
Navštíveno 2776x

dnes jsem mel tu smulu,že jsem tohle vozidko viděla na živo a tohle snad škoda nemůže myslte važně za ty penize
při pohledu na motor jsem si říkal kde je to shované, interier social radio co se dávalo do fabie v roce 2001,
pro mě osobně palec dolu, co vy jak jste na tom?
vedle co stálo nová škodovka, to už se mi zamlouvalo o kapanek více jak to bude v rs bude to pecka ...
Jo, nejen videl. Meli jsme jet sluzebne do nemecka pred vanocema tak nam to krava blba sekretarka objednala z pujcovny. Po par hodinach to tam vezla zpet protoze to je proste maly a nedokazaly jsme do toho nacpat vercajk. do oktavky bez problemu. Za tu cenu je to blbej vtip, ted to slavnostne zlevnily o 20 000,- ,jeste dalsich 40 - 50 dolu a bude davat smysl.
No na me to pusobi hlavne strasne disproporcne.
OIII na zivo taky zatim nic moc, na fotkach se mi libi o moc vic

02.02.2013, 21:22 |
hanx já jen z venku a pořád si to pletu s novou Thalií zezadu :D
Rapid nebo O III jsou si docela podobné, teď jsem je viděl ve stříbrné barvě vedle sebe a čeho si člověk všimne, čím se liší, tak max. zadní světla a to je asi tak na letmý první pohled jediné... jinak je to v podstatě to samé, žádné výrazné rozdíly, že si to člověk nesplete, ani kdyby chtěl... Rapid by měl být cenově jako Fábie a být jako by o něco větší Fábie, ale ne jako samostatný model úplně... O III bude docela drahá, takže Rapida taky nezlevní a řekl bych, že prodej půjde dolů, leda ho bude zachraňovat Čína, Rusko, možná...
Já nevím jak ostatní, ale současný Rapid má prostě špatné proporce, je to hrozně vysoký a dlouhý při malé šířce. Oproti tomu nejde Octavia 3 splást na první pohled proporčně vyvážené auto...
fotky a realita je jiná, jo, kdo je do aut a škodovek fakt více zapálený, rozezná to, ale garantuju ti, že 98 lidí ze 100 když jim 1 den ukážeš na 3 minuty Rapida a druhej den na 3 minuty O III, za týden nebudou vědět rozdíly a které auto viděli jaký den :-D
Jako HT, čas ukáže jestli Rapid neměl být jen Fabie sedan... Protože zatím podle prodejů to na stejný úspěch vypadá.
mr.brain: Rapid ale není sedan...
Videl, popojizdel, rozebral, poskladal ... :-)
Predek je fabia II , zadek roomster vcetne napravy
Interier se mi libil. Meli jsme vysokou vybavu, navi, pekny sedacky s operkou hlavy v celku
O3 se mi libi, vic nez predesly
Soucasny design se mi zamlouva vic
A pokud srovnam rapida od skodovky s rapidem od seatu tak seat ma predek bych blizsi k audi - tema svetlama

02.02.2013, 22:33 |
Ravo Dnes pri reseni pruseru s mou O1 na salonu Skoda jsem dukladne prohlizel Rapida i OIII. Vzhledove hodne podobne, o3 ma protazeny naraznik mezi masku a svetla, u rapida maska navazuje primo na svetla, vypada agresivneji. U rapida "kvalita" vnitrku neprekvapila diky novinarske priprave, cena ale neodpovida. U o3 neprijemne prekvapily detaily vnitrku, kliky dveri, madla, lista dveri atd.. U o 3 gen. mladsiho modelu bych cekal lepsi...holt koncern musi nejak prodat audi a vw :-(

02.02.2013, 22:33 |
Ravo | Upraveno: 2013-02-02 22:34:30
Double
hlavně místo vepředu, sedačka posunutá nadoraz a místa pořád málo, oproti O1
Doma máme Fabii 2 Scout 2010 s motrem 1,6 TDi 66kW - byla to funglovka, výbava full - jezdí s tím mladá a super. Tehdy jsme to měnili za Fabii 1 a bylo to samozřejmě v tu chvíli super - auto o poznaní někde jinde, než Fabia 1 - ale teď nás sere motor - resp. FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC - to je ale krávovina...
Nyní jsem v Praze a na víkend mám rapida s motorem 1,6 TDi 77kW - auto je hezké (mě se líbí) ale ten interiér a místo MĚKCENÝCH PLASTŮ ty tvrdé - to je tragédie :o(
Takže za mě takové neutrální hodnocení řekněme - líbí se mi to více, než Fabia 2, ale podle mě ten Scout co máme doma je uvnitř propracovanější - krok zpět podle mě ale nejsou jen ty plasty na udržení nízké ceny, ale i to, že ovládání ventilátoru a klimatizace je zase dole, jako u Fabie 1. generace... už jsem si zvykl na to, že to je ve Škodovce nahoře a teď zase abych čučel kdesi dolů :o(
KUFR však ten Rapid má velký jako ten Scout co je v Combi...
Octavii 3 jsem ještě nepilotoval - nemohu posoudit...
To máš pravdu, ty tvrdý plasty to je peklo. Dnes jsem na něj koukal, základní verze a v tom bych se cítil hodně špatně. I ten volant na dotek fuj. Zlatý můj starý Rapid :-)
Já mám z obou aut rozporuplné pocity, na fotkách a s velkýma kolama vypadají hezky, ale na vlastní oči už to není ono, kor s menšíma kolama (což bude mít 90% aut). U rapida mi vadí celoplastový interiér, to je hnus jak v jedničkovém toledu a nesmyslná cena .... U OIII co jsem jen tak letmo sledoval se mi nelíbí monolitová palubka a středový panel mi přijde zbytečně široký, jak v nějaké starší dodávce .... zbytek posoudím, až si to prohlédnu detailněji ....

03.02.2013, 18:08 |
rcman Koukám na všechny modely Škodovky každej den. Rapid když by byl tak cenově od 150tis. do 200tis. Neřekl bych ani slovo... Za tyhle prachy co se to prodává se asi ve Škodovce někdo seknul ve výpočtu.
Octavia III očumuju cca 14dní co k nám přišla. Projet jsem se vtom zatím neměl možnost. Stejně jako u Rapida je tady opět problém s cenou. Ikdyž je pravda že na všemožný systémy a asistenty je to na Škodovku až neobvykle moc natřísknutý...
Ale úplně nejlepší a se super cenovkou je CITIjebka .... tohle jsem fakt nepochopil ...
Cossie: a myslis ze Mii nebo UP jsou vyrazne levnejsi nez CitiGo? :-)

03.02.2013, 18:28 |
rcman Citigo je auto u kterýho si ve Škodovce řekly... Tak a na tomhle se pořádně nahrábneme!
Tohle auto mělo startovat na ceně 99.999kč a bylo by to podchicený co mělo být podchicený.
Takhle to je auto u kterýho musí Škodovka spoléhat na někoho kdo to bude chtít dávat jako dárek k novostavbě.
a stejne se citigo prodava lip nez rapid, i ten roomster se prodava lip nez rapid

03.02.2013, 18:38 |
rcman Tak u nás se ted Citiga trochu rozjely s prodejem. Ale docela to trvalo než se to chytlo.
To když se představil Superb Combi tak to byl jinej fofr. Asi měli lidí vtý době víc peněz.
Rapid se podlě mě taky chytne s prodejem.
ségry přítel dělá v autopůjčovně tak už stačil přijet jak se citigem,tak rapidem..shodou okolností v sousedství je chlapík co taky jezdí novinkama různejch značek tak sem měl možnost vidět.. a kámoš co dělá resident engineera ve škodě taky má občas zajímavý služebáky od citigo po superby...
citigo - auto velikosti felicie pro 2, se snad ještě horší protikorozní ochranou když sem s eohnul pod auto a kouknul do podběhů..sem zvědav kdy začnou hnít
rapid... auto od koncernu co si chce hrát na "úspěšný" thalie a logany, ale nějak mu to nejde, kvůli ceně která je minimálně o 100 mimo.. kvalita hrozná, dojem z auta mam jako by to vzniklo někde na jihu evropy na přelomu 90 let, ale s dnešním designem..
octa -nevim.. jediný co mi je jasný, že to naberou fabriky jako služebáky...
jediná pro mě dobře udělaná škodovka je suberb

04.02.2013, 14:51 |
Losky Myslím, že si můžeme začít zvykat na sociál auta. Prostě jdou cenou pořád dolů, technologie jsou pořád vyspělejší a holt se to musí někde projevit. Mě O3 zklamala takovým stísněným prostorem vepředu a nelíbily se mi výplně dveří - plast. Ale co se týče pevnosti karoserie, tak oproti O2 je určitě na tom mnohem lépe. Přibylo hodně vysocepevnostních plechů atd. Přední podélníky jsou skoro jednou takové jak u O2 atd atd.
Rapid podle mě vůbec neměl přijít na svět. Cenu dát dolů nemůžou, protože by zase nešla už takhle problémová fábie na odbyt. Jsem taky názoru, že až v roce 2014 vyjede nová fábie, tak by Rapid měl být pouze jednou variantou nové fábie. Teď se začne brzo prodávat Rapid Sportback nebo jak se to píše a to si myslím, že by se národu mohlo zalíbit víc - menší kombi.
Jinak co jsem tady četl o úspěšnosti fabie sedanu, tak nevím, jestli to víte, ale sedan se vyráběl asi o půl roku až rok dýl zároveň s FII. Patrně to šlo asi do Ruska
Rapid je takovy vselijaky, ale cenou to social neni, uvnitr je to maly a celkove to ma divne proporce.
O3 jsem zatim jen videl a nevypada to spatne. Jedine co mi nesedi je prolisovani zadku kolem SPZ, to je takovy divny. Libi se mi zadni svetla u O3.
Tak jsem měl teď půjčenou OIII 1.6 TDI, věci co mi vadí : lom na zadním víku kolem RZ, zbytečně plastový interiér (aspoň, že to rozbíjí ozdobné lišty na dveřích,ale na přístrojovce by mohlo být také něco ....) - to jsou jen subjektivní věci, někomu může vadit, jinému ne. Ale co mě neskutečně štve a to se týká téměř všech koncernových aut - opět mám pravé koleno opřené o středový tunel, který je z tvrdého plastu !!!! Motoricky mi přijde, že jede OIII lépe než OII, na volnoběh bych řekl trošku tišší, při jízdě hlučnější motor (ale mělo to najeto jen 250km....) jinak je to příjemně velké, dobré sedačky, pěkně svítí ... Ale podvozek mi přijde zbytečně tvrdý, citelně jsou slyšet rázy od kol a hlavně zadní nápravy. Nicméně jako služebák, to bude asi ideální :-)
Co tak o OIII debatovat v příslušném tematu? :-)
[ Link ] Jinak ty lišty, to je pěkný hnus a kýč, co jsem viděl.

05.02.2013, 18:21 |
Proffesor_W | Upraveno: 2013-02-05 18:22:01
No, tohle mi prijde cenove urcite zajimavejsi varianta, o 100000,- min v zakladu. Na zivo jsem to nevidel tak nevim jak je to s interierem popripade rozmerama. Neni to rozmerove rapidu podobny?
[ Link ]