
Navštíveno 3886x

Me nekdo zkusenosti s temito vozy? Kolem roku 2006-2007. Treba Nismo by mohl neco rict ;) Jde mi hlavne o spolehlivost a minimalne narocny servis. Pasik jakozto ctyrkolo bude mit asi narocnejsi opravy naprav a celkovou vetsi spotrebu. Dela se vubec v manualni prevodovce? A jeste zasadni vec, ktery z techtou dvou motoru lepe snasi LPG?
spolehlivost určitě bmw lepší, celkově ale možná zase bmw výjde dráž po čase....
LPG nesnáší ani jedno ;-)) obojí je přímej vstřik ;-)
a pokud ti de o spolehlivost nevolil bych ani jedno tohle auto :) a když už tak určitě bmw, 3.2fsi je věhlasnej motor co se poruch týče :) a to neřikám že kolem něj ještě je postavenej passat tam už je všechno špatně od 4kolky po anténu...
To by me zajimalo, ktere auto je zarucene spolehlive? :D Jedno me ale zarazi, ze oba motory nesnasi LPG a pritom jich par s LPG jezdi. Tak v cem je problem?
Přímej vstřik LPG snáší normálně, jen je třeba počítat s cca 1L/100 spotřebou benzinu.
Už jsem to tu někdy psal, můj plynař si s tátou přestavěli 1.4TSi a 1.8TSi v Yettim (v rámci svých výzkumů), když jsem tam byl posledně na revizi, tak prej to pořád funguje normálně, mají na to najeto asi 80tkm.
By mne zajimalo co se na tech 3.2fsi sere
Na fsi jdou při provozu na lpg do háje vstřikovače, protože jsou málo chlazené v dílčích režimech, kdy se k lpg musí spalovat i benzín. Je to takový plynový prasopes - kromě dálek v ustáleném režimu člověk furt jezdí na benzín i plyn zároveň podle aktuálních podmínek v motoru, úspora je diskutabilní, poruchovost zvýšená a výdrž dílů horší. Navíc co si budeme povídat, bmw dělá mnohem lepí motory než koncern, že...dokonce i takové, co mají výkon a točák aniž by k tomu potřebovaly X desítek kurvítek, zbytečných dílů nebo dokonce přeplňování, oblíbenou to protézu downsizingů :-D
No ze BMW dela lepsi motory(hlavne 6tivalcove)je celkem pravda ale s tim vykonem a kurvitkama bych si tak jistej nebyl(3x turbo atd) a downsizing uz praktikujou taky akorad zareagovali na pozadavky trhu krapet pozdeji nez VW no :)
mikevr6 : to ze ti budou odchízet zapalovací moduly jeden za druhym je poslední věc co se na 3.2 sere.... tyhle motory často končej kolem 100tis potkaný..... němec prostě neumí udělat dobrej rozvod motoru ať si řiká kdo chce co chce.... jakmile němec šáhne na řetěz tak to posere.... všechny FSI se serou na rozvody, rachat, potkávaj se...... u 3.2 se tahá řetěz a motor kaput, stejně tak jich dost lidi vylágrovaly ač tam byl olej, asi nějaká chyby v mazání při bočnim přetížení prej :)
kvalitní motor :)
Ale to si pletes s audi v6 3.2fsi,tenhle motor s rozvodama problemy nema a zapalovaci moduly muzou odejit na kteremkoliv motoru,co sem se ptal v Helleru mechaniku(prodejce VW)tak na ten motor zadne stiznosti nejsou ani na nem neresily nic dramatickeho.Na vylagrovani trpej spis Bmw ne? :D
Myslíš ty Bmw který už několik desítek let bez problému zvládají najet 500tis+ ?
Ne,myslim ty co sem videl na servise se 100t najeto a lagry v hajzlu.Mimochodem pry to je bezne byla odpoved mechanika v autorizovanem servisu BMW.
Ja osobne si myslim ze to je na 99% vina uzivatele kdyz vylagruje motor a to ze je pak v nem olej jeste neznamena ze ho dotycny kdyz to zaclo klepat nedolil,ale to uz bylo jaksi pozde.Samozrejmne ze na dilne pak nechapave kroutil hlavou jak je to mozne atd no pak to z nej casem stejne vypadlo ze jel bez oleje a blikalo mu mazani ale na tu pumpu prece dojet musel.
neboj já se nepletu ;-)
BMW se lágruje ano, 500+tisíc nenajede dneska vpodstatě žádnej jejich motor, ty co to najely dřív tak ano šlo to vklidu stejně jako u jinejch motorů od žigula po toyotu.... BMW se lágruje ale pouze když už hlásí oranžově kačena dolití oleje, pak je to záležitost zatáčky a tradá.... pak sou právě auta který se dokážou vylágrovat jen v zatáčcce, určitý italové, určitý němci :)
rozvody sou tragídie u passatu za tim si stojim ....... , zapalovací modula na passata nestojej moc ale je to jak htp , resp. oni sou podobný a serou se jak HTP :) ono zdali to nejsou ty samý jako má HTP :) audi má dražší moduly ale odcházej taky, ano motory nejsou stejný ale podobný dost :)
Asi to nebude takova prd*** jak jsem si predstavoval. Tak jako tak se priklanim k BMW ale ted mam spoustu nejistot jestli do toho jit. Chtelo by to prime zkusenosti kdo vlastni nejake BMW od rv. 2006 s LPG.
tak pokud se ti příčí jezdit třebas za 12 tak si bmw vůbec nekupuj protože náklady na PHM budou pak to poslední co by tě zajímalo na tom autě :D
a LPG s přímy vstřikem prostě neni nějaký výhra... jezdí to stejně dost času na benzín takže úspora už tam neni tak obrovská ve finále a naladit to taky prej neni prdel když chudák LPG jednotka musí stále číst z OBD a podle toho upravovat mapu či vypínat plyn a chladit :D
Tak samozřejmě pokuď někdo sere na výměny oleje a ještě ho tam má nedejbože málo tak je asi všem jasný jak to dopadne... A myslím že přes 500tis je u bmw reálný i dneska, schválně mrkni na mobile.de, je jich tam hromada co mají klidně i přes 700tis. Je to o přístupu a údržbě, to je naprostej základ kterej určuje jak dlouho to auto vydrží. Navíc pokuď auto lítá jenom dálky tak jsou ty kilometry daleko míň znát, ale to už je opět o tom oleji a chování k autu...
A osobně bych do LPG u přímýho vstřiku nešel..
Porad plati to o opicich a bananech:-)
Do bmw plyn nepatri.

18.02.2013, 22:26 |
PK Deliquente: Tak mi teda řekni, do jakýho auta patří? Já jen abych věděl, že když budu chtít jezdit na plyn, tak abych si na to koupil to správný auto.
Mozna je treba oktavka sracka ale rozhodne to je auto ktera ma vetsi koule najet pul mega vic nez jakykoliv bmw tak od 03-04 vejs....tam je to spis o tom ze 200kkm najeto tak prijde 200k servis aby dalsich 50kkm odesly jen veci za 100k.... Je to zavisly na konkretnich modelech a motorech samo ale pru erna pravda je uz takova...a samo rychly km najedes s cimkoliv po dalnici ale nic to nemeni na tom ze v bmw das za pul megakm nevratnou investici pul mega a vic a u oktavky das treba 100k... A to sou i auta mnohem spolehlivejsi nez tyto dve jmenovane nahodne :-)
plyn se neda pausalizovat, kdyz si nekdo koupil nevim treba 325 a chce jezdit levne tak at si plyn da, ale kdyz si koupim neco co ma aspon trochu koule treba 540i tak si to s tim kupuju a musim mit na banany a je to o tom ze proste plyn je tam z moralniho hlediska spatnej protoze je clovek hned zaidiota a sociala ze nema na banany....taky sem nad lpg premejslel u caddy ale vysral sem se na to.....clovek pak ma vetsi koule a hubenejsi penezenku :-) mit tam plyn tak to znamena jezdit jak prase protoze to hovno zere a vysvetlovat ceskym idiotum jak je vlastne mozny ze me to zere min nez jejich oktavka f tedeicku protoze to proste kokoti nepochopej a budou tvrdit ze lzu.... Takhle reknes heled zere to neco mezi 10-20 a hotovo tim diskuze konci :-)
Tak jezdi na kole, tam za pul mega mas investice par korun za brzdovy desky a novej retez. Lepsi nez jakakoliv oktavka. A zere to neco mezi 0-0 a hotovo.

19.02.2013, 07:19 |
PK Morální/nemorální...Nevim proč by někdo měl bejt za idiota, kvůli tomu, že jezdí na plyn...Např u 540 budeš jezdit za 6-8 a alespoň budeš mít víc peněz na servis :D Neřešim ale nový motory do kterých ten plyn nejde, nebo nemá cenu kvůli přímýmu vstřiku.
Po nekolikate jen hole fakta od majitele srackoidniho bmw ktere patri pri 100k do srotaku - mam uz 5 let 335i "07, aktualne najeto 90K (sakra to uz mi moc nezbyva:D) a auto stale jezdi super. 1x praskla zarovka, obcas nefunkcni podavac pasu a dotazeneni drncejicich wastegatu na turbu - to jsou vsechy zavady za 5 let a 75tis km co auto vlastnim. Olej menim kazdych 10tis, preventivne pro vlastni dobry pocit i svicky pri 15tis..
Btw 2006 330i jeste melo N52 motor a ten tusim jeste neni DI takze by to nemel byt problem zplynovat.. Primy vstrik mel az N53..