
Navštíveno 1795x

Ciao,
mel bych dotaz ohledne LPG. Mam v aute jednobodovej vstrik a LPG klasicky do sani BRC, reduktor Tecno. Z niceho nic auto zacalo ztracet vykon a absolutne nedrzi otacky na volnobeh, okamzite po pusteni plynoveho pedalu chcipne. Mel jsem to i v jednom z nejvetsich moravskych LPG servisu a nikdo si nevi rady..
Reduktor zrepasovan-nove membrany 1 i 2 stupne, tesneni atd. Zkousel jsem i predelat krokovy motorek na klasicky ventil, porad nic...
A asi bych mel dodat ze po repasi reduktoru to uz vubec nejde do otacek-max 3t otacek a o volnobehu se ani nebavim...
Uz vazne netusim, sem bezradnej...Za kazdej tip budu rad. Diky

10.03.2013, 20:51 |
radek.613 | Upraveno: 2013-03-10 20:55:20
Spousta věcí .... co začít koukutím do filtru kapalné fáze, jestli je vůbec průchozí, co se podívat do provozního ventilu, jestli nemá sežvejkanou gumičku v sedle, která brání plnému průtoku, co prověřít ucpanost/volnost vedení kapalné fáze od nádrže k ventilu, pokud je na nádrži na multiventilu taky provozní elektroventil, tak se podívat jestli mu nevázne jádro... a jestli je to jednobod s obtokovým ventilem, má to vůbec na lpg dost vzduchu v ochozu, aby se uživil motor na volnoběh? A na benzín to funguje? Těžko na dálku hádat, lepší je to vidět a dělat, až se na to přijde....když s tím nehneš, přijeď na kafe :-D
radku diky, filtr vymenenej, membrany jak sem psal, komplet system sem dneska rozdelal, procistil, je to jako novy vcetne tesneni....zero..nic..bez vysledku....i airbox sem oddelaval aby to salo primo, porad nic...Na benzin vse ok.
Je jsem dneska meril tlaky na valcich a ty sou slabsi. Muze to mit souvislost kdyz na benzin je to vse v normalu?
Jo a problem zacal z niceho nic, proste vecer jsem dojel uplne v klidu na lpg a rano uz tohle...
Na kafe bych dojel moc rad, ale je to kua streka.-)
deset let mam vsechny auta na lpg a nikdy nic,vzdy uplna spokojenost, vic nez spokojenost a az minuly rok u jednoho auta problemy a ted u tohodle tenhle problem..grrr
Co je tam za reduktor? Typ? Pročistil jsi i trubky, tedy vedení kapalné fáze? Když to tejráš jestli to půjde místo volnoběhu alespoň pedálem, neslyšíš cvakat plynové ventily (mohla by to být ztráta otáčkového signálu pro lpg, které tím pádem zavírá, aby nesytilo "stojící" motor)? Slabší tlaky - t.j. jaké hodnoty?
Reduktor Tecno 100kw, trubky jsem necistil-asi jedine co sem neudelal, cvakat nic neslysim.
Tlaky kolem 7 na vsech valcich, je to stara strojovna Vitara, mel jsem jich nekolik i na LPG a i pri podobnych tlacich to nic nedelalo..
radek.613: Napsal jsem ti na mail v profilu. Až budeš mít čas, tak na to koukni. Dík