
Navštíveno 3355x

A jeden potenciální flame thread na večer :-))
Osobně mam na téčku 145000 a měnil jsem olej už 3x :-). Mám ho od 0 zatim chodí jak hodinky.
[ Link ]
Tak pokud mas v aute aji longlife filtr tak klidne men co 50t,bohuzel ale zaden takovej neni a origo je po 15t pekna sracka bordela.
To by me zajimalo co je to za zazracny olej a kolik stoji :-)
Kdyz sem videl, co vyteklo z novyho TSI po 12 tis. km pri vymene oleje, tak nevim, jestli by se to dozilo 30 tis.km, co jsou predepsany :-D

24.03.2013, 21:26 |
Alííí To už se tu kdysi řešilo, ne? Blbcovi to vnutíš lehce a chytrák Ti to vyvracet nebude. :-)
Ať si každej ničí svoje auto jak chce. Důležitý je to ale přiznat i do servisky...
No vida, a já vůl sem do Omegy, kterou teď prodávám, za 24tkm měnil olej třikrát :)

25.03.2013, 12:51 |
Jozzo | Upraveno: 2013-03-25 12:53:05
to jsou ale hovna skopčácké
ty krávo , a já měním ojlej po 2 tisícách , asi už mě fakt hrabe :o)

25.03.2013, 19:32 |
Alííí Kamarád s P309 mění olej skoro pořád - jezdí na něj. :-)
25.03.2013, 16:47 | jura.j - no pokud ano, tak ti fakt hrabe :-D
Za celou dobu ,co jsem cokoliv přečetl kdekoliv o jakýmkoliv motoru a oleji jsem nenarazil vživotě na jediný smysluplný důvod,proč nemělnit olej,nebo proč natahovat lhůty výměn sragorama typu long life. Osobně měním olej častěji než mám a vživotě to nebudu dělat jinak. Zadřených a jinak zničených motorů už jsem rozebral dost. Ale každý člověk má část svého já debilní a jak velký debil sám je určí jen on.
HIGHTOWER: Já jsem na jednom voze taky měnil olej nejpozději po 4000km..často i dřív. A jsem si jist,že mi nehrabe.
vymenu do 5000km ma snad jen nissan sx, kdyz se to neudela takl se posere motor :-D
Kral:ten se posere kdyz se na nej jen spatne podivas :D
kral: ten se posere i kdyz ten olej nemas v garazi popripade nevozis ampulku s trochou pro stesti na retizku na krku :D
jinak ja na vsech autech menil a menim po roce nebo 10 000km, na meganu treba po 2-5 tisicich, zalezi co s tim za rok najedu. Pixla elfu mne stoji 800,- s filtrem a vymenou to mam za cca litr, nevim proc to jednou za rok neudelat.
to: HIGHTOWER
ono je to těžký , dyž víc jak 2 táce za rok nenajedu , a měním po roku , mám ten motor rád , pixla castrolu 5W s filtrem za 1000 mě nezabije :o)
Dnes sem menil, po roce a cca 12tis najetejch... zatim potrebuju, aby me to dovezlo kam potrebuju.

já taky měnim každej rok/8tKm a vychází mě to na 4 stovky i s filtrem, takže pohoda
...ja menim zhruba kazdych 6000 az 8000km
mikeVR6 a ostatní. Koukám,že spousta názoru na něco ,co jste nikdy nevlastnili a navíc od majitele skořápky jako je golf to opravdu sedí. Dobře složená s13 s kvalitní péčí se nepokazí,takových jezdí dost. Pak jezdí taky spousta a těch je většina polozdechlých dvoustovek,které se kazí obden. Dá se říct jako třeba moderní motor 2,5tdi od VW nebo čí je to shit
2.5tdi je od Audi a porad je spolehlivejsi nez skleneny motor v sx:) A ja nemam problem priznat ze je to krumpl narozdil od tebe.A sx ma(melo) hodne kamosu takze sledovat co se komu kdy vysralo bylo skoro na dennim poradku.A to jsou lidi co do toho kramu investovaly statisicove castky,dily z USA od nejlepsich vyrobcu a stejne to najede prd a uz je to zase rozebrane.
A jentak mimochodem golfa mam uz 12teho a krome nej sem mnel plno aut o kterych se ti pravdepodobne ani nesnilo a nic z toho se nejak zvlast nesralo a zrovna na golfu se mi nestalo nikdy nic co by me nechalo stat nekde na ceste krom ruple hadice na vodu ale s dolivanim se dalo dojet domu.

26.03.2013, 12:24 |
AR "...rok/8tKm a vychází mě to na 4 stovky..."
"...pixla castrolu 5W s filtrem za 1000 mě nezabije..."
pánové to tam lijete fritovací olej nebo náplň na výměnu máte litr?
AR: Proč? U starších pekáčů (já 1,9TDi)
ARAL Blue Tronic 10W/40 - 70Kč / 1L (VW Club)
Filtr Mann 233,-
U mě tedy 600,- za myslím kvalitní věci :)
mikeVR6 blá blá blá.Kupa sraček. A kdo ty SXa měl? A co za statisíce do motoru ve kterém je jedna klika 4 ojnice a 4 písty a 2 vačky nakoupili? Co to tu žvaníš za hovadiny? Nejlepší díly z USA? Jaké to jsou? To je kupa sraček a nesmyslů. Já netvrdím,že se nepokazí,ale tvrdím,že dobře složený kupu najezdí. Věřím,že se ti na golfu nic nepokazilo,protože se do něj nedával jediný motor,který by trošku jel. A co jsi měl za vozy o kterých se mi nikdy nesnilo? Ty golfy? nebo jiné tragédie od VW ? Žvan až tu s13tku budeš mít a opravdu do ní nainvestuješ.. pak napiš,že je špatná. Ale nebude to motorem..ale tvýma rukama.Jsou jen moulové co neumí složit motor,nebo se pote k němu chovat s trochou úcty. Když už je 25let starý. Pak bečí,že je špatný.
ja SX chtel, S14 s SR20DET ale nakonec koupil BMW e30 2.5i cabrio
v CZ jsou vsechny SX dost srot, ten motor ma obrovsky servisni naklady, jak CA18DET tak SR20DET
a sypou se
mam taky jednu tu magickou 2.5TDi V6, ale byl jsem si vedom uz pri koupi ze ten motor je strasne slavnej :-D
kazdopadne pokud jsou obe vacky v pohode je to pulka uspechu, motor je schopnej drzet, ale taky se s nim musi nalezite zachazet, pekne ho ohrat, nechat chvili dochladit, menit slusnej olej.
Pak to funguje
no i slusny polosyntetika stoji pres 200,-Kc/l
v 2.5TDi je asi 6,5l oleje
a treba v mercedesu 2.5DT mam pres 7litru oleje plny syntetiky Mobil 1
takze s vymenou do litru se nevejdu ani za olej :-D
AR: náplň mam 2,7 l /kupuju kolem 100kč/litr třeba
Shell Helix nebo TOTAL QUARTZ + filtr
Blazen:nekde jsi tu aji psal ze koupit sx znamena hnedkom udelat generalku motoru aby to zase chvilku jezdilo neb tu jsou vsecky pred smrti,to ja si muzu koupit sebevetsi vrak golfa a motor bude na 99% to posledni co tam bude v haji :)
Psal jsem ze do toho kramu nasypali statisice tzn do auta,nejen do motoru(ikdyz motor kovane pisty wiseco,cometic tesneni,arp srouby,vsecky loziska,tesneni,hydra atd,turbo garrett,atd+samozrejmne podvozky+stelovaci ramena a plno kravin to stalo mraky penez).
Dalsi kamos to same,motor funkcni pak tomu parkrat po plnem a klika v haji a to to ani nemelo buhvi jakmoc najeto.Dalsi stoji na nd ve fm neb se udelala hlava a zase se posral spodek.
A pokud bych ti tady mnel vypisovat vsecky auta co sem mnel tak to bude hodne dlouhej seznam,neb to nebylo jenom jedno SX,Galant a Superb :D
A mojima rukama to nebude,ja se v zadnym sxu nehrabal,mne dokonce aji vsecko jezdi a to mam aji auto s kompressorem z 89r s podobnym vykonem aji obsahem ale svete div se bez zadneho zasahu-opravy motoru.
ad SX, z olomouce znam Maru s cernym 200sx ve kterym ma kolem 300 litru a porad to nejede a pak taky Kentoyu, to mi staci. Jediny clovek se kterym jsem se setkal co mel provozu schopneho nissana byl Mario, ale ten tam mel 2.4 NA.
AR: 5L Elfu SXR 5W40 mam okolo 650,- k temu filtr za 120,-

26.03.2013, 17:09 |
Alííí Pořádný motorkáři mění olej po 4 motohodinách, a to jsem mohl najet tak max. 320 km.
Ale zase ten provozní režim ohobloval z motoru tolik špon jako někdo neohobluje za život. :-)

26.03.2013, 17:55 |
AR hmm tak to mate dobry ceny, ja naposled koukal nejaký normal olej tak to vychazelo kolem 2-3 kil a když vemi v potaz že jich potřebuju 7l a k tomu filtr tak sem přes litr. I když poslední výměnu jsem měl jen za cenu filtru, podařilo se mě sehnat pár litrů essa za úsměv ;)
Ono paradoxně starej olej který už je nějaký čas v motoru,ma lepší mazací schopnosti než olej nový. Nejvíc oleji škodí mechanické nečistoty vznikající při chodu motoru..proto je olej potřeba měnit. To že ztrácí po čase mazací schopnosti je v řádu nula nula nic..

27.03.2013, 08:30 |
Conan Někde jsem četl že u novejch kamiónů se mění olej po 150.000km...
MikeVR6 zase kupa sraček. Jako předchozí text. Já znám mnohonásobně víc vozů,které jezdí naprosto bez závad a za naprosto nižší investice. Jestli někdo strčí do motoru veškere nové internals a ten motor se pokazí po první dávce full boost,tak promin,ale skládal to dement,co ví o motoru asi to co ty. A to bez urážky. Nebo si myslíš,že to auto někdo kdysi koupil za milion nové a ono se po třetím boostu rozsypalo? Opravdu? A nebo ty auta sklidem najezdil 2kila,než se začaly projevovat závady at už díky špatné udržbě ,nebo prostě divokým zacházením. To ,co by se mělo první projevit,pokud se k němu přistupuje s patřičnou úctou budou nižší komprese..žádná klika,žádné turbo a ani nic jiného. Až na ojedinělé vyjímky. Těch motorů jsem rozebral mnohem víc,než ty jsi viděl golfů, a můžu ti tu s klidem napsat,že z 80% jsem z nich vytáhnul zespod původní ložiska a v mnoha případech se nerozebíraly ani díky tomu,že by třeba zaklepaly. Píšu znovu,pokud se někomu po celkové rekonstrukci toho motoru rozsype,tak to skládal babral. Nic víc. Ten motor je dobrej,mohl by mít větší olejovou nápln a líp olej chlazený..ale víc mu vyčítat není třeba. Funguje perfekntě.. a asi tě zklamu..neměl sem jedno sx ,..měl sem jich víc. A motory,které jsem skládal,nebo u skládání byl,jezdí dodnes. A ty mi vypiš ty auta,co jsi vlastnil,o kterých se mě nesnilo,jsem na to zvědavý. Ale nepiš golfy.. protože golfy jsem doma chvíli měl a to 2 a 3ti generaci..2jka byla 1,8 a 3jka 1,4..obojí neskutečná tragedie. Motor dvojky..pro dvojku dobrý..ale tím to končí, jinak auto jak z pravěku. 3jka to stejný.. ale i s motorem. Model 3 VR6 měl kamarád ze šenova,který se v něm zabil před několika lety (budiž mu země lehká).. na tak velký motor a malý auto..prostě taky tragicke. Mockrát sem se povozil..Je možne ,že se ti golfy nepokazí,protože nic nenabízí. V te době jsem chvíli jezdil s peugeot 405 Mi16 a byt frantíky moc nemusím,bylo to motoricky vůči těmhle VW o 10let jinde. To že máš stejný auto z komprresorem z roku 89 a jezdí ti,to mne těší..mě poslední s13tka jezdila taky spolehlivě.. A dodnes mne mrzí,že jsem ji prodal. A asi sem měl zázračné štěstí,když sem do motoru strčil jen 80 a on mechanicky funguje dodnes jak má.
btw:kentoyuv motor taky najezdil mraky a jezdí a bude vesele dál. Asi taky zázrak..a nebo možná nemá v rukou nasráno,jako ti,co ty statisícové zázraky,které umřou po první projíždce stavěli.
Blazen:jak ty vis co vim o motoru? Ty vis taky pekny kulovy a kdybys nelez Tabooovi na tf do zadku tak si nevedel zhola nic.A kdyz se kamosovi rozsypal motor logicky sem se sel mrknout na 200sx forum co to asi zhruba vyjde atd abych posbiral info a hledme co se tam dozvime ze uz g.o delalo defacto polovina fora :D Fakt drzak ten motor.
A ze to resej aji jinde ve svete:
[ Link ] Jinak kolik si rozebral tech motoru nez ja videl golfu? Neb ja jich vlastnil(ne videl) asi 15 a clovece nekterej mnel dokonce najeto 400t a lagry ok. A to ze si mnel 2ju s 1.8 je fakt narez.A co na ni bylo tragickeho? Ze nehnila :) Ze ti neklepala na klice :) A 1.4 golf 3,fakt vrcholna motorizace podle ktere se da udelat obrazek o aute.Byl to aspon 5tikvalt nebo jeste 4kvalt :)
Ten kamarad ze senova byl taky muj kamarad a mimochodem mu to jelo celkem dobre a zabil se pri honicce s vti ktere i s tim tragickym vykonem lehce predjel,no budiz mu zeme lehka:(
To ze pro tebe golf nic nenabizi je tvoje vec,mne toho nabizi hodne a pro mne lepsi svezeni nez sx a to sem jezdil ve 3.MI16 nic extra nejede tak nevim z ceho bych mel bejt odvarenej.Ten motor s tim kompresorem jezdi bez zavad a delal se na nem pouze repas kompu coz je bezna vec po tech km.
A z tech aut,kdyz to vemu od doby zacatku meho jezdeni,tzm 17zpet tak to je crx,190e cossworth,calibra turbo,g60,civic vti,impreza turbo,civic type-r,840i e31,rs4 mtm biturbo,m3 e36.Zamerne sem vynechal golfy II, III vr6 a gti+ruzne astry a kadetty gsi.
mikevr6: Jen bych se chtěl zeptat, ze kterých z těch aut bychom si měli sednout na zadek. Ptám se vážně, mě třeba nezaujalo ani jedno, ale ptám se, které je tak fantastické, které si zbytek národa ani nemůže dovolit.
Mě teda z toho výběru zaujaly všechny, jestli znáš tolik lidí co mají třeba tu zmiňovanou 190e cosworth nebo 840i tak to jsi štastnej člověk, mě to zrovna jako tuctovky nepřipadá...
27.03.2013, 19:56 | blázen
myslel jsem to vzhledem k tomu kolik GO Kentoya dela
neznám tolik lidí, co mají 840i, stejně tak neznám tolik lidí, kteří mají Dacii Sandero, ale to neznamená, že by se mi o ni zdávalo každý den a v ceně 150tis. si ji nemohl dovolit.
Walish:nevim kde sem psal neco o tom ze si z tech aut ma nekdo sednout na zadek nebo ze si je nikdo nemuze dovolit,byla to pouze reakce na blazna a jeho usudek ze krome golfa 3 vr6 sem asi nemel nic lepsiho.A tebe nebo zbytku fora se to nemelo dotykat :)
KKKuba:dik taky mi to zrovna tuctovky neprijdou ale tak kazdej ma jine preference.
Blazen:jo a jeste k tomu sx,ja samozrejmne uznam ze kdyz se k tomu autu bude nekdo chovat jak se patri a bude se o nej starat a udrzovat ho ze mu asi bude fungovat ale z infa co sem vycet vsude na netu a osobnich skusenosti je proste ten motor nachylnejsi nez beznejsi motory viz trebas koncernove 1.8t
Walish: v roce 2003 nestalo 840i v manualu s csi paketem 150t
mike: reagoval jsem na tohle: "A jentak mimochodem golfa mam uz 12teho a krome nej sem mnel plno aut o kterych se ti pravdepodobne ani nesnilo". Nemyslel jsem to špatně ;)
walish:no jo,formuloval jsem to spatne,rozhodne nebylo v mem zajmu se nejak povysovat nebo delat ze sebe haura :)
Ja si kupoval vzdycky auta pro radost,ne kvuli tomu abych se s nima vytahoval,spise mne tesilo kdyz sem trebas nekoho svezl a ten mi pak rekl ze to pro neho byl zazitek a ze sem mu udelal radost.
Vidim ze mas rad italske auta a spise nemusis vw :) No pro mne maj italove taky svoje kouzlo,dlouho jsem vahal zda koupit fiat coupe 20vt a mozna skoda ze sem ho nevzal,opravdu se mi libilo svezeni a aji design pro mne nebyl problem.Ale krome integrale co dneska stoji nehoraznej balik uz mne nic moc nebere tak spise preferuju nemeckou produkci.
No dobre, tak ted uz vime kdo v jakym pekaci jezdil, tak zpatky k tomu oleji...
Chteji v tom videu rict, ze nema cenu menit olej treba kazdejch 15tis, ale klidne jezdit 100tis na jednu napln? (s dolejvanim) Nebo mam kontaktovat toho pana, kterej mi tam da nakej jeho olej a muzu jezdit s jednou naplni?
Ne ze se ted na to vykaslu a nebudu menit olej, ale co treba aspon filtr? jak uz nekdo psal, olej bude mazat porad, ale co ho nici jsou ty saze a bordel z oteru, kterej by se mel zachytit ve filtru, ale pokud ho nebudu menit, ucpe se a pak to poleti vsechno pres ten obtok filtru, ne? Nebo to neni tak horky?
Taky jsem videl mraky fotek podobnejch tem, co dal KKKuba, ale tam to muze bejt uplne neco jinyho, nekdo naleje do motoru olej na smazeni a pak to takhle muze vypadat.

28.03.2013, 12:09 |
AR tappaja: pokud sem poslouchal dobře tak ti první jen dolévají a jebou na to, páč tam mají ten magický olej od toho borca a ten s tou rolbou aspoň mění filtr v nějakém intervalu a doliva.
Pro me z toho plyne to, ze nejakej ten tisic km sem, tisic tam, pri vymene, nemuze skodit...
No, namontuj si budík tlaku oleje a budík teploty oleje a budeš se divit po kolika km je olej "v prdeli", kdy jde teplota rapidně nahoru a tlak hodně dolů.
Jo to mas pravdu, teplota a tlak oleje je, rek bych, nejdulezitejsi hodnota ke sledovani...
BTW, da se sehnat nejaka el. sada s budikama na tyhle veliciny? nechci tahat trubicku do kabiny, jen cidla a draty + budiky decentni...
tapp:
depo racing
4v1
tlak turba, teplota oleje, tlak oleje, voltmetr
[ Link ]
To je pekny, pisnu Rajdlosovi. mas s tim nejakou praktickou zkusenost?
mam :-)
mam mechanickej tlak turba
budicek peknej, presnej, rychlej
kral007: jen pro upresneni, ta 2.5TDi V6 ma 4 vacky :)