Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Konec Bentley? :(

 o Navštíveno 2836x o
o 06.02.2013, 16:58 | Lukasino | Upraveno: 2013-02-06 17:02:16
Že by to byl definitivní konec Bentley? Jako by nestačilo, že ho vlastní VW, tak ještě výrobu dají na Slovensko :-O

EDIT: Jo ještě odkaz :D
[ Link ]


o 06.02.2013, 17:07 | Vasekkch | Upraveno: 2013-02-06 17:08:56
Když se tam dělá cayenne ,touareg a Q7 tak mě to moc nepřekvapuje. Určitě to bude sdílet 80% dílů, takže je to pro ně výhodnější.
o 06.02.2013, 17:34 | JP
Proč konec? Že se to bude vyrábět někde jinde přece nic moc neznamená, Slovensko neni Kamerun, důležitý je co z tý fabriky pustěj...
o 06.02.2013, 18:15 | haskyvr6
Už to úplně vidím, naftový Touareg převlečený za Bentley ;-) Krása! Myslím že to auto ztratí na prestiži přesně o těch případných 80% sdílených dílů. Bentley si kupují lidi co už mají kur.a balík prachů a tohle by pár % z nich mohlo vadit.
o 06.02.2013, 18:42 | ZoRG
Ako pise Vasekkch pri tom co sa uz na slovensku sklada sa niet comu cudovat. A za druhe VW to uz ani inak nevie, len zdielat diely (nizsie naklady-vyssi zisk).
o 06.02.2013, 19:08 | tappaja
Bentley si ovšem jako jediné ze zmíněných koncernových značek bude finální kompletaci interiérů provádět „doma“

tam se to bude jen predmontovavat a na konecnou montaz urcityho % to pojede do UK... aby to mohlo mit MADE IN UK
o 06.02.2013, 19:55 | Hanes
No pořád lepší bentley montovanej na slovensku pod VW než renault kangoo převlečený za mercedes citan, to by mě vadilo být zákazníkem mercedesu co má flotilu sprinterů, vit a chtít další auto této značky jen menší než vito, tak si koupim převlečenej renault. No a manželce nové Ááááčko s motorem renault...... už ani premiové značky nejsou co bývali.
o 06.02.2013, 22:01 | Alííí
Mercedes dava motory Renault??? Tak to je sila.
o 06.02.2013, 22:23 | radek.613 | Upraveno: 2013-02-06 22:26:22
Bentley skončil dnem, kdy ho převzal VW a do vedení se usadila germánská svoloč z Wolsfburgu, královna to unifikací, měkčených plastů a low-cost řešení. Ještě že se toho W.O.B. nedožil, bylo by mu na blití z Phaetonů převlečených do okřídleného B, z nemožných motorů i z toho hnusu nejtrapnějšího, a to pokusu o SUV........ koneckonců on nezkrácený původní název té fabriky hovoří za vše, že... "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens GmbH"
o 07.02.2013, 07:44 | Escudo | Upraveno: 2013-02-07 07:45:20
radek: s tim si dovolim nesouhlasit, Bentley skončil dnem, kdy začat těžce prodělávat.

Ono je pěkný si zanadávat na to, jak VW ničí tak honosnou značku jako je Bentley, ale ona ta strategie "všechno extraluxusní" nějak přestala fungovat. No a udržovat atomobilku, která je stále ve větších a větších ztrátách jen proto, aby si pár lidí, co to auto znaji z obrázků a ze "dní otevřených dveří", mohlo nostalgicky zavzpomínat, jak by bylo super mít šaltpáku ze dřeva, pro který musely amazonky někdo hluboko do pralesa a pak si za ní řekl přílatek v ceně omýtky na můj barák, je taknějak dlouhodobě neúnosný. Mě se třeba taky nelíbí, že Fiat koupil Chrysler, na druhou stranu, z těch dvou byl Chrysler ten, co něco dělal blbě.
o 07.02.2013, 11:06 | radek.613
Escudo: a kolik že prodělává VW na každém Veyronu či Phaetonu? :-D :-D :-D Proti tomu je prodělek na B. směšný....

Není to strategie "všechno superluxusní", ale je to strategie "vše na míru, a na úrovni a dle individuálních potřeb". Ano, je ta cesta proti současnému konzumu, a to se neodpouští....

Co se týká té "omítky", koukám do ceníku Arnage/R, máš-li na domě omítku za 263 liber (plus VAT :-D), tak mi prosím dej kontakt na toho, kdo ji za ty peníze i s materiálem udělal, neboť je to bezkonkurenční nabídka :-D

Paradoxně technicky byly ty auta až do nástupu VW velmi jednoduchá, bytelná, lehko servisovatelná, funkční a neskutečně spolehlivá. To se mávnutím proutku změnilo poté, co jsou v nich nacpány díly ze všech modelů napříč produkcí koncernu od Lupa po A8, možnosti servisu a hlavně jeho nákladnost vystoupila do nesmyslných výšek a kvalita a výdrž, ta je už čistě konzumní, včetně statistické 30% šance kdy něco nefunguje nebo nekomunikuje se zbytkem auta.

Dá se přežít s vysokým podílem ruční práce a roční produkcí pár stovek kusů, jak se lze přesvědčit třeba u Morganu, dokud existují zákazníci. Nicméně dělat ze značky s takovýmto zaměřením masového výrobce šuntů a klumpů jen proto, aby vydělával nějaké pakáži která ho vlastní, to nepovažuji za výhru, ale prohru a podle mě je lepší než takto klesnout, raději to celé zavřít a zachovat si úroveň a renomé, neboli přestat v nejlepším.
o 07.02.2013, 11:38 | Escudo
radek: tomuhle se říká demagogie, měla to být samozřejmě rádoby vtipná narážka na některé modely, kde jsi si mohl vybrat ze vzorníků dřeva, kůže a podobně, kterej obsahoval několik desítek druhů za různé příplatky. Na druhou stranu ani 10.000Kč za dekor řadičky neni málo



skutečně si myslíš, že kdyby Bentley fungoval dál tak jak píšeš, že by přežil? Máš pocit, že se majitel jednoho dne probudil a řekl si safra, tak já to prodám třeba Němcům? Nebo to bylo pod tlakem toho, že firma ztrácela peníze a dlohodobě si s tim nevěděla rady? Píšeš že to jde, ale v kolika procentech případů. Pokud znáš strategii, jak podobné značky udržet při životě, tak se tomu začni věnovat aktivně, protože ten trend moc na vzestupu neni
o 07.02.2013, 23:28 | radek.613
Kdepak demagogie, jen upozornění na to, že řešit prodělečnost zrovna s versus koncernem VW je velmi, velmi úsměvné.... Na druhou stranu to právě není dekor, ale opravdový, ručně zpracovaný masiv. A kdo si někdy zkusil osobně ručábo vyrobit něco ze dřeva včetně jeho výběru, přemýšlení o nejvhodnějším zpracování (směr let, řez kořenu, vetknutí pásku proti roztažnosti dané potřebou neměnit tvar a rozměry při -20 ani při 80 st.C), sušení, mechanického opracování, tvorby finálního povrchu a to vše tak aby byl výsledek prostě bezchybný, ví, že to není práce na sedm minut robotické linky co vyfukuje z granulí plastu 550 řadiček denně co vypadají "jakodřevěné". Dekory, jako třeba dýhu na plastu, chrom na plastu či plast vypadající jako dřevo používá VW, nikoli B. :-D :-D :-D

Ano, myslím že asi i přežil, ovšem ne tehdy, když se z rodinné firmy stal hráč na trhu cenných papírů, kde byl elegantně v pravý okamžik zkoupen "konkurencí". Nicméně znovu opakuji - pokud přestane existovat klientela, pro kterou tvořím a která si mé výrobky pořizuje právě proto, že je nikdo jiný nenabízí a jiné jí nevyhovují, je lepší "na výsluní" přestat a skončit to, s dobrým jménem a hrdostí na své dosavadní dílo, než se snížit k pošlapání jména a všech tradic tím, že své jméno zaprodám a propůjčím nejhorší bezduché konfekci co vůbec existuje.....
o 08.02.2013, 07:43 | Escudo
Všichni chtěli tržní kapitalismus a tady je i s jeho důsledkama, v době kdy se nedaří, přežijou jen ti silní, respektive ti, kteří se uměj přizpůsobit. Pokud jsi psal o Bugatti a nebo přihodím Lamborghini, tak to přece dopadlo úplně stejně jako Bentley. Sami by nepřežili, tak je koupil někdo, kdo na jejich financování měl
o 08.02.2013, 09:02 | haskyvr6
Ale Lambo nemontuje naftový gázíky v Blavě a to i přesto, že patří do stejného koncernu jako Bentley. Najde se tam max navigace, pár knoflíků na palubce a klíček z Audi, charakter auta jako takovýho zůstavá stejný a tohle asi Lukasino při zakládání tohoto vlákna měl na mysli řekl bych...
o 08.02.2013, 09:58 | radek.613
Tržní kapitalismus? Ano, ale je nutné si v něm vybrat partnera na výši, když už tedy je "problém". A partner na výši opravdu není ekonomama řízený koncern, jehož modlou je černá saze v kroužku a touha vše nakoupit a vyrobit v řádech centů, ale prodat v řádu eur, bez ohledu na potřeby zákazníka a kvalitu, natož na historii a úroveň značky, kterou právě przní. Jde jen o kvantitu průměrnosti a šedi.

Podívej se na RR a BMW - proč tam to funguje a New Phantom, Ghost i chystaná limitovaná edice prostě ctí tradici, jméno, odkaz, úroveň, kvalitu i ducha značky? A když vidiš takový "úpadek", jaktože se ty rollsy za sedm, deset i čtrnáct¨mega prodávají líp než kdy předtím, a to včetně příplatkových hlavic voliče automatu v ceně Tvé fasády? Prostě VW je zdegenerovaný konzumní obr, a má se držet toho, co dostal befelem už od A.H. - krmit trh levnými šuplíky pro hromadnou mobilizaci obyvatel, a ne prznit a mršit prémiová jména a značky, nebo si hrát na něco n´=obl, co nikdy nebyl a neuměl (Phaeton).

Ad Lamborgnini.... pár čudlíků a klíček z Audi? Hasky, podívej se na ty plasty, na tu ekokůži, na procebnto elektronických modulů od pana Bosche..... Lambo s ESP? Lambo a airbagama? S asistentem toho či onoho? Kde to jsme, lambo za svých zdravých časů byl rám s ledabyle namontovanou skořepinou, pořádný motor, nepohodlná židle a řízení co neodpustilo žádnou chybičku. Dneska je obývací pokoj na kolech tak krotký, že v něm můžou i blondýnky vozit haranty do školky....
o 08.02.2013, 10:06 | tappaja
At je to jak chce, pri cene 5 mega to nebude auto pro masy tak nebo tak...
Zakaznik, kterej si to pujde koupit, tak ani nebude vedet, kde Bratislava je...
o 08.02.2013, 10:28 | Cenda
chtěl bych tě Radku vidět, jak bys takhle kecal, kdybys v tom Bentley dělal a z výplaty živil rodinu ... Navíc se v tomto případě jedná o nový model, který zatím v nabídce značky nebyl, takže jej částečně budou vyrábět spolu s ostatními SUV. Ve finále to s klasickým Bentley nemusí mít (a ani nebude) vše společné a model si pojede paraelně svoji cestu se svými zákazníky, kteří by si Bentley jinak nekoupili. Vzpomínám si, jak všichni řinčeli proti Cayenu. A dneska tvoří snad 40% prodeje Porsche ... a i díky tomu je víc peněz a lepší zázemí pro vývoj tradičních modelů značky, závody atd. Utrpěla tím pověst Porsche?
o 08.02.2013, 10:38 | Lukasino
Já jsem pro tradici, mám rád, pokud je auto opravdu své a není to jen další z převleků jednoho podvozku, pohonu, atd.

Stejně tak jsem byl těžce zklamaný z Cayenne, která je jen převlečený Touareg a vůbec se to ani nesnažili skrýt.

Sdílím Radkův názor, že než upadnout pod VW a vše co k tomu patří, tak raději měli automobilku zavřít v tom nejlepším.

Tohle je značka, která má být svá, nikoliv jen rádoby luxusní převlek passatu.

Stejně tak se mi nelíbí Maybach, kde z dálky rozeznat čumák od Sclasse je hodně složité a celkově to vypadá jako tuzerem napadené Sko (alespoň tak to na mě působí).

Tohle jsou značky, které prostě musí být naprosto své, nezaměnitelné a mají si udržovat tradici ve všem, včetně montáže. Je smutný, že místa montáží se zaměňují za místa s levnou pracovní silou, ale automobilka by měla být alespoň natolik rozumná, že ten model, který za to stojí si vyrobí doma (u Bentley bych předpokládal všechny).
Třeba Toyota, pracovní Hilux vyrábí v JAR, Prado snad v Indii nebo kde, ale vlajková loď LC200 V8 se stále vyrábí v Japonsku a snad dlouho bude...
o 08.02.2013, 10:43 | Lukasino
Cenda: ale zrovna Cayenne je tomu smutným příkladem, možná tvoří 40% prodeje Porsche, ale to auto prostě podle mne není hodno té značky. Od Porsche bych čekal daleko víc, než jen předražený Touareg s jinou kastlí, hezčím znakem a trochu víc laděným výfukem.

Fakt musím říct, že jak jsem byl do Cayenne zamilovanej, tak při prvním bližším seznámení jsem vystřízlivěl, převlečený Touareg, kde ještě většinou i ten Touareg má lepší výbavu, to auto nenabízí nic navíc oproti VW, teda kromě té "prestižní značky".
o 08.02.2013, 13:04 | Cenda
vidíš, já jsem realista - je lepší vyrobit komerční model a udržet automobilku na nohou, než ji v rámci ideálů nechat padnout a do konce života se při nostalgickém vyprávění plácat po ramenou, že jsem měl legendární značku, ale holt doba jí nepřála ...

ať se ti to líbí, nebo ne, Cayene do Porsche nese značný profit, který značce jako takové pomáhá. A těch lidí, kterým se to líbí, je evidentně dost. Doba se mění a automobilky na ní musí reagovat. Kdysi slavných značek s krásnými auty je plná (anglická) historie, ale ti lidé ve fabrice si na chleba vydělat potřebují.
o 08.02.2013, 13:07 | Skury
A že Ferrari patří Fiatu, to nikdo neřeší. A že Jaguar je převlečený mondeo, tak neřekne ani pumpa. Ale když tu lidi vidí VW Group, tak mají červenej hadr před očima. :) Hlavní je, že Bentley bude dál existovat, ne?
o 09.02.2013, 01:15 | radek.613
Jaguar sdílí celých 18 procent dílů s Mondeem, a to pouze ve verzi X-type, která už se ani nevyrábí a jsou to podvozkové díly a půlka motoru. Není bez zajímavosti to, že díky tomu obě tyhle auta ve svých třídách mají precizní jízdní projev, nahony vzdálený bezpohlavnímu šedému VW.Takže dřív než tu zase "někdo" napíše osvědčený hospodský kec, je lepší si napřed něco zjistit, než ze sebe dělat vola, Skury :) A co se týká Fiatu a Ferrari, mohu opáčit totéž: "BMW versus RR" neboli Fiat nedegraduje koupenou značku, nedává do ferrari motory z Pandy, ctí její filosofii, cestu a má tak úspěch. A kupodivu ani Fiat neplánuje vyrábět SUV Ferrari s dehtovým motorem a montovat ho v Uzbekistánu, jen proto, aby si takové ferári mohl pak koupit každý blb bez špetky vkusu, úrovně a citu pro tak vytříbenou techniku, jakou Ferrari už mnoho desítek let je.........

Pro Cendu: nekecám, vyjadřuji svůj názor a doporučuji Ti si zjistit, co se mezi kmenovými zaměstnanci v B. dělo, když přišel germán a seznámil je s novou vizí "pokračování" výroby a tradice. Mnoho skutečných odborníků a lidí nadmíru zručných tu fabriku opustilo. Co se týká maskovaného Touaregu, neboli Cayene - ano, touhle obludou pověst Porsche hodně utrpěla, zejména v odborných kruzích, drobet vzdáleným běžným konzumentům.
o 09.02.2013, 09:57 | Luke_288
V odbornych kruzich mozna, ale taky mozna nebejt Cayennu tak dneska uz neni jinak skvela 911 turbo S apod. Za me at si klidne vyrabi naftovyho Cayenna a Panameru, kdyz diky tomu muzou udrzet 911.
o 09.02.2013, 17:22 | crestik
přesně jako Radek613, taky chci kvalitní auta, aby měly řidiči co nabídnout, taky chci, aby to nebyla spotřební věc, taky chcu, aby některé značky zůstaly značkama a taky vím o nějaké ekonomice, trhu apod uplně kulove ;-)
o 09.02.2013, 20:33 | Cenda
radek > když by Bentey padl, půjdou nejen ti velmi šikovní (kam? kde je ještě podobná značka, která ony hodnoty vyznává a nabírá zaměstnance?), ale úplně všichni včetně zaměstnanců dodavatelů. Taky musim prodat stovky normálních produktů, abych si potom mohl s jedním hrát podle libosti. Trh se mění a jestli jsou dnes tobě podobní nadšenci, kteří si ale podobnou novou káru mohou koupit, v takové menšině, že fabrika není schopná se uživit, pak se musí přizpůsobit. Je hezké snít, ale sny žaludek nezaplníš.
o 09.02.2013, 20:58 | Escudo
Někteří z nás asi žíjí v době charakterních rytířů, kteří hájí svou čest a dělají vždycky to, co by se dělat mělo. Jenže... takhle to prostě něni, dneska to v 99,9% funguje tak, že se prodává tomu, kdo dá největší prachy, nikoliv tomu, kdo má největší srdce. Kdyby jste měli tu odpovědnost a řešili prodej podobnýho subjektu, kterej je v dluzích, udělali byste to samý a pokud ne, byla by to jednoduše chyba. Ale věřim, že v tý hospodě by se pár lidí našlo, co by řeklo - já bych to prodal největšímu simpaťákovi
o 09.02.2013, 21:27 | Escudo
sympaťákovi :o) pardon
o 09.02.2013, 23:59 | radek.613
A já bych to prostě zavřel, jako spoustu jiných fabrik, co musely padnout kvůli současnému konzumu, honbě za ničím, nekvalitou, průměrností, tuctovostí a nízkými náklady, a to se netýká jen automobilek. Raději to zavřít na vrcholu své vlastní produkce ke které mám "rodný list" a můžu se pod ni podepsat (Arnage + Arnage R, Azure a Brooklands) a být tak nezapomenutelným mezníkem v historii automobilismu, než se nechat koupit degenerovaným germánem, dožít se výroby SUV a toho, že vyrábím masově Phaetona s logem B a pro nudící se paničky fotbalistů a lobbistů kupé na základě Audi v desetitisícových počtech kusů. To je prostě špatně...
o 10.02.2013, 10:45 | Escudo
radek: já naprosto chápu jak to myslíš, jenže pokud má firma potíže, tak má často pohledávky vůči dodavatelům, zaměstnancům a podobně. Bankrot pak může poškodit tisíce běžnejch lidí.

Na druhou stranu i historie ukazuje, že automobilové milníky, jak je známe dnes, nebyly vždycky ve svojí době pochopeny. Před třiceti rokama sestoupil MB do nižších tříd, taky se tehdy vyhrožovalo, jak to značce ublíží a oni teď i díky tomu přežívaj bez větších potíží byť s motory od Renaultu :o) Dneska Porsche dává znáčky na SUV od VW s honosným šestiválclvým dieselem, Chevrolet měří sotva čtyři metry a má motor 0,00...8 litru, Lancia prodává novodobej americkej musclecar (jestli se tak 300c dá nazvat), no a kvůli zelené planetě se přechází na menší motory s větší spotřebou :o) úkolem je snaha najít místo na trhu a často za jakoukoliv cenu
o 10.02.2013, 10:53 | Escudo
Na druhou stranu ne všechno jde do kopru :o) Korveta C7 prozatím nedostala jako základ motor V6 a nejprdávanější auto ve státech je stále Ford F series, nikoliv Golf, Focus a podobné laskominy
o 19.02.2013, 13:54 | Lukasino
Koukám že všechno jde do háje, aneb novej Aston Martin Cygnet... :D vím, že to je dva roky starý, ale já to dnes našel prvně :-O

foto k příspěvku  od Lukasino

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.32 sekund.