
Navštíveno 2208x

Chtel bych poprosit o zkusenosti s octavii r.v. 2005, motor 2.0 tdi
ma najeto cca 200tis, a sef nam ji nabidl k odkupu. Je realna cena za tohle auto 100.000kč? Je v super stavu, proavidelný servis, cca 10tis. po výměne turba a přetěsnení motoru. Nebylo používáno jako služební ale soukromé. Zajíma mě vás názor, popř. na co si dát pozor, co vyzkoušet a zda to má cenu?
Urcite bych to nekupoval, nejhorsi motor na svete...
btw: posli čislo na šefa :-D
cena premrstena az to prasti
:-)

04.04.2013, 17:52 |
DaveX Jako Antonio :)
Kontakt pod nickem :D
ach jo:( tak co z toho mam brat vazne a co ne?:D

04.04.2013, 18:12 |
Mila tak si tu na foru vyhledej 2,0TDI a vyber si sám ... je toho tu bambilion :-/
jinak pokud je to přímo BKD motor, jakože ano, tak si jednoduše schovej ještě tu samou částku na servis ;-)
Jinak k ceně, 100kkč je good, ale 200kkm najeto je prostě konečná tohohle motoru :-(
dneska: nakup 100
zitra inzerat: prodej 120
pozitri: zarobene 20 papiru
tak bych to videl ja
kdyz uz by se kupovala nechame si ji. jedno auto nam doma dodelalo tak chcem neco do 100-150 tis kc. takze tech 100 je dobra cena?
zalezi na vybave
120 je bezna cena,
pri cca 200tis km je velka sance ze tomu lehnou vstriky, turbo, vaha vzduchu, a taky muze nasledovat dvouhmotej setrvacnik
pokud to ma puvodni vstriky a turbo je sance ze to zbyde na Tebe

04.04.2013, 18:30 |
Bulík Nejlíp uděláš,když zanecháš teoretických uvah,uděláš si čas a nastuduješ si to.
Doporučuji navštívit a dát funkci hledat
[ Link ] Možná Ti to ušetří peníze.
Ahoj

05.04.2013, 00:57 |
Augi Já bych to tak černě neviděl. I kdyby se vysralo všechno, tak spojka se setrvákem 13, vstřiky za 10, hlava za 15 a máš za 38 auto, který najede dalších 200tkm, takže dodatečnej náklad 0.19Kč/km.
Augi : kde si přišel na to že to najede 200 ? 200 to kroutí po druhý repasi motoru.....
když to spočteš celkově co si ten motor řekne tak tě benzín co žere 15 výjde levnějc :D
Problem spis bude v tom, ze kazdadruhas timhle motorem ma najeto 300 a protoze cechacek sezere vsechno, stoci se mu to na 140 a pak se to vysere, a tim vznika tahle povest...
(a ted sednu do auta a vyskoci mi turbo se vsema vstrikama a klikou z bloku ven, ze tyhle kecy)

05.04.2013, 11:03 |
Augi | Upraveno: 2013-04-05 11:05:04
tappaja: nám oběma...
Nismo: neznám nikoho, komu by se za normálního zacházení tenhle motor "rozsypal" do 200tkm. Neberu turbo, hlavu, vstřiky apod... To už jsem vysvětlil, že jsou halířové položky.

05.04.2013, 11:20 |
Wasp Souhlas s Tappajou a Augim ;-)
chudák clown a jeho dnešní post na facebooku ...... a to chudák má jen 1,9ku takže xkrát spolehlivější motor :)
fajn já znám zase hromadu přípdů kde se to rozpadlo do 100 klidně 2x.... třeba že vařej s najetejma 30 a hurá reklamace..... sorry ale 200 je fakt totální ultrastrop valný většiny kusů 2.0tdi.... ty co dokážou 300 tak maj precizní údržbu precizní zacházení a sou vyrobený ve středu.... ty ostatní co sou vyrobený v pondělí a pátek tak tam je 200 sci-fi případně ano 200 tam může bejt ale bude v tom 200tis....
třeba ta clownova 1,9 tak sem teď spočítal že od 190ti do 230ti najeto vyšel servis 2,6/km to sorry ale to je fakt smutný
Hele Clownovi se sere jaksi vsechno a nejak moc casto na muj vkus... Jestli to nebude necim jinym, hehe :D:D
asi tak..... jen to prostě jen člověk kterej nemá potřebu něco zapírat a překrucovat jako opravdu valná většina majitelů koncernovejch vozidel..... leta od někoho slyšíš jak leje jen naftu a pak zase v hospodě podívá že nemá na pivo že vytopil 50 za servis a že to už je několikátej takovej že už ho to sere a pak zase s někym mluví a řiká jak na to nedá dopustit že to je super.... klasický přetvářky chudáků kterym se to sere :)

05.04.2013, 11:53 |
Augi N.P: Pak jsou to fakt chudáci, protože neumí počítat :-D Ale jo, ať si každej koupí, co chce. Já jsem teď taky nasranej, protože mi blbne jedno parkovací čidlo a vysypu se do servisu... ;-)

05.04.2013, 12:27 |
macek Jako Augi a taapaja je to hlavne o tom jak se k tomu kdo chova a tyhle keci ze to neprezije 100 nebo 200tis sou mimo
Ja mel na mojim Passatu najeto 344000km a puvodni turbo a vstriky taky, proste s motorem jsem zadnej problem nemel olej jsem menil po 15tis filtr vzduchovej cca 8tis
macek: ale tys nastesti nemel tyhle CR motory :-)

05.04.2013, 12:54 |
macek Jasne mel jsem PD ale s tim CR to neni tak hrozny jak se o nem pise
Nismo akorat keca zajimalo by me kolik jich mel?? zadny jenom vari z vody
Kamarad prodal loni Supa 1,9 96kw najeto 650tis jednou turbo 2x spojka a asi trikrat hadice k turbu vstriky puvodni vaha taky

05.04.2013, 12:57 |
Augi kral007: Ale zde bylo dotazováno PD ;-)
jo, ale spolehlivosti nema nic na starou rotacku a 300D z Piana :-D

05.04.2013, 13:22 |
Augi tak vo tom žádná

05.04.2013, 14:58 |
Lubak Vždycky je to o kusu auta a jeho používání, měl jsem v bejvalé firmě 1,9 TDi v oktávce a měla přes 300 namotáno (od novoty u nás) a turbo, vstřiky původní.
Každej mě taky zrazoval když jsem kupoval Mondeo MKIII v naftě a dnes má přes 280 tis. nahrbu a vstřiky, turbo původní.-)
Člověk si připadá zvláštně když čte, že to s tim tak hrozný neni, stačí jen semtam utratit halířovejch 38.ooo Kč a ono to zase chvíli bude jezdit dál :o) tyhle prachy jsem nedal do Concorda za 6 let provozu a to sem tam platil 16k za komplet chladící systém, kterej odešel mojí chybou. Když jsem ho prodal, tak měl najeto asi 340k :o)
Svět neni tak černej, všechny auta se neserou tak aby stály 30k za opravy na rok
tak bohuzel dneska jsme byly mrknout primo na ten kousek, a vespod dveri jsou trosku promackle, kapota byla lakovana (jiny odstin) a nejvic mi mrzi asi to ze misto 200 to ma najeto 280.000km. takze do toho za tech 100 nepujdem:(

07.04.2013, 18:58 |
snuky chtěl bych se zeptat k tématu , jsou na tom špatně všechny 2.0TDI nebo třeba ten co se dává do RS 125kw je na tom líp ?
Ten v RS je na tom ještě hůř :-D