
Navštíveno 1545x


05.03.2013, 23:11 |
Jozzo měření tlaku ve dveřích a vyhodnocování pro odpálení airbagu... čtěte ...já jsem to sem musel dát ...to je neskutečné ..pořád se směju
[ Link ]
:-)))) kolega teď koupil Zafiru, hned se ho zeptám jakej má tlak ve dveřích ... :)
tvl,to snad ani nemúžou myslet vážně....Nebo jsou oplisti vážně tak jednoduchý ??

06.03.2013, 08:14 |
AR no hele něco na tom igelitu bude, protože když sem ho na shades nedal tak se mě začínaly nafukovat dveře směrem dovnitř a ten tapec se kroutil, takže ten igelit ten tlak určitě stabilizuje
Kotass:
Ale musí se před měřením přesvědčit, že fólie všude správně doléhá :D
Když se člověk podívá, jaká auta měl předtím moderátor Mike.S, není divu, že přesednutí ze stodvácy do "Holdenu" mu připadá jako obrovský skok (né pro lidstvo, ale hlavně pro něj samotného), a zatímco v Schade ten igelit fakt fungoval jen jako izolace, v echt nemeskem wágenu přece musí mít nějakou "přidanou hodnotu"...to nebude jen tak...
odpoledne musím zkontrolovat stav igelitu ve dveřích
To ani nebudu cist, po par prizpevku uz me to neba a je to diskuze o howne :D
hlavne at si do dveri nedavaj repro, nebo spusti airbagy a nej folii vymenit za tlumici matros, at to poradne utesni a nej zalepit silikonej i kliky dveri, kolem skla, ...
nejen igelit, jeste i cidlo vlhkosti v sedaku spousti ty erbegy, chvili predtim nez prijde crash...
u aut s HF je to v kombinaci na hlasove povely: kua, kua, <i> <i> ja su koko... vzdy dle daneho regionu...