
Navštíveno 1516x

zdravim,mám menší problém. Octa 2 2.0 tdi 103 kw. praskla taková mini hadička asi měděná k turbu a celej motor pod filtrem dolu je hodně oblitej olejem. Můžu normál vapkou ostříkat?na co kdyžtak dávat pozor??nemám zkušenost,dík za rady

19.03.2013, 17:17 |
dalio na motory jsem používal od želvy Engine cleaner - nastříkat , chvilku počkat a pak opláchnout Wapkou....je lepší nechat motor běžet a samozřejmě necákat úmyslně po elektřině

19.03.2013, 18:09 |
AR nechat běžet? ja bých řek že je lepší vše vypnout. Při vapkování dát bacha na hadice, elektriku a obecně křehké věci a samo dát si tam rozumný tlak. A řek bych že ideálka to dělat když je teplo nebo je možnost mít vytopenou garage a nechat to krásně uschnout.

19.03.2013, 20:20 |
dalio o spuštěném motoru bylo psáno přímo v návodech produktů na mytí motorů

19.03.2013, 21:37 |
ronny a zakryt altik

19.03.2013, 21:43 |
Lubak Nastrikat nejakym pripravkem klidne i arvou a splachnou rozumnxn tlakem wapkou,motor nechat bezet

19.03.2013, 21:50 |
JP | Upraveno: 2013-03-19 21:51:10
Nehrozí prasknutí (rozpálenejch)svodů když dostanou wapkou?

19.03.2013, 22:28 |
ronny ja radeji startoval az po vystrikani
nejsem přes tohle moc odborník, ale zdravej rozum mi říká, že motor by se měl mejt když je vychladlej...

20.03.2013, 02:15 |
JP | Upraveno: 2013-03-20 02:17:19
No to je jasný, ale i když nastartuješ studenej motor a necháš ho běžet, tak jsou svody rozpálený hned... Já jsem nikdy nastartovanej motor nemyl, vždycky studenej (a nikdy nebyl problém když nepočítám utopený svíčky). Cákat studenou vodu na horký svody běžícího motoru bych se docela bál, proto se ptám.

20.03.2013, 06:32 |
dalio co se týče motoru , měl být teplej-vlažnej.

20.03.2013, 08:54 |
Jozzo takový možná hloupý dotaz,ale tu trubičku (tlakové mazání turba) jsi už vyměnil?
jozzo: Ano vyměněna 900 kč nová.
pravděpodobně dám vůz naproti u nás. firma se zde zabývá čištěním aut a motory čistí tlakem páry 120 stupnu