
Navštíveno 1692x


18.03.2013, 00:51 |
Kacko Zdravím pánové,
přemýšlím nad ní.. Budu se stěhovat na kraj prahy, tak bych rád nějaký sympatický povoz. Nevím, ale nic o 2.0TDi 103KW. Máte s tím motorem nějaké zkušenosti? Jak moc má rád 20minutové přejezdy, práce - domov? Jak je na tom s životností, je 150k km hodně/málo/akorát?
Případně co jiného na tyhle přejezdy + dálnice cca 2000km měsíčně? Do 300, ideálně kolem 250k Kč. Rád bych kvalitní čtyřkolku v kombíku s nízkou spotřebou.
Předem dík za tipy a rady.
K
Jakej je 2.0TDi 103kW je dalsi nejcastejsi dotaz po tom kdo umi polsky a pred dotazem kdo umi allegro :-D
Ten motor muze fungovat a taky to muze byt pekna past, jako u vsech zalezi na servisni historii a konkretnim kuse
Projed si i audiklub.cz
člověk by pomalu už nevěřil že v ČR může ještě existovat někdo komu neni všeobecně známo že tenhle motor je snad nejhorší nafta pod sluncem.... najeto 150k km to je tka už 2x po smrti.......
20minutový přejezdy a vybere si naftu ??? klasická česká ovce která všude slyší nafta sem nafta tady ale zapojit mozek viz video pod příspěvkem.....
takže nafta na 20min ani omylem.... v zimě to ani nezahřeješ za tu domu
20tis ročně a naftu, ještě nejhorší a v kombinaci se 4kolkou fakt pecka výběr :D
[ Link ]
Vem si raději něco takového:
[ Link ] - na tvojí trasu ideální, ultraspolehlivé a pohodlné a téměř nové. Na naftu se vybodni;)
Když už koncern, tak starého dobrého prasáka B5 s 2.8 V6 a trvalou mechanickou čtyřkolkou s Torsenem.. za půlku Tvého limitu pořídíš ještě dneska hezký kousek, trošku dáš do LPG, trošku do kotoučů, čepů a spotřebáku a ve výsledku máš auto co vydrží, funguje, nevysype se, opravdu a včas topí a provozníma nákladama vč. oprav a servisu jsi hluboko pod péčí jak o čtyři kroužky, tak o naftovou 2.0 TDi. Taky nechápu jak vůbec může soudného člověka napadnout na 20km postrky městem zvažovat dízla....
při pražským provozu třeba dojezd na nádrž?
Dojezd na nádrž? Zcela irelevantní při městském provozu, dokonce i při pražském....... nebo je na tom Praha tak špatně, že tam mají jen jednu benzínku, a tá otevřeno jen v sudé dny v měsíci, při kterých svítí sluníčko, a to výhradně od 10 do 18 hodin? :-D
Tak ona je pravda, že blíž k centru lpg stanic moc není a jet někam 15min + 15min zpátky jen kvůli tomu abych si natankoval je otravné :(
Ale jinak s tím souhlasím, smutný je, že do téhle generace A4 už snad nedávají žádný normální benzín :(

18.03.2013, 12:12 |
Luke_288 | Upraveno: 2013-03-18 12:13:36
ne, už i Praha doběhla západní svět a máme tu benzínky otevřený nonstop, ale v momentě, kdy s naftovým autem ujedu na nádrž 550-600km, tak kolik najedu s benzínovým s obdobným obsahem? 350-400km, lpg předpokládám ještě míň, takže frekvence návštěv pumpy je téměř dvojnásobná. a ne, není to o penězích za phm.

18.03.2013, 12:33 |
Kacko Naftu chci hlavně kvůli těm 2000km měsíšně na dálnici. K tomu 4x týdně ty přejezdy po praze. Naftu/benzín nemá smysl řešit, zde už jsem rozhodnutý.
Chci hotový finální produkt, do kterého sednu a pojedu. Nemám náladu ani čas cokoliv řešit - LPG, nebo cokoliv jiného.
A4 mi naprosto vyhovuje rozměry a i se mi líbí - proč je ten motor nespolehlivý a jaký nafťák v tom spolehlivý je?
naftu kvůli dálničnim KM........ to mi ho vyndej ten člověk si asi totálně sedí na vedení .....
1) nikde asi nečet nic o 2.0TDI přitom články o tom sou pomalu i na novinkách už a zde by tohle téma mělo bejt ve FAQ....
2) jako dálniční motorizaci si vybere naftu kde každej druhej osmiválec při 130ti žere o litr mín než nafta....
ale je rozhodlej....takže ano, kup si A4 v 2.0tdi ale až budeš chtít skočit z mostu tak sem už nelez....
Kamosi to maji a no problem,najezdy pres 300tkm.Jedina zavada ve 220t praskla hlava jinak nic,spotreba super,vykon taky.Akorat nejezdej longlife intervaly na olej.

18.03.2013, 15:32 |
Kacko | Upraveno: 2013-03-18 15:34:38
Děkuju za návrhy, ale po dlouhodobém vybírání a zkoušení chci tu A4 - splňuje vše co potřebuju, jen řeším ten motor.. Vím, že se o něm neříká nic pěkného, ale na druhou stranu co jezdím s tágama, tak ty mají často tenhle motor - tak by do něj asi nešli kdyby to byl krám, navíc řidiči si ho celkem pochvalují - ale proto se tu ptám.
Čili o autu už je rozhodnuto. Rád bych naftu. Který naftový motor je pro audi a4 2007-8 nejspolehlivější a proč?
Nismo ač tě uznávám jako člověka zběhlého v US/JP kárách, tak alespoň v tomhle threadu použij zbytky mozku a přestaň mě urážet, nejsme ve školce.
mikevr6: díky, jak s tím kámoši jezdí víc město, nebo mimo město?

18.03.2013, 15:33 |
Kacko | Upraveno: 2013-03-18 15:33:53
dupla
Beru ten osmivalec co umi dalnicnich 130km/h za 6l/100km.
Kacko: a co ten 3.0tdi? Zatah to ma perfektni a vydrzi vcelku dost, az nekde pred 300tis.km je potreba ho vyndat a udelat rozvody retezem a veci kolem.
Ono to zni jako pruda, ale myslim to vazne, sam jsem byl prekvapenej jak to s a6 jede, v a4 to musi byt parada :)

18.03.2013, 16:05 |
nome no pockej ted ti Nismo napise ze horsi nez 2.0 Tdi je snad uz jenom 3.0 TDI :-)
jinak známá má 2.0 Tdi rv 2007 sedan kupováno s nájezdem asi 140 aktualne asi 180 a zadnej problem. Chce to ale vybrat neco o co se starali a idelane s kratkejma servisam a po 15tis.

18.03.2013, 16:16 |
Shr3k Mazda6 diesel 2.2 135 kW, spotřeba ve dvou lidech při 130 km/h GPS na tempomat (Praha-Běchovice - křižovatka Opatovice n/L) = 5,9 l/100 km. Pže budu mít brzy najeto 100 kkm, uvažuju o výměně. Optimum je benzínový osmiválec se srovnatelnou spotřebou, Nismo poraď prosím. ;-)
Kaclo:jezdi s tim mesto a aji dalkove,auto se defacto nezastavi a krome te hlavy auto opravdu drzak-podvozek ramena,cepy,spojka,tlumice vsecko puvodni a na aute ty kilometry nejdou vubec videt.

18.03.2013, 16:49 |
Zdeny60 | Upraveno: 2013-03-18 16:52:27
ZÍTRA POŽÁDÁM KOLEGU, ABY SEM DO TOHORTO VLÁKNA POSTNUL VIDEO, KTERÉ MÁ NA YOUTUBE- A TO JÍZDA NA ÚSEKU mOHELNICE oLOMOUC aUDI a4 3,0tdi BEZ ÚPRAV VS. a6 V8 q - SORRY caps-
A4 s 3,0TDI je jasně rychlejší v akceleraci,ale někde nad 200km/h jí dochází dech a V8 má navrch, rycghlost končí dle tacha na"dorau" = 260km/h. Video natočil můj kolega, kteý je vlatsníkem oné A4 3,0TDI (je to blázen, ale on to o sobě ví) -a to nejdůležitější na závěr: před "tesetm" byl vyresetován BC. Finál spotřba byla A4 3,0TDI 14,5/100, u V8 42/100. Více netřeba dodávat.
Přesto, na skoky po/při Praze byl chovil klidně A4 s benzínem, naftu fakt ne, protože v zimě zmrzneš.Leda Webasto.

18.03.2013, 18:58 |
Augi Zdeny60: Ámen, konečně :-)
Dle mě je ideální volba je 2.0TDI s Webastem - sám to mám a je to luxus. Startuješ teplej motor, topíš, žere málo a šetříš motor. Měli jsme několik V6 i V8 v rodině a ano, je to fajn, dobrej pojezd, příjemnej projev, ale spořivý to rozhodně není, ani omylem. Já asi nejzdím jak Nismo (sorry, chlape), ale s dieslem jedu normálně za 6, s V6 kolem 8 a s V8 kolem 10-11. Na kokota jsem schopen s každým motorem jít o cca 20% dolů, ale zázraky se nekonají.
Jak všem říkám, za celou historii, co mám koncernový 2.0TDI (ano, říkejte tomu posraný TDI) jsem nebyl schopen VYJET celou nádrž se spotřebou vyšší než 7.8...
Nějaký vstřiky nebo prasklá hlava? Sorry, borci, ale to jsou drobný.. ;-)
Tak to ja s 2.0tdi cr vyjedu nadrz za vic, klidne i pres 9, ale to he ciste prazskej provoz.
Za sebe bych ale tu 103kw nechtel, hledal bych jsk pise Lukasino, 3.0tdi. V A4 to bude mit super dynamiku, sice to nebude jezdit za 6, ale to bych neresil.

18.03.2013, 21:03 |
Kacko Webasto vypadá velmi pěkně, vážně to funguje tak jak píšou?
Jinak taknějak nepotřebuju závodit, 103KW mi příjde dostatečný číslo na naše silnice.
Když s dieselem najedu na nádrž 1000km a s benzínem 600km, tak při nájezdu ~35k km ročně strávím na benzinkách skoro dvojnásobek času. Což průměrné době 15minut na tankování je skoro 6 hodin života. Nehledě na to, že na německých dálnicích moc benzínek není a případné řešení nedostatku paliva vyvolává mírný stres a o ten nemám zájem.
Co se spotřeby týká, tak tam je mi nějaký ten litr celkem jedno - 5let jezdím v průměru za 11l, takže cokoliv nižšího je pozitivní;) Pokud by ta 3.0 byla i co do kvality o řád lepší, tak do ní jdu, ale jinak mi přijde zbytečná.
Svez se s tim a uvidis, ze rozdil 2.0 a 3.0 je nekolik řádů. A pokud nekoupis stocenou vylitanou vranu, tak bych se spolehlivosti nebal.
Muzes koupit nejspolehlivejsi auto na svete a vysype se ti taky.
Jen obcas foukne tesneni pod hlavou nebo dvema :)