkouším, ale zkouším jen ty u kterých v případě že mě budou sedět budu kupovat, nemám potřebu zkoušet boty u kterých již dopředu vím že je z nějakého důvodu nekoupím i když se mě třeba na první pohled libí, takže asi tak zaprděný dědku ;)
AR: Myslím, že už je tady z tvé strany dost demagogických dedukcí a k čemu to? :-)
Možná umíš hádat v křišťálové kouli, ale já osobně i když jdu kupovat boty, tak si vyzkouším více "střihů" a mnohdy jsem naštvaný, že ty co se mě líbí prostě na noze nesedí a naopak ty , které jsem zavrhoval pohledově sedí jak prdel na hrnec... Mě osobně (když vybírám auta) se také nějaké auto líbí, vyzkouším jej, ale mohu zjistit, že mě vůbec nevyhovuje. Z tohoto pohledu mě plně vyhovovala snad naposled Lada 2101 před 25 léty :-) Poté už to většinou byly vozy s nějakými kompromisy :-)

10.04.2013, 10:19 |
Only_One | Upraveno: 2013-04-10 10:21:11
Snad se jednou dočkáme, že si něco skutečně vybereš
zatím by to mělo být
HEzké kupé
4x4
Velikostí uvnitř jak z RR
Spolehlivostí starých mercedesů
Provozními náklady malé Fábie
Výkonem velkého osmiválce
AR - až dospěješ, tak se ozvi.
Takže ai tak, ty adolescentní rybízku:-)
O_O: a víš o něčem konkretním? :-) Já už ne.
Infiniti G37 sedan AWD. Možná kandidát.
Kupé není vůbec podmínka a konkretně u G37 se mi moc nelíbí.
Testy hovoří o tomto autě jako o velmi dobrém po celém světě, ale na US foru jsem četl celkem dost nářků nad problémy s malou odolností podvozku a poměrně častých potížích s elektronikou a hlavně si stěžují na dost vysoké ceny servisu. Nemám zatím žádné osobní zkušenosti, jen dílčí postřehy z nissan for, jde snad o stejný motor jako z 370.Zatím tuhle zančku tak nějak opomíjím, není rozšířená, takže z Čech moc relevantních info není. Ještě jsem neprocházel pořádně nisan forum.
Tobě pomůže si pořídit těch aut víc. V jednom autě totiž nikdy nenajdeš to co všechno hledáš. Takže si doma nech Subaru, k tomu si pořiď nějakého sporťáka a používej to dle současné chutě na jízdu.
Zdeny, fakt se jdi projet v nejakym Fx35 nebo 45, bude se ti to libit a krome maleho kufru tomu autu nejde moc vytknout, 4x4 u vsech 45, 35-ne vsechny, jede slusne, sedi skoro jako X5, ma bezva zvuk motoru, prevodovka je nepruserovej 5at, premiova hudba slusna, do plynu to dostanes, nestoji uplnej nesmysl, je to Nissan, tak se to nese_e, nerezne, nekrade jako Cayenne, spotreba rozumna...
na druhou stranu by tu nebylo co cist :-)

10.04.2013, 10:49 |
AR Harryp: taky zkouším vícero bot, ale prostě neobouvám na nohy boty o který už vím že jsou mi k ničemu a stejnak bych je nekoupil jen proto aby je vyzkoušel, v tom je ta analogie k tomu co tady zdeny předvádí a jak se předešlých postech rozčiluje atd.
Zdeny60: "Adolescence (z lat. adolescens, dospívající, mladý) je vývojové období mezi pubertou a ranou dospělostí, zpravidla od 15 do 20, případně 22 let věku.[1] Adolescenci charakterizuje napětí mezi prakticky plnou fyzickou a sexuální dospělostí, kdežto sociálně-psychologicky se mladý člověk teprve hledá."
dědo toto opravdu nee.
Mluvíš mi z duše, někdy si to taky říkám.
Výběr je omezený. Ale jelikož tu všichni pějí ódy na BMW, tak musím do výběru zahrnout i tuto značku (první omezení je zima:-) Všude čtu, jak jízdní vlastnosti a kdesicosi, tak jsem včera spoň trošku ochutnal tu 325i, 645 zůstává otevřená, protože se mi líbí, ale na druhou stranu V8 mě v konfiguraci s SMG fakt nenadchla, 335 předem zavrhuji kvůli 2 turbům (jedno stačí, natož dvě) 330i je starý pekáč, M3 není ve stavu, který bych akceptoval a když ano, pak je za cenu, kterou nejsem ochoten dát (limit jsem si dal do 550-600).
No a pak zůstává klasika - u značky:-) Lexus IS 350 se ihned prodal, navíc USA verze = problem. Není to easy:-)
AR - člověče, tak tím horší, pokud tyhle projevy, tvé výplody, přetrvávají do vyššího věku, tak je třeba to začít rychle léčit, to se na tobě už dost podepsalo a je to silně patrné. Ale jinak fakt kafráš zcela mimo mísu, úplně od tématu, prostě jsi tak nějak mimo a nevím, co tím sleduješ. Předvézt se? To už jsi udělal a stačí mi to. Mě to neuchvacuje. Ale jinak si klidně blej, mně to fakt nevadí. Má být o jednoho tatrmana víc, nebo míň, je to fuk.
AR: Já tomu rozumím, ale jinak se budeš chovat u bot za dva litry a jinak u nákupu auta za půl mega, kde tomu zkoušení a výběru dáváš větší váhu jednotlivým pro a proti. Což bys jistě ve svém věku (bezmála 32let) a informacemi z wikipidie mohl pochopit. Proč k tomu přidávat urážky atp. ?
Zdeny60: Možná peníze nechej doma v měšci a počkej si na nějaké nově příchozí vozidlo, které splní tvá tajná přání komplexněji :-)
Hele Zdeny, vím, že to asi bude těžce pod tvojí úroveň,ale co takhle vzít za ty peníze úplně nové Malibu? A měl bys od všeho klid :)
Zdeny: nechci se Tě dotknout, ale poradit se fakt nedá :) hledáš moderní luxusní auto s nulovými náklady, to se jaksi vyrušuje a dost razantně :)
Stejně tak nechápu proč řešit, že druhé turbo je na nic u auta za 500tis.
Kdybych si kupoval nějakej "starej pekáč" za 30tis. v biturbu, tak chápu že výměna turb může být likvidační, ale v téhle cenové kategorii?
Zkus to Infinity FX, ale mě třeba moc nenadchlo :( jen tím zvukem :)
Co caddy SRX? Něco mezi kombíkem a SUV, rozumná výbava, není problém to koupit s northstarem, atd.
Fakt nevím co poradit, protože auto bez servisu téměř nenajdeš ani v nižší třídě, natož u auta za 500tis, které nové stálo x milionů ;)
G37 GT Premium, AWD, sedan 2010, najeto 82tis
cena: 545.000,-Kc vc.DPH
G37 Coupe S Premium, RWD, 2010, najeto 43tis
cena: 599.000,-Kc vc.DPH
[ Link ]
ono stary FX35/45 je nejaky, ale novejsi FX37/50 je uplne jiny kafe, jen ceno o dost vejs, ale je uzasny
jóoo 645i.... to jsme tu měly, pecka auto.... ve 30ti najeto šlo pryč protože dobrejch 20 najezdilo na podvalu :) už ve 30ti bylo v autě vyfakturovaná řepa za neuznaný reklamace :D
převodovka se neboj, opravdu je tragická neni načatá jak si myslí pywoj, prostě bmw neumí moc s převodovkama až Fkový ředy uměj řadit logicky a docela rychle všechno do tý doby tak trochu výjma m3 je pomalý jak šnek a těžce nelogický.....
auto jako takový musim říct že mě sralo řídit protože bylo nemastný neslaný a výkon motoru ani trochu neodpovídal jízdě auta protože by muselo mít asi tak 3tuny aby jelo tak blbě....
za mě hodnocené velmi špatné od ergonomie palubky po jízdu..... a spárování s BT mi zabralo snad hodinu a telefon do bychla kde mi nebyly schopný pomoct a musel sem na to příjít sám....
S80 je strašně maličké uvnitř na to jak se tváří velce a celkově mě přijde strašně nemastné neslané. Jediné co je u Volva super jsou ty křesla. Ty jsou opravdu vyjímečné napříč vším co volvo vyrábí
Proto se ptám, jaký má Zdeny na S80 názor. Protože volvo je aristokrat, který má být "nemastné neslané" nenápadné, ale přitom velmi komfortní. Stejně jako jeho 3,0R.
S80 jsem taky sledova. Ale to je už moc usedlé, to až mi bude fakt za X let těch 60 (aby to AR nemusel pracně v potu tváře počítat). Asi byl se poohlížel po 3,2 AWD, možná i po té V8 AWD, jedna je nyní na inzerci pěkná.
Nismo: .-))) Jsem rád, že se mi to jen nezdálo:-) Ta převodovka to dokonale zabila.Ale posez vpředu mi štimoval dobře, to zas jo.
S80 je pěkná a hovoří pro ni jedna pro mě celkem podstatná věc = slušná antikor. úprava a provedení.
Ale T6 ne. Moc rizika.
10.04.2013, 11:12 | Harryp
Možná peníze nechej doma v měšci a počkej si na nějaké nově příchozí vozidlo
to se deje posledni dva, jestli uz ne tri, roky :)))
:-) Ne, byly na účtu, ale od předposlední soboty )výlet do mamacar) jsou doma a pálí mě:-)

10.04.2013, 13:33 |
htd Zdeny60: tak zajed do DE do nejakeho fakt big bazace:) jako tam si urcite vyberes a spis budes mit i vic moznosti na jednom miste... pekne na vikend s rodinkou a pohoda klidek
Zdeny? 10.04.2013, 11:17 ;o)
Registroval jsem. FX, no...mám sice jedno poblíž (FX35), leda bych dámu (paní účetní z jedné místní firmy) navštívil za účelem přehodnocní daní a přijednom ji požádal - os vezení:-)
a co si poridit motorku? :-))) timto se omlouvam vsem slusnym prodejcum motorek :-)))
Já myslím, že by si Zdeny měl pořídit medvídka mývala a bude klid :-D

10.04.2013, 19:15 |
gizmi AR: bud v klidu, nejsi sam co se mu smeje :) Clovek co moralizuje v jednom tematu nekoho koho nezna a v dalsim se chova stejne, v jednom tematu napise svou zasadu a v druhem ji porusi a jeste se to snazi obhajit a poprit..to je mooooc :D :D :D Ale zase alespon je tu sranda - takova nekoncici "telenovela" a nakonec si trebas v tech letech i uvedomi, ze se chtel jen vozit peknyma autama a nekupovat je :D
Já nerozumím kupříkladu i tomu, že při Zdenyho frekvenci vlastnictví samohybu v intervalu "méně než dva roky" jak tu někde píše vůbec řeší nějaké testy, spolehlivost, servis a podobně. Vzhledem k tomu že už teď mění auta obdobně rychle jako teenager šatník, nic přeci nebrání tomu začít je měnit rychleji (alegorie na spodní prádlo :-D) a tak se stihnout povozit v leččces, aniž by to stálo korunu na servisu či odněkud nedojelo. Třeba takový tříměsíční interval Zdeny, no ni.... a na dopraváku budeš za šampiona okresního formátu :-D
gizmi-ty se dej k psychologům, byl bys dobrej. A ten AR ti může dělat podržtašku, bo beztak by nic jinýho nedokázal.
radk613: jeden čas to už tak skoro bylo:-)V roce 2003 jsem během 5-6 měsíců vystříádal 4 auta:-)

11.04.2013, 06:23 |
gizmi Zdeny60: netreba byt psychologem, staci jen po tobe cist co pises a zapojit u toho hlavu.. :) Jinak nic proti tobe, priznavam ze ty clanky ctu rad.. ;)
PS: az si tu prectu, ze jsi neco koupil a jsi spokojeny, tak otevru z baru lahev ulozene whisky a sezeru se tak, ze mi slezou nehty a vlasy - a to na tve zdravi :D:D

11.04.2013, 07:58 |
AR Zdeny60: víš o mě hovno tak si ty urážky nech prosím pro sebe ok?
10.04.2013, 19:54 | radek.613
To dneska moc dobře u těchto aut nejde :( Málokdy najdeš kus, který je absolutně bez investic a když se takový najde, bude stát raketu oproti ostatním a prodejnost je taky mizerná :(
Já jsem tedy nikdy neřešil nějakou spolehlivost u auta, kupoval jsem si takový, který jsem chtěl, ale je fakt, že prodej je poslední dobou fakt na dlouho (pokud to není octavie) :o(
AR:
ale copák copák? Pánečkovi se nelíbí, když se do něho někdo naváží??? Ale že to děláš ty křížem krážem do mě, se mi má líbit?
Radši bych byl, kdyby o tobě nevěděl vůbec. Ty o mně víš to samý a přesto tady filosofuješ o mně, urážíš, kudy lezeš a vymýšlíš prapodivný závěry.
A gizmiho si k tomu vem taky, jste takový Vinnetou a Old Shatterhand, z vás si jiní můžou brát mustr, včetně mě.

12.04.2013, 11:03 |
gizmi Zdeny60: :D :D :D ty jsi proste exot :o)
Chlapci - buďte všichni gentlemani a nad věcí... i kritika a nesouhlas se dá vyjádřit velmi slušně že
2 Zdeny60: keby si sa nudil, môžeš ísť omrknúť ďalšiu top-ku :-)
[ Link ]
muSlim: Zdeny tam pojede, auto se mu bude líbit, ale nakonec to nevezme kvůli toho, že vzadu je málo místa, stejně jako v předchozí 645i :)))
jak maj na tych fotkach vytazenej tonalni kontrast aby ta pixla byla jak zrcadlo :D

25.09.2014, 21:32 |
Duri Zdeny60: omlouvám se ze vytahuju tenhle starší topic, ale mam otazku:-)
Hledám náhradu za "svého" JAGa a BMW 645i mi tak nějak padl do oka a uvazuju minimálně o projížďce ale chci se zeptat co si myslel tou větou o nemožné instalaci LPG, o které si psal úplně na zacatku.
Po DE jich jezdí vcelku dost co jsou předělané na LPG a nikde se o žádných problémech s LPG nepíše, tak proto se ptám jak to bylo myšleno:-) Děkuju
Malý kufr.Není tam díra pro rezervní pneu, takžem není kam zapustit toroidní nádrž. Leda válcovou za sedadal, ale mám obavy, aby nebyl pak špatný přístup ka baterii a tak. Jinak tento motor má kolega v e39 a na LPG má najteo skoro 200tkm. Nemá problém.
místo zadních sedaček, beztak jsou k ničemu, dáš na to veliký nápis NOS a budeš cool :-)
nejsem si uplne jist,ale v E63 je podle me jiz novejsi V8,nez v E39
Je to možné, nejsem znělec BMW, chtěl jsem tím říctm, že V8 a 4,4(?)l objemu má tolik najeto s LPG bez problémů. Jistě máš pravdu, já s v řadách BMW nevyznám.

26.09.2014, 09:07 |
muSlim | Upraveno: 2014-09-26 09:07:56
Ako Pavel528, E63 dostala motory zo sedmy E65/E66, teda aj 4.4 je tá 333PS... A inak samo ten motor nemá najmenší problém s plynom ba naopak, je to jeden z najlepších (aspoň v sedmičke) na zaplynovanie a pomer cena/výkon/spotreba :-)

26.09.2014, 11:46 |
Duri Tak já se na to minimálně pojedu podívat:)...myslel že Zdeny60 myslí spíš problém motoru s LPG, ne problém s umístěním nádrže.