Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > zkusenosti octa II 2005 2.0tdi

 o Navštíveno 2207x o
o 04.04.2013, 17:10 | sd98765
Chtel bych poprosit o zkusenosti s octavii r.v. 2005, motor 2.0 tdi
ma najeto cca 200tis, a sef nam ji nabidl k odkupu. Je realna cena za tohle auto 100.000kč? Je v super stavu, proavidelný servis, cca 10tis. po výměne turba a přetěsnení motoru. Nebylo používáno jako služební ale soukromé. Zajíma mě vás názor, popř. na co si dát pozor, co vyzkoušet a zda to má cenu?


o 04.04.2013, 17:48 | Antonio
Urcite bych to nekupoval, nejhorsi motor na svete...

btw: posli čislo na šefa :-D
o 04.04.2013, 17:49 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
cena premrstena az to prasti
:-)
o 04.04.2013, 17:52 | DaveX
Jako Antonio :)

Kontakt pod nickem :D
o 04.04.2013, 18:09 | sd98765
ach jo:( tak co z toho mam brat vazne a co ne?:D
o 04.04.2013, 18:12 | Mila
tak si tu na foru vyhledej 2,0TDI a vyber si sám ... je toho tu bambilion :-/

jinak pokud je to přímo BKD motor, jakože ano, tak si jednoduše schovej ještě tu samou částku na servis ;-)

Jinak k ceně, 100kkč je good, ale 200kkm najeto je prostě konečná tohohle motoru :-(
o 04.04.2013, 18:20 | Antonio
dneska: nakup 100
zitra inzerat: prodej 120
pozitri: zarobene 20 papiru

tak bych to videl ja
o 04.04.2013, 18:21 | sd98765
kdyz uz by se kupovala nechame si ji. jedno auto nam doma dodelalo tak chcem neco do 100-150 tis kc. takze tech 100 je dobra cena?
o 04.04.2013, 18:30 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
zalezi na vybave

120 je bezna cena,

pri cca 200tis km je velka sance ze tomu lehnou vstriky, turbo, vaha vzduchu, a taky muze nasledovat dvouhmotej setrvacnik

pokud to ma puvodni vstriky a turbo je sance ze to zbyde na Tebe
o 04.04.2013, 18:30 | Bulík
Nejlíp uděláš,když zanecháš teoretických uvah,uděláš si čas a nastuduješ si to.
Doporučuji navštívit a dát funkci hledat [ Link ]
Možná Ti to ušetří peníze.
Ahoj
o 04.04.2013, 19:35 | LukeFab
tady se koukni na 2.0tdi bkd
[ Link ]
o 05.04.2013, 00:57 | Augi
Já bych to tak černě neviděl. I kdyby se vysralo všechno, tak spojka se setrvákem 13, vstřiky za 10, hlava za 15 a máš za 38 auto, který najede dalších 200tkm, takže dodatečnej náklad 0.19Kč/km.
o 05.04.2013, 10:24 | Nismo.Power
Augi : kde si přišel na to že to najede 200 ? 200 to kroutí po druhý repasi motoru.....
když to spočteš celkově co si ten motor řekne tak tě benzín co žere 15 výjde levnějc :D
o 05.04.2013, 10:36 | tappaja
Problem spis bude v tom, ze kazdadruhas timhle motorem ma najeto 300 a protoze cechacek sezere vsechno, stoci se mu to na 140 a pak se to vysere, a tim vznika tahle povest...
(a ted sednu do auta a vyskoci mi turbo se vsema vstrikama a klikou z bloku ven, ze tyhle kecy)
o 05.04.2013, 11:03 | Augi | Upraveno: 2013-04-05 11:05:04
tappaja: nám oběma...

Nismo: neznám nikoho, komu by se za normálního zacházení tenhle motor "rozsypal" do 200tkm. Neberu turbo, hlavu, vstřiky apod... To už jsem vysvětlil, že jsou halířové položky.
o 05.04.2013, 11:20 | Wasp
Souhlas s Tappajou a Augim ;-)
o 05.04.2013, 11:23 | Nismo.Power
chudák clown a jeho dnešní post na facebooku ...... a to chudák má jen 1,9ku takže xkrát spolehlivější motor :)

fajn já znám zase hromadu přípdů kde se to rozpadlo do 100 klidně 2x.... třeba že vařej s najetejma 30 a hurá reklamace..... sorry ale 200 je fakt totální ultrastrop valný většiny kusů 2.0tdi.... ty co dokážou 300 tak maj precizní údržbu precizní zacházení a sou vyrobený ve středu.... ty ostatní co sou vyrobený v pondělí a pátek tak tam je 200 sci-fi případně ano 200 tam může bejt ale bude v tom 200tis....

třeba ta clownova 1,9 tak sem teď spočítal že od 190ti do 230ti najeto vyšel servis 2,6/km to sorry ale to je fakt smutný
o 05.04.2013, 11:28 | tappaja
Hele Clownovi se sere jaksi vsechno a nejak moc casto na muj vkus... Jestli to nebude necim jinym, hehe :D:D
o 05.04.2013, 11:35 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
clown je realista :-D
o 05.04.2013, 11:43 | tappaja
spis rasista :D :D
o 05.04.2013, 11:44 | Nismo.Power
asi tak..... jen to prostě jen člověk kterej nemá potřebu něco zapírat a překrucovat jako opravdu valná většina majitelů koncernovejch vozidel..... leta od někoho slyšíš jak leje jen naftu a pak zase v hospodě podívá že nemá na pivo že vytopil 50 za servis a že to už je několikátej takovej že už ho to sere a pak zase s někym mluví a řiká jak na to nedá dopustit že to je super.... klasický přetvářky chudáků kterym se to sere :)
o 05.04.2013, 11:53 | Augi
N.P: Pak jsou to fakt chudáci, protože neumí počítat :-D Ale jo, ať si každej koupí, co chce. Já jsem teď taky nasranej, protože mi blbne jedno parkovací čidlo a vysypu se do servisu... ;-)
o 05.04.2013, 12:27 | macek
Jako Augi a taapaja je to hlavne o tom jak se k tomu kdo chova a tyhle keci ze to neprezije 100 nebo 200tis sou mimo
Ja mel na mojim Passatu najeto 344000km a puvodni turbo a vstriky taky, proste s motorem jsem zadnej problem nemel olej jsem menil po 15tis filtr vzduchovej cca 8tis
o 05.04.2013, 12:37 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
macek: ale tys nastesti nemel tyhle CR motory :-)
o 05.04.2013, 12:54 | macek
Jasne mel jsem PD ale s tim CR to neni tak hrozny jak se o nem pise
Nismo akorat keca zajimalo by me kolik jich mel?? zadny jenom vari z vody
Kamarad prodal loni Supa 1,9 96kw najeto 650tis jednou turbo 2x spojka a asi trikrat hadice k turbu vstriky puvodni vaha taky
o 05.04.2013, 12:57 | Augi
kral007: Ale zde bylo dotazováno PD ;-)
o 05.04.2013, 13:03 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M) | Upraveno: 2013-04-05 13:03:18
jo, ale spolehlivosti nema nic na starou rotacku a 300D z Piana :-D
o 05.04.2013, 13:22 | Augi
tak vo tom žádná
o 05.04.2013, 14:58 | Lubak
Vždycky je to o kusu auta a jeho používání, měl jsem v bejvalé firmě 1,9 TDi v oktávce a měla přes 300 namotáno (od novoty u nás) a turbo, vstřiky původní.
Každej mě taky zrazoval když jsem kupoval Mondeo MKIII v naftě a dnes má přes 280 tis. nahrbu a vstřiky, turbo původní.-)
o 05.04.2013, 15:09 | Escudo
Člověk si připadá zvláštně když čte, že to s tim tak hrozný neni, stačí jen semtam utratit halířovejch 38.ooo Kč a ono to zase chvíli bude jezdit dál :o) tyhle prachy jsem nedal do Concorda za 6 let provozu a to sem tam platil 16k za komplet chladící systém, kterej odešel mojí chybou. Když jsem ho prodal, tak měl najeto asi 340k :o)

Svět neni tak černej, všechny auta se neserou tak aby stály 30k za opravy na rok
o 05.04.2013, 17:13 | sd98765
tak bohuzel dneska jsme byly mrknout primo na ten kousek, a vespod dveri jsou trosku promackle, kapota byla lakovana (jiny odstin) a nejvic mi mrzi asi to ze misto 200 to ma najeto 280.000km. takze do toho za tech 100 nepujdem:(
o 07.04.2013, 18:58 | snuky
chtěl bych se zeptat k tématu , jsou na tom špatně všechny 2.0TDI nebo třeba ten co se dává do RS 125kw je na tom líp ?
o 07.04.2013, 21:14 | walish
Ten v RS je na tom ještě hůř :-D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3554 sekund.