Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > SEZNAM co kontrolujete při koupi auta

 o Navštíveno 3788x o
o 01.04.2013, 19:46 | Midi34
pojdte sestavit seznam co kontrolovat při koupi

na co se ptáte po telefonu

co a kde prověřujete

co jste objevili dodatečně a příště by jste to už nekoupili

atd.


o 01.04.2013, 19:48 | Midi34
ps. co koupit za auto tu je i vícekrát do týdne ale tohle jako ucelenej seznam jsem tu ještě nenašel ,díky
o 01.04.2013, 19:56 | tesil | Upraveno: 2013-04-01 19:59:13
Tak zalezi jestli jedu pro sunku za 50t nebo pro auto za 500t. Jinak jsem v tomhle hodne laxni, ale auto prohlidnu, projedu a tim to konci. Je to asi taky tim, ze jsem jeste nenaletel. Od 95. roku koupeno asi 25 aut, vetsina od soukr. osob.
o 01.04.2013, 20:10 | Midi34
třeba co prohlížíš ?
co kontroluješ ?

samo že celek,celkovej dojem
uniky oleje a jinejch kapalin , prachovky na kloubech
hodně často je vidět pneumatiky i v rozměrech který tam nemaj co dělat
zkontrolovat ovládací prvky - funkčnost tlačítek atd.
co ještě ?
o 01.04.2013, 20:14 | TROY
no podle toho co kupuješ - na koncern auta si vemeš někoho s vagem
osobně já bych se zaměřil na drobnosti
o 01.04.2013, 20:37 | AllInOne
To je dobré téma

1) píšu email, kde se ptám na věci, co v inzerátu nejsou. Pokud odpoví nějak slušně, tak se buď zeptám na něco na co mi neodpověděl, nebo vlám
2) nechám si poslat VTP a zkusím o autu zjistit maximum - km, bouraný apod...
3) na místo jedu buď s někým kdo to auto zná (nejezdím sám) a nebo si vyhlídnu v okolí servis a s dotyčným se domluvím a do toho servisu zajedu si nechat vše zkontrolovat
4) samozřejmě pořádně projedu (ne 2km, ale třeba 50km)

Naposled, když jsem kupoval auto (E90) tak sem se zeptal zda se mou projet sám. Nechal jsem tam druhého člověka s ním a klíče od mého čím sem dojel (cena podobná - i když to nic neřeší).

o 01.04.2013, 20:44 | tomi666
funkčnost - nefunkčnost věcí v i na autě

zvuky a pazvuky od náprav, podvozku, brzd, motoru při jízdě - potom hodím okem na to samé jestli se mi něco nebude případně zdát

spasování a fugy na karosařině

lak - škrábance - promáčkliny - rez

zběžně spodek auta - na čtyři a kuknu :)

a závěrem celkový dojem, pocit z auta


Takto kupuji auta já už 15let :)


o 01.04.2013, 20:51 | tomi666 | Upraveno: 2013-04-01 20:53:25
Jinak když se mi něco líbí, tak si napíšu o základní info, pokud v inzerátu chybí. Co je případně nefunkční a co je potřeba eventuálně opravit, jestli se k tomu majitel přizná. Kolik majitelů a případně dovoz nebo nové z ČR.

Kolik má najeto a jestli bylo bourané a na podobné pikačoviny se ani neptám.
Většinou už z fotky poznám, jestli to je jenom zanedbané auto, co potřebuju trochu péče, nebo to je mrdka o kterou se dál nezajímám.
o 01.04.2013, 21:06 | Midi34
no ale co je základní info ? (každej si to může vyložit po svém )

značka
typ
rok výroby (nebo uvedení do provozu )
palivo
motorizace (obsah /výkon -třeba 1,9 tdi má několik výkonových variant)
cena (alespon nástřel k jednání )
další ?
o 02.04.2013, 07:31 | Zdeny60 | Upraveno: 2013-04-02 07:36:55
VIN, VTP, osobní prohlídka, někdy s mechanikem, který má tloušťkoměr+WAG (takto jsem kupoval obě Oktávky + Superba), návštěva v servise, pokud je doložitelný a dostupný a tam si nechat udělat výpis historie (vyplatilo se mi před letošním Silvestrem na onu Audi A6 FSI) a pka tzv. "křížové hledání". Tedy snažím se najít, zdli auto není někde inzerováno za "jiných" okolností, např. nemá podstatně vyšší nájezd, není o rok dva starší a pod.

Pokud jsem skoro rozhodnu, pak nezbytné zvednutí na zvedáku, kontrola spodku, zaměřuji se na výfukový systém, stav čepů a ramen (vozím s sebou montpáku, takže alesoň zběžně si s nimi pohýbu), těsnosti vany, převodovky, diferáku atd..)

Zásada, kterou aplikuji pokaždé a trvám na tom - když to samosebou jde - auto jet zkouknout hned po ránu a startovat studený motor po noci. Takto jsem se zatím vždy domluvil, když jsem kupoval auto, mimo Superba, ale tam jsem byl večer v 5.

Takový drobnosti, jako olejový víčko, víčko chladiče a pod....

Volvo Sven Car dokáže celkem slušně po telefonu popsat servisní historii, tam jsem se dověděl i to, co nebylo v inzerátu, přesto, ž e vozidlo bylo deklarováno jako nepoškozené a nelakované :-)

Pro mě zájem o auto končí s tím, že bylo opravováno/lakováno. Na toto se zaměřuji jako na první a zcela zásadní bod.

Jinak, ať děláš co děláš, vždycky ti nějaká drobnost unikne, schopnosti prodejců zakamuflovat vady jsou neskutečné, ale zatím jsem měl celkem štěstí, seděly údaje i stav, nějaké drobnosti jsem řešil na P407SW a na otcově Mondeu (tam mám pochybnostio o tom, že bylo havarované, ale 100% jistý si nejsem, protože jak jsem zjistil na kamarádově Mondeu, které kupoval jako nové zde v ČR a nikdy ho ani neškrábnul, tak tloušťka laku se celkem dost liší mezi částmi auta. Navíc mi v sobotu potvrdil jistý člověk, že řada aut, prodáváaných jako nových, přichází ÚDAJNĚ (aby mě někdo nechytal za slovo) s již lakovanými díly, údajně po drobných kolizích během přepravy a pod a tak se dá i na nových vozech najít, že tl. laku někdy dost kolísá, přitom auto jako takové bourané nebylo, ale stačí odřenina).
o 02.04.2013, 08:29 | AR
to nevěřím že zdeny by neodhalil úplně všechny vady ;) Jinak zdeny blik, boudy se opravují již ve fabrice a to ani nemusí mít promáčklinu či jiné poškození z manipulace, ale stačí když neprojde kvalita laku přes kontrolu, pak trada na repair, kde to přebrousí a přestříknou. Pokud zase neprojde tak tradá znova a pokud překročí určitou hranici tak trada na skrap ;)
o 02.04.2013, 09:16 | gizmi
:) koukam ze jsem asi exotem, ale pri koupi meho posledniho vozu jsem postupoval takto:

x obhlednuti
x projizdka
x tester laku
x zapujceni vozu s cilem dojet do servisu
x mereni tlaku motoru (to tu jeste nepadlo - pro me nejdulezitejsi test)
x zkouknuti spodku (tady me zarazil ZDENY s kontrolou vyfuku - ten me OPRAVDU nezajima, protoze je to oprava za par korunek a vetsinou jdu stejnak do nerezu)
x vypipani chyb (u me Hondy - u VW bych si vzal svuj WAG)
--------------
kilometry me OPRAVDU nezajimaji...stejne tak STARI.. jestli mam o rok, dva, tri starsi auto nebo nemam je u ojetiny typem co chci vcelku jedno..stejne tak najezd..auto musi fungovat technicky a casto auto s vetsim najezdem byva na tom lepe (uz jsou vychytane mouchy)...
o 02.04.2013, 09:35 | m
midi: nechci si tu dělat reklamu nebo tak něco, ale 13 let se přesně tímhle živím, tak když budeš mít zájem, klidně mě prozvoň na telefon v profilu a já ti cinknu a promluvíme. NESPAL SE ;)
o 02.04.2013, 09:40 | Zdeny60
U Subaru je "pár" korun za střední díl 17tCZK bez daně a jeden zadní díl 8tCZK bez daně (krát dvě). pro mě to pár korunek není a je na místě diskutovat o slevě za shnilý díl, který musím po cestě domů koupit. Děkuji, vařený výfuk nemusím, ale to bude možná tím, že jsem dosud kupoval auta za víc, než 50-100tCZK, kde mi vařený výfuk fakt nevadí.
Jinak ano - nerez.

AR: díky za info, tohle jsem nevěděl, potvrzuješ de facto to, co jsem napsal.
o 02.04.2013, 09:53 | Briann
Ono v podstate neni ani moc co resit.
-Uz prvni dojem na Tebe dychne...bud pozitivne a nebo takovyto UFF..to je ale hroznej pelech.
-Obejdu auto, zjistim havarku pokud nejaka byla-nejlepe oddelat gumova tesnenni kolem dveri jestli nebyla rizla strecha.
- tester laku a podobny kraviny neresim, pokud vidim ze auto neni lakovany jak od hovada a zjevne nebylo extra bourany dle vymazu tmelu /zkusis sroubovakem/, tak me lakuvka nezajima, protoze se lakuji i fungl novy auta z fabriky, kdyz je treba odre dopravce, nebo jsou lidi jako ja, co si nechaj zalakovat kazdou tupku, takze o tom zda-li je nebo neni havarovane auto ti lak stejne prd napovi.
-projedu auto, vse slysis, pokud nic neboucha, jede pekne, drzi, pneu jsou rovnomerne sjete nevidim duvod proc nekoupit. Extra dlouha projizdka nema smyslu, lec stejne pokud je vse dobre pripraveno tak to vydri alespon 500km nez se to rozpadne.
-zkusim elektriku, vcetne klima
-skrabnu v okoli vinka sroubovakem, jestli neni na kitu

Tot vse..opet zvedak neni potreba...na co taky?jestli je horsi cep, kterej stoji par kacek?Nebo vyfuk?heh to je fuk, stejne odejde a kdyz neni uplne prorvanej, nikdo na spodku nic nepozna.
samozrejme musis brat v potaz, ze kazde auto na trhu neni stoprocentni, proto je to OJETINA.
Pokud jedu na auto ktere je vyrazne pod trzni cenou, vzdy vim, ze mu neco bude a take k nemu tolerantneji pristupuji.
Servisky, kilaky atd dalsi blbost----na co to budu resit, kdyz se stejne nikdy,proste nikdy,kor u dovozu poradneho vysledku nedopatras...
o 02.04.2013, 10:19 | Zdeny60
Briann. tak tobě auto neprodám, abys mi škrábal do laku.-)))
o 02.04.2013, 10:29 | Briann
Ono staci udelat jen uplne minimalne zarez vedle VIN cisla, Bohuzel jinak to nejde. Naposled jsme takhle odhalili kradene BMW 1, jeho novy majitel na miste zkolaboval kdyz se mu to ukazalo a reklo...
o 02.04.2013, 10:31 | Zdeny60
Tak tomu věřím, mě by odnesli na prkně:-(
o 02.04.2013, 10:31 | JA
aaa Briann pracoval u aut
no jelikož jsem pár let auta vykupoval tak navíc já čumím...
pod koberec v kufru, tmely laky, bouračky,
předek to samý tmely laky ve spojích na tmelu
sundat gumy u dveří a mrknout na body jestli to náhodou někdy nebylo kabrio :-)
roky na oknech, roky na pásech(povodně)a různých dílech po káře
TP..duplikát odjíždím, ostatní nesrovnalosti(změny barev) a jiné hodně napovídají
jo a zkusit najít typ motoru..

no VIN zrcátko, baterku a malej šroubováček
o 02.04.2013, 10:36 | Briann
Ja:-) JJ presne tak
Ale na soukromo jsem daleko schovivavejsi.
o 02.04.2013, 10:59 | gizmi
Briann: vidis a prave ten tester laku ti ukaze i misto skrabani okoli VINka :o) PS: osobne mi kontrolovala takto hlidka policie v Nemecku VIN na golfine..

Zdeny: u tebe je rozdil co pises, rikas a konas..takze tebe brat vazne clovek nemuze. Pises krasny veci, rikas prumerne veci a konas jak smyslu zbaveny (viz nakup TV, nakup vozu v bazaru, atd.. ) alespon takovy mam dojem.. (a nemyslim to zle)
o 02.04.2013, 11:55 | Zdeny60
gizmi: TV jsem psal, že neřeším, je to pro mě nedůležitá věc, na okraji zájmů. V bazaru jsem koupil zatím asi 6 aut + 2 pro tátu a věř, knal jsem, jak jse napsal:-) A taky nebyl žádný problém, musím to zaťukat.
(tedy mimo P407SW, kde chyběl jakýsi plastový kryt sání a tne mi po několika dnechc dodali).

Koupě "bez rozumu" byla Mazda 3MPS- tu jsem koupil fakt v pohnutí mysli, navíc v AAA. No a vidíš- dnes jezdí někde u Ostarvy a majitel si po mě jen chrochtá, já si chrochatl taky, žena už méně - jeli jsme totiž pro rodinný auto (Mondeo) a nakonec jsme odjeli v 3MSP - a ta se koupila stylem 2 za jedno (jako protiúčtem jsem tam nechal SUperba 2,5V6 + Pežota 407SW a vyšlo to vlej vylej). Prostě se mi zalíbila, měla 5tkm, majitele jsem znal osobně, jen jsem netušil, že to je on (byl to pan ředitel z dnes již neexistující firmy Kazeto Přerov, kam jsem dodával chemikálie), v Mazdě OL potvrdili totální "čistotu", neb byla koupená a servisovaná 1x na garanci u nich, pak šla do prodeje díky likvidaci firmy ještě s druhým jeho vozem (shodou okolností Mitsu Pajero). Takže někdy konám sice trochu divoce, ale když se rohodnu, pak důsledně.

Stejně jsem konal při nákupu hifi, to bylo taky někdy dost krkolomné, ale když se něco zalíbí a jsou zrovna peníze, tak proč ne?
o 02.04.2013, 13:23 | tomi666
Ještě tak nějak jak psal JA. V kufru a u motoru omrknu deformační zony, u dveří mrknu pod gumy, už jsem viděl auto co mělo z obou stran dveře v barvě vozu stříbrná a pod gumou modré :D

Jinak si rok ověřuji na pásech, případně na některém plastu v interieru.

Pak se ještě dívám na skla, jestli jsou origo nebo měněné a světla, jestli druhovýroba, nebo origo atd..

Vesměs na všechny, pokud to jde si beru diagnostiku.
o 02.04.2013, 13:29 | Alííí
Uz vidim jak nekoho nechavam skrabat do myho auta vedle VIN jenom proto, ze se pan vcera dival na C.S.I.Miami... ;-)
o 02.04.2013, 13:38 | Briann
JJ Alii, takovejch uz sem videl, nekdy to neni peknej pohled, videt jak se zhrouti dospelej chlap, jen proto ze utratil 300litru za kradeny auto.
C.S.I Miami je fajn, ale poradne prohlidnout vinko je jen selskej rozum, Bohuzel merak laku ti v mnoha pripadech moc nepomuze.
A za dalsi zkouska VIn se dela az je obchod dohodlej, takze uplne posledni faze, tudiz prodavajici,pokud je auto cisty, nic neriskuje.
A sam si vsimni nekdy v budoucnu, kolik aut ma nekde u vinka nepatrny skrabanecek..
o 02.04.2013, 19:34 | JA
po hraně na příčce ho nevidíš vůbec...jako Briann
a těch telefonů tomu prodávajícímu :-)jeden mladej polda hned ode mě sjezdil fešáka co mu prodal 406 coupé s říznutým vinkem :-))ten mu dal...
o 02.04.2013, 22:45 | Midi34
o.k.
o tom rejpnutí okolo vin - máte někdo foto ,já jen jestli chápu správně že oškrábnete hranu nožem ?


na sklech vím kde najdu znaky - jak z toho rozluštím rok ?

plasty v interieru kvuli kontrole že jsou stejně označený pro příklad co demontujete ? kastlík spolujezdce ,prahovou lištu nebo ?
o 02.04.2013, 23:11 | radek.613
Jsem chtěl něco napsat.... ale když to tak čtu, vůbec vám nezávidím, co je všechno potřeba dělat, konat a vymýšlet aby si člověk bezpečně koupil běžnou ojetinu :-D :-D :-D Doufám že tohle martirium nebudu muset nikdy podstupovat a nadále kupovat přibližovadla svým citem a ve sférách, kde nikdo nemá potřeby cokoli kamuflovat, nepřiznat či stáčet a měnit ani jakkoli řešit.....
o 02.04.2013, 23:28 | Midi34
piš
docela by mě o zajímalo
o 03.04.2013, 11:42 | MiniMike
Midi34: za kolik chces kupovat auto? Jinak to vidim asi jako radek.613.... protoze pri predstave, ze bych prodaval nekomu auto a zacal by mi rozebirat auto, ze si chce zkontrolovat rok tak to potes koste :-) nehlede na tom, ze treba nekdo dela prestavbu za facelift, kvuli tomu, ze se mu to vic libi a kdyz na nekoho takovyho narazis, co s tim budes delat? Auto si nevezmes, protoze 4 plasty se lisi rokem vyroby....
o 03.04.2013, 12:27 | Midi34
ted aktuálně žádné ,ale sestavit takovej seznam pro všechny mě napadlo už několikrát a konečně jsem se odhodlal tema založit

ale samo že pokukuju po autech asi jako každej tady
o 03.04.2013, 18:27 | JA
japonci na oknech roky nemaj, jsou na to spešl tabulky...
Radku nechci ti brát iluze ale některý káry tady jezdili pár let a pak dorazili ke mě :-) a na začátku se jenom koupilo pěkný auto z Německa..bohužel se prostě do čorky vsadilo vinko a štítek a jedem...
o 03.04.2013, 22:14 | radek.613
To není o iluzích, ale o té nestádnosti a individualitě.... u mě prostě nehrozí že bych si někdy koupil čtyřikrát stočenou třikrát totálně bouranou octavii v dýzlu, jestli víš jak to myslím.... u svých ojetin preferuji absolutní nezájem zlodějů, totální nezájem bazarníků co točí peníze, jedinečnost řady a nízký počet vyrobených kusů zamezující nápadu "uloupit to na rozprodej na součástky" a taky vždy individualitu konkrétního kusu, která zase umožňuje v patřičných kruzích jednoznačnou identifikaci s mou osobou a tudíž narostou bezcennost pro kohokoli jiného, kdo by to vozidlo chtěl místo mě užívat....
o 04.04.2013, 07:02 | Midi34
také hledám něco méně obvyklého
ale letos je prioritou dokončit pár věcí okolo baráku
to nic nemění na tom že když je někde na dosah něco zajímavého tak jsem jel kouknout (asi 3 auta)
o 04.04.2013, 07:33 | Zdeny60
radek.613
zajímavě napsané a celkem s tvým postojem k výběru auta souhlasím.
Nestádnost a individualita = vyškrtnout 90%-95% současnýczh značek. A co zbývá? Aston Martin, Masseratti, Bentley,Bugatti, ale i Smart:-)
o 04.04.2013, 08:01 | radek.613 | Upraveno: 2013-04-04 08:03:46
Ano, správně, vyškrtnout, protože nepředvádí nic objevného, technicky vyspělého ani zajímavého, ale jen chrlí spotřební konzum bez duše.... Zbývá mnohem víc Zdeny.... je spousta zaniklých značek, které vyráběly úžasné věci, a taky jsem zapomněl napsat, že mi domů nesmí nic, co je konstruované a vyrobené s hlavním aspektem "co nejlevněji" či u čeho 60 procent výrobku tvoří recykláty plastů všeho druhu....
o 04.04.2013, 08:04 | Docthor
A ikdyž tohle vše uděláte, tak potom přijde váš kamarád Exekutor a zabaví vám auto.Veškeré zjištění ať už je to Cebia nebo kamarádka na dopravce ohledně VIN jsou pouze informativní..nikdo za ně do ruku do ohně nedá.Viz. můj známý si nedal říct ať počká, že vybereme auto na Leasingovce po operáku, tak se vypravil a šel kupovat, všechno ověřil,udělal veškerou kontrolu jak tady popisujete,karoserie,v autorizáku mechanik,tloušťka laku, Cebia VIN, městský úřad že nevázne na něm exekuce a že půjde přepsat..další X věcí..
Uplynul měsíc, přišel týpek z Leasingovky a automobil zabavil..
Známý mu doložil certifikát a vše že je v pořádku, ale ho to nezajímalo,auto bylo na úvěr a týpek nesplácel,tak se obrátil na slavnou Cebii kde tyto údaje byly potvrzené že to tak není, milá Cebie mu na to odpověděla, že v době zjišťování to skutečně tak bylo, že jsou pouze soukromý sektor,a včechny poskytnuté informace jsou pouze informativního charakteru..

o 04.04.2013, 08:47 | Briann
Docthor, pak uz nezbejva nez koupit auto v AAA, nevim jak v jinych bazarech, ale tam zaruka na puvod funguje perfektne.
o 04.04.2013, 08:52 | Docthor
Tím jsem chtěl říct,že spálit se může každý, nejhůř je na tom vždy koncový zákazník,většinou nevidí ani auto,ani peníze..je to smutné,ale je to tak..

Nějaká naděje existuje ještě u firem od kterých to auto kupuješ, tam platí obchodní zákoník..

Ale v soukromém sektoru nezmůžeš nic..
o 04.04.2013, 09:12 | michal_smsmsm (A)
brianne, muzu te ujisit ze nefunguje, mam auto z aaa, zabaveny policii, tri prdele certifikatu a overeni z aaa jak je auto cisty a takovy a makovovy a policajti se jen tlemili, ze to je sice moc hezky ale uplne k nicemu a co na to aaa? nic, ani slovo, ani dopis, nikdo se semnou nebavil, nikoho nic nezajimalo...
o 04.04.2013, 09:20 | Zdeny60
radek.613 - jistě, hodil jsem pár značek, jistě je jich více.
Já mám taky svůj osobní sen, i když od celkem běžné značky, ale jeden jejich model až tak moc běžný není a já jej zatím na silnici v reálu nepotkal (Lexus IS-F). S ním bych si jako člen stáda nepřipadal:-)Držím se při zemi, nereálné to snad není. A věřím, že tohle se krade jen na objednávku, i když, venku by stejně nikdy neparkoval bez dohledu.-)))
o 04.04.2013, 21:31 | JA
sms a co to auto bylo? kradený? neplacený úvěr? v leasingu? exekuce?
tohle info je na prd, jak policie zabavila? Na ulici, přišli domu, nebo co?

radek
ano souhlas doma a ve firmě stojí Kia 2x Honda, tchán Jepp (lpg s přívstřikem :-) jenom ta moje má OII Tdi :-((( a teď to harakiri s tou škodováckou dálkou...jj chápu tě.
Jo a teď budem pouštět Sorento na lpg a pořídili jsme si Land Rover Diskošku 2ku..ta je tak ošklivá až je krásná..a dříč..
o 04.04.2013, 22:02 | michal_smsmsm (A)
ja> danovej podvod pri privezeni do cr. po technicky kontrole prisla obalka s modrym pruhem od pcr, dostavte se na sluzebnu. tam sem byl asi tri hodiny u vyslechu, kde jsem nakonec musel podepsat papir ze dobrovolne odevzdam auto, kdyz bych nepodepsal tak by si ho pry vzali sami, takhle sem mel aspon sanci vyndat radio, zesiky a sub... je tou z pet let nebo kolik zpatky, ted uz uzavrenej pripad, tehdy sem sem daval i scan dopisu z obalky a nejaky ty papiry co sme sepisovaly, nebo to bylo jeste na starym foru? ted uz nevim, to uz je fakt uzavrena kapitola, jen se, tim chtel rict aaa rozhodne nic z toho co rikal briann neresi, nebo aspon tehdy neresilo, mozna uz je to ted jinak...
o 05.04.2013, 13:08 | Briann
JJ urcite je to jinak, ted se po tom jde dost drsne a resi se vse.
Otazkou je jestli je to jen podezreni nebo opravdu trestny cin.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.317 sekund.