Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > MB-CL500 dotaz

 o Navštíveno 3089x o
o 25.03.2013, 14:06 | Zdeny60
Kdo se chětjí nasrat, ať nečtou dál.-)

Tohle auto mě zaujalo v rámci bádání, kudyma dál. Jak jsem jiži xkrát psal, láká mě změna, ne nutnost prodat/koupit.

Mluvíme tedy o kandidátu zde: [ Link ]

Dotazy: jak si celkově stojí tato řada z tohoto období? trpí na nějaké závažné konstrukční chyby (například viz TSI a jejich chyba v rozvodech, nebo Subaru boxer dýzl ložidka kliky, 1,5dCi renault ložiska kliky a td...) Nebavím se o provozních nákladech, ale o něčem, co by se mohla kurev*ky prodražit, např. ten motor, ale i AT převodovka (nenašel jsem, co tam je a jak si stojí v CL), nebo případně elektronika, kterou je toto auto našlapané.

Dále - jak by se to snášelo s LPG? Japonce mi bylo všude rozmlouváno, na MB jsem ještě nenarazil.

Nekupuji to, ale láká mě to výkonem, pohodlím, výbavou, vzhledem (tohle se mi líbí hodně dlouho), jistou dávkou luxusu, tradicí )snad v té době ještě MB nedělal vyloženě plečky u svýcg vlajkových lodí) a potažmo i výkonem.

Nečekám sportovní ambice, spíše se povozit v něčem hezkém za pár kaček a pak to prodat. Vím, že jistě Nismo se ozve, prosil bych i Radka.613 a ty, co mají k MB co říct.

Podotýkám, že chchi mluvit o seriové CL, nikoliv o žádném AMG. Tak i pozdravení leze do závratných cenových výšin.

Jo - a jak sis tojí CL z těchto let s korozí? Vím, že třeba W124 neměla problémy, pozinovaná klastle.

prosím bez výpadů, invektiv a urážek a k věci, tak jako prostě vždycky:-)))


o 25.03.2013, 14:21 | Kamil07
CL jsem mel pred S W220 a za me super povoz.
Vykonu tak akorat a spotreba velmi rozumna na ten obsah.
Kdybych nepotreboval 4 dvere, tak si ho necham.
Koroze a airmatic je u techto aut velky problem.
Jeden tlumic jsem kupoval za 15 tis.
o 25.03.2013, 14:33 | Nismo.Power
koroze ano, samo polde kusu, toho kde jezdil a jak se k tomu kdo choval, ale předpoklady ke korozi má velký...

motor : tvoje oblíbený ložiska kliky zde nejsou výjimkou, měnil sem tenhle motor kus za kus u W220 s najetejma 160 a motor na kaši.... hliník takže náchylnej na hlavy a těsnění ....

řídící jednotka čehokoliv je tvoje noční můra v řádu desítek tisíc (reálně 40+ , jetý se sháněj blbě a odejdou taky)

a uvědom si že tohle neni W124 nývrž už plečka kterou zminuješ :)

jediný co je na tomhle modelu a řekněme na širší paletě mercedesů opravdu solidní je automat..... jasně zničit ho dokážeš ale sou vcelku blbuvzdorný, kvalita řazení neni že by to nějak cukalo řadí to ladně ale opravdu pomalu.... vše mimo automatu je noční můra.... auto drahý jak pes, sere se tam všechno a za trest ti to ještě zrezne... :)
o 25.03.2013, 14:35 | Kamil07
Prevodovka se muze vysrat, jako kazda jina, me to nepotkalo, ale kolegu ano a hned byl minus pade, jen to hvizdlo.
U takoveho auta nesmis resit provozni naklady, je to stara premiovka na ktere se muze pokazit cokoli a pokud si neumis resit opravy sam a vyuzivas sluzeb autorizaku, tak se tohle auto muze kurevsky prodrazit.
o 25.03.2013, 14:37 | Zdeny60
Hmmm, kuwa kuwa vše bych čekal, ale že koroze u této řady???

124 vydržela fakt hodně...
o 25.03.2013, 14:41 | Zdeny60
Jak je na tom s korozí e39 ze stejnýho období? Viděl jsem pár hezkých, ale i pár dost na šrot, možná, že šlo o špatnou opravu po nehodě, nebo nevím...

Tahle se mi dost líbí:například

[ Link ]
o 25.03.2013, 15:21 | .mycTD
prijde mi, ze i treba oproti e39 pusobi ten predek z masarky* hrozne zastarale + to hrozne drevo (ale to tam myslim cpou snad doted)
o 25.03.2013, 15:27 | muSlim
Ja som si prešiel teraz tiež pár áut, rôznych kategórií ale hlavne "obľúbené a zbytočné" SUVčka... jediné čo poviem je že tak sedliacky a kolotočársky interiér ako Mercedesy v týchto rokoch som v živote snáď nevidel :-)

Inak z čohokoľvek som potom presadol do svojej E39 tak som si ťukal na hlavu, prečo si nedám pokoj a nesedím v tom v čom som (hlavne v tom konkrétnom kuse ktorý mám pod zadkom = bábika/bonbónik). Niesom nijak zaritý fanda BMW, toto je moje tretie, ale do piče ľudia by si mali uvedomiť prečo majitelia (tí normálni) baworov tvrdia tie veci čo tvrdia... hlavne keď už sme u materiálov a vzhľadu interiéru, bo ja som blil aj z môjho najobľúbenejšieho auta, po ktorom som primárne šiel a ešte stále nad ním váham :-/
o 25.03.2013, 15:37 | Nismo.Power
tenhle hystorickej motor bude spojenej s 5klackem převodovkou ještě.... ta je fakt odolná, jasně zničit lze a seš mínus 50 minimum ale pořád lepší než kdyby se ti vysral sedmiklacek....

Zdeny : uvědom si že to je mercedes z roku 2000+ ....hnijou všechny..... je jedno zdali to je Vito nebo Sko.... všechno hnije jen něco víc a něco míň a všechno má svoje místa na který to trpí.... 124 je špatnej příklad to je prostě mercedes.... tohle na co koukáš neni žádná premiovka ale nalakovanej alobal vycpanej kurvící vatou a to vše za prémiovou cenu.....

jako mě se ten model líbí docela designem,je to zvenku příjemný, vevnitř bych hodil šavli tam mi to je fakt proti srsti ale motoricky seš u tohohle modelu protože to nemá jedinej kloudnej motor.... ano vybral si to nejmenší zlo protože všechno ostatní je jen větší a větší kurvítko a to exponenciální cestou....

pětilitr V8 je starej OHC, výkon zapomeň , tenhle osmivál fakt tragicky protože to auto je na něj těžký, parametry z motoru sou nejspíš vzatý na klice a spotřebu budeš opravdu horkotěžko hlídat na ustálenejch 15L a pod 10 jí neuvidíš v žádnym režimu.....

5.8 V12 to zapomeň tuplem jede to stejně na prd jen je těžší motor kterej žere ještě víc a klikovka V12ky je průser a to velkej

no a pak ti zbejvá buď relativne spolehlivá 55AMG jenže to je na provozní náklady masakr nehledně na to že opět s váhou auta se nejedná o nějak výkonný auto, to pak až s kompresorem jenže 55AMG kompresor tak všechny náklady x2 ..... 63AMG a 65AMG tam jak píšeš tam sou šílený částky už za pozdrav v servisu....

e39 defaultně nerezne, má pár míst ale proti MB to nerezne moc.... když jo tak se to objevuje kolem 300najeto u neparkovanejch aut v garáži.... u kombíků hodně pod oknem ale tam de i E60 , zadky dveří občas a blatníky v důsledku kamínků...ale sehnat neokoralou e39 neni takovej problém zatimco 9 z 10ti MB co objedeš si korozi najdeš prostě...

40i u BMW se dá uservisovat docela vklidu, 40i jede jako 500 od MB né-li lépe..... jasně hlavy tě potkaj i tam ale tomu se na hlinikovym V8 moc nevyhneš aŤ je odkudkoliv... spotřebu u bawora dokážeš pod 10 v MB ani za mák.... a bawor tak netrpí na odchod všeho co najdeš, jasně sypou se budíky, občas komfortka či nějaká volovina ale nejsou to velký dardy nikdy.... u MB je darda i čudlík jakejkoliv :)
o 25.03.2013, 15:41 | Mila
kamarád má CL500 s nějakým AMG paketem (brzdy a tak) z r.2004.
Co se týče komfortu, tak je to docela pohodlný, ale žádnej závodník to teda není, kickdown pomalej a auto celkově líný a když už se rozjede, tak ani AMG brzdy nějak moc nechtějí spolupracovat (může být dáno jejich aktuálním stavem).
Spotřebu moc komentovat nebudu, ale kombinace dálnice okresky 130km co jsem jel já a vsadili jsme se kdo udělá nižší spotřebu, tak jsem jel za 10,5litru průměrku (míň to prostě nejde, opravdu...). Jinak s tím není problém jet normální jízdou za 13-14 a rychlou jízdou je to průtokový ohřívač pohonných hmot :-D
Jinak elektrika mu v tom odchází tak nějak v rámci okýnek a sedaček, ale jinak celkově na pohodu. Má teď najeto něco přes 200tkm (má to asi od 50ti) a nějak moc často v servisu není. Teď ho akorát čekají ty brzdy a z toho prý má už tak 5000km osypky ;-).

Za mě je to docela dost nezajímavý auto, který je prostě už přestárlé a dost lidí si ho podle mě koupí s tím, že prostě stojí dvě kila, ale nikdo neřeší, že první závada ho bude stát 1/4 ceny auta a více :-/ A opět končíme u opic a banánů...

Toť mé zkušenosti a názor...
o 25.03.2013, 16:42 | Zdeny60
OK, borci, díky za postřehy. Abych možná uvedl, proč koukám po CL500 nebo 440i:-) Byl u mě zase ten hifista z blíézkého města a přijel 540i s LPG. Tne zvuk me dere, a protože V8 jsem nikdá neměl, tak si tak poudám, proč ne:-)

Co třebas FX45 Infiniti? Jenže USA verze, problém, homologace, atd... Bude to v něčem lepší, než CL500? Co servis (zvládá Nissan?)

A pak už jen Martho SRT8:-))) A v ní je LPG.
o 25.03.2013, 17:27 | Vencaf
Stejně to zase skončí na zjištění, že CL má náhon na zadek..
o 25.03.2013, 19:19 | Zdeny60
Tak to vydrželo 3,5 hodiny.
o 26.03.2013, 10:43 | nome
mrkni na tohle

[ Link ]

oproti cl to má nějakou reálnou hodnotu a "duši" :-)
o 26.03.2013, 10:48 | M.a.R.i
nome: No, nevím, nevím. E39 se mi líbí, ale tohle je docela kekel, ten interiér a ty sockový nárazníky :).
o 26.03.2013, 11:02 | Zdeny60
Ne, tohle je už fakt hodně starý. Jinak hezká e39 ale z konce roku výroby a s 4,4 motorem, proč ne? S ní jsem se vezl s kamarádem a pocot velmi dobrý, navíc, dobře snáší LPG.
o 26.03.2013, 11:03 | tommas
žádná premiovka ale nalakovanej alobal vycpanej kurvící vatou a to vše za prémiovou cenu... pobavilo ;-)
o 26.03.2013, 13:18 | CervinVega
e39 pred FL nebrat, po FL je podstatne lepsi ve vsech ohledech...
B10 V8 je mazec kara, ale Zdeny by mel koukat po Infinity Fx .-)
o 26.03.2013, 16:52 | Vencaf
Zdeny: Nic ve zlým, ale nedávno tady končilo nějaký tvoje výběrový vlákno tak, že v zimě bys s tím zadohrabem měl problémy.
Jinak k věci, E39 540 jsem se svezl a za mě fakt hezký svezení.
Samo že na mojí oblíbenou 124 to nemá ;)
o 26.03.2013, 16:56 | Zdeny60
Vencaf.
v pohodě, jak pravím, hledám změnu, ne nutnost.
Takže i zadokolka je cesta, kdo ví.

CervinVega: na FX mi dal odkaz majitel, který ji 3 roky měl (měl 45) a vrtá mi to opravdu hlavou. měl ji dokonce s LPG, ale jsou zblbnut protijaponsklou propagandou, mám obavu o životnost motoru, na druhé straně, při mém nájezdu 10tkm/rk bych možná do následného prodejej nemusel nechávat ani seřizovat ventily:-)))
o 26.03.2013, 17:58 | Lukasino
CL500 znam, facelift 2003ku, tehdy jako trilety auto. K cemu to slouzit ma to slouzilo perfektne, tedy pohodlny svizny coupe. Sportovni jizdu od toho necekat, ale na normalni jezdeni to byla parada...

Tehdy byl jedinej servis oleje a sterace (gumicky) :o) ale jak je to po letech to uz netusim. Jestli je antikoro ochrana jako u w220, tak to potes koste :(

FX35/45 mi prijde takovy divny, neuceleny :o) Ale zvuk to má super :O)

Co RX330/400h?

Nic proti, ale e39 je dneska uz takova postarsi :( pokud hledas rozumny konfort, kvalitu atd. tak to presne e39 nabidne, ale to same Ti da i legacy...

Tot me nazory, tak prosim nechytat za slovo :o)
o 26.03.2013, 23:21 | Kamil07 | Upraveno: 2013-03-26 23:23:44
CL je takové eSko v coupe, takže předpokládám, že antikorozní ochrana bude stejná.
Tohle je fakt u těch Mercedesů průser a hlavně velká ostuda.
o 27.03.2013, 06:26 | Zdeny60
Hmmm, CL postupně vypadá ze hry, našel jsem nějaké diskuze na polských forech a je fakt, že o korozi e tam píše dost.

RX nelíbí.
o 27.03.2013, 08:03 | m
ty vado zdeny ty budes jednou tak informovanej az budes nejinformovanejsi na celym svete. Fakt sorry, ale kdyz chci CLo, jdu snad napred na fora s tim autem souvisejici a najdu si co nejvic informaci a ne na ahc, ktery asi nebude lihen majitelu a uzivatelu zkusenych s SL, CL atd... co delat veci tak jak se maji a az pak zakladat temata o prdu tady, ktery vzdycky skoncej tim, ze houno??? :)
o 27.03.2013, 08:24 | Nismo.Power
tenhle hystorickej motor bude spojenej s 5klackem převodovkou ještě.... ta je fakt odolná, jasně zničit lze a seš mínus 50 minimum ale pořád lepší než kdyby se ti vysral sedmiklacek....

Zdeny : uvědom si že to je mercedes z roku 2000+ ....hnijou všechny..... je jedno zdali to je Vito nebo Sko.... všechno hnije jen něco víc a něco míň a všechno má svoje místa na který to trpí.... 124 je špatnej příklad to je prostě mercedes.... tohle na co koukáš neni žádná premiovka ale nalakovanej alobal vycpanej kurvící vatou a to vše za prémiovou cenu.....

jako mě se ten model líbí docela designem,je to zvenku příjemný, vevnitř bych hodil šavli tam mi to je fakt proti srsti ale motoricky seš u tohohle modelu protože to nemá jedinej kloudnej motor.... ano vybral si to nejmenší zlo protože všechno ostatní je jen větší a větší kurvítko a to exponenciální cestou....

pětilitr V8 je starej OHC, výkon zapomeň , tenhle osmivál fakt tragicky protože to auto je na něj těžký, parametry z motoru sou nejspíš vzatý na klice a spotřebu budeš opravdu horkotěžko hlídat na ustálenejch 15L a pod 10 jí neuvidíš v žádnym režimu.....

5.8 V12 to zapomeň tuplem jede to stejně na prd jen je těžší motor kterej žere ještě víc a klikovka V12ky je průser a to velkej

no a pak ti zbejvá buď relativne spolehlivá 55AMG jenže to je na provozní náklady masakr nehledně na to že opět s váhou auta se nejedná o nějak výkonný auto, to pak až s kompresorem jenže 55AMG kompresor tak všechny náklady x2 ..... 63AMG a 65AMG tam jak píšeš tam sou šílený částky už za pozdrav v servisu....

e39 defaultně nerezne, má pár míst ale proti MB to nerezne moc.... když jo tak se to objevuje kolem 300najeto u neparkovanejch aut v garáži.... u kombíků hodně pod oknem ale tam de i E60 , zadky dveří občas a blatníky v důsledku kamínků...ale sehnat neokoralou e39 neni takovej problém zatimco 9 z 10ti MB co objedeš si korozi najdeš prostě...

40i u BMW se dá uservisovat docela vklidu, 40i jede jako 500 od MB né-li lépe..... jasně hlavy tě potkaj i tam ale tomu se na hlinikovym V8 moc nevyhneš aŤ je odkudkoliv... spotřebu u bawora dokážeš pod 10 v MB ani za mák.... a bawor tak netrpí na odchod všeho co najdeš, jasně sypou se budíky, občas komfortka či nějaká volovina ale nejsou to velký dardy nikdy.... u MB je darda i čudlík jakejkoliv :)
o 27.03.2013, 08:24 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
zdeny: kup si permanentku na MHD :-D
a muzes si neco pocist tady
www.mercedes-classic.cz

25.03.2013, 15:41 | Mila
vsechny MB se rozjizdeji na 2stupen, pokud tomu nedas plnej na kickdown na zacatku, pak to pojede od jednicky
o 27.03.2013, 08:33 | m
124 je jeste z jinejch plechu - ta pred FL se sirsi maskou. pak se zacaly pouzivat levny cinsky plechy a slo to do prujele. to ti rekne kazdej servisak ze nejstarsi 124 bude min shnila nez CLo :) ale to byses vsechno docetl uz davno treba na klasiku jak pise kral.

jinak s tou permanentkou to nevidim jako reseni, bude tu resit do ktery karosy ma nastoupit a jestli nema ikarus nahon na prdel, ze mu to neprijde moc bezpecny a prakticky ani z pozice cestujiciho.
o 27.03.2013, 08:35 | Nismo.Power | Upraveno: 2013-03-27 08:36:55
ty máš vožralej počítač :))
o 27.03.2013, 08:36 | m
smažte hoooooooooooooooooo!!! ma vozralej pocitac
o 27.03.2013, 09:59 | Kamil07 | Upraveno: 2013-03-27 10:00:43
kral: Mercedesy mam uz nejaky patek, ale nikdy jsem si nevsiml, ze by se rozjizdely na dvojku.
Dokonce i v navodu bylo myslim napsano, ze na dvojku se W220 rozjizdi jen pri zimnim rezimu, ktery se voli tlacitkem vedle radici paky.
o 27.03.2013, 10:12 | RedBaron
Jel jsem se starým 124 300 kupé automat a ten se fakt rozjížděl na dvojku, jedničku to dávalo jenom na sport.
o 27.03.2013, 10:17 | Nismo.Power
starý jo, novější už vůbec jedině na zimák mod jedou 2-3ku jako všechny ostatní automaty na zimák :)

jenže starý mercedesy jely tak moc na hovno a byly tak těžký že si člověk vlastně nevšim zdali to jede na 1 nebo 2 protože to jelo pořád stejně na prd a i kdyby se jednalo o S600 tak tomu v reálu ujede 1,9tdi i kdyby použil kickdown :)
o 27.03.2013, 10:25 | Kamil07 | Upraveno: 2013-03-27 10:27:20
To byla takova bida, jo? Je pravda, ze ty stare Mercedesy jdou mimo me, ale myslel jsem, ze kdyz je to treba petikilo, tak to pojede dobre i kdyz je to starsi kousek.
Nicmene dle meho jede CL 500 pekne, takze by mi urcite nevadil i jeste starsi Mercedes.
Je pravda, ze automat je fakt pomaly a pri urcite jizdni situaci si skubne, treba kdyz podrazuje pri jizde do prudkeho kopce.
Jezdim stejne trasy a stejnych mistech mi takhle skubalo CL i S.
Ten automat neradi tak ladne, jak bych si predstavoval.
Vyresi tohle repas, nebo je to proste jeho vlastnost?
o 27.03.2013, 10:29 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
ted vzpominam kdyz jsem mel moznost ridit Mamuta S600 V12 Long

tech 408koni RWD bylo uzasny, je to tezky, neobratny ale uzasny

mno kazdej k necemu tihne
o 27.03.2013, 10:40 | Nismo.Power
jel sem už v různejch starejch "medvědech" v různejch motorizacích a ty auta jediný co maj tak je krouťák tak nějakej.... je uplně buřt zdali máš V8 nebo V12 ani jedno nejede protože tak těžká nereznoucí kastle to zabije.... motor máš třeba 400hp to ano, ale je to starej motor kterje má 400hp jen kdesi v nevyužívanejch otáčkách a dole má poloviční výkon, nějaký stádo časem vymře, automat je prehistorickej tj kolem 30% výkonu se ztratí v něm, něco se ztratí na periferiích kolem motoru a hurá máš z toho jen těžký auto který řere jak tank a takový 500SEC sejme fakt kdeso protože to nejede.... S600 coupé je super, dotkneš se plynu a hned to hrabe jak pes jen škoda že s místa se to neni schopný pohnout a když už se to rozhejbe tak to opět nejede :) realita z 0-100 bude stěží tak 8....
CL500 jede pěkně relativně ano, ale motor je fakt dinosaurus takže to nesnese srovnání s novejma autama kde tomu ujede každý 3.0tdi :)
automat je taky dinosaurus ale jedině dobře protože je starej osvědčenej a nesere se tak moc..... při určitý situaci ti škubne každej automat většinou to bejvá špatnou prácí s plynem tim se dá zblbnout vnitřní logika řízená tlakem oleje dost jednoduše :)
repas nic nevyřeší ale dobrý třebas ob rok udělat výplach a novej olej, se starym může přituhovat pístnice a celkově ten olej má jinou viskozitu a automat se chová jinak než by měl...
ale jako celek tak mercedesy tak do roku 95 byly fakt těžký nevohrabaný těžce nenažraný hovada s dobrou kastlí, relativně se neseroucí výbavou, tlačítkama od zetoru a designem z jeřábu....
o 27.03.2013, 11:01 | Kamil07
V jednom miste mi CL i S skubne, ale jine auta s automatem to nedelaji.
Je to kopec s ostrou pravotocivou zatackou, kde auto jede na 3, ale pri zpomaleni pred zatackou si podradi na 2 a v tu chvili to dost skubne.
Jelikoz tam jezdim casto, tak jsem uz vyzkousel vsechny mozne kombinace (pridani/ubrani plynu, pomalou/rychlou/normalni jizdu atd.) a skubne si to pokazde, jen ne pri rychle jizde.
o 27.03.2013, 12:03 | Nismo.Power
máš tam dost oleje ? :) je možný že se v tu chvíly někam odleje ve vaně a neni schopnej nasát.....
o 27.03.2013, 12:09 | Kamil07 | Upraveno: 2013-03-27 12:11:01
Oleje je dost, nedavno jsem byl na vymene a po cca 500 km na kontrole, ale delalo to i pred vymenou.
Mel jsem jednu dobu pujcene S od kamose a delalo to taky, tak to asi bude vlastnost te prevodovky.
o 27.03.2013, 12:26 | Nismo.Power
jj může bejt.... třeba se fakt při kopci a pravý zatáčce ten olej někam odleje i když ho tam je dost a převodovka chvilku neví co se děje :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3228 sekund.