
Navštíveno 2400x

Mám takovej neobvyklej dotaz. Posraly se mi budíky na Omeze, koupil jsem jiný, ale mají málo natočeno - je na nich 160 xxx km.
Potřeboval bych tam dostat 642xxx.
Budíky jsou analog komplet.
Vím, že se to dalo nějak samodomo, ale nepamatuju si jak a google mlčí (resp. neumím hledat).
Neporadí někdo resp. neumí někdo? :-)

22.03.2013, 08:56 |
Jozzo vrtačka a jedééééééééém :-D

22.03.2013, 09:10 |
Ravo nebo se dá palubka rozdělat (nevím jak u omegy, u feldy to šlo) a správný číslice tam nastavit ručně. Ale bacha je to jemná mechanika, abys to všechno správně poskládal zpět.
Jinak 642tis je moc pěkný nájezd, konečně první co se za to nestydí ;-)
:-)))))) perlička, u firemního služebáku - megan máme problém, že se zbláznil a počítá km dolů(prostě ubejvaj místo aby přibejvali) :-))))))
Kobylka: Tak to je mazeeeeec :oDDDD
k tomu nájezdu: Koupil jsem to auto jako dárce náhradních dílů. bylo to omlácený ze všech stran, ale nijak extrémně shnilý. Zbyly mi nějaké nové díly jako ramena, brzdy, výfuk, tak jsem to zkusil opravit. Ono to kupodivu chytlo na brknutí po dvou letech stání. Takže výměna oleje, kapalin, všeho spotřebáku plus nové díly, značky z depozitu a hurá. Odvozilo to celou stavbu bez problémů, nalítal jsem na ní za další tři roky skoro 100 tisíc. Koupil jsem jí s nějakými 220 tisíci na tachu, ale našel jsem od toho nějaký faktury, kde byla výměna oleje při stavu 542 tisíc v roce 2008 - takže přičítám to kilo, co jsem na ní nalítal já. Ten prodávající mi to ale řekl, že to má přes půl milionu kilometrů. Na tom se neposralo vůbec nic, motor, převodovka je původní. Měním pouze spotřebák - udělal jsem rozvody a samozřejmě ventilový víka - evergreen u Opláckejch V6, jinak absolutně bez problému :-)

22.03.2013, 09:40 |
kadel21 | Upraveno: 2013-03-22 09:42:52
budíky z omegy se daj parádně vyndat, je tam asi jenom 5 šroubů a pak se jenom vycvakne, nemusi se tam ani blbnout sdrátama nebo náhonem.
Kadel
Edit: tady sem našel obrázky podle kterých sem to dělal
[ Link ] musí se vyloupnout mřížka středních ofuků
Kadel: To já vím (palubku už jsem měl venku z různejch Omeg asi 5x) :o), ale netuším, jak se natáčejí kilometry - abych to hlavně neposral :oDD
I tak díky :-)

22.03.2013, 09:52 |
DaveF já jsem se to kdysi naučil nedobrovolně u Laguny I...koupil jsem auto se stočeným tachometrem...budiž s tím jsem počítal, jen po ujetí pár set km se mi začaly otáčet skoro všechny kolečka a tak jsem najel za cestu do prahy a zpátky asi 400tis km :-)
stačilo to jednoduše vycvaknout a nastavit km, jen se to muselo udělat správně včetně těch mezikoleček 1:10, což ten chytrák přede mnou samozřejmě neudělal
no kdysi sem si na Lancii taky s mechanickým tachem to normalne stočil šroubovákem natvrdo přímo ty čísílka, trošku nasilný ale přežili to, ale to tě nechci navádět t takovejm špatnostem. Vrtačkou to neuděláš páč tam neni náhon, leda zkusit najít přívod na ten motůrek a pustit do toho proud opačně
Kadel
možná by ty budíky někdo rád vyměnil, zkus AAA :-)
Je to jsem rad ze to neresim jen ja.
Ford Transit. Delano naviseni KM podle dohledanych oprav v autorizaku a to ta posledni probjehla pred 3 mesici pred koupi vozu..
Nastaviseni tachografu za 300kc.
Ted jse Mi podarila takova jobovka.
Citroen Picasso. - Jen jsem oskousel jine budiky zda take zobrazuji tak spatne. Jenze vozidlo jsi zapamatovalo ten vyssi najezd km a musei ven cele budiky + jednotka. Cena za stoceni na svou puvodni hodnotu 2500kc.