
Navštíveno 3432x


02.02.2013, 21:17 |
Daryl (A)
mam nabidku na tento vuz. Dobra vybava (HD navi, head up display, auto sterace, auto svetla ... ), prej jedno z poslednich pred F10 ...
Je u techto aut neco, co bych mel resit ? Na co se zamerit ?
Nejsem v bramborach kovany, ale tohle s emi libi. Mam ho pujceny na cely vikend .. uz jsem v nem nalital nejakych 600km a zitra dam jeste tak 300.
Puvodne hledam diesel, pac rocne delam 35k +. Tohle je spotrebou mimo mesto +2 litry (9,5) a ve meste skoro +4 (12,5) ...
Co myslite ? Ma to oproti nafte nejaou vyhodu, ktera vyvazi tu spotrebu ? Kone to nejsou ... kultivovanejsi chod mozna ... auto je jinak jako nove. Je videt, ze se o nej nekdo staral s laskou ...
Odpada servis vstriku, turba atd...
Dej do toho lpg kdyz tolik najedes

02.02.2013, 23:17 |
Daryl (A)
takze bys to bral ? o jakych penezich se bavime u vstriku ? Jsem nekde slysel, ze vymena je dana jako servisni interval :) 200k ?
benzinovej motor ma nizsi servisni naklady
200k km je u nafty tak hranice pred vetsi investici at chces nebo ne
na jezdeni po meste ten motor staci :-D
jeden novej vstrik bude tak 25-30tis kus a pekne x6
zreapasovat to vyjde samo za normalni penize

02.02.2013, 23:35 |
Daryl (A)
tak jako ani dalnice neni zadna traga. Resim, ze bych do nej mozna na 2 roky sel ... pokud je tu real, ze oproti dieselu usetrim cca 70k na servisu, tak to vychazi sulnul.
zalezi na konkretnim kusu, stavu, najezdu a servisni historii
a pokud to ma DPF tak je otazky kdy to kuchnes ven

03.02.2013, 00:00 |
Daryl (A)
mluvis o benalu nebo dieselu ? U pripadneho dieselu nepredpokladam najezd mensi nez 150k i u e61 FL. Takze je skoro jiste, ze bud to prodam tesne pred velkym servisem, nebo jej budu muset absolvovat ...
u benalu, ktery mam ted pujceny to vypada moc dobre ... dobre servisovane ... dostal bych na nej dokonce zaruku ...
Neverim, ze za 2roky provozu usetris na servisu 70tis kc. To predpoklada variantu, ze u nafty se posere uplne vsechno a u benzinu nic.
Meli jsme uz docela dost naftaku, vsechno, dle mistnich clenu, ty nejhorsi motory 2.5 V6 tdi- najeto 170tis, 3.0tdi najeto 255tis, 3.0tdi najeto zatim 50tis, 81kw tdi, najeto 210tis, 77kw najeto 255tis, 125kw cr najeto zatim 75tis, 2.4 D5 najeto zatim 145tis km.
Jedinej motor kde odesel vstrik byla koncernova 77kw a to az v tech 255tis. Druhej problemovej byl 81kw b5 passat, ale to byly napravy a 2x turbo na zaruku- detska nemoc. U zadnyho jinyho motoru nikdy nic krom servisnich nakladu.
Takze pokud koupis vylitanou vranu, tak mozna, ale u zdravych motoru neni prece mozny udelat za 2roky na servisu 70tis kc rozdil.
Já myslím, že je to v dlouhodobým horizontu servisně fifty-fifty a je úplně jedno jestli máš najeto 150k jako auta co dávají pryč firmy, 250k jako já nebo 360k jako můj švára na 3.0d (nedělal z dieselových věcí nic, slovy nic), vyber si hlavně podle toho, s čím se ti líp jezdí. Jestli preferuješ hladký chod benzínu s krásným zvukem a dokážeš to ocenit nebo sneseš nejtování dieselu a využiješ ježdění na kopanec od turba, nižší otáčky a tím i nižší spotřebu. Samozřejmě u pětky to není takovej rozdíl, ale kdo není hluchej, tak o tom pořád ví.
kolik si myslíš že bys jezdil s naftou v týhle obludě ? měl bys 10 dlouhodobou tak tady budeš mít možná 11.... jasně, ani 525i ani 530d prostě nejede dobře tam záleží co potřebuješ.... dál záleží zdali nutně potřebuješ koupit něco kde poslední co by tě sralo že se vysralo byl motor.... tyhle škopky řady E maj mnohem víc much že motor bejvá jednou z posledních co řešíš .... kupodivu je i jedno zdali je to kombik nebo sedan ale za pojistky zatejká oboum.... a to je pak prdel když ti doma zbyde neprodejný auto kde nefunguje vůbec nic jen protože venku pršelo a oprava za 100+ kterou nikdo nechce udělat je na světě :) no a že si nějakej trubec naklika headup do sociální motorizace to je taky fajn....a ono auto světla a auto stěrače nevim kde si poslední roky žil ale má to každý auto takže to nějak nepočítej do luxusní výbavy je to zcela standard... jen s tim že bmw se často nerozsvítí v garážích kdežto vw se rozsvicí okamžitě třeba :) motoru se neboj krom toho že ho tahle pixkla prostě utahá k smrti :)
jinak ano u pětky poznáš že tam je benzín protože neni slyšet, 25d klepe jak prase, 30d neni slyšet skoro ale kdo jste tu kdy naposled slyšel 30d co neni slyšet ?? :D většina 30d zní velmi špatně co tu jezdí :)
prostě asi záleží na tom jakou bys na to dostal záruku, jakej to je opravdu stav opravu najeto a na ceně.... protože pokud by měla bejt nějaká nesmyslná tak si mylsim že si můžeš vybrat lepší auto.... u e60 prostě nikdy nevíš kdy tě čeká velkej servis tam je to věc kusu a náhody kdy se zrovna kurvítko posere :)
530d nejede dobře, Nismo Nismo :-D
amen...
a proto si kup radeji absolutne dokonalou ve vsech smerech a nikdy se nevysirajici a nejkrasnejsi jakoukoliv ameriku...DDD
Prej zatejká za pojistky, to je poprvý co něco takovýho slyším, no a eště se tomu špiní koberce, tak bacha, Daryle :o)))
2 RB: asi myslel ten nejaký modul, ten bazmeg čo je v kufri u rezervy a tam zatečie, stačí nechať v daždi chvíľu otvorený kufor (neviem či aj touring, ale sedan 100%) a tá voda ako sa tam drží tak to pošle do džá... ale i tak je to hater :-)
investice do auta bude podle stavu auta
to je vsude, ne jen u BMW :-)

04.02.2013, 19:40 |
Daryl (A)
tak tohle je v hodne luxusnim stavu. Hodne dobre opecovavane a za relativne dobrou cenu.
Nevim co nismo servisoval za slepeniny, ale neverim, zeby dobre servisovane BMW bylo po 3 letech kasicka, kde nic nefunguje.
Ted si zacnu obhajovat sve skoro rozhodnuti, nicmene tenhle vuz splnuje 100% mych potreb a 70% mych mokrych snu po projizdce posledniho modelu 535d xdrive v mpaketu :)
POtrebuju spolehlive auto s rozumnou vybavou (autosvetla a auto sterace jsme pred 3mi lety videl jen u doplatkovych vybav), HUD je prijemna vec na dalnice a zbytek je asi seriovka.
Rozumne auto prostorove a zaroven takove, ktere neurazi, kdyz s nim prijedu na jednani.
Co se tyce servisnich nakladu, tak asi ma benzin porad svou vahu. I kdyz jsou naklady u dieslu hodne odvozene od toho jak se s nim zachazi, bohuzel nekupuji nove auto za 1,5 mega, ale ojetinu za zlomek ceny.
Takze asi rozhodnuti padlo ... s prodejcem (servisem BMW), ktery mi na to da i zaruku jsme se i v cene skoro potkali a tak asi nezbyde nez udelat ten krok do premiove tridy. Diky zaruce a dobre proverenemu stavu bych nemel v nejblizsich 50t km ocekavat zadne investice krome oleje a desticek. Tak uvidime :)
525i neni buhvijaky drak a sportovec, ale jak ve meste, tak na dalnici se snim da vcelku pohodlne jet i predjizdet. Spotreba na dalnici ve 150 kolem 9.5 l, okresky 8-8,5, mesto 10,5 -11 ... i oproti mondeu si lehce polepsim ...

04.02.2013, 19:47 |
Daryl (A)
Jinak je to E61 facelift s HD navi, HDD a ja nevim jak se tyhle multimedialni cajky stupnujou u BMW. NIcmene s telefonem si to pokecalo a na disk se da natlacit pres CD nebo USB kdeco ... jako hifik asi budu resit cim to vylepsit,ale rezat do toho na 100% nebudu. Jediny co mi tam trosku chybi jsou basy. Aktualizovat mapy v navi, at mi HUD ukazuje smysluplne info ... a ten volant ... to je asi jediny, co mi na tom vadi .. je takovej ...humpolackej :)
jaka je vybava?ma to Mpaket,sport sedacky v kuzi,vyhrevy?
pac pokud toto neni,pak je to socialka a pozdeji dost spatne prodejna...
kdyztak nahod nejaka fota

05.02.2013, 08:14 |
RedBaron | Upraveno: 2013-02-05 08:16:00
U E6x nejsou nejlepší sporty, ale naopak komfortsitze. Boční vedení mají ještě lepší než než sporty, bočnice jsou stavitelný přesně na postavu, jsou nastavitelný snad v 50 místech a pokud mají ještě masáž a odvětrání, tak je v nich cestování snů.
Doporučuju urychleně se zbavit RunFlat pneumatik, je to vynález, kterej ukrutně rychle rozebírá podvozek i interiér a auto je minimálně o třídu hlučnější a míň komfortní. No a když přijde na lámání chleba, tenhle vynález stejně vůbec nepomůže. Sestřenky týpek má 535d, co jsme s ním vloni kupovali a teď píchnul a guma byla po 50 km totálně na sr.čku a následoval odtah, do servisu prostě i přes snahu nedojel.
M-Paket je vzhledově sice hezkej, ale na naše cesty doporučuju spíš perfektní kombinaci standardního podvozku a aktivních stabilizátorů (Dynamic Drive).

05.02.2013, 08:25 |
Pavel 528 | Upraveno: 2013-02-05 08:27:33
Mpaket alespon optickej,pac jinak je to auto ukrutne osklivy..o)))tedy ono je i tak,ale bez Mpaketu uplne...o))
Takze minimum tyto,ale v kuzi a tento volant

a a nej jsou tyto...
a samozrejmne je nutna kuze,pak to auto je zcela o necem jinem....

Ty druhé v krémové kůži, to jsou komfortsitze, o těch jsem mluvil.
jj uz je mi to jasne....no a bez tohoto je nesmysl vubec toto auto porizovat....
to radeji starsi kus,ale s touto vybavou...
Tak všechno má svou cenu, díky motorizaci 525i a trochu ošizené výbavě se Daryl může dostat na neuvěřitelnou cenu vzhledem k roku výroby.
me by zajimalo, kde Nismo bere ty hlasky o nicem...
zatikani je pokud vim zalezitost modulu centralu u pred FL kombi - pri desti se po zvednuti vika 5tych dveri nahrne voda pres 3ti brzdove svetlo do spatne utesnene krabicky cca 25x15x2cm a vyplavi ji, po vyschnuti normalne funguje dal, resenim je to rozebrat (otazka 10min na parkovisti) a ojet silikonem...
525i jede pohodove, jako socialni motorizaci bych ji urcite neoznacil...
stejne tak 530d, nedej boze s chipem to fakt jede...
jestli je za dobry kacky tak ji vem, dej do plynu a vic to neres :-)
ad servis - termostat, vodni pumpa, vzpera vika 5tych dveri, brzdy, olej+filtr/vana automatu, nejake cidlo, rameno, silentbloky, mozna rizeni... do 40tis kdyz budes resit uplne vsechno...
Taky bych ji asi poslal do plynu pokud ji kupuješ takhle zánovní, máš totiž šanci že si necháš superúspornej a celkově výbornej povoz třeba i 10 let a tam už se to rozhodně vyplatí.
jo a tady jeste social edice v hadru-holota nejhorsi sedacky a nejhorsi volant....jeste tady na fotce do uplne hruzy chybi manualni klima..o))
no a dalsi vec co je pak prodejnejsi je sedan oproti kombiku...kombiku je plna prdel a proto jsou levnejsi..o))

Mezi námi, interiér se dá za vcelku lidovky přehodit a než sedět na základních štokrlatech, tak bych to udělal určitě.

05.02.2013, 09:10 |
Daryl (A)
je tam HD navi (rika se tomu pro ?). Intros asi jako P528 v 8:25 krome volantu. Sedacky jsou polokuze. TO urpstred nevim co je, ale jako latka mi to neprijde. Ma to takovej ultrahrubej vzor. Elektricky stavitelne. Dekor je nejaky svetly .. neni to hlinik, ale jakoby silver metla.
Neni to v mpaketu, ale kdyz uz, tak volant bych urcite menil. Co jineho tam resit mne nenapada. Teda co bych nutne musel mit. Cenovka je nekde na 300t.
tak pak je to ok a ta polokuze nevadi,volant se da vymenit jednoduse...
cena si myslim skvela
za 300k je rok 2009 perfektní cena, hodit to do plynu a máš vystáráno. Plus časem dát třeba jen optickej M-paket, třeba i sedačky vyměnit za komfort sitze, který jsou fakt super(po půl roce jsem ještě snad ani nenašel ideální nastaveni na sezení, kolik tam máš možností nastavení) HD navi pro(CIC) je super, lepší jak předchozí CCC, je rychlejší na reakce, lepší grafika, navigace. Dekor palubovky si folii můžeš udělat jakej chceš.
Obrázek: Full výbava, krom teda navi tam je starší CCC.
