
Navštíveno 1843x

do firmy jsme koupili v mironetu telefon HTC sensation XE. je po druhé vyřízené reklamaci, kdy veškeré problémy spočívají v tom, že ten konkrétní kus není určen pro evropský trh, ale pro Singapur. problém je v tom, že nefungujou aktualizace, kdykoliv se o ně telefon pokouší, tak se celej proces sekne, protože nějakej ověřovací proces neproběhne a telefon se musí restartovat. tohle se opakuje poměrně často, protože tím jak žádná aktualizace neproběhne, tak se o ní pokouší zas a znova. mám vyjádření HTC helpdesku, že i teď po druhý, kdy byl vyměněn komplet vnitřek telefonu, tak se opět jedná o Singapur.
nebaví mě furt řešit s Mironetem, že to je normální a v pořádku, jsem v Evropě, chci evropskou verzi. jaké jsou možnosti? lze vůbec takovýhle mobily tady prodávat?

12.03.2013, 15:59 |
vomy7 Ještě jedna reklamace stejnej závady == možnost navrácení peněz, pokud se nepletu :). Jinak v tuhle chvíli bych řekl, že nic moc, pokud někde nebylo výslovně napsaný, že se jedná o českou distribuci. Ale třeba někdo poradí nějakej fígl :)
Bylo by mi to asi i jedno, kdyby tim, ze to je Singapur nebyla omezena funkcnost telefonu. Jsem presvedcenej, ze kdyz si v CR koupim cokoliv v oficialni distribucni siti, tak by to tu melo plnohodnotne fungovat, navic ty trubky na krame furt opakujou, ze to je normal eu verze.

12.03.2013, 16:35 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-03-12 16:37:01
Lze to tady prodávat, lidi dnes nezajímá nic jiného než cena, cena, cena... Většina velkých shopů jede z Polska a jiných mnohem větších zemí než jsem my, čili za lepší ceny (logicky krajina kde je odběr 10 a víc krát větší než ČR má jinou cenu od výrobce) bez CZ záruky a mnohdy i české lokace. Spočítej si kolik lidí mě tady poslalo do prdele s tím, že prodávám KOSS Porta pro za 1490,- když všude na netu jsou za 700 - 800,- (NJ ale mnohdy čínská replika a navíc bez doživotní záruky což je to co dělá tu značku). Znám bohužel i spoustu kamených obchodů v Plzni, kde věci tahají z DE apod.
Chápu, že Tě tohle nepomůže ani neporadí v mutacích mobilů se nevyznám vůbec, ale bohužel to tak je.
HTC CZ tě hlavně může poslat do kytek a reklamaci vůbec nepřijmout, protože to není jejich problém. Mironet totiž dováží šedivky (známá věc), takže to musíš řešit s nima a oni by se k tomu měli postavit čelem. Musíš holt počkat na třetí reklamaci - a i tak je otázka, jestli nefungující aktualizace je důvod k reklamaci. Může to být chyba dané verze OS nebo cokoliv podobného.
Tuner: jasny, to chapu, ale predpokladam, ze sluchatka z DE hrajou stejne jako odkudkoliv jinud. Tady to neplati
Scully: vsechno resime s mironetem, tam jsem to koupil, tzn nebudu si to komplikovat. Jde o to, ze kdykoliv se ta aktualizace rozbehne, tak mobil zamrzne a musi se vypnout a zapnout. HTC tvrdi, ze to je tim, jak je to urceny pro Singapur a nefunguje nejaky overeni nebo co a nelze s tim nic delat a Mironet pokazdy vymeni celej vnitrek pod krytem.

12.03.2013, 17:38 |
TROY add singapur - to jsme jednou v práci řešili též a také HTC - pokud je na obalu určeno že je pro EU trh apod tak to musí řešit.
Ideálně zkusit najít ofiko FW pro EU trh a vyfleshovat to.
Ten flash by, predpokladam, mohli umet i v mironetu.
Vyhrabu fakturu a krabici a podivam se.
Asi blbej dotaz, ale nestačí tam nahrát prostě normální EU firmware?
Tak asi ne, kdyz to mironet furt meni. Sam se do toho poustet nechci, neni to muj telefon a akorat bych to posral

12.03.2013, 19:05 |
TROY ten fw bude řešení,ale pokud tomu neholduješ tak nějakýmu android geekovi :)
Tak já geek určitě nejsem, ale flash FW jsem zvládnul... byť napoprvé jsem to posral, telefon vůbec nenabíhal a už jsem panikařil, ale nějak se mi to nakonec podařilo obnovit aspoň do továrního stavu :-D
nic bych s tim nedelal,okamzite bych podal podnet k prosetreni na COI a telefon bych vratil ,pokud neni urcen pro nas trh ,evidentne nelze aktualizovat neresil bych to a pokud si reklamoval v dobe mensi nez 6 mesicu mel jsi narok na --vraceni penez ,vzhledem k tomu,ze dle litery zakona ty si ve vyhode protoze obchodnik musi prokazat opak.ze nedoslo k rozporu s kupni smlouvou--coz evidentne doslo ,jinak samo ,ze je povinen te upozornit na tvoje prava.Bavim se o Maloobchode .Rada jdi na 3 reklamaci a rovnou zadej vraceni penez .
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména že je bez vad. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud prodejce neprokáže opak. Jestliže se tedy podešev utrhla do šesti měsíců od zakoupení obuvi, předpokládá se, že obuv měla vadu již při převzetí, pokud prodávající neprokáže opak (např. pokud nedokáže, že si vadu kupující způsobil sám). Tento vzor je tedy možné využít v případě, že se vada projeví do šesti měsíců od zakoupení věci. Jestliže se vada objeví v rámci záruční doby později, doporučujeme využít vzor „Reklamace výrobku“.
Jeste by me zajimalo ,zdali si vedel ze kupujes vyrobek ketery neni urcen pro CZ .Pokud ne maji chlapci smulu.
Jo a k Mironetu kluk kupoval od nich wifi router s tim,ze chce to aby makal v siti UPC samo ze mu nadelili router za 2000Kc,ktery s UPC bohuzel nefunguje a fungovat nikdy nebude ,kdyz to chtel vratit s tim ,ze toto nechtel poslali ho do haje ......takze tak .
Jasne ze mi nic takovyho nerekli, ze to neni urceny pro nas trh. Navic jsem presvedcenej o tom co pises, ze to nelze ofiko prodavat. Mam od toho fakturu kde se taky nepise nic o Singapuru, mam dva reklamacni protokoly se stejnou zavadou, mam vyjadreni HTC, ze se dle imei nejedna o vyrobek pro evropskej trh.
na co cekas ???? byl si prodejcem uveden v omyl ---sup rano telefon na COI ,samo i email najdes sidlo opodel firmy,dalsi stiznost na ZU,kam prislusna firma spada .......a okamzite odstoupeni od smlouvy ..jedina klausule ....prodej zbozi se skrytou vadou .Ono Coi to resit bude muset a ZU tez.Aspon jim to znreprijemnis

12.03.2013, 22:55 |
pepe689 | Upraveno: 2013-03-12 22:59:40
Me se libi vsichni velkopodnikatele a neumite si poradit :-DDDD
tak mě šlo primárně o to, jestli lze v čr prodávat výrobek určený pro singapur.
já na ty reklamace nechodim, koupil jsem ho klukovi do práce jako služební, nechal jsem se jim ukecat prtž v mironetu byl o litr levnější a teď furt poslouchám, jak ho musí reklamovat a kdesi cosi, tak jsem se chtěl jenom nachytřit než tam vyrazim pro peníze.

13.03.2013, 09:53 |
TROY tam jde spíš o ten firm v tom telefonu - je klidně možný že tam nahráli podle imei špatnej fw a nazdar :(
HTC tvrdí, že je možný, že maj i jinou HW výbavu, nevim, v tomhle celkem plavu.

13.03.2013, 15:09 |
TROY HTC by mělo vědět zcela jasně podle IMEI co tam je za HW a FW