Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > jaky olej?

 o Navštíveno 1218x o
o 27.03.2013, 16:04 | michal_smsmsm (A)
do forda, do ted se tam lilo 10w40 acea A3/B3 coz neni zrovna dle specifikace, ale uz to hodne zere i tenhle olej. pocitam ze zacit tam ted lejt 5w30 acea A1/B1 coz je dle specifikace, neni asi uplne dobrej napad a bude to spis jen horsi. Takze co tam nalejt dal? Libi se mi tohle [ Link ] coz opet neni dle specifikace ale je to pro stary motory...

Doplnkova otazka: muze mi se spotrebu oleje pomoct dekarbonizace motoru? Ze bych dal konecne napit vody, kat uz nemam, tak bych nemusel ani sundavat vyfuk...


o 27.03.2013, 16:07 | Lucni.konik
Nebude lepší změřit tlaky na válcích, jestli je to kroužkama nebo guferama na ventilech? A pak to řešit?
o 27.03.2013, 16:10 | michal_smsmsm (A)
ano, to by se urcite dalo, ale to bych musel s autem do servisu a to neni to co sem mi na ty moji stary plecce zrovna chce. je mi jasny ze mi servis doporuci udelat hlavu a ventily a krouzky na pistech a ahoj babi 20tisic chcechtaku v haji a to nejsem ochotnej...
o 27.03.2013, 16:25 | Woko_O
Jo to je pravda..je lepší tam nalejt nějakej olej za 1500 a prostě čekat až se vysere celej motor a pak nejezdit vůbec a kupovat novej motor za 20tis nebo nový auto..to je rozumný..
o 28.03.2013, 19:25 | 1kw
Za mne Mobil 1 5w-40/50 ale pokud to žere hodně tak to nepomůže..
o 28.03.2013, 19:43 | Lubak
Konkrétně o jakej motor se jedná? Benzín 1,6 16V?
tam prostě patří 5W-30. Kolik to žere oleje?
o 28.03.2013, 20:14 | Honza2.016v
pokud je v motoru nějakej průser díky kterýmu to olej žere, tak změna teplotního rzsahu nic neřeší.. po ohřátí na provozní teplotu to bude žrát stejně... rozdíl bude jen za studena, kde to bude žrát víc/míň dle toho kde ten průser je a jakýho je rozsahu... (na kroužkách/šišatosti válců víc, protože to větší množství co se dostává na válce stíráky prostě nepoberou, na guferech ventilů míň, protože zas tak dobře jima neproteče)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3049 sekund.